Ga naar inhoud

Mara84 : 26 april 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie

Ongeduldig ja, dat ben ik wel nu :-D

Tja, gedult is het toverwoord hier. En we zijn nu eenmaal vrouwen, dat hebben we niet ha ha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Mara,

Wat fijn dat het zo goed gaat! Het resultaat is ook erg mooi. Hopelijk gaat het bij mij ook zo makkelijk. Bruno zei dat ik hoogstwaarschijnlijk 3 dagen na de ingreep weer kan gaan werken maar ik heb toch maar een week vrij gepland. Vooral het slapen blijkt tegen te vallen als ik dat zo lees in de andere forums. Ben jij al wel aan het werk of nog lekker vrij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mjlk,nee ik ben sinds vandaag weer aan het werk. Lichamelijk gezien denk ik dat dat vanaf vorige week woensdag of donderdag makkelijk gekund had,maar ik vond het inderdaad toch wel heel lekker om even rustig aan te kunnen doen. Dat je niets móet zeg maar.

Yuna,ja het blijft spannend. Maar tot nu toe ben ik super tevreden. Ik heb eindelijk tieten, 'van mezelf'. Vind het wel een beetje gek nu dat veel mensen een bv 'neptieten' noemen. Want tja,ze zijn gevuld,maar het voelt als mijn eigen tiet,het is net zo warm en straks net zo zacht.... Maximizers zijn toch eigenlijk veel nepper? Nou ja... What's in a name...

Oh meiden,ik wil zooo graag bh's kopen! Van die mooie,met kant,en lekker zachte tshirt bh's... *zucht* Misschien later deze week eens bestellen bij lace ofzo. Ik heb ook echt een nieuwe bikini nodig,want de dag dat ik 4dgn po ben ga ik meteen weer zwemmen met mijn dochter. Is alweer veel te lang geleden!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames,

ik ben lekker jullie verhalen aan het lezen en vroeg me af of jullie allemaal nederlandse dames zijn, want die chirurg van jullie spreekt mij heel erg aan maar ik kom uit arnhem en het is me ef een eidnje tuffen om daarheen te komen,

zijn jullie allemaal op consult eerst geweeest?

en goed om te horen dat het allemaal zo goed met jullie gaaat!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mjlk,nee ik ben sinds vandaag weer aan het werk. Lichamelijk gezien denk ik dat dat vanaf vorige week woensdag of donderdag makkelijk gekund had,maar ik vond het inderdaad toch wel heel lekker om even rustig aan te kunnen doen. Dat je niets móet zeg maar.

Yuna,ja het blijft spannend. Maar tot nu toe ben ik super tevreden. Ik heb eindelijk tieten, 'van mezelf'. Vind het wel een beetje gek nu dat veel mensen een bv 'neptieten' noemen. Want tja,ze zijn gevuld,maar het voelt als mijn eigen tiet,het is net zo warm en straks net zo zacht.... Maximizers zijn toch eigenlijk veel nepper? Nou ja... What's in a name...

Oh meiden,ik wil zooo graag bh's kopen! Van die mooie,met kant,en lekker zachte tshirt bh's... *zucht* Misschien later deze week eens bestellen bij lace ofzo. Ik heb ook echt een nieuwe bikini nodig,want de dag dat ik 4dgn po ben ga ik meteen weer zwemmen met mijn dochter. Is alweer veel te lang geleden!

nou ik moest vandaag weer aan de slag maar ben mooi thuis aant werk net als morgen. Dan heb ik weer 4 dgn vrij. Hoef maandag pas naar kantoor.

Kan toch iedereen aanraden minimaal een week vrij te nemen hoor. Ook gewoon voor jezelf. Even lekker je draai vinden en zo.

Ik voel er ook steeds aan en zo en houd ze nog vast met lopen hahaha zag je me dat al doen op kantoor??

Mijn maximizers kunnen ook mooi het stort op! yeah! Al was ik er wel superblij mee hoor! Ik had die van Sylvie en vond ze super!

Gek he... Eerst kun je niet wachten op een consult dan op een datum dan op een operatie en als je ze dan eenmaal hebt is het nog niet goed. dan moeten ze bh en bikini en beachproof zijn whahaha geduld sucks!

Hoe ging het op het werk??

@ Iresss - Mara is niet op consult geweest de rest zo ver ik weet wel. De Meyere zei tegen mij dat het wel vaker gebeurde dat dames hun consult deden dmv het mailen van foto's en telefoongesprekken.

Misschien kun je hem eens bellen en kijken hoe je gevoel is na een telefonisch gesprek? Wellicht vind je een persoonlijk consult dan niet meer nodig en hoef je alleen voor de operatie op en neer te rijden. Maar ja het is Gent he... Niet Zuid Frankrijk... Als je denkt dat dit de pc is voor je zou ik er gewoon voor gaan.

Succes met beslissen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He verooo!

Werken ging goed. Voel nu wel dat ze wat strak staan. Vanavond met de pootjes hoog. Maar ik mag niet klagen,hoef ook maandag pas weer aan t werk. Dus gewoon een dagje proefdraaien vandaag ;)

Ja die week vind ik ook. Is gewoon veel prettiger,inderdaad voor jezelf. Het kán wel eerder. Maar waarom zou je t willen? Ik kon ook eerder terecht,maar heb bewust een datum uitgekozen waarop ik al vakantie had vaststaan. Wel zo relaxed.

Iresss,ja ik ben wel nederlandse hoor. Vind je mijn schrijven zo slecht? :P Ik ben inderdaad niet eerst op consult geweest,maar heb wel mail en telefonisch contact gehad met De Meyere. Bij mij speelde afstand en tijdgebrek een rol. Toen ik daar zat dacht ik wel ineens 'wtf doe ik hier,ik heb die kerel nog nooit gezien!' Gelukkig was dat snel over,Bruno is echt super. Maar toch,ik zou je aanraden op consult te gaan. Is het op de dag zelf toch allemaal wat vertrouwder. Maak er anders met een vriendin/vriend een dagje uit van? Of een weekendje....

Zo,eens even koken. Dag dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ook weer voor t eest begonnen , was zon lange dag ! De rit erheen deed me al zon pijn dus meteen op m'n werk 2 pijnstillers genomen en daar gezegd dat ik last van m'n rug had dus rustg bleef zitten , doe je normaal ook al zeiden ze Hahah , werk op de receptie van n autobedrijf met alleen maar mannen dus had verwacht dat ze t zouden zien maar die sport bh drukt alles plat Hahah .

Net ff lekker gedoucht en nu languit op de bank , af achteraf toch liever paar dagen later begonnen hoor !

En vero en Mara ook lekker op tijd maar bed na zon dag werken !

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk altijd een gok om van te voren te zeggen wanneer je weer gaat werken.

Ik breek mijn hoofd er ook al over hoe ik dat tegen die tijd moet regelen, maar nu kunnen jullie lekker met de voetjes omhoog en bijkomen van de werkdag ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Esmiralda die avatar van jou! :45: :45:

Vrij pakken meis, echt. Gewoon lekker een weekje niks. Als je kinderen hebt; zorg voor hulp zeker de eerste dagen.

Marlie; boh dat is wel echt de proef op de som. Bij mij heeft één collega wel een beetje vreemd naar mijn borsten gekeken, maar verder niks. Ben benieuwd of dat straks anders is, met een 'gewone' Bh. Vind jij trouwens echt dat dat sportding alles platdrukt? Ik vind het echt wel meevallen hoor. Hij is wel lekker comfortabel verder, geen drukkende cups ofzo, maar ik vind hem wel leeeeelijk! Nog 2,5 week, dan mag ik een mooie bh aan!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mara Ja geweldig he! allemaal boobies!!!! Ik denk zelf om 2 weken vrij te nemen van mijn werk. Onze kids zijn gelukkig groot genoeg om dingen zelf te regelen en misschien ook om af en toe te helpen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je Bruno heeft veel nederlandse klantjes. Voor mij persoonlijk was het maar een uurtje rijden, ik woon helemaal in het zuiden. Maar ook al zou ik uit Arnhem komen zou ik nog steeds naar Gent rijden. Het is misschien 2x 2 uur rijden en dan heb je wel een super arts en een paar prachtige Bruno's. Je moet er wat voor over hebben. Het is wel voor de rest van je leven! En Dr. de Meyere is nu eenmaal de dokter met de gouden handjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo is t maar net Corine.

Veroo; zal vanavond of morgen ff kijken. Ik zie nu in de spiegel wel verschil. Ze zitten minder hoog,en lijken ronder. Fijn! Litteken begint super te genezen. Nog wat harder,maar dat is logisch. Is een prachtig dun streepje,en mooi in de plooi ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mara ik zit net jou foto's te bekijken en jeetje meid wat een prachtige tieten heb je! :35:

Als ik dat zie dan kan ik niet helemaal niet wachten....pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.