Ga naar inhoud

J@ne : 8 juli 2010 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

oh echt?

Na een weekje al?

hmm dan begin ik vandaag nog!

Ik mis het sporten heel erg namelijk!

Oh wat fijn dat je dat zegt. Thanks Moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen....

jij ook een wissel gehad lees ik.

Lees net over het sporten. Vorige keer ben ik ook al vrij snel weer gaan trainen, alleen het onder gestel zeg maar. Ik wacht het consult vlg week vrijdag af en dan vraag ik het even. Een uur later zit ik dan in de gym!!

gr jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow en by the weg.....je hebt gruwelijk mooie borsten. Helemaal mijn smaak! Zulke had ik ook "besteld", of ze zo uiteindelijk gaan worden is nog de vraag uiteraard he!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI jen,

hahah ook iemand die het niet sporten maar niks vindt.

Ik natuurlijk meteen naar je borsten kijken maar je hebt nog geen nieuwe fotos?

ik benheel benieuwd.

Dank je wel voor het compliment.

Ik ben elke dag weer een beetje blijer hoor.

ik zal me even inlezen in jou verhaal!

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja joh...ik heb het sporten weer helemaal te pakken.

Ben ernstig verslaafd geweest tussen het krijgen van de 2 kids door. Trainde me suf. Woog 54 met een lengte van 1.63 mtr en een vet percentage van krap 14%

Na geboorte van de jongste ziek geworden. Lang verhaal kort te maken, door de medicijnen woog ik op mijn zwaarst 72 kg (vorig jaar) en nu 64. Ik loop sinds afgelopen maart 3x per week 5 km, fiets 4x per week 25 km en probeer ook nog 2x in de week naar de sportschool te gaan. Naast dit alles, ben ik ook verzot op eten.....vandaar dat het niet echt snel gaat met de kilo's :blush::81:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeemig jij sport wel heel veel.

Wat goed van je zeg.

Maar wat een heftig verhaal is daar aan vooraf gegaan.

Tja de truc is om nu maar 3/4 te eten van wat je normaal zou eten als je zoveel beweegt.

Dan voel je je misschien ook meteen lichter.

Hoe voel je je verder?

Voor jou is het nog maar heel kort geleden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ja nou het scheelt. Tot en met woensdag was ik te beroerd om uberhaupt te eten. Sinds gister weer een beetje normaal gegeten.

Zoveel sport ik nou ook niet hier. Dat fietsen is puur om op mijn werk te komen. Voor een paar jaar terug sportte ik heeel veel. 7 dgn per week a 2 tot 4 uur per dag...

als ik er nog aan denk word ik al moe.

Dat hardlopen is begonnen omdat het goed voor mijn bolletje is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey Allemaal, Ff kleine update.

Durf het bijna niet op te schrijven want er staan zoveel teleurstelling op van iedereen.

Dat vind ik echt heel erg om te lezen en maakt dat ik mijn situatie des te meer waardeer.

Ik heb nu 5 weken PO namelijk nergens last van. Alleen beetje trekkeig littekens en die zijn wat strak.

Verder langzaam weer begonnen met sporten en dat is heerlijk.

Net als Jen voelde ik mezelf al zwaarder worden....

Dat ben ik volgens mij ook een kein beetje maar dat gaat er wel weer af. Ik heb ong 2 foto's in de galarij gezet.

En dus nog steeds heel blij met het resultaat.

In kleding valt het niet onwijs op. Dat komt ook wel door die vreselijke sport bh.

Ik zal blij zijn als die uit mag. wat een kwelling...zo strak..maar goed daartegenover staat dat ik ook bang ben dat ze anders gaan hangen en dat wil ik niet.

Ik ben wel begonnen met de littekens (de grootste reden van de heroperatie) te behandelen met dermatix. Hopelijk gaat dat helpen, maar ze zijn nu al dunner en minder bol dan voor e wissel, dus ik heb zeer goede hoop!

Enfin al met al was deze wissel echt heel erg goed verlopen tot nu toe!! Dus ik ben er heel happy mee :)

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey J@ne,

Ook al weer 5 weken po, jee, wat gaat het snel! Nog even wezen spieken naar je foto's, meid, ze zijn echt prachtig, echte modelboobs!!! :123: Mag je heel trots op zijn!

Pas je echt nog steeds al je bh's??? Maar ze zijn nu toch wel meer gevuld dan vroeger?! Anyway, ze zijn gewoon heel mooi en je zult er wel heel blij mee zijn, nog een weekje en je kunt gewone bh's gaan dragen, misschien kun je nog afwisselen met je sportbh als je 's avonds op je gemak thuis zit, of ook voor 's nachts, zou inderdaad zonde zijn als ze snel zouden gaan hangen, dus beter voorkomen dan genezen!

Geniet van ze!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx Eef!

Ik pas inderdaad nog mijn oude BH's 75E maar 75F zit beter en bij sommige merken heb ik zelfs 75G!!!Ik zal ook wel eens wat foto's maken met een mooi setje aan.

Goede tip van dat afwisselen.

Dat ga ik wel doen. Just to be sure!

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

hey Moon,

sorry ff druk gewest en nog steeds met andere zaken.

eerst heerlijk 3 weken vakantie gehad en bij terugkomst blijkt dat ik een andere baan moet gaan zoeken :(

Met mijn boobs daarentegen gaat het heel goed.

Ik zal nog wat nieuwe foto's erop zetten.

de littekens zijn nog wel steeds rood en ik hoop echt dat ze deze keer mooi wit zullen worden.

Ik ben er in ieder geval nog steeds niet mee in de zon geweest!

Thanks voor je interesse.

hoe gaat het met jou?

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii J@ne,leuk je weer eens te lezen,en nog leuker te lezen dat het zo goed gaat met je boobs :136:

ja rode littekentjes,kan ook door weersverandering komen(ligt beetje aan de conditie vd huid) maar je kan ook een gevoelige huid hebben??

smeer je ze in met littekencreme?kan een berg wonderen verichten,en een siliconenpleister?ook ene optie mischien?

ooh wat sneu,een andere baan zoeken terwijl je net van vakantie kom,ben je weer lekker mee,dat had je zekers niet verwacht?

lukt het verder wel een beetje ermee,want de banen geven ze niet weg in deze tijden :mellow:

met mij gaat het overigens prima,thanks :116:

leuk als je weer eens foto,s plaatst,ben super benieuwd...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.