Ga naar inhoud

l233 : 21 juni 2013 : Dr. de Blecourt : Vlietlandziekenhuis


Aanbevolen berichten

Super !!!hij zal de vorige keer ook gewoon een slechte dag gehad hebben je, kan iedereen wel is hebben.

Goed dat het nu weer de vertouwde pc was die je had gekozen.

En ben blij dat het de goede kant opgaat !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi I233,

Volg je topic, fijn dat t goed gaat (op dat wondje na dan). Ga straks naar Blecourt voor n consult, dus fijn dat 'ie wat vrolijker is ;) Ben wel heel benieuwd naar je resultaat, maar weet niet hoe dat werkt..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik zag net tot mijn grote schrik dat het wondje weer wat had gelekt :107: . hij heeft er wel ff aan zitten duwen en prutsen dus hoop dat het alleen daarvan is... pff gezeur. maar ik hou het goed in de gaten dat het niet weer erger wordt dan mag hij er weer is even naar kijken.

MissMG ik heb je ff toegevoegd als vriend. als je naar mijn profiel gaat kan je mijn foto's zien, ben benieuwd wat je ervan vind.

succes met je consult ben benieuwd hoe het gaat, wat hij je adviseert en wat je van hem vind, hoop dat je net zo enthousiast over hem bent als ik. ik hou jouw topic in de gaten zodat ik straks je ervaring kan lezen!:)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen!

Mijne was gister ook even open. Maar vandaag al gelijk weer dicht!

Ik denk dat het komt omdat je Pc er inderdaad aan heeft gezeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou fijn dat hij een goede dag had haha :35:

En klopt wat hij zegt over de littekens, ze worden eerst dikker en roder en pas na 3 maanden gaat dat idd weer afnemen.

En ja.. het is nie bewezen idd, maar ik vond het wel lekker om er wat op te smeren. Baad het niet dan schaadt het niet ;)

Hoop dat je gaatje weer dicht gaat, verdorie ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha BB inderdaad was erg blij dat hij weer de oude blecourt was haha. over 2 maanden hoefde ik pas terug te komen maar heb stiekem de afspraak 2,5 week eerder gemaakt :105:

Melliebellie! wat leuk dat jij ook bij hem een consult heb aangevraagd! wat zijn jou wensen betreft de borstvergroting? bij mij zat er 2,5 maand tussen. heb rond 20 april gebeld voor de operatiedatum en ben 21 juni geopereerd. ik kon volgens mij wel eerder terecht maar dat wilde ik niet ivm afstuderen.

maar hij zegt gemiddeld 6 weken wachttijd te hebben.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

update!

gaat goed met me en heb weer leuke bh'tjes gekocht. 1 setje en bij de hunkemuller zo'n dubbelpak haha. balconnetjes moet ik wel een cup groter anders snijd de rand in mijn borst en heb ik niet 2 borsten maar 4!

ik ben afgelopen zaterdag naar festival geweest. rustig festival in een park. en heb wel wat staan dansen (tsja was dat weekend exact 5wk po, en mag na een week ook alles weer doen) maar ik heb niet staan springen of heel wild met mijn armen staan zwaaien ofzo.

maar ik lag zaterdag avond in bed en sindsdien last van mijn linker borst. achter mijn tepel en bij het litteken en de buitenkant van mijn borst...

het was zondag best wel erg, hele dag last van. maar heb er nu ook nog steeds last van. ik denk dat het spierpijn is, maar als ik er morgen nou nog steeds last van heb ga ik wel ff bellen. alleen is mijn PC op vakantie. bammerrr.

ik voelde gister avond wel ff iets hards in mijn borst aan de bovenrand bij mijn spier... maar dat kon ik vanmorgen niet meer terug vinden.

rechts heb ik helemaal geen klachten, terwijl dat mijn gevoeligste borst was tijdens het herstel en ik links nauwelijks klachten heb gehad.

ben beetje bang dat er teveel kapsel is.. geen idee hoe je dat dus kan merken als ze niet vervormen of keihard zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben beetje bang dat er teveel kapsel is.. geen idee hoe je dat dus kan merken als ze niet vervormen of keihard zijn.

Het enige dat je dan nog zou kunnen voelen zijn rimpels, maar maak je maar niet te druk ;) Waarschijnlijk heb je gewoon wat meer gedaan dan normaal en daar reageert je lichaam op :)

Wel goed dat je even belt als het blijft en niet minder wordt, die pijn!

Was het leuk? het festival?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, weet ik meteen wat ze bedoelen met rimpels haha

maar vind het zo vreemd dat die pijn zolang aanhoud. Naja pijn, het is zwaar gevoelig;)

Maar festival was super leuk! In super leuk park met beekje, strandje tussen de bomen.

Zaterdag weer eenfestival, holicolour ben benieuwd, hou me nu maar rustig...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

gebeld met vlietlandziekenhuis.

erg handig, zowel dr. lommen als dr. de Blecourt zijn met vakantie....

dr. de blecourt is volgende week vrijdag weer aan het werk.

ik kijk het het weekend nog even aan, omdat het mogelijk alleen overbelasting is. als ik maandag nog steeds klachten heb ga ik naar huisarts.. maarja wat kan mijn HA doen? me naar ziekenhuis sturen voor een echo ofzo...?

als HA niets kan doen, of heb niet zo'n haast dan kan ik ook wachten tot volgende week (donderdag) dan kan ik ff bellen, en dan wordt ik vrijdag om 8u op de planning van de Blecourt gezet, zodat hij voor hij begint met opereren eerst nog ff langs mij komt.. ben benieuwd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

en zo zal je zien, als je belt dan gaan de klachten weg.

had ik nou maar eerder contact op genomen dan waren de klachten waarschijnlijk ook eerder weggeweest;)

het weekend weer festival en maandag voor het eerst weer naar de sportschool, benieuwd of de klachten weg blijven...

nu heerlijk aan het genieten van het dragen van een normale BH!! zit nog lekker ook, heb er in ieder geval geen last van:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

laatste controle gehad!

wederom was het weer een schat van een man. dus die eerste controle had hij kennelijk zijn dag niet;)

Hij vroeg ik blij was dat ik het had gedaan. mijn antwoord? volmondig JA! beste keuze ooit. hoewel ik ze eerst wat klein vond ben ik er nu blij mee:) met BH is het zoveel mooier dan in die stomme sport BH!

hij was tevreden, de littekens zien er goed uit en zullen mooi wegtrekken. Ze zijn mooi soepel en geen overmatige kapselvorming. Hij zei er is een kans dat dit in de loop der jaren alsnog gaat ontstaan, maar die kans is klein en is niet te voorspellen.

bij klachten kan ik altijd contact op nemen en terugkomen.

Nog wel even gevraagd of ik alles weer mag doen ondanks dat mijn spieren zo met mijn protheses gaan spelen als ik hem aanspan. nou ik mag alles doen. de beweging is normaal en zal wat minder kunnen gaan worden.

ik kreeg nog even mijn voorfoto mee: die lag de hele controle op tafel en ooh wat confronterend! op mijn eigen voorfoto's zie je nog enig borstweefsel maar op die foto zie je alleen twee tepels:S.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 1233,

Wat fijn dat je het goed stelt en dat je tevreden bent! Ze zijn echt heel mooi!!

Mn voor-foto vind ik ook steeds schrikken!! Het rare is dat je dat snel vergeet hé... Het uitzicht bedoel ik dan wel. Want het gevoel daarbij zal ik echter nooit vergeten... Elke dag kijk ik dankbaar in de spiegel! Heerlijk hé!

Ben heel blij voor je! Geniet nog van ze! :)

Liefs

*c*

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben in het vlietland ziekenhuis. doe het icm een buikwandcorrectie. kom van 160 kg en weeg nu 75 kg. mijn cupmaat is 80 B, vol. 1e consult advies rond 250 cc. 2e consult aankomende dinsdag. Wil uitkomen op volle c, kleine D. Ik ben breed gebouwd en zoals je ziet niet mager, dus moet wel wat zitten, en ben zoals velen van jullie wel bang dat het te klein gaat worden. Hoe is jouw postuur? Kan ik een beetje vergelijken. Resultaat bij jou is wel super!! operatie is ws over 8 weken, kan ik zelf aangegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@*C*

inderdaad het uitzicht! soms vergeet ik het gevoel ook wel hoor. ik heb nooit echt gehad dat ik me heel erg schaamde, maar ik voelde me gewoon niet vrouwelijk genoeg. nu wel. Nu loop ik met mijn borsten trots naar voren, rechtop!

de foto's van voor bewaar ik zeker en bekijk ik zo nu en dan nog is. om weer te beseffen hoe gelukkig en blij ik mag zijn met wat ik nu heb. nu is het gewoon borst wat ik zie in kleding en geen dikke bh! heerlijk!! dat is iets wat ik mezelf af en toe nog even moet toezeggen hoor als ik in de spiegel kijk;)

@ToDo: wat goed dat je zoveel bent afgevallen zeg! heel knap, dan is dit een heel mooi cadeau!!

Ik denk dat je met je huidige cupmaat en 250cc wel op een C/D cup uit kan komen hoor! ik ben van 70A (dat droeg ik altijd maar volgens blecourt was het toch echt een AA cup) met 220cc naar 70C gegaan.

ik ben 1,72 weeg 64kg. ben van onder breed (stevige benen en billen) boven ben ik vrij smal.

mijn nieuwe cup past goed bij mijn figuur. soms denk ik dat ik ze liever nog iets groter had gehad. maar dat kan altijd nog en wie weet gaan ze ooit nog groeien als ik ouder wordt of ooit kinderen krijg:) mijn borsten zijn nu onwijs natuurlijk en zoals het had moeten zijn. En daar ben ik super blij mee:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je nog tips voor het tweede consult. Krijg je daar een bh om te passen of moet je die zelf extra meenemen, ik bedoel dan voor het bepalen van de juiste maat? Nam je foto's mee van wat je in gedachten had? Zie door de bomen het bos niet meer hoor hahaha. eerste consult ging voornamelijk over de buikwandcorrectie, nu wil ik het uitgebreid hebben over de borsten hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou zelf een bh mee nemen een sport bh. hoeft geen dure te zijn. je kan er ook een bij hema kopen puur om te passen en vervolgens terug brengen. of een soort sport topje.

de prothese die je krijgt is van eurosilicone medium profile. dus dat hoef je hem niet te vragen;)

je kan vragen of hij nog tips heeft voor het herstel, welke sport bh. en vraag aan hem wwanneer je je werk weer mag oppakken en wat je de eerste weken wel en niet mag doen. en dan bedoel ik met name specifiek vragen.

ik werk in de zorg en mocht na twee weken al weer werken. na doorgevraagd te hebben mocht ik dat inderdaad maar moest wel rustig aan doen en niet de hele dag door mensen uit bed heffen en dergelijke. en puur luisteren naar wat je lichaam zegt.

en nog een tip: luister naar wat hij je zegt, wat hij aangeeft aan de hand van de voorbeeldfoto's die je hier bijvoorbeeld vandaan haalt. maar ga er niet van uit dat je van je B cup naar een G/F kan gaan, zoals sommige meiden hier wel het geval is. dat is gewoon iets wat hij niet (snel) doet. hij kijkt wat er in en bij je lichaam past en geeft je daarmee het mooiste natuurlijkste resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.