Ga naar inhoud

Mara84 : 26 april 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Gaat snel hoor, spannend! Ik leef ( en lees) met je mee! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie

:101::101::101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog maar 1,5 week! Arghhh!

Ik droom al alleen nog maar over borsten,ik vind het echt zo vreselijk spannend he, pfffff!

Nu nog even het geld regelen (dat kan ik niet gewoon pinnen denk ik?) en een Tomtom, haha.

Bedacht ik gister ineens,die man moet toch wel een goede kluis hebben,als al zijn klanten contant betalen zeg... Zie je van tevoren allemaal dames zitten met een envelopje op schoot... En hoe dikker de envelop,hoe meer ze laten doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Ha, ja die moet idd een flinke kluis hebben. Hoeveel zal hij er op 1 dag doen? Goed baantje! Volgens mij kun je 1500 euro per week pinnen en dat gaat van donderdag tot en met woensdag. Dus op woensdag pin je eerst de helft en op donderdag de andere helft. Of je belt naar de bank, die mogen 1 maal je limiet ophogen wat je kunt pinnen zodat je in 1 keer kunt pinnen. Maar dat is bij de Rabobank. Weet niet of dat overal hetzelfde is. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar mocht over Antwerpen rijden, hou rekening met de spits. Altijd gekkenhuis daar. Hoe laat wordt je geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

whaaaaa hoe kan ik dit topic gemist hebben? Meid, ik heb gewoon al de zenuwen voor jou!!! hahaha

Cool zeg dat je zo snel de beslissing hebt durven nemen. En ook gewoon zonder persoonlijk gesprek!!!! Dat durf ik niet hoor.. Ik moet meneer Bruno eerst in de ogen kunnen

kijken! (morgen!! :101: )

Maar als ik jou berichten lees, zie ik mezelf! Ik heb ook prachtige maximizers van de hunkemoller haha. Een witte en een zwarte met witte stippen. Daar heb ik ook 75 d in maar in werkelijkheid een leeggelopen b :( En dan heb ik die bh aan met stappen en dan mega veel sjans!!! hahaha dan voel ik me mega sexy :55:

En dan kom ik thuis gaat de bh uit en komen mijn flapjes tevoorschijn... FAIL!!!! :45:

Nou succes met aftellen!!!! Ik tel met je mee :) Op naar nieuwe boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee dames,

Alicia; maak me gek zeg! Mijn huis is nog een puinhoop,ik wil nog wat koken en invriezen, ik moet nog oppas regelen voor de dagen erna... Iehhh!

Corine; hmm,zal morgen eens naar de bank bellen en vragen hoe het zit. Om 10.30u moet ik me melden. Dan eerst een wat langer consult met bruno zelf (om toch nog vragen te kunnen stellen etc) en de anesthesist en dan hoppaaaa meteen onder t mes. Hij zei aan de telefoon dat ik tegen de middag (uur of 14) weer de tent kon verlaten... Mét tieten,whoehoe!

Veroooo; oh ja,helemaal herkenbaar. Volgens mij denkt mijn hele omgeving (behalve de mensen die wel eens mee zijn gaan zwemmen) dat ik behoorlijke tieten heb. Behoorlijk sneu idd als die maximizer uit gaat!

Ah jij bent morgen aan de beurt voor consult! Ben echt benieuwd,vertel je hoe het gegaan is? Ik heb overigens wel telefonisch contact met hem gehad een aantal keer. En mailcontact. Het enige wat ik dus niet weet is aantal cc,dat kan hij pas zeggen als hij heeft kunnen voelen en meten ;) Ik hoop wel heel erg op een 400-600cc hoor. Van mij mogen ze lekker groot :45: Na de borstvoeding heb ik lege vellen,dus laat die vulling maar komen!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

RIjd over Brussel, want Antwerpen is een ramp!!!

Als ik je deze tip nog mag geven en Tomtom die niet in de wind slaat hahahaha

Goeie tip , kom net thuis van m'n consult en ging vanmorgen om 7 u de deur uit Hahah maar woon wel voorbij Amsterdam , weet niet waar jij vandaan komt ?

En idd dat geld , dat word met een kluis op pad Hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Marlie,dat is echt een dagbesteding dan! Hoe ga je het doen met de operatie dan? Of was het orienterend en ga je uiteindelijk niet naar Bruno?

Bb,goeie tip,ik zal kijken of vriend Tomtom het daar mee eens is :45: Ben niet zo handig met electronica,dus ben benieuwd. Gelukkig is mijn beste vriendin (die gaat mee) niet zo'n stresskip als ik. Ik laat haar ook op de heenweg lekker rijden,dan komt het vast goed. We gaan in ieder geval een uur eerder weg dan dat de routeplanner aangeeft dat we nodig hebben om er te komen. Een uur voor files en andere ongein,dat moet toch lukken,of niet?

Heb net een rondje door mijn keuken gemaakt met mijn ellebogen tegen mijn borst aan. Puur om te kijken of ik overal aankom ;) Medicijnkistje moet ik van tevoren lager zetten,en verder moet alles lukken. Lang leve de keuken zonder bovenkastjes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je via de randstad of Utrecht komt is Brussel echt geen optie hoor, dat is bijna een uur om, dan moet je eerst richting Eindhoven. Wel als je uit het oosten of Limburg komt. Het beste is via de liefkenhoek tunnel Antwerpen omzeilen, dat is het snelste. Je moet dan wel tol betalen voor de tunnel maar scheelt aanzienlijk. Maar als je niet in de ochtend spits rijdt kun je gewoon via de rondweg Antwerpen rijden hoor. Niet tussen 7 en 9, daarna beduidend minder druk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kom uit Limburg en voor mij is Brussel dan de betere optie idd :) Geen idee hoe dat vanuit andere delen van het land zit, maar gelukkig hebben we daar onze eigen miepmiep Corine voor ;) (grapje he ;) )

Getrouwd met Tomtom Corine? :45: (sorry even lachen om mijn eigen domme grapje :D )

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kom uit Limburg en voor mij is Brussel dan de betere optie idd :) Geen idee hoe dat vanuit andere delen van het land zit, maar gelukkig hebben we daar onze eigen miepmiep Corine voor ;) (grapje he ;) )

Getrouwd met Tomtom Corine? :45: (sorry even lachen om mijn eigen domme grapje :D )

xxxx

Ha Ha Ha, ik hou van jou humor! Tja, ik woon ongeveer een kwartiertje van Antwerpen af. Maar zit ook veel op de weg. Heb een beetje mannelijke hormonen zeg ik altijd maar, goed oriëntatie vermogen Ha Ha. Gewoon wat eerder vertrekken. Mocht je dan een uur te vroeg zijn, dan een stukje verder rijden(ong. een km) bij Dr. de Meyere, daar kun je nog wat winkelen of bakkie koffie doen. Klein winkelcentrumpje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon aan de kanten van Maastricht. Zijn via Brussel gereden en hadden 45 file. Ze zijn daar aan de weg aant werken. Daar stonden we trouwens vanaf 19:15 stil... Tis dus niet zo dat het nog echt avondspits was...

Ik zou minimaal een uur eerder vertrekken. Ik moet nou 3 mei om 15:00 en ik wil op zn laatst op 12 uur wegrijden. Als je al stress hebt ivm de operatie kun je extra stress over te laat komen niet echt gebruiken he...

Ik had trouwens ook gedroomd over mn nieuwe boobs vannacht... Dat ze prachtig waren toen ik wakker werd! En dat ik helemaal blij naar huis ging. Thuis uit de auto stapte en mijn boobs eraf vielen!!!! Ik ze gewoon opgeraapt en terug in de auto gestapt om vervolgens op het gemak terug te rijden naar Bruno. Toen werd ik wakker... Apart zeg! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had trouwens ook gedroomd over mn nieuwe boobs vannacht... Dat ze prachtig waren toen ik wakker werd! En dat ik helemaal blij naar huis ging. Thuis uit de auto stapte en mijn boobs eraf vielen!!!! Ik ze gewoon opgeraapt en terug in de auto gestapt om vervolgens op het gemak terug te rijden naar Bruno.

Ja... dat krijg je van die belgische wegen.. Denk dat het vaker voorkomt idd :45:

Ik kom ook van de kanten van Maastricht, en ben de dag ervoor er al naartoe gegaan. Hotelletje.. maar was wel al om 9 uur aan de beurt, dus was mij te vroeg om er dan heen te rijden :)

Dus Brussel ligt ook al open? Hm.. dat is jammer.....

Dan idd maar vroeger vertrekken :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nóg vroeger?!? Arghhh dames! Dan heb ik geen narcose nodig,val vanzelf wel in slaap :45:

Veroo; :45: wat een droom! En dan ook heel relaxed alles weer oprapen en terugrijden,briljant!

Pff,ik ga mijn lieve vriendin maar eens inseinen dat ze wel heullll vroeg dr bed uit moet :D en dan wil ik natuurlijk ook 's ochtends nog ff douchen (want wie wil er nou vies op de ok tafel liggen?) *zucht*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yikes,nog maar 7(!!!!) dagen! En ik moet nog alles regelen,aaaaarghhh! Begin m nu serieus te knijpen hoor. Maar goed. Blijven doorademen,en als het zover is zal het vast goed komen...toch?

Ik heb overigens wel wat afspraken die eerste week,en ik moet de dag erna meteen een paar uurtjes alleen voor mijn dochter (2,5jr) zorgen,omdat vriendlief dan niet thuis kan zijn (is een halve dag weg) zou dat haalbaar zijn,of moet ik toch hulp in huis halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, 2,5 jaar is toch wel te doen. Dan doen ze tenminste als je ze wat vraagt. Die van mij is ook 2,5 jaar en kan zich al heel goed alleen vermaken met de huiskamer vol met speelgoed! Zolang je maar niet teveel doet en op tijd je rust neemt. Slaap ze ook nog s´middags? Kun jij ook nog even naar bed, als je wil. Spannend hoor, we leven mee jullie mee!! Verooo en Marlie34 allebei een weekje later!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Corine,ik weet niet wat jij voor kids hebt,maar die van mij zegt alleen maar Nééééé.... Duidelijk een gevalletje peuterpuberteit ;)

Ze slaapt idd nog 's middags,goddank. Waarschijnlijk ben ik zaterdagochtend al met haar alleen,dat vind ik dan weer echt wat minder. Ach ja,niks aan te doen.

Begin nu wel echt nieuwsgierig te worden naar aantal cc.... Misschien gaat er gewoon maar 200cc in! Alhoewel,dat denk (en hoop!) ik echt niet.... Zou zo graag een flinke voorgevel krijgen. Nou ja,Bruno weet vast wel wat ie doet haha.

Nog 3 nachtjes slapen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mara t gaat voor jou nu wel heel snel !! Zo spannend !!

Heb zelf ook 2 kids , ook een van 2,5 en een van 8. M'n zoon van 8 wrd de dag na mijn operatie geopereerd , ga gewoon met hem mee naar t zh. En daarna ben ik ook alleen met ze , ga ervanuit dat dat prima zal gaan en anders lost t zich ook wel weer op .

Hoe laat moet je er zijn vrijdag ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Corine,ik weet niet wat jij voor kids hebt,maar die van mij zegt alleen maar Nééééé.... Duidelijk een gevalletje peuterpuberteit ;).

Ha Ha, ja dat klopt ook wel, maar de aanhouder. Hij zegt nee, mama kijk even boos, en ta ta, ja toch maar wel Ha Ha. Nu zijn we de speen aan het afleren. Gelukkig had hij hem alleen maar tijdens het slapen, dus even een weekje volhouden, dan is hij hem hopelijk vergeten. Het zijn normaal gesproken geweldige slapers, maar nu......... Eerst een uur huilen voor hij moe in slaap valt *zucht*

Maar goed, de Boobies! Eind volgende week lopen er weer een hoop Bruno's bij Ha Ha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marlie, ik moet er zijn om 10.30u dus dat wordt heeeeeel vroeg opstaan (of lang opblijven, haha) Het zal inderdaad echt wel allemaal goedkomen. Sta er normaal gesproken ook veel alleen voor (vriendlief is vanwege werk vaak weg) en toen ik afgelopen zomer flink ziek was ging dat ook al snel weer prima. :)

Corine, nou die van mij heeft wel meer nodig dan een boze blik hoor! Het is echt een kleine driftkikker. Maar goed, ze kan ook heel lief zijn hoor.

Sneu zeg, afleren van de speen. Is natuurlijk toch een stukje vertrouwdheid/ zekerheid wat hij weg moet geven. Arm mupje. Succes ermee!

Ja en na vrijdag hupst er weer een stel boobies van Bruno rond... :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je idd op tijd weg maar dan heb je t maar gehad . Ik moet volgende week ook 10.30 daar zijn , dus kan mooi mee lezen hoe jij t allemaal hebt ervaren hihi.

Kunnen wel n Bruno dagje organiseren . Allemaal dezelfde boobies Hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.