Ga naar inhoud

J@ne : 8 juli 2010 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

oh gelukkig, thanks voor de uitleg.

Tja was wel een beetje bang voor de reactie van mijn zus en mama.

Maar mijn zusje zegt er niet zoveel over. Ze vindt ze wel erg groot en mama zei dit vandaag.

Dus dat vond ik wel fijn.

Thanks Ladies...ik ga slapen. Vandaag best wel veel gedaan maar moet natuurlijk nog veel rusten voor het beste herstel.

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi J@ne, heb ook net even gegluurd. Nou echt meid, ik vind ze er top uitzien!!!! Echt supermooi gedaan hoor! Snap wel wat je aan de onderkant bedoelt, maar dat komt ook door de hechtingen. Gaat zeker helemaal goedkomen. Ik denk dat je vol trots de zomer kan ingaan!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

en hoe goed mijn zusje ook voor me gezorgd heeft: het is wel weer heerlijk om in mijn eigen huisje te zijn!

En in mijn eigen bedje te slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey J@ne,

Nou het ziet er dus echt naar uit dat je die neplook niet hebt gekregen zeg met 600cc, zien er inderdaad heel natuurlijk uit! Maar ik vind ze persoonlijk prachtig!!! :123: Jammer dat het niet is wat je verwachtte, maar velen zouden daar dus voor tekenen! Staat je wel mooi die grotere maat, maar ik kan niet geloven dat je geen cupmaat bent gestegen hoor! :blink: Dat kan toch niet, je hebt nu wel het dubbele bijna qua cc's!

Je mag er trots op zijn hoor, heel mooi resultaat!

Wens je nog een goed herstel, geniet ervan en rust lekker uit!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx Eefje en Moontje.

Maar in mijn eigen bedje duurdehet heel lang voordat ik in slaap viel.

Wel lekker om mijn eigen ritme weer op te pakken vandaag.

Maar....eh met t nog wel proberen rustig aan te doen....

Toch is het zo Eefje, ik pas mijn BH's gewoon nog. Gister 3 gepast en die zaten allemaal goed.

Ik zal er vandaag nog een paar proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch is het zo Eefje, ik pas mijn BH's gewoon nog. Gister 3 gepast en die zaten allemaal goed.

Ik zal er vandaag nog een paar proberen!

Wel daar snap ik nu niets van zeg! :wacko: Ze zien er op foto echt wel een stuk groter en breder uit en ze steken toch duidelijk meer naar voor ook. Maar als jij het zegt zal 't wel zo zijn. :blush: Zou je bh-maat dan niet stijgen als ze beginnen indalen? Ben benieuwd hoor! Of heb jij zeeeeeer rekbare bh's hahaha :36::70:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh echt?

Ik heb net al mijn BH's gepast en ik pas ze allemaal alleen zitten ze nu veel mooier!

Dus ik ben helemal blij.

Maar als bij mij hetzelfde gebeurd als bij moontje dan.....??

hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, dacht al, zie het niet te snel gebeuren dat jij nog een zwart gat tussen je boobs zou ontwikkelen gelijk Moontje, hihi, die worden vast straks nog een stuk groter met het indalen, kan niet anders!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is toch wat vreemd ja,dat je je oude bh,s nog past,heb je haakje ana de achterkant enzo ook allemala het zelfde staan nog?

je zou haast denken dat je dan toen te grote bh,s had gekocht??ja klinkt ook raar hahaha maar ik zou het anders niet weten.

ik zou even afwachten,het zit nu ondanks de mooie natuurlijke look toch nog allemaal wat strak en ingepakt erbinnen,komt mischien nog wat naar buiten(projectie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha echt: ik pas ze allemaal ze zijn gewoon een stuk voller aan de bovenkant.

net ook even wat jurkjes en topjes gepobeerd en dat stond top.

Ik word steeds blijer van het resultaat! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Itsme,

Wat lief, dank je wel voor de complimenten.

Ik ben er elke dag blijer mee.

stiekum vind ik ze prachtig maar kan nog niet helemaal geloven dat ze op mijn lijf zitten.

Gistern bij Nio geweest en hij zei voordat ik iets kon zeggen: Ik vind ze heel mooi! hhaha dus hij is blij met zijn eigen werk!

Ik ben gestopt met de paracetamol en dat voel ik nu wel.

de littekens trekken en jeuken, maar ook omdat ik niet de juiste sport BH aan had. Volgens mij heb ik nu een goede gevonden. en die is wel een maatje groter dan voorheen ;)

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey J@ne,

Ook effe je laatste foto's gespiekt, echt heel mooi en ze staan je ook wondermooi! :123: En ze staan echt wel op jouw lijf, hahaha en de sportbh is dus toch al een maatje groter, hihi, de gewone zullen ook nog wel een maatje groter moeten denk ik straks. :38: Geniet ervan J@ne!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

volgens mij zijn ze nog niet veel zachter. Wel een beetje hoor. De linker is bovenop nog iets harder dan de rechter.

Verder voel ik me erg goed. Soms nog snel moe.

Ik ben wel een beetje verliefd op mijn boobies. ik vind ze erg mooi, maar kan nog niet geloven dat ze op mijn lijf zitten. Had jij dat ook?

en zonder sportBH voelt het nog heel zwaar aan. Ik heb wel eindelijk een heel fijne gevonden.

Wat doe jij voor sporten?

Ik wil straks weer gaan hardlopen maar vind het heel moeilijk om een echt harnas achtige sportBH te vinden, zodat de boobies niet kunnen bewegen met hardlopen.

Heb jij ervaring met stevige sportbh's?

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

J@ne

heel herkenbaar ja,dat zware gevoel zonder bh als je net po bent,ik had dat zeker wel tot 3a4weken,ik dacht zelfs dat ik dat zou houden,omdat ze wat groter/zwaarder zijn,maar nee,na je periode dat je je sport bh uit mag,neemt dat echt razend snel af,eerste dagen voelt het dan zeker nog onwennig,en ineens weet je niet beter,echt zo raar joh,als je erdan aan terug denkt,denk je jee toen voelden ze nog als zware stenen :blush:

zelfs de eerste keer autorijden voelde raar,zeker als je dan beetje hobbelige weg had,en nu,phfff voel ze niet eens meer hihi,het went zo ontzettend snel.

wat betreft sport bh,ik zelf doe heleboel sporten ,oa ook dus hardlopen(buiten en op loopband)

ik heb die van fila en van triumph,zitten beide niet lekker(vind ik) maar werken het beste tijdens sporten,zitten echt stevig en weinig beweging tijdens het lopen.

ik heb zelfs als ik bergop hardloop(band) zelfs nog een extra stevig runningshempje over me sportbh aan,anders doet het echt beetje zeer van het bewegen en schommelen.

en dat je verlieft bent op je boobs,groot gelijk,je hebt alle recht want ze zijn mooi :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh wat goed dat dat gevoel van zwaar wel weggaat.

Nu doe ik mijn bh uit en ondersteun ze meteen met mijn hand of arm hihi

Uit angst dat ze eraf rollen of zo.....:)

Ik heb inderdaad de shockabsorber besteld en gekocht.

Die aller nieuwste zitten als een harnas. helemaal goed denk ik.

Voorlopig mag ik nog niks behalve mijn benen trainen en armen en spinnen of fietsen.

Dus daar ga ik na 3 weken PO mee beginnen. Volgens Nio was dat geen probleem!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.