Ga naar inhoud

Mara84 : 26 april 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

haha team Bruno!

Goh meid... Overmorgen is het al zo ver!!!!!! Zo snel gaat de tijd!

Spannend zeg...

Heb je al zenuwen? Ik dus nog steeds niet!!!!

Meer het gevoel dat ik nog van alles moet uitzoeken en bedenken...

Maar goed, tegen de tijd dat ik over 2 dgn moet zal ik wel hartkloppingen hebben :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie

Thanks dames voor de succeswensen!

Charke, ik moet me om 10.30u melden. Als alles verloopt zonder files (zal wel niet) ben ik er 2 uur te vroeg,haha.

Veroo; ja ik heb nu wel zenuwen! Gister voelde ik ze wel opkomen,en nu wordt t steeds meer. Ben onhandig,vergeet vanalles,en ik heb het idee dat ik nog vanalles moet doen. Voelt net als nesteldrang toen mijn dochter zich bijna aandiende. Maar nu krijg ik er twee :P

Masrya,jij ook heel veel succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mara84 Heel herkenbaar, zo gevoel heb ik op dit moment ook! Al 100 keer alles gecontroleerd wat ik mee moet nemen, hoelaat we moeten vertrekken etc. hahah is inderdaad te vergelijken met nesteldrang.

Was eigenlijk helemaal niet zenuwachtig maar begin deze week begon het op te komen, en nu loop ik er zowat van over..

Op naar onze TWINS :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mara, heel veel succes morgen. Ik leef met je mee. Zo benieuwd hoe je het ervaar! Heel veel plezier, want het is gewoon leuk! Je krijg gewoon Boobies!!! Laat je snel wat weten??

Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meisjes!

Nou,daar ben ik dan.... Mét boobies! En wat voor een! De vriendin die mee was (heeft echt dezelfde boobies als ik heb...uhhh..had) was meteen bezig dat ze nu ook wilde,haha

Even mijn verslag...

Vanochtend op een onmenselijk tijdstip vertrokken,en een uur te vroeg aangekomen. Ik moet zeggen dat me opviel dat de kliniek klein (fijn!) en superbrandschoon was. Heel prettig allemaal. Assistentes waren ook heel vriendelijk.

Dus,om 10.30u werd ik geroepen. Mooi badjasje van de kliniek (en sokjes!?) aan,en hup naar Bruno. Wat een aardige man. We hebben echt wat zitten ginnegappen (hallooooo zenuwen) en hij heeft me goed uitleg gegeven over hoe en wat. Gemeten,geknepen,gevoeld. Dat was wel wat onwennig,haha. Toen pasprotheses,460cc. Vind je dit te groot? Uhhhh nee hoor,mag best groter als t past. Hij zei dat ik een goede uitgangssituatie had. Borsten komen bovenaan dicht bijeen dus met protheses zou dat een goed decollete opleveren... Nog even aftekenen en hoppa die tafel op.

Infuusje prikken,roesje....en gaan met die banaan. Toen ik wakker werd lag ik in een voorverwarmd bedje (heerlijk!) met mijn vriendin naast me. Eerste vraag;hoeveel hoeveel?? Mijn vriendin was gaan kijken tijdens de OK (voor de bang uitgevallen mannen; zelfs het wondje werd netjes afgedekt met een gaasje,niks te zien dus behalve een volle en een lege tiet) en toen zat er iets van 480 ofzo in,en het was dus wat meer geworden....

Al snel kwam bruno met het verlossende woord: alles was goed gegaan,hij verwachtte een goed resultaat, en er was 535cc very hihgh profile ingegaan.... Wooooow! (Bb,als je dit leest;op welke maat kom ik uit,ongeveer??)

Ze zien er nu al goed uit,heb al een decollete haha. Morgen lekker kijken en douchen,want die roze ontsmettingszooi is niet lekker.

Qua pijn is het nu goed te doen, dadelijk uit voorzorg 2 paracetamol nemen. Vanavond dan nog eens paracetamol en diclofenac,dan moet t echt goedkomen hoop ik.

Nou,nu ff lekker op de bank,rustig aan,want straks moet ik dochterlief wel alleen in bed doen.... Maar komt vast goed!

Xxx mara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een leuk verslag, geweldig om te lezen. Van harte gefeliciteerd met je giga Boobies!! 535cc!!!!!!!!!! Wat een mega tieten ga jij krijgen! Als ik met mijn 350 al op een mooie D zit, heb jij minimaal een dikke vette F volgens mij!

Nou, een heel goed herstel gewenst! Veel succes morgen. Doe je wel rustig aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mara,

proficiat met je nieuwe boobs!! Echt leuk om zo'n uitgebreid en positief verslag te lezen! Blij dat je het zo goed gesteld hebt!

Geniet van je 2 nieuwe bff's!!! :52:

En goed herstel!!

*c*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meis! Rust maar goed uit. Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames!

Ja ik had net al een pbtje van Bb... waarschijnlijk een G of misschien zelfs H :19: Bohhhh daar moet ik wel nog even aan wennen, haha. Krijg ik toch nog zo'n giga's als mijn Avatar :131:

Merk nu dat ze wat vocht beginnen vast te houden (al ben ik al een keer of 8 gaan plassen sinds ik thuis ben...) en ze voelen echt kei en keihard aan. Beetje alsof er hard plastic in gegaan is ipv zachte siliconen, haha. Ben alvast maar een drinkoffensief in gaan zetten. Heb een literfles gevuld, en die moet op zijn voor ik naar bed ga. Schijnt de beste remedie tegen vocht vasthouden te zijn (hoe gek dat ook klinkt)

Ik vond t trouwens wel leuk dat Bruno zo'n prothese op tafel legde toen we het er van tevoren nog even over hadden. Heb ik toch eens even kunnen knijpen :45: (had nog nooit een siliconenborst gevoeld)

Had net al een ellebogen-incidentje. Wilde de gordijnen dichttrekken, en er zat een haakje vast. Even lostrekken dus... woeps zat ik al met mijn elleboog boven mn schouder. Wordt echt opletten de komende 4 weken, zeker als het straks ook geen zeer meer doet!

Fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow Mara je hebt ze gewoon !! Wat goed dat t zo goed gegaan is en dat je zoveel cc kreeg ! Was je snel in slaap van de narcose en was de terugweg te doen? En had jij ook antibiotica genomen ? Ben benieuwd naar je fotos maar iig super leuk verslag !

Moet eerlijk bekennen dat ik de zenuwen krijg want volgens mij ben ik de eerstvolgende die door hem geholpen gaat worden van hier ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mara!

Super dat het bij jou ook zo van een leien dakje gegaan is!

Ik voelde ook helemaal geen pijn, en zelfs nu nog niet! Dat zijn denk ik toch de voordelen van boven de spier plaatsen :P Fijn dat je groter hebt gekregen 530cc dat worden flinke boobs :126:

Hoe was jouw terugreis?

X Masrya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een G of een H?? Ik mocht nog wel zeggen een F haha, wat een peanuts is dat? Maar nu willen we foto's zien!! Morgen die band af en dan mag je douchen. Hou die meloenen (mag tegen jou wel gezegd worden hi hi) dan maar goed vast! Foto's maken he!!!

Hopelijk kun je een beetje goed slapen. Wat vind je mannetje ervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik lees even nieuwsgierig mee want ik ben vorige week bij dr de Meyere geweest en probeer nog voor de zomer bij hem onder het mes te gaan voor een bb. Super spannend. Ik ben wel blij te lezen dat de operatie zo makkelijk is verlopen Mara. Dat geeft de burger moed :-).

Doordat ik veel ben afgevallen, heb ik nu een theezakjes-syndroom. Ik ben van een D-cup naar een B-cup gegaan (ik dacht C maar dr de Meyere heeft mij uit die droom gehaald). Afgesproken is dat er ongeveer 325 cc in zal gaan bij de vergroting. Ik heb er heel veel zin in en kan niet wachten totdat ik mijn nieuwe borsten krijg.

Groetjes,

Marjolein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.