Ga naar inhoud

l233 : 21 juni 2013 : Dr. de Blecourt : Vlietlandziekenhuis


Aanbevolen berichten

kijk daar heb ik wat aan! Hoe doen degene dat trouwens die geopereerd zijn, ik lees dat je je armen niet boven je borsten mag strekken. Hoe wassen jullie je haar. Ik heb zelf lang haar tot aan mn billen en ik was het iedere dag!! Zie ik dus wel tegenop...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

blecourt heeft daar bij mij niets over gezegd.

ik ben langzaam aan gewoon alles weer op gaan pakken. maar wel met mate. dus alleen als het echt nodig was deed ik mijn armen boven mijn schouders, tilde ik mijn eigen spullen. en hield bij het tillen van bijvoorbeeld borden. boeken of wat dan ook, mijn bovenarmen straks langs mijn lichaam.

Je mag van de blecourt de eerste twee weken NIET op je buikslapen en je mag van hem 6weken lang niet sporten. En verder zoveel mogelijk rekening houden met wat je lichaam aangeeft. bij pijn stoppen.

maar dit kan je natuurlijk ook nog ff met hem bespreken op je tweede consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ja, maar die gedachte verdring ik:p gevoelens van blij en niet blij wisselen zich wel af hoor. Dus zo dramatisch is het niet haha

Ik heb nu borsten en daar ben ik blij mee. Ik heb een kinderwens (lastig zonder vent;) haha) voor over een jaar of 5-8. Kan ik kijken wat de tijd enzo met mijn boobs doen en daarna eventueel wissel.

En jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.