Jump to content

l233 : 21 juni 2013 : Dr. de Blecourt : Vlietlandziekenhuis

Recommended Posts

Hoi meiden,

Ook ik zal me even voorstellen, ik ben al eventjes lid hier, maar nog nooit actief geweest.

Al een tijdje denk ik na over een BV. Ik heb een kleine A cup en zou toch graag wat meer willen hebben.

Vorig jaar al op consult geweest in Bergmankliniek bij dr. de Blecourt. Vriendin van mij is ook door hem geopereerd met een prachtig resultaat, had zelf ook een goed gevoel bij hem. Half januari 2012 afspraak gemaakt en kon 8 feb (nog geen maand later!) al terecht. echter werd ik zo onwijs zenuwachtig, sliep ik slecht dat ik twijfelde of ik het wel wilde en heb ik uiteindelijk de afspraak afgezegd.

HEt is echter nooit helemaal uit mijn gedachten verdwenen en sinds enkele maanden denk ik er weer serieus aan om het toch te laten doen. Echter wil ik het nu laten doen in het vlietlandziekenhuis. Omdat het mogelijk goedkoper is dan de kliniek en het dezelfde arts is.

Zijn er meiden die ook in dit schuitje hebben gezeten, dat ze door de zenuwen haast niet meer weten wat ze nou eigenlijk echt willen? en die ervaring hebben met dr de blecourt?

Ik wil het dolgraag, het lijkt me geweldig om van de zomer mooi op het strand te liggen met een mooie bikini met daarin prachtige borsten. maar durf niet zo goed.

x.

• Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Hoi,

Net je verhaal gelezen en herken er wel wat in. Wil het al een tijdje, maar ik stelde steeds het consult uit. (Nu eindelijk gepland)

Nog steeds twijfel ik, maar zou ook zo graag van de zomer al grotere boobies willen hebben...

Idd, ik herken dat ook wel een beetje. heb nu echt zoiets van had ik het nou maar wel gedaan vorig jaar. maar was er nog niet echt klaar voor. Vanmiddag nog even in lingeriewinkel geweest en al die mooie bikini's hebben er toch voor gezorgd dat ik zojuist een consult afspraak heb gemaakt in het vlietlandziekenhuis. Ben erg benieuwd! Hoop dat ik mijn zenuwen dit keer een beetje onder controle kan houden;)

waar en bij wie heb jij je consult gepland?

Focus je vooral op het eindresultaat en hoe mooi je je eigen dadelijk voelt in bikini of lingerie.. En gewoon.. weer op en top vrouw! Ik zou nog liever vandaag dan morgen gaan terwijl ik echt een bange poeperd ben (sorry voor mijn woordspeling ;)) qua dokters en naalden etc. Maar ik heb helaas de mogelijkheid nog niet. Dus als de angst het enige is wat je tegenhoud..kom op! Ik geloof best dat het allemaal geen appeltje eitje is maar er is zoooveel wat je ervoor terug krijgt..

• 4 weeks later...

Zojuist terug van consult in het vlietland ziekenhuis bij dr. de Blecourt!! Mijn schoonmoeder was mee (vriendlief kon niet en mijn moeder ook niet), kon zij meteen even kijken hoe zo'n gesprek gaat aangezien ze een borstlift overweegt.

Was een leuk gesprek (bijna het zelfde als vorig jaar:P). Ik kreeg weer de vragen wat mijn lengte, gewicht en huidige cup maat is, of ik rook en mijn verdere algehele gezondheid. Daarna mocht ik mijn uitkleden zodat hij mijn borsten even kon onderzoeken ( het een en ander werd gemeten, borst plooi en hoogte van tepels werden vergeleken). Mijn Acup bleek nog iets te enthousiast te zijn, hij vond het met veel positiviteit een kleine A, maar toch meer een AA (thnx!!;))

door de bijna 10kg die ik ben afgevallen heb ik iets minder vetweefsel aan de boven zijde van mijn borsten waardoor hij nu de protheses (zo'n 250cc rond) dual plane wil plaatsen. hiermee kom ik uit rond een C cup, misschien grote B misschien kleine C (hoop wel dat het uiteindelijk iets groter gaat worden). het passen van de cups was ook weer helemaal geweldig!! mijn schoonmoeder was ook helemaal trots:) en het gevoel bij deze PC is ook echt heel goed! was een ontspannen gesprek en hij stelde me op alle fronten gerust.

nog wat vragen gesteld praatje gemaakt, folder mee gekregen en nu het allemaal even laten bezinken. ik ben nu nog enthousiaster dan vorig jaar en weet nog zekerder dat ik het ga laten doen. al ben ik wel iets teleurgesteld over het Dual-plane plaatsen, al heb ik dat veeeeeel liever dan dat de protheses zichtbaar zijn.

wie weet kan mijn titel binnenkort ook aangepast worden!!:D

Hoi hoi,

Wat fijn dat je er zo'n goed gevoel aan hebt over gehouden! Hopelijk zet je het nu door. Achteraf zul je denken: had ik dit maar veel eerder gedaan! Ik heb het 2 weken geleden laten doen en achteraf had ik het veeeeeeel eerder moeten doen.

Toi toi toi hihi

heb even foto's geplaatst van hoe het nu is en hoe het er ongeveer uit zal gaan zien qua grootte. zijn niet hele duidelijke foto's maar geeft wel beetje een beeld!!

ik laat het allemala even bezinken en wil dan na het weekend een afspraak maken:) kan ik alles even laten bezinken en rustig het besluit maken dat ik het ga laten doen!!:P haha

zojuist gebeld naar vlietland ziekenhuis. Ik sta op de lijst voor BV!! de papieren komen mijn kant op inclusief de rekening. na die betaald te hebben weet ik de datum!! spannend!!

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

nou, mijn topic kon ik nauwelijks terug vinden zolang al inactief;)

tijd dus voor een nieuw berichtje.

Op het moment vind ik nog steeds erg veel informatie hier op het forum. de informatie over wanneer je wel/geen push up bh mag dragen, of je direct alles weer mag, hoe ze aanvoelen, hoe je zelfbeeld kan veranderen en nog meer zaken die je beetje moet weten voor na de borstvergroting.

tot het vaststellen van de BV alleen bezig geweest met wat je tot die tijd moest weten. nu echt bezig met de periode na de BV, en dat is nog 7 weken (lijkt lang, maar als ik eraan denk dat ik de week ervoor afstudeer breekt de stress me uit:O).

AFgelopen week nog even mail contact gehad met de blecourt. Ik wil graag nog even de operatie door bespreken. hij verwacht dat er niet meer dan 250cc in kan, maar ik wil niet dat hij daar dan ook direct bij stopt. als 250 gaat, mag hij best proberen of 260/280/300 ook lukt. zodat ik op een volle C uit kom. 300 is wel echt mijn max!!! gewoon om me ff in te dekken, niet dat ik straks 21 juni wakker wordt na de operatie en hoor dat hij gewoon bij 250 is gestopt omdat dat de afspraak was en ik dan een grote B heb terwijl een volle C mijn wens is:)

gewoon just to be sure.

en wil ook nog ff weten welk profiel ik dan krijg;)

en ik kan dan direct nog even wat vragen stellen die voor na de operatie belangrijk zijn. mag ik direct na 6 weken alles weer doen, en mag ik na 6 weken alle bh's weer dragen van hem etc etc.

Ook breekt me soms nog de stress uit: wat nou als het niet mooi wordt?? maar dan moet ik me weer even gerust stellen en denk ik: tsja als ik de operatie niet doe, kom ik het ook nooit te weten en zal ik eeuwig onwetend blijven.

ondertussen springen alle bikini's de etalages uit en wordt ik gek van verlangen!!! ben al hele waslijsten aan het maken van de mooie bh's en bikini's die ik straks ga kopen!

Sport bh vind ik nog lastig. die van de fila is een mooi prijsje maar in de winkel leek het zo'n slappe cup. die van dejuistesportbh zien er beter uit maar zijn ook wel weer heel erg duur..

gelukkig heb ik nog even:P

• 3 weeks later...

Zojuist een tweede consult gehad met pc, om nog wat vragen te stellen. Wat een fijne vent vind ik het:) hij wist meteen wie ik was en bleef lekker rustig en stelde me gerust:) tijdens de operatie bekijkt hij het mooiste resultaat. Hij begint waarschijnlijk bij 240cc, als er meer past 260, anders zelfs nog 280. Vind hij een stap groter niet mooi(er) dan gaat hij weer terug naar vorige maat. Hierbij kijkt hij wat past, wat mooi wordt en wat bij mijn lichaam past. Ik krijg medium profile, low en high gebruik hij eigenlijk nooit.

Ik hoef niet vooraf al medicatie te slikken. Ik kan wat extra vitamines gaan gebruiken of arnica maar vind hij eigenlijk niet zo nodig. Die vitamines ga ik wel gebruiken, dat kan sowieso nooit kwaad.

Oef weer helemaal gerustgesteld, weer een fijn gevoel bij de operatie en ben er eigenlijk helemaal klaar voor. Nog 3,5 week!!!

Ik heb ook nog even nagevraagd hoe dat nou zit met dual plane en de druk van de spieren die de borsten de eerste weken kleiner zullen laten lijken. Hij vind het eerder andersom. Dat de borsten door de spanning en zwelling juist groter lijken. Achja we zullen het wel beleven;)

Mijn sportbeha's nog ff laten checken, die van hema (16,50eu) vond hij prima, zolang ze maar lekker zitten;) had ook nog een sport bh gekocht van anita (55euro:o) begin dus mooi met de hema en als ik de borsten heb en de zwellingen beetje zijn weggetrokken haal ik wel een mooiere:p

Xx i

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.