Ga naar inhoud

l233 : 21 juni 2013 : Dr. de Blecourt : Vlietlandziekenhuis


Aanbevolen berichten

pijn in rug is al wel minder zolang ik maar niet te lang in dezelfde houding blijf is het goed te doen. plat lig ik eigenlijk alleen 's nachts verder zit ik of helemaal rechtop of hang ik beetje onderuitgezakt op de bank:P

weet 1 ding wel en dat is dat ik niet kan wachten tot mijn borsten volgende week weer gecheckt worden door de PC. kijken of alles goed gaat:) verder valt het herstel me mee al ben ik het kijken van films en lezen van boeken wel weer beetje zat:p haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja , lekker niks doen zeggen ze dan.. Maar als dat noodgedwongen is dan is dat toch niet zo fijn... En ik kom helemaal gek van men huis.. Ik had donderdag dagje voor de operatie alles gedaan maar voor mij is het hier wel al vuil... Mja zo denkt het ventje ni.. Die zegt dat ik gek ben, steeds ik zeg dat het vuil is.. Of ik nu geopereerd ben ofni... Hij zegt altijd ga je nu weer kuisen.. Liever te veel dan te weinig zeker :) ja idd ik ga 3juli voor de draadjes en jij ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik woon sinds kort weer bij mijn ouders dus die doen het huishouden! haha ze zit wel te zeuren dat mijn kamer een rommel is maar ja kan die spullen gewoon nog niet zo goed kwijt! neem ze over een paar weekjes lekker mee uit eten als bedankje dan zijn ze het weer vergeten haha

ik moet 2 juli, ook voor de knoopjes en gewoon controle. heb alweer een aantal vragen verzameld:P

hij zal wel gek van mij worden, maarja dan onthoud hij misschien wie ik ben en ben ik niet een van de vele andere dames :6:

ik gaat weer even een film kijken haha..

nog even en dan komt mijn moeder weer thuis, kan zij eindelijk mijn knoop van mijn broek dicht maken haha dat lukt me echt niet:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha :) zalig ! Je mams en paps zijn dat zo weer vergeten hoor :) !

Heb je een vriendje ? Welke vragen heb je zoal ? Misschien kan ik er ook wel een paar meepikken :)

Ik kijk de hele dag tv... En oo het forum :P misschien ook eens een boek lezen heb je aanraders ?

Ik heb steeds honger... Ik eet niet veel ineens maar wel

Meerdere keren per dag ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee tis uit met mijn vriend, woonden samen. woon nu sinds bijna 2mnd weer thuis. wat me overigens verder heel goed bevalt hoor, heb super leuke lieve ouders en kan ivm net afstuderen nog even geen eigen huisje betalen.

vragen die ik heb:

allereerst wil ik mijn paspoortje enzo. had ik vrijdag al gevraagd maar krijg dat dus 2 juli

ik wil weten hoe de operatie is gegaan (met hoeveel cc is hij begonnen etc etc) en wat hij van het resultaat tot nu toe vind

- of ik na 6 weken alle bh's mag dragen of (zoals hier op het forum vaak is) het eerste jaar geen pushup

- wanneer ik weer mag autorijden

- vanaf wanneer ik de borsten mag masseren om soepeler temaken

- wanneer hij aanraad de littekens in te smerenmet crème of vitamine E olie

- of er nog beperkingen zijn voor het sporten na 6 weken of mag ik direct alles weer langzaam opbouwen

- of hij ng tips heeft voor een (extra) goed herstel

- en of ik na 3 weken heel af en toe al een halve dag een normale bh aan mag (ik heb mijn diploma uitreiking en afstudeer feest, dan weet ik in hoeverre ik rekening moet houden met het kopen van een leuk jurkje;) is niet zo charming als je de sport bh kan zien namelijk haha

tips voor boeken? ik ben helemaal weg van karin slaughter:p

tot nu toe heb ik me bezig gehouden door tv te kijken, het forum, slapen en tijdschriftjes lezen.

nu ik alle tijd heb wil ik me lekker inlezen in fotografie boekjes (heb vorig jaar cursus gedaan) en wil dat nu weer beetje gaan oppakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow... Ja jammer van de breuk...

Goeie vragen !

Auto rijden moet je zelf wat voelen denk ik ik mocht na 1 dag al maar kan het niet :)

Ik ga nog wat eten en rusten krijg een zwak momentje.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ha die I233...



ik kan niet genoeg krijgen vd rust hihi...


lezen, forum filmpje kijken,


wwt je wat leuk is en hoe je je dag om krijgt is al die vragen die je stelde kun je in het forum terug vinden, is echt leuk hoor....


zo ben ik echt weken vd bv en nu erna lekker bezig geweest.......



sportbh 6 weken en erna bepaal je zelf,


autorijden mag na 2 weken, ligt eraan hoe je je voelt,


ik heb een automaat dus das fijn, maar zie me nu niet schakelen, is mij te veel gesjoekel...


masseren en soepel maken zou ik niet doen, lekker van ze af blijven dat komt met de maanden vanzelf, is slecht als je ze gaat masseren die ruwe...


littekens insmeren pas als alles echt dicht is......


bh voor je feest zou ik niet doen, leuk truitje met jurkje misschien.....


sporten mag je na 6 weken weer langzaam opbouwen al zou ik krachttraining nog ff wachten zei mijn arts, het zekere voor het onzekere, ik doe bodypump, maar wacht daar echt 3 maanden mee...


spinnen ga ik vanaf week 7......



slapen gaat dus beter gelukkig, ik heb 4 of 5 dagen pijnstillers gepakt, maar ik had vd spier.....dus is geen vergelijk met jouw...



ik heb je antwoorden op je vragen gegeven, maar zelf ook nog navragen bij de arts en ik zou erover gaan lezen hier op het forum,


klik je eerst forum aan en dan in de zoekbalk iets typen wat je wilt weten,


krijg jij je tijd wel om, :10:



Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook geen normale bh aandoen.

Als je niet wil dat mensen je tepels door de sportbeha heen zien kan je ook bij de hunkemuller van die nipple covers kopen( ook fijn als je tepels gevoelig zijn na de bv!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx voor de antwoorden!

ga ze alsnog wel ff stellen bij PC, just to be sure! :P

heb wel al een sport bh van de HEMA met dunne bandjes, die grijze. die krijg ik nu alleen nog niet aan omdat die over mijn hoofd moet:P

vermaak me verder idd wel met forummen enzo, maar wordt zo suf van de hele tijd tv kijken en computeren en lezen haha. ga er vanavond ff lekker uit. mijn zus gaat samenwonen en krijgt vanavond de sleutel ga ik met mijn ouders ff kijken.

Luci thnx voor die tip! mocht dat het probleem gaan vormen is dat idd een top oplossing! maarja eerst maar is ff een leuke jurk shoppen:)

Heb btw foto's geplaatst in gallerij van voor en na. nooit meer terug naar zonder borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van de xenos (kan je ook vastwel ergens anders halen) zo'n mee vormend kussentje met van die korreltjes er in, rond en langwerpig.

Deze kan je lekker in je onderrug of nek leggen en die vormt dan een beetje mee!

Helpt mij heel veel tegen de rug/nek pijn! :)

Mijn herstel verloopt verder denk ik wel goed, wondjes in m'n borstplooi doen me wel echt heel pijn , voor links..

En heb links vanaf m'n borstplooi tot aan m'n tepel geen gevoel heel raar..

Verder steekt het inderdaad af en toe.. En tja de spieren dat blijft gewoon echt een rot gevoel!

Wel "fijn" om te horen dat jullie een Beetje dezelfde klachten hebben, niet dat ik het jullie gun naar het stelt me een beetje gerust.. ;)

Kijk inderdaad ook echt uit naar m'n controle, toch even wat zekerheid en bevestiging he?! Ik moet 4juli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

he est!

ja die wond inderdaad. ik trek de hele dag door aan mijn bh om te voorkomen dat die band op de wond drukt:P

en ook ik vind het geruststellend om te zien dat de klachten die ik heb anderen ook hebben. weet ik dat het 'normale' klachten zijn en ik me niet echt zorgen hoef te maken.

heb jij vragen die je perse 4 juli wil gaan stellen of niet?

en dat van die kussen met diepitjes is ook een idee. ga er denk ik maar een bestellen!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb steeds vragen haha maar vergeet het ook steeds weer ;)

Oa wanneer weer welke bh te dragen etc.

De kliniek belde me de dag nadat ik geholpen was om te vragen hoe t ging etc dus heb ook al wel wat dingetjes kunnen vragen..

O.a wat jij ook zegt dat de bh zo pijn doet op die wondjes dat je de hele tijd je bh naar beneden trekt...

Ze zeiden dat ik rustig een gaasje onder de bh mocht doen zodat het iets zachter voelt, dus dat heb ik nu gedaan en het is dan wel iets minder.

Qua wondverzorgong vroeg ik me ook nog af, hoef ik niks aan te doen (ja afblijven en zoveel mogelijk droog houden) en heb al een product van Bergman gekregen voor als de wondjes helemaal dicht zijn.

Maar heb jij geen persoonlijke beauty coach voor je vragen? Die je kan mailen of bellen?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee heb geen beautycoach. dat is de luxe van een privekliniek denk ik haha:P krijg ook geen litteken crème maar heb zelf vitamine E olie gekocht bij De Tuinen. Speciaal naar gevraagd daar of dat ook voor verse operatie wonden kan (als ze dicht zijn uiteraard;)) en dat kon. vanaf een week voor de operatie tot ik mijn wonden mag gaan insmeren doe ik het door mijn drinken. multifunctioneel die olie;) tot de knoopjes eruit worden gehaald moetje de pleisters laten zitten geloof ik of ze moeten eraf vallen dan maakt het ook niet uit maar jeh oeft er zelfs tot die tijd niets aan te doen dacht ik...

heb twee dagen met gaasje onder de band gelopen maar dat gaf mij juist extra druk heb nu de band onder de snede zitten en dan is het te doen. krijg soms alleen ineens een steek aanval in met name mijn linker borst.

maar als ik vragen heb kan ik, en moet ik van de PC, bellen. maar heb nog niets dringends:P

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

suzan collins ken ik niet, heb wel de film gezien van hongerspelen! wat overigens echt wel een leuke film was, al is dat totaal niet mijn genre qua films haha

jill mansell, daar heb ik ook nog wat van in de boekenkast staan die ga ik maar is lezen, kan ik direct kijken wat voor boeken ik nog meer in de kast heb staan haha

heb net de docu gezien van nachtvlindertje, en heb Linda's zomerweek ook opgenomen.

kortom met al deze tips kom ik de tijd wel door hier!:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa die heb ik al gelezen! leuke boeken!

ik ben nu in een boek van Harlan Coben, houvast. begonnen! ook van die spannende boeken. i like it!!

vanmiddag werd ik gebeld door mijn leidinggevende, over mijn ziekmelding. ze hebben een systeem dat als je je ziek meld dat ze willen weten waarvoor zodat ze kunnen kijken welke mogelijkheden er zijn. (werk als verpleegkundige in de thuiszorg). Doel is namelijk om zo veel mogelijk ziekmeldingen te voorkomen en dan als optie vervangende taken te regelen. er is altijd genoeg administratief werk te doen bij ons..

anders kan ik er voor kiezen om niets te zeggen, maar dan worden mijn ziektedagen omgezet in vakantie dagen.

best raar dat dit eerst wordt toegezegd en dat ze daarna er weer op terug komt.

ik ben niet van plan te vertellen wat ik heb gedaan, omdat ik liever niet wil dat mijn werk en collega's het weten.

dat wordt waarschijnlijk babbelen met de bedrijfsarts en anders vanaf volgende week administratief werk gaan doen. Ik heb wel bedacht dat ik er dan eigenlijk ook iets voor terug wil, namelijk niet na 3 weken weer de zorg in (zoals volgens de blecourt kan), maar het zekere voor het onzekere nemen en tot na mijn 6e week PO administratief werk doen..

maar goed dat wordt waarschijnlijk dinsdag bij mijn controle vragen om een briefje van de PC om mijn ziekmelding te vkunnen verantwoorden.

Wordt vervolgd.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ik ben benieuwd wat er uit komt!

Ik ga na 3weken ook niet meteen terug de zorg in, maar koffie schenken.

En over de boeken wat BB zei de hongerspelen leest erg fijn weg!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou pfoe vandaag vriendin en mijn nicht op bezoek gehad! gezellie!!

niets geen verveling! morgen weer een dagje niets dus weer lekker boek lezen en tv kijken!

zit nog maar wel ff na te denken hoe ik dat meot gaan doen met mijn werk

- mijn baas vertellen en dan administratief werk doen

- contact op nemen met bedrijfsarts en dan verder zien.

- of niets zeggen en mijn vakantie dagen gebruiken voor het verlof...

hmm ga maar is even het forum helemaal uitspitten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele lastige keuze l233.....

Succes!!!

En Stieg Larsson, die trilogie was GEWELDIG!!! Als je van Karin Slaughter houdt, dan is dit zeker een aanrader!!!

Wat ik me ook nog bedacht.. De Kurt Wallander reeks van Henning Mankell. Zijn 7 boeken. Je hoeft ze niet achter elkaar te lezen, maar volgens mij was het wel handig om bij het eerste boek te beginnen en dan in volgorde te lezen. Beschrijft namelijk ook het leven van de rechercheur (kurt wallander) anders lees je eerst als hij ouder is en dan als hij jonger is ;)

Maar volgens mij krijg je je tijd ondertussen wel om haha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi als ik me met al die boekentips nog ga vervelen weet ik het ook niet meer:p

Ik ga straks mijn werk en bedrijfsarts maar is bellen.

Ik heb ff een vraag of dit normaal id.

Ik heb eigenlijk geen pijn, wel dat mijn borsten soms wat trekken of steken. Slik nog wel even braaf de PCM omdat ik met slapen wel pijn heb in mijn borsten. Namelijk aan de buitenkant ( onder mijn oksel). Is dit normaal? Heb het namelijk alleen als ik lig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.