Ga naar inhoud

l233 : 21 juni 2013 : Dr. de Blecourt : Vlietlandziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

Fijn dat het zo goed is gegaan! Ben benieuwd hoe het herstel zal gaan, hopelijk net zo voorspoedig als de operatie :-)

Ik heb zelf vandaag een afspraak gemaakt voor een tweede consult bij De Blecourt. Ik ga dus ook mn bv door hem laten doen. Ik blijf je dus even volgen;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen! Zo de eerste nacht overleefd. en ik kan julloe mededelen. Dat worden 3 hele lange weken! Heb nu al pijn in mijn rug... Maar goed, vanacht maar eens de kussens weer anders neerleggen:p

Uit bed komen gaat aardig, mijn ouders waren vroeg op voor kapper en hardlopen,moest dus kiezen, of 8u mijn bed uit of een uur langer oncomfortabel in bed liggen. Koos maar voor het eerste slapen kan ik ook op de bank. Uit bed komen lukt me net niet zelf, heb een beetje ondersteuning in mijn rug nodig als ik ga zitten. Wel een goede training voor je buikspieren om jezelf zo omhoog te krijgen:p

En dan te bedenken dat ik dit in het ziekenhuis al 1u na de operatie kon, werd toen al gek van het liggen

Nu ff chillen en laat ik zo lekker een ontbijtje voor me maken net croissants en ovenbroodjes.

Zo'n borstvergroting en weer thuis wonen is lang zo erg nog niet:p

En dat roze smeersel ga ik zo ook maar is ff afwassen, lijk wel fluoriserend varkentje zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dankje!! hoop het ook, anders maar zo'n rug steun aanvragen bij de thuiszorg winkel :69:

en laat me zeker verwennen, ik kom er ook niet onder uit. als ik opsta komt iedereen van alle kanten van het uit aanrennen om me te helpen en te vragen wat ik wil of wat ze voor me moeten doen haha :59: maar kan echt zo slecht stil zitten:P dus wat ik kan en mag probeer ik echt zelf te doen:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo lekker gedoucht vanmorgen! wat knap je daarvan op zeg!! en wat is dat anders dan voor de BV.

Nu komen mijn bovenarmen steeds tegen mijn borst aan. hihi! Het roze spul is er nu bijna af. zit nu nog onder mijn oksel aan de zijkant van mijn borsten op mijn ribben. maar daar is het best wel gezwollen en ook gevoelig dus durf niet zo hard te boenen daar. mijn moeder heeft lekker mijn haren gewassen, daar kan ik zelf niet zo goed bij.

Heb nu een medische BH aan die mijn moeder had gekregen 3 jaar terug. dat is denk ik een D cup maar die zit veel beter en strakker dan de sportbh die ik van de HEMA aanhad. beetje vreemd...

de beursheid op mijn borstbeen is nu al echt een heel stuk minder, maar aan de zijkant van mijn borsten doet het wel een beetje zeer. en voel af en toe ineens wat steken en prikkels in mijn borsten, met name in mijn rechter borst, daarvan is ook mijn tepel extreem gevoelig, autsjjj! .. maar goed dat gaat vanzelf wel weer over:)

Vind het wel echt heel bijzonder hoe snel je al veranderingen ziet. ik heb nu al wat meer welving op mijn borst. decolote is het niet te noemen maar echt al zo mooi!

Het slapen was weer erg onprettig. heb zo'n last van in mijn rug en mijn nek. Heb nog maar even de papieren doorgelezen en daarop staat dat ik 2 weken niet op mijn buik mag liggen, dus ik denk dat ik vannacht maar even ga proberen half op mijn rug en half op mijn zij te liggen, door kussen in mijn rug te leggen.. snappie?

ik heb wel ff een vraag, ik heb nu van dat tape (leucopor) op mijn wond zitten. heb dat nu drooggedept, maar hoelang moet dat blijven zitten? of tot het er vanzelf afvalt? ik heb zelf ook nog een rolletje liggen dus zou het in principe ook zelf opnieuw erop kunnen plakken?

en mijn huid is echt heel erg vet, heb wel eens gelezen dat dat komt door narcose, maar heeft iemand daar nog tips voor?

heb nu al zin om op controle te gaan, ben zo benieuwd wat de PC ervan vind:P

:55: i love boobies!!!! en al helemaal van die van mij! :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een dag eerder geholpen dan jij, en ergens anders.

Maar ze zeiden tegen mij dat ik die plakkertjes zo lang mogelijk moest laten zitten, en als ze er vanzelf afgingen het niet erg was..

Ik heb trouwens ook een mega vette (gezichts) huid, kan inderdaad van de narcose komen.

Ik heb one step cleanste van clarins , doe ik btje op een watje en reinig ik m'n gezicht steeds mee tussendoor.

Goed herstel gewenst!

Enne slapen / omhoog komen is bij mij ook een ramp!!

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke thnx!

hoe is het bij jou met de pijn gesteld? En hoe slaap/lig jij het beste? ik slaap nu overdag vaak nog ff een uurtje:P

ik ga me gezicht ook maar is reinigen met tonic van nivea, kijken of dat beetje helpt. smeer het in nu 2x (ipv 1x) in met PCLE dagcreme van biodermal.

uit bed komen heb ik inmiddels een trucje op bedacht, ik heb aan mijn voeteneind van die spijlen van mijn bed, daar haak ik mijn voeten achter en kan dan zelf omhoog komen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha grappig die truckjes !! ik deed via de bank een plooi pakken en dan trok ik me ook omhoog haha

ook in bed pakte ik een grote pliit van het onderlaken en dan trok ik me eigen ....zeer onhandig en houterig omhoog.

mn tepels doen nog steeds pijn alsof ze in brand staan

soms ook de littekens ook

ben nu 3 weken po zal mij benieuwen hoe lang dat nog is

ons geduld word beloond denk ik maar :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi 1233,

kan maar 1 ding zeggen en dat is ff doorzetten die weken met slapen,

ik heb zo'n pijn aan mijn nek dat ik bang ben dat ik dadelijk een nekhernia heb haha...

kan de pijn niet omschrijven, maar is zeer heftig vooral links, ik draai blijkbaar mijn kop in mijn slaap naar links en dan wordt ik wakker vd pijn, als ik dan weer teug in het midden wil komen,

dus recht vooruit kijken moet ik dat doen als ik met mijn vingers mijn nekwervel masseer doe ik dat niet kan ik niet gewoon in 1x recht vooruit kijken.....

ik spray wil 's ochtends en 's avonds relexspray erop en ook op mijn rug,

ik sliep ook bij mijn 2 verwenners (pap en mam) en die hebben een boxspring met een topdekmatras,

super zacht maar kon daar niet meer op liggen ivm mijn rug,

ik ging nog liever staan,

dus mam masseerde me iedere dag een paar keer (ik bofkont)

nu ben ik thuis in mijn waterbed

(had er vd zekerheid een topdekmatras opgelegd, omdat ik ang was dat ik niet uit mijn waterbed zou komen :98: )

maar 's nachts bleef ik pijn houden en heb ik met mijn voeten :125: de matras eraf getrapt ben gaan liggen in mijn waterbed en de pijn was weg haha.....

waterbed vormt namelijk met je lichaam mee en is lekker warm,

maar ja das iets waar jij niets mee kunt......

maar wou het wel ff delen :153:

dus kan alleen maar zeggen volhouden en probeer anders een warme kruik ofzo voor in je rug te leggen....of super warm douchen zodat alles beetje losser komt....

sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mij niet onhoog trekken dat doet zeer! Maar met mijn voeten ergena achter, onder of tussen haken lukt het gelukkig:)

En zo'n waterbed lijkt me ook wel wat hoor heppydepeppy!

Ben benieuwd hoe het vannacht gaat zo half op mijn zij, half op mijn rug. Net al zo even op de bank gelegen, voor mijn rug is het heerlijk maar hij mijn onderste borst dan wel vast voor de zekerheid...

Heb een slaapje op de dag nog wel nodig, ben rond een uhr of 15.00 echt helemaal uitgeteld.

Ben inmiddels weer twee cadeaubonnen voor lingerie rijker dankzij vriendin en nicht:) jeeej!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, ff over die pleisters, die leucopor.

Droog het ff na het douchen met een lauwe fohn :) Dan blijft het niet nat en weekt het je hechtingen niet. Nét ietsje beter dan alleen deppen :)

En laten zitten tot ze er vanzelf afvallen idd, of wanneer je draadjes of knoopjes geknipt worden :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

I233....

mijn ats zei dat ik echt pas na 4 weken op de zij mocht,

omdat dan pas de prothese vast zit, nu kun je hem nog verschuiven ...

dus ik slaap nog wel ff rechtop,

wil me nergens mee bemoeien, bedoel het goed....

overdag slapen heb ik 2 weken gedaan en als je dan opeens 1 nacht goed slaapt leer je het vanzelf wel weer af ;-)

slaap lekker straks, pak je lekker een boek als je wakker ligt wordt je vanzelf weer moe :100:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi heppydepeppy!

op mijn zij slapen lukt ook echt niet, doet zeer (heb het wel ff geprobeerd maar autsj dan doen de zijkant van mijn borsten zeer, wat ze sowieso al doen hoe ik ook lig zit of sta.)!! heb nu met mijn rug op een kussen gelegen, waardoor ik beetje scheef kwam te liggen, niet op mijn zij maar ook niet helemaal plat. heb nu wel echt heerlijk geslapen! alleen wakker geworden voor de PCM.

hoelang heb jij pijnstilling geslikt?

heb de pijn nu goed onder controle maar denk nog niet goed genoeg om al te stoppen of af te bouwen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey 1233

Hoe gaat het nu met je ? Precies toch een betere nacht gehad ;) ik heb gisteren niks van pijnstilling genomen en vandaag ook nog niet..eigenlijk enkel vrijdag en zaterdag.. Ik heb meer last als ik het wel neem.. Heb het nogal snel aan de maag dus blijf er beter vanaf.. Ik slaap nog slecht maar ik kom gewoon op de zetel liggen dan ik lig dan in een andere houding en dan val ik weer in slaap... Met men rug is het al Wat beter ... En qua pijn is het te doen alleen idd soms steken en aan men oksel en zijkanten van borsten ook wel last...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja gaat goed! steken lijken erger dan eerst. maar komt denk ik omdat het beurse gevoel en de spanning van mijn huid al heel erg minder is en de steken daardoor misschien wat meer opvallen. met name zoals jij ook hebt onder je oksel en aan de zijkant ja...

pijnstilling slik ik denk ik tot en met morgen ochtend en dan kijkik even hoe het gaat...

gelukkig dat bij jou de pijn in je rug al is afgenomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja meid de pijn in de rug is killing e... Ik weet het meid.. Maar probeer je ook vaker recht op te zetten voor een half uurtje ofzo.. Slaap je niet beter op de zetel ? Met 2 kussens ? Dat helpt enorm bij mij om men rug wat te ontlasten.

Jep de spanning dat afgenomen is zal daar wel tussen zitten... Tvalt opzich nog mee.. Zaterdag had ik echt iets van wauw komt da nog goed.. Nu gaat het echt pakken beter.

Meid we moeten ons er door slaan ! Even doorbijten... Komt dik inorde !

Hopelijk neemt je rugpijn toch wat af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.