Ga naar inhoud

Mara84 : 26 april 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

lieve BB,

hoezo te veel doen weer vocht veroorzaken,

ik woning die 6 weken om de dag weer beginnen met spinnen,

bodypump durf ik de 1e 3 maand niet.....

crosstrainer gebruik je puur je benen ipv wandelen kun je dagblad wel een beetje doen na 2 weekjes,

je beweegt daar je bovenlichaam niet mee...

kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie

lieve BB,

hoezo te veel doen weer vocht veroorzaken,

ik woning die 6 weken om de dag weer beginnen met spinnen,

bodypump durf ik de 1e 3 maand niet.....

crosstrainer gebruik je puur je benen ipv wandelen kun je dagblad wel een beetje doen na 2 weekjes,

je beweegt daar je bovenlichaam niet mee...

kus

OMG, die autocorrector van jou!!!

Een dagblad kun je wel lezen na 2 weekjes hoor :45: daar beweeg je alleen je armen mee... :45:

En na 6 weken kun je wel weer spinnen :) Alleen oppassen met de oefeningen wat betreft schouders, dan span je je borstspieren ook aan en je moet zelf even voelen of dat goed aanvoelt ;)

xxxx (de rest in je eigen topic haha ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Zo, weer eens even een update!

De boobs gaan hier goed. Meestal draag ik bh maat 75 F/FF/G afhankelijk van hoe die specifieke BH valt en of het engelse maten zijn. Ze voelen al stukken natuurlijker aan, zijn ook wat meer gaan hangen. Daar ben ik niet perse blij mee, maar wat doe je eraan he. Verder voel ik wel nog dat ze anders zijn dan eerder. Ze voelen alsof ze van mij zijn, maar als je erin 'knijpt' dan zijn ze wel echt steviger.

Littekens gaan goed, al vind ik ze nog wel erg donker (paarsig). Lelijk. Ik smeer nog iedere dag (soms2x, maar meestal maar 1x, vergeetachtige ik...)

Hmmm wil ik verder nog iets zeggen.... nee geloof dat het dat wel was.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mara

Ja... de natuurlijke hang krijg je natuurlijk weer terug hihi.... Maar als je braaf bh's draagt, krijg je geen dikke knieen :P

Die littekens die gaan tot een maand of 3 wat door met paarsig zijn en zo... Al smeer je je suf ;)

Daarna neemt dat pas af :D Ik had daar ook geen geduld in hahaha, maar het blijkt ook hier weer het enige te zijn dat helpt :45:

Mooie maat hoor, die boobs van jou!! En mooie bh's in je galerij!! :35:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok bb,maar weeeeer geduld hebben dus wat de littekens betreft.

Ik draag wel braaf bh's hoor. Alleen 's avonds,maar dan zit ik meestal, draag ik nog wel eens niks. (Ja wel een truitje he..)

Thanks voor je compliment van de bh's ben er zelf ook heel blij mee. Merk wel dat als ik dezelfde bh twee dagen draag,dat ie dan gaat irriteren. Had ik hiervoor ook al overigens. Heb er nu (ff snel tellen) 8, de triumph sportbh inclusief (die draag ik ook best graag,lekker stevig) best veel eigenlijk,dus voorlopig ff ophouden met kopen, al heb ik er 1 die ik nu al niet meer graag draag omdat ie toch niet goed aansluit. Zonde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.