Ga naar inhoud

J@ne : 8 juli 2010 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hai Pat en Kaat en Bloempje,

Tis Ff gelden dat ik op het forum was. En wat leuk om dan jullie berichtjes te lezen. Er spelen bij mij ineens allemaal andere zaken waardoor mijn prothese dilemma even niet meer zo aan de orde was. Dat gaat zo in het leven :blink:

Maar voor Pat komt het al super dichtbij. Wat heerlijk voor je. Dan gaat het echt gebeuren! Hoe gaat het nu met je?

En nee hoor Kaat, zeker niet erg dat je in dit topic reageert op Pat. Geen probleem :rolleyes: Voor jou komt het nu ook steeds dichterbij.

Wat spannend allemaal.

Omdat het voor mij nog zo ver weg is en ik er erg onrustig werd, van het niet weten, probeer ik het nu maar even los te laten. Ik neig wel het meest naar dr Nio, daar voelde ik me meteen op mijn gemak en hij dacht goed met me mee. Ik heb ook geen antwoord gekregen op mijn mail van dr Laban. Dat vind ik niet zo netjes. Terwijl Dr Nio mij altijd netjes terugmailt.

Ik ga eind deze maand lekker een weekje naar de zon en verder ben ik heel druk met mijn werk. Dus daar ga ik me voorlopig even op focussen.

Blijf natuurlijk nog wel af en toe jullie verhalen volgen. Want dat is echt super van dit forum. En ik zal zeker steeds inloggen om te zien hoe het jullie allemaal bevalt, de mooie resultaten van de operaties.

Ik wens jullie dan ook alvast heel erg veel succes met de operaties en een voorspoedig herstel toe. Maar vooral, het resultaat waar jullie van dromen en

meer! :126:

liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey J@ne,

Begrijp uit je verhaal dat je nog even wacht. Wel jammer, maar idd gaat het leven gewoon door en soms kun je het gewoonweg even niet combineren. Lekker op vakantie gaan doet vast wonderen. Ik ben al een heel jaar niet meer wegeweest en met alle borstenzorgen ben ik nu ook wel een beetje aan het einde van mijn Latijn. Denk er rustig over na, het kan altijd nog, Dank voor je lieve steun!

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap je helemaal hoor. Voor mij is het op dit moment ook een beetje naar de achtergrond geschoven, omdat ik bezig ben met de aankoop van een paardje en tegelijk mijn eigen paardje aan het verkopen ben. Daardoor wacht ik ook in financiele zin even af met mijn boobies. Ben er wel uit dat als ik het laat doen het bij dr. van Selms gaat worden in het SLAZ.

Succes ook met al je bezigheden!

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hi Jane,

Was erg benieuwd hoever jij was in je vergrotingsproces :blush: Ga je er binnenkort nog voor?

Liefs,

Bloem

Wat lief Bloempje dat je nog interesse in mij hebt.

Ik wil nog steeds alleen heb ik het echt even op de lange baan geschoven.

Ik heb heel plotseling mijn papa verloren en mijn gedachten waren even niet meer bij mijn lijf.

Dat zal je wel begrijpen. Dat is nu paar maanden geleden hoor, dus het aller scherpste kantje is eraf. Maar mijn hoofd zit nog even niet bij een operatie.

Ondertussen ook een ingreep gehad aan mijn wang (er is een moedervlek weggehaald) en mijn bovenlip (daar is ittekenweefsel verwijderd) en dat genezingsproces gaat heel traag. Tot overmaat van ramp kreeg ik er een virusinfectie bij en duurt het herstel nog langer.

resultaat: ik zie er niet uit: Meer een soort Vanessa, maar dan nog 4 x erger hihi

Zelfs de Chirurg schrok van mijn lip. Dat is geen goed teken kan ik je verzekeren.

Dus ik ben even genezen qua operaties en wil eerst helemaal herstellen en ik denk dat het pas na de zomer wordt dat ik onder het mes ga.

Ook twijfel ik nog steeds over het implantaat. Ik neig nu toch weer meer naar het medium profile.

Geen idee of jullie ook E! op je TV kunnen ontvangen. Daar hebben ze de serie Dr 90210 en kan je heel veel bortsvergrotingen volgen. Dat is echt leuk voor mensen zoals wij ;)

Ik heb nog geen tijd gehad om jullie verhalen allemaal bij te lezen, zoals Pat en Patries, Kaat en B cupje. Dat ga ik meteen doen.

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey J@ne!

Wat gaaf om je te lezen meis! k wist dat je hoofd er toen niet meer zo naar stond, inmiddels ben je iig weer hier te vinden dat is fijn. :116:

Succes met het herstel van lip pfff... wat een toestand. Hopelijk geneest het snel. Ben benieuwd naar je, dus wanneer je wel zo ver bent lees ik het graag van je.

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

He J@ne,

Gecondoleerd nog joh! Kan begrijpen dat je dan even helemaal niet meer bezig bent met je lijf.... Bij mijn moeder werd begin dit jaar een baarmoedertumor geconstateerd, een vrij grote en agressieve. Gelukkig is ze succesvol geopereerd. Ik had nu juist zoiets van: ik ga het gewoon doen, wie weet hoe lang je er nog van kan 'genieten'. Klinkt misschien gek en is natuurlijk ook niet te vergelijken met de dood van je ouder.

Waardeloos trouwens van je lip. Kennelijk zit je niet optimaal in je vel en dat vertraagd natuurlijk ook het genezingsproces. Lekker wachten tot het juiste moment meid! We lezen het wel.

Dikke knuf,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi jane

ik zie nu pas weer dat je onlangs hebt gepost. goh wat een toestanden allemaal zeg! sorry om te lezen van je vader

het moet dus allemaal even wachten, kun je nog langer twijfelen over wat je gaat doen :blush:

ik wens je in ieder geval veel sterkte voor nu, en wil je tzt wel helpen met nog meer twijfs of advies

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hai Allemaal,

Dank je wel voor jullie lieve reacties.

@Bloempje: wat vreselijk van ja mama.

Daar zou ik nu even niet aan moeten denken.

Dus heel veel sterkte met dat hele proces en hopelijk een heel goed herstel!!

Met mijn lip gaat het steeds beter, maar het gaat nog wel een aantal maanden (!!!!!) duren voordat het helemaal goed is.

Dr Nio had zoiets nog nooit gezien en baalt er stevig van. Dit was een samenloop van 3 dingen die niet goed zijn gegaan.

Ik zag hem vandaag voor controle en heb meteen de protesewissel weer ter spraken gebracht.

we hebben veel zit passen en meten over welke prothese te doen.

Uiteindelijk heb ik toch gekozen voor de medium profile en dan 550cc diameter 15cm en projectie 4,8cm

Er zit nu 340 CC in met diameter 11,5 en een projectie van 5 cm.

Van mij hoeven de borsten niet veel meer naar voren uit te steken, als ze maar stevig en rond rechtvoorruit staan en meer in evenwicht zijn op mijn lijf.

Ik heb een vrij lage implant. Ik denk dat dit dan de beste keus is. Maar het blijft lastig bepalen.

ik ben tevreden over hoe ver mijn borsten nu voorruitsteken. Indien dat nog meer wordt pas ik niet meer in bloesjes en blazers enzo.

Maar als ik dat Pat zie dan denk ik JEZUS WAT MOOI! hahahaha

Ik wil in Juli onder het mes. Dan kan ik in de zomer en in de nazomer ermee pronken!

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

HI Bloem,

Ik ga inderdaad weer meelezen.

Hoe gaat het met jou?

Ik zie dat je nu 16 dagen PO bent....

Mag ik je foto's bewonderen?

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ja zeker spannend. Ik hoor het hopelijk deze week.

@ Moontje: tuurlijk, maar hoe doe ik dat? Jou een pb sturen?

@ Bloempje: Heeft DR NIo al je vragen kunnen beantwoorden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

JOEHOE!!!

De datum is 8 juli.

Vandaag ziekenhuis gesproken.

Ik sta als eerste op het operatie schema.

Ik ben echt heel blij!

liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super J@ne!!!! Ben ook echt blij voor je. Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren in het SLAZ! Nu kan je beginnen met aftellen.... Krijg je nu 550cc medium profile? Waarom trouwens geen Natrelle (MgGhan)? Is die maat er niet die je moet hebben?

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Bloem,

Ik belde vandaag met het ziekenhuis en iedereen die ja an de telefoon krijgt is zo attent en vriendelijk. Dta geeft me echt een goed gevoel.

Dr Nio heeft het alleen maar over eurosilicone gehad.

ik heb nu mcghan en ik dacht dat hij daar niet mee werkt?

Ik lees net in jou ondertekening dat jij die wel hebt.

Dus nu snap ik het even niet meer.

Ik zal het nog wel eens vragen.

Ik heb nog even de tijd gelukkig hihi

Ben ik er eindelijk uit welke keus..haha maak jij me weer aan het twijfelen ;)

Ik heb je foto's bekeken. Ik vind ze er steeds mooier uitgaan zien.

En wt wordt jou litteken snel mooier?

Die van mij zien er zo uit als op jou eerste foto's van net na de OP. Zelfs na zoveel jaar nog :(

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ik haakte juist af bij de Bergmankliniek omdat ze daar alleen maar met Eurosillicone werken en ik alleen Natrelle of Mentor wilde omdat dat de 2 merken zijn die in Amerika uitgebreid zijn onderzocht en goedgekeurd....

Wil je niet aan het twijfelen maken hoor, maar het viel me gewoon op. Dr. van Selms gebruikt ze in ieder geval wel, dus zou niet weten waarom dr. Nio ze niet zou gebruiken. Kan me wel voorstellen dat jouw maat daar net niet tussen zit en dat er daarom voor een ander merk wordt gekozen. Je zit natuurlijk behalve het aantal cc's ook nog aan een bepaalde breedte en projectie vast. Nou gaat vast helemaal goedkomen. Ik ga lekker met je meeleven hihi.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehm Bloempje.. Ik ben bij Bergman Kliniek in Heerenveen geopereerd en zij werken met Natrelle..

J@ne, fijn dat je operatiedatum vast staat.. Komt vast helemaal goed!!! Ik hoop dat je vriend ook een beetje bij draait, want het is wel fijn als iemand achter je keuze staat!!

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehm Bloempje.. Ik ben bij Bergman Kliniek in Heerenveen geopereerd en zij werken met Natrelle..

J@ne, fijn dat je operatiedatum vast staat.. Komt vast helemaal goed!!! Ik hoop dat je vriend ook een beetje bij draait, want het is wel fijn als iemand achter je keuze staat!!

Groetjes Willemieke

Wat raar zeg. Ik heb specifiek gevraagd of ik ook protheses van Natrelle kon krijgen en daarop kreeg ik het antwoord dat ik dan naar een andere kliniek moest gaan, omdat ze alleen met Eurosillicone werkten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeemig.

Ik had me helemaal niet in merken van de protheses verdiept.

Hiervoor had ik mcGhan protheses namelijk.

Ik dacht dat eurosilicone ook een goed merk is.

Ga toch maar weer eens even op speurneusacties uit hihi.

geeft niet hoor Bloem. Vind het heel leuk dat je zo mee leeft.

En Eefje en Willemieke ook.

Als ik weer wat meer weet dan meld ik me weer!

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.