Ga naar inhoud

Mara84 : 26 april 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Ja das zeker pech ! Heb zelf ook regelmatig een keelontsteking , zo irri !

Heb het larynxmasker ff gegoogled en vind t er eng uitzien ! Wist niet dat je wat door je keel kreeg , waarvoor is dat en moet t perse? Sla inmiddels doodsangsten uit voor alles, vervelend want had er vooral gewoon zin ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie

Marlie,inademen,uitademen.... Het larynxmasker is juist minder eng! Bij een 'normale' narcose krijg je een tracheatube,die dus echt in je keel gaat. Een larynxmasker gaat juist niet in je keel,maar wordt er zeg maar op gezet. Eigenlijk een mondkapje ín je mond. Veel minder invasief (en dus minder risicovol en minder vervelend) dan een tracheatube. Echt,probeer er gewoon naar uit te kijken meis! Je bent daar in zo'n goede handen en het herstel valt echt écht mee! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even dit,je krijgt de narcose via het infuusje,en via dat maskertje krijg je alleen maar zuurstof,puur ter ondersteuning. Omdat je geen spierverslapper krijgt,hoef je nl ook niet beademd te worden.

Lieffie,een dikke knuffel voor jou,en ga niet teveel beren op die weg zien he? Komt echt goed x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnx Mara , lief van je ! Ga idd gewoon proberen alles n beetje van me af te zetten , heeft toch geen zin mezelf gek te maken en ach we moeten er ook wat voor over hebben om straks in gevulde bikini rond te lopen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Ha Ha, Verooo. Ik moest net zo lachen om jou sex vraag! Ik zit hier op de bank en lees het voor aan mijn man. Hij lachen en weet je wat hij zei ( ik weet niet of ik dit soort dingen wel op het forum mag zeggen eigenlijk)? Je moet maar even vertellen tegen Veroo dr man dat die meloenen een heerlijk zaaddouche moeten krijgen. Zaad over je borsten is goed voor het genezings proces volgens hem. Whoehahahahaha. Sorry, maar moest het even kwijt. Hij kon ook niet wachten tot hij ze kon dopen. Dit gebeurde de tweede dag al, omdat ik natuurlijk ook nog even geen sex wilde. Maar er zijn meerdere manieren zie je wel haha. Dat aanraken wilde ik de eerste paar dagen ook niet echt, ja heel zachtjes. Nu kan hij ze ondertussen wel redelijk masseren, maar ben er nog steeds een beetje huiverig voor hoor. Ik denk steeds aan die protheses die daar in zitten. Vreemde gedachte soms.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja omdat ik zo moet lachen vergeet ik de rest. De anesthist vertelde mij dat er echt wel een slang in gaat. Alleen merk je dat niet, omdat je dan al weg ben en ze halen hem eruit voor je wakker wordt. Maar dit is puur voor de veiligheid, ze doen er niets mee. Maar ze willen geen risico's nemen. Je krijg inderdaad geen spierverslappers. Het zit tussen een roesje en narcose in. Maar het spul waar ze mee werken wordt ervaren als een hele fijne narcose waarbij je dus niet misselijk kan worden, zoals bij andere klinieken. Weer een reden om naar Bruno te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*bingbingbing* newsalert; nieuwe foto's! ;)

Corine... een zaaddouche?!!!?? Uhh nee dank je toch maar niet. Whahaha. Mijn vriend heeft er eerlijk gezegd nog helemaal niet aan gezeten. Hij vindt het maar eng, haha. Bang dat ze knappen ouzo ;)

Fijne avond meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahahahha Corine!!!!

Ik lig op de bank met de laptop met vriendlief naast me. (film aant kijken)

Zeg ik zo jeh Corine had het tegen haar man verteld en die zegt nou dat ze tegen mij moet zeggen dat ik tegen jou moeten zeggen... Hij zo ho ik volg het niet meer wie moet nou wat tegen wie zeggen??? hahahaha

Sorry maar ik moet ertussen door giechelen dus het komt echt niet meer over!!!

Maar heb de boodschap kunnen overbrengen en hij kon er smakelijk om lachen. Komt wel goed dus :P

Ik ga hier morgen maar es flink poetsen en strijken en daarna medicamentjes halen. Langzaamaan maar eens wat voorbereidingen treffen... Tis zo vrijdag... Heb er zin in :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mara,

Fijn om te lezen dat jij ook zo weinig pijn hebt :D . Dat licht in je hoofd voelen herken ik ook wel

Vanmiddag zat ik bij de nagelstudio begon mijn linkerborst opeens allemaal borrelende geluidjes te maken (weet niet of andere dat ook konden horen :45:)

Ik dacht wat is dat nou weer?! Maar nu elke keer hoor/voel ik het, en alleen in mijn linkerborst haha geen idee wat dat is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag zat ik bij de nagelstudio begon mijn linkerborst opeens allemaal borrelende geluidjes te maken (weet niet of andere dat ook konden horen :45:)

Ik dacht wat is dat nou weer?! Maar nu elke keer hoor/voel ik het, en alleen in mijn linkerborst haha geen idee wat dat is.

lucht en vocht ;) dat hoort erbij ;)

Zaad over je borsten is goed voor het genezings proces volgens hem. Whoehahahahaha. Sorry, maar moest het even kwijt. Hij kon ook niet wachten tot hij ze kon dopen.

Uhm :wacko: ja.... eiwitten zijn goed voor de wondgenezing :45:

Maar eten mag je de eiwitten ook hoor, ze hoeven niet rechtstreeks ingespoten te worden :152:

Gedoopt zijn ze op die manier wel meteen ja :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Masrya,je borst had gewoon een boer vastzitten... Charming! ;) Dat heb ik nog niet gehad trouwens. Heb nu wel lekker op 1x wakker worden na de hele nacht doorgeslapen. Dat doet een mens goed! Vandaag maar eens een marktje of speeltuin bezoeken met dochterlief, heerlijk. Wat heb jij trouwens een heftige omvang nu zeg,113cm! Wowwww....

Bb :45:

Veroo; nog maar 3 nachtjes slapen! Oehhh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veroo; nog maar 3 nachtjes slapen! Oehhh!

Pfff ja!!!! Gaat snel nu!!!!

Net mijn medicijnen nog even gehaald en een deel van het geld vd bank gehaald.

Morgen werken/ sporten/ nagels. Donderdag ook gewoon werken en daarna sporten want SJIT dat mag ik straks 4 wkn niet!

Dan een poging doen om wat te slapen.. Vrijdagochtend nog even naar de kapper en dan rijden we rond half 12 weg... Voor mij mag het al zo ver zijn hoor!!!

Ik verdiep me verder niet zo in de details qua slangen en toestanden... Je maakt alleen jezelf maar gek en je hebt er niks aan want het gebeurd allemaal als je onder zeil bent.. Ik geef me over aan de kunde van team Bruno :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verdiep me verder niet zo in de details qua slangen en toestanden... Je maakt alleen jezelf maar gek en je hebt er niks aan want het gebeurd allemaal als je onder zeil bent.. Ik geef me over aan de kunde van team Bruno :)

Gelijk heb je ! Toen ik t allemaal las werd ik doodsbenauwd , heb t nu maar naast me neer gelegd en we zien t wel as er slangen in onze keel geduwd worden en dat we vast geketend worden haha

Vandaag m'n huis ff flink geschrobd , morgen bedden verschonen en dan do. Ochtend vroeg op pad !

Spannend hè verooo , dit weekend hebben we ze gewoon !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mjlk; gefeliciteerd met je datum! Nu kan het aftellen beginnen....bij de meyere neem ik aan he?

Veroo; haha jij bereidt je wel écht heel goed voor zeg,wow. Nagels,sporten,kapper haha. Ik zie er nu al een beetje verslonsd uit (maar dat komt ook doordat mijn haar nu heel anders zit omdat ik het niet echt kan doen,stom) maar dat gaat jou niet gebeuren lees ik al.

Ohhh Marlie,voor jou nog maar 2 nachtjes he! En inderdaad dames,dit weekend hebben jullie beiden droooooomboobs. We moeten eht een keer een bruno-day organiseren! Allemaal dames met Bruno's bij elkaar. Gezellig! ;)

Ik ga er nog even een leuke avond van maken,en op tijd naar bed (zeg ik nu...)

Groetjes,

Mara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hè verooo , dit weekend hebben we ze gewoon !

Wow, ik lees die zin en denk Fuck ja!!! Haha stom he... In 1x een beetje de kriebels!!!!

Maar ja!! Dit weekend hebben we ze gewoon!! :) :) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je :)

@ Mara, het klinkt alsof ik helemaal opgedoft naar Bruno ga haha! Nee hoor :)

The usual monthly maintenance :P

Heb haarextensions eruit gehaald en mn haar is nu echt knudde :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mara,

Hoe voel je je verder?

Vannacht echt heeeerlijk geslapen, maar ik werd wakker omdat ik erg veel pijn had (was schijnbaar op mijn buik gedraaid) Schrok hier wel erg van en weet niet of dat veel kwaad kan??

Maar na een paracetamolletje ging het weer.

Verder vandaag met mijn kleine man even naar het park geweest en zo toch nog een beetje het konninginnedag gevoel gehad :P

X Masrya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je :)

@ Mara, het klinkt alsof ik helemaal opgedoft naar Bruno ga haha! Nee hoor :)

The usual monthly maintenance :P

Heb haarextensions eruit gehaald en mn haar is nu echt knudde :s

Waarschijnlijk is je haar niet knudde,maar ben je het gewoon weeeeeeelderig gewend nu :D Komt vast goed. Nog 2 nachtjes!

Marlie,nog maar één nachtje! Leuk!

Masrya; oh auw,op je buik draaien lijkt me niet echt lekker nee! Weet niet of het kwaad kan... Het zal niet geweldig zijn maar ja wat je in je slaap doet daar kun je weinig aan doen he! Was koninginnedag leuk? Wij zijn ff naar een markt geweest (handig,kon ik ook een nieuwe sportbh kopen) maar verder niks. Was zelfs vergeten om de hele poppenkast op tv te kijken (doodzonde volgens mijn vriendin haha)

Wanneer zou ik weer kunnen autorijden? Ik vind het zo moeilijk om te bedenken wanneer ik nu teveel doe. Ach ja... Ik doe mn best om me rustig te houden,echt!

Helemaal vergeten om te zeggen hoe het met mij gaat... Goed dus! Eigenlijk een beetje te goed ben ik bang. Mijn borsten doen helemaal geen pijn, hoogstens dat ze wat strak aanvoelen,en af en toe een steek,maar verder echt,niks. Heel fijn,maar ik ben erg geneigd om snel teveel te doen. Ik weet ook niet wanneer mijn borsten strak zijn van teveel doen of gewoon van het net geopereerd zijn. Ben er wel blij mee,en met name rechts wordt al steeds zachter, jippie!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mara wat goed dat je je zo super voelt!

Volgens Bruno mag je na 3 a 4 dgn gewoon weer aant werk en mag je na 1 dag alweer autorijden.

Dus je kunt hoor! Hij zei tegen mij dat alles gewoon mag na 1 dag. Dus jeh je kunt! haha. Alleen niet sporten, beetje rustig aan doen en je ellebogen niet boven je hoofd. That's it

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, ik deed ook de volgende dag weer boodschappen met de auto. Nee, geen zware aardappelen en niet uit de hoge schappen haha. Maar ik wilde er gewoon even uit! Dat strakke gevoel blijft wel even. Maar je lichaam geeft wel aan hoever je kunt gaan. Gewoon een klein beetje rustig aan en iedere dag een beetje meer. X corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo, alweer een paar dagen verder. Het gaat nog iedere dag beter.

Rij weer auto, doe het huishouden, hou mijn dochter een beetje bezig, vandaag 4u aan een stuk op de been geweest... en dat gaat allemaal prima. Heerlijk!

Heb vandaag ook de hechtingen laten verwijderen. Ik begon er last van te krijgen. Moet zeggen dat het er echt mega goed uitzag. Mooi rechte lijntjes, fijn dicht, niks aan t handje. Als de korstjes eraf zijn begin ik met littekenolie.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.