Ga naar inhoud

J@ne : 8 juli 2010 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

hey J@ne,

en met je gsm? is toch zonde dat je straks geen verschil kunt zien. of laten zien miss wel? haha.. ik kijk tegenwoordig heeeel graag borsten :38:

kijk,dat hoor ik graag! maar heb er toch al wel alle vertrouwen in hoor. heb ook al meer borsten gezien van hem. maarrrrrr altijd leuk te horen!!!

en jij succes he meid!

slaap lekker

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ik noem die protheses die ik ga krijgen ook heel oneerbiedig, platte pannekoeken, ik heb dezelfde bouw als jij, ook een lage implant, zo noem ik het zelf.

weet je meer van de specificaties van de implantaten van beide adviezen, hoe hoog en breed zijn ze, wat is het verschil in projectie? gaan de verschillen over halve cm's of zijn er aanmerkelijke verschillen?

persoonlijk zou ik ook blijer zijn met protheses die borstkas beter opvullen dan een hogere projectie op een laag punt op je borstkas. hoezo heb jij het over een onnatuurlijk ogende borst?

succes met het uitvissen!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey J@ne,

Kom jou toch ook maar eens begroeten. Leuk, nog een wisselaarster. Ben benieuwd naar hoe het je zal vergaan. Je krijgt ook een groter aantal cc's dus. Met het 'onnatuurlijk' ogende' bedoel je de ronding bovenaan de borst lijkt me (denk ik Kaat). Ik vind dat zelf ook juist mooi. Ben benieuwd naar je verloop en als het achter de rug isdoe je dan ook je verslag bij de prothesewisselaarsters? Neem je je voorsteltopic gewoon mee. :rolleyes:

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat en Pat,

Met onnatuurlijk bedoel ik inderdaad vol/ rond en bol. Echt wat de meeste mensen juist lelijk vinden. Het maakt mij niet uit dat je ziet dat het nep is.

Ik weet inderdaad al meer van de afmetingen. Maar ik blijf heen en weer wippen tussen de twee verschillende adviezen.

Nu heb ik:

340 cc 11.5 cm 5.0 cm

Projectie is voldoen maar bovenkant is niet vol/rond "onnatuurlijk"

En lage implant, zoals Kaat dat noemt.

En het advies van Kaban is dus:

500 cc 14.5 cm 4.6 cm

550 cc 15.0 cm 4.8 cm

Dan komt de implant ogenschijnlijk hoger, maar is er minder projectie.

van Nio is het

500 cc 12.6 cm 5.8 cm

Dan blijft de implant op dezelfde hoogte en vult het de bovenkant flink op.

Tja...wat te doen?

Liefs J@ne

Ps. Pat wat heb jij een prachtige borsten.

Ik hb je verhaal nog niet gelezen dus ik zal mezelf even update alvorens ik je met allerlei vragen ga bestoken.

Ik zal iig mijn avondtuur bij de verslagen plaatsen tzt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jane,

Als ik voor die keuze zou staan nu zou ik zeker voor 100% voor de keuze van dr. Nio gaan. De uitkomst zal precies zijn wat jij wilt. De uitkomst bij de keuze van dr. Laban niet. De projectie naar voren zal je vies tegevallen terwijl de vulling breed dud wel meteen veel groter is... Maar dat is een kwestie van smaak uiteraard. Ik krijg binnenkort dus ook 15.5 breed, maar dan wel meteen een projectie naar voren van 6.8. Ik krijg dan wel meteen 800cc en dat vind niet iedereen even mooi. Gelukkig maar dat we allemaal een andere smaak hebben. Ik denk dat het bij mij heel mooi zal staan.

Ik was vroeger helemaal in LOVE met mijn boobs, 340cc op de spier. Ik ging van een lege b naar een volle D. Maar na al die jaren wist ik dat ik een keer terug moest voor een wissel. Daarbij vond ik mijn borsten helemaal niet meer zo groot. Eerder klein vergeleken met wat ik mooi vind. Ik hoopte op een echte nieuwe borstvergroting, met een groter aantal cc's, maar het resultaat viel me vies tegen. Kwam mede door de plaatsing dual plane die gemaakt heeft dat het er niet mooi uitziet. Maar ik ben ook maar 110cc omhoog gegaan en wilde eigenlijk graag het dubbele. Daarbij komt dan nog dat ik bij mij op de pier veel mooier vind en vandaar mijn opnieuw wissel 20 november aanstaande. Maar je kunt idd dan beter mijn topic lezen, dan begrijp je een beetje waar ik vandaan kom... en dan nog, mijn borsten zijn op die foto's ook mooi! Maar ik heb wel de mooiste foto's van de 300 ofzo gekozen om te plaatsen n mijn album! Als je terug scrolt zie je hoe ze waren vlak na de ingreep. Door het gewichtsverlies van de afgelopen tijd en het onnatuurlijk ogende van de spier heb ik besloten dat het er niet frai genoeg uitziet voor mij en wil ik terug.

Ditmaal zal ik super happy zijn! Dat weet ik zeker! Ik krijg wat ik altijd al wilde, een beetje de Pamela Anderson borst, of gewoon zoals die van Daantje77. Dat is echt mijn voorbeeld!

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Pat,

Ik heb je hele verhaal gelezen en wat een verhaal is dat.

Jeetje ik dacht dat ik al veel pech had met de lelijke littekens ed.

Maar voor jou was de weg heel wat vervelender.

Ik ben echt blij voor je. Ik weet hoe fijn het kan voelen als je een beslissing hebt genomen en daar volledig achter staat. Dat geeft zoveel rust.

Persoonlijk hou ik ook van grote borsten en dan vooral op tengere vrouwen. Dat ben ik zelf helaas niet dus moet ik niet te groot gaan.

En het is al bijna dus dan kan je het jaar goed afsluiten.

Zelf zal ik pas begin maart kunnen denk ik, maar dan wordt het vast ook heel mooi.

Als ik tenminste een goede beslissing kan nemen.

het ene moment denk ik High: ik wil graag mooi bol en rond en het andere moment denk ik medium want ik wil ook graag dat de implant wat hoger zit...

getsie het blijft lastig...

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Thanks! T is best fijn om te lezen dat anderen me begrijpen. Gelukkig is dit wel het geval. K dacht in eerste instantie dat een hoop vrouwen t maar gezeur zouden vinden, zo van; alweer? Nog niet goed genoeg? Nog groter? Maar gelukkig valt dat reuze mee en ik vind m'n borsten nu niet mooi maar ze zijn ook zeker niet groot. Ja, ben helemaal happy met m'n besluit en ga er dan ook helemaal voor.

Ik begrijp jouw twijfel, maar zou nog steeds voor dr. Nio kiezen, omdat met 500cc je echt ook boven opgevuld zal worden! Maar ik begrijp ook dat je de keuze lastig vind. Heb je de protheses ook kunnen zien? Je kunt het dan ook voor je houden om te zien wat het doet... Maar blijft een lastig besluit zo. Heb je ook nog een voorkeur voor een arts? Of maakt dat niet uit voor je?

Liefs, :119: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je topic even gelezen (omdat je ook bij mij reageerde wat betreft dezelfde consulten :141: ). Wat mij opviel bij dr. Laban (en hij was de derde bij wie ik op consult ging) is dat hij niet meet hoe breed je borst is. Er valt een denkbeeldige lijn te tekenen naar je sleutelbeen en dan hou je een bepaalde breedte over tussen je borsten. Als een chirurg de breedte van 1 borst meet, zou je wat ik begrepen heb idealiter deze maat wel moeten aanhouden. In mijn geval was dat 12 cm. Ga je zo'n 3 cm breder (wat dr. Laban bij jou adviseert) dan krijg je dus aan de zijkanten voorbij je lijf een deel van je borsten. Beetje moeilijk uit te leggen maar het zal onnatuurlijk ogen. Je zult je dus aan die 12 cm moeten houden en dan kijken hoeveel cc je wilt en of je medium, high of very high kan 'hebben'. Ik zal je even een linkje sturen naar eurosilicone, dan snap je het waarschijnlijk beter. Daar staat een heel schema met cc's en profiles. Dus ook ik denk in jou geval dat je beter het advies van dr. Nio kan opvolgen.

http://www.eurosilicone.com/BAT4_eurosilicone.pdf (even geduld, er opent een pdf en je kan naar pag.nr. 6 gaan, daar begint het schema).

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bloempje: ik bemoei me er toch maar ff mee, mijn borstbreedte is nl 15 cm, je kunt dus nagaan dat er tussen de verschillende lijven giga verschillen zitten qua bouw,richtlijn van mijn pc was breedte minus 1,5 cm is maximale breedte prothese, maar dit zegt nog niets over de hoogte, een prothese kan hoger zijn dan breed, igv anatomische prothese, rond weet ik het niet.

ja pat en jane, smaken verschillen idd. j@ne, daarom ga ik je ook niet nog eens verder laten twijfelen. zo te lezen heb je nog tijd zat om te beslissen,het hoeft gelukkig niet morgen, neem je tijd, dan komt het een keer vanzelf bovendrijven.

btw, ik ervaar een groot verschil tussen de beginnende bv-ers en de wisselaarsters, zoals bijna iedere bv-er al zegt: bij twijfel altijd voor de grotere kiezen, jullie wisselaarsters zijn in dat opzicht al veel meer gewend, dus durven er meer voor te gaan, althans, zo zie ik het

:146:

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat,

Ik ging voor het gemak even uit van mijn eigen breedte. Ik snap dat het bij iemand anders breder of smaller kan zijn, maar ik las dat Jane nu 11,5 cm heeft. Als zij dan ineens naar 15 cm breed gaat is dat een behoorlijk groot verschil. Plus dat ze graag de bovenkant opgevuld wil hebben en ik denk zelf (maar ben uiteraard geen deskundige/pc) dat je dan meer projectie moet hebben, maar niet heel veel breder moet gaan. Wat dat betreft kom je dan uit bij het advies van dr. Nio. Dan heb ik het nog niet over het aantal cc's gehad....

Wat jouw pc zegt over breedte min 1,5 cm: ik snap geloof ik niet wat je daarmee bedoelt... en nee ben niet blond :11:

Liefs, Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Bloempje en hai Kaat en Pat,

Wel fijn dat jullie er zo serieus over na willen denken.

Mijn huidige prothese is nu inedrdaad 11,5 cm diameter. Maar 15 cm past makkelijk op mijn borstkas. De projectie van de medium is alleen minder dan wat ik nu heb. Welliswaar niet veel. Nu is het 5cm en bij de medium is het 4,6 of 4.8 cm. Volgens mij is dat wel te overzien. Maar ik heb geen idee hoe zichtbaar dat is.

De high heeft wel een grotere diameter 12.6cm en een hogere projectie nl 5,8cm. Dus als ik het zo opschrijff lijkt de high inderdaad weer de beste keus, omdat ik dan van beide meer krijg dan nu.

Dr Laban heeft me juist wel opgemeten en daarom kwam hij met dat het minstens 15 cm diameter moest zijn om de bovenkant vd borst te verhogen en de implant optisch te verhogen. Die redenatie kan ik volgen. Dus als ik daar over doordenk dan lijkt dit toch ook een goede optie.

Qua dokter is het ook een lastige keus. Dr Nio staat heel goed aangeschreven en ik ken een aantal dames die zeer tevreden over hem zijn. Daarbij is dat lekker in de buurt voor mij.

Dr laban is ook een heel kundig chirurg en ook van hem weet ik van vriendinnen dat hij goed werk levert. Die dame bij wie je alle administratie afhandelt zei nog wel dat Laban altijd gaat voor het meest natuurlijke resultaat en dat wil ik juist niet. Dat heb ik hem overigens wel verteld.

Tot slot zit er bijna 2000 euro verschil tussen Nio en Laban....

Tja wat is wijsheid....

Ik heb inderdaad nog tijd maar omdat je twijfelt blijft het in mijn systeem. Ik denk dat Pat dat wel kan beamen?

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ben je er wel uit.... Kijk als het qua gevoel niet zoveel uitmaakt en het scheelt 2000 euro en is ook nog eens dichterbij, dan is de keuze toch niet moeilijk meer? Wat je misschien ook kan doen is nog een derde consult ergens anders raadplegen. Dat kan ook verhelderend werken. Ik kan je dr. Melis ook wel aanraden. Die doet consulten in de Bloemingdaelkliniek in Overveen en opereert in Beverwijk. Misschien ook goed te doen qua afstand? Alleen had ik juist het gevoel bij mezelf dat het wel te onnatuurlijk en rond zou worden, maar jij wil dit juist wel toch? Succes!

Liefs, Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Bloempje,

Je bent nu de 2e die mij op Bloemingdael Kliniek wijst. Misschien is het inderdaad een goed idee om nog een consult te doen.

Dan kan ik alle vragen die ik nu heb aan een derde voorleggen. Wat me tegen houdt is dat ik van Nio en Laban weet uit ervaring van mensen die ik ken dat ze heel goed zijn. Dat weet ik van Melis niet.

Thanks voor het advies.

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja meis, blijft lastig he? Je kunt nog een consult doen, probleem is een beetje dat hij dalijk met weer iets anders komt, hihi, heb je 3 verschillende opties!!! hahaha... Ik vind persoonlijk de high profile van Eurosilicone die dr. Melis bij Bloempje heeft geadviseerd te hoog... Bij de Mc-Ghann zijn er 3 mogelijkheden qua hoogte, bij Eurosilicone 4. Nu zeg k het verkeerd, als het de extra High profile is, is het echt mega bollend... de high profile komt overeen met de high profile van m-ghan. Maar ik lul maar wat nu, wie zegt dat hij je dat gaat adviseren? Ik denk dat de keuzes die je hebt best aardig zijn. Daar kun je wat mee. Als je bang bent dat de hoogte toch niet genoeg word opgevuld, dan kies je voor dr. Laban. Maar als je denkt dat het genoeg wordt opgevuld dan kies je voor dr. Nio. Ik denk dat je zeker veel verscil gaat zien met nu. Je gaat er tenslotte in cc's een aardig stukje mee omhoog.

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Pat,

Ja uit twee mogelijkheden kiezen is al moeilijk. Met een derde erbij wordt het misschien nog wel moeilijker.

Ik had dr Nio gevraagd naar medium profile, maar hij vindt dat platte pannenkoeken. Dus adviseert dat niet te doen.

Voor de volledigheid heb ik nu Dr Laban ook een email gestuurd met een verzoek tot toelichting van zijn keuze.

Hopelijk helpt dat.

Ik ben reuze benieuwd hoe het er bij jou uit komt te zien. Volgens mij wordt het prachtig!

Bij mij zit het ook op de spier en iegenlijk heb ik nooit ergens anders over gesproken.

Succes met aftellen...hihi

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lang neem jij voor je herstel?

Ik dacht anderhalve week vrij te nemen en dan weer te gaan werken.

Jeetje wel fijn dat ik van de zijlijn jou kan volgen en me zo heel goed voor te bereiden.

Dat had ik de eerste x niet.

Ik weet nog wel dat ik op de verjaardag van mijn zusje ben geopereerd. En dat ik heel snel na het consult geholpen kon worden.

Liefs J@ne :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Jane,

Ik noemde Melis maar als voorbeeld, maar zie nu dat je in A'dam woont. Ik woon aan de kust, dus voor mij maakt het niet zoveel uit. Je kan bijvoorbeeld ook nog naar de Lairessekliniek gaan, of de Contourkliniek in Bussum. Dat wil toch niet zeggen dat je het ook bij hen laat doen? Je hebt dan misschien net even dat extra duwtje en info die je nodig hebt om voor hetzij dr. Nio, hetzij dr. Laban te kiezen. Ik weet dat laatstgenoemde vooral voor natuurlijk gaat. Denk ook in jouw geval nog steeds dat je beter voor het SLAZ kan kiezen dan. Hou je ons op de hoogte?

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte.

Ik blijf jou ook volgen aangezien je nog naar SLAZ gaat.

Grappig zowel jij en Pat zeggen Dr Nio en de high profile, maar nu neig ik meer naar Medium profile.

Ik heb door mijn brede rug en flinke borsten nu best vaak dat ik een bloesje of blazer veel groter moet kopen.

Indien de high profile erin gaan zal dat nog meer zo zijn. Terwijl dat met medium minder zal zijn denk ik.

Maar goed ik wacht de reactie van Dr Laban per mail natuurlijk ook nog even af.

En zoals Kaat als zei, ik heb voorlopig nog de tijd. Of was het Pat...hihi kweet t even niet meer.

Succes donderdag bij je laatste comsult.

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je girl,

Voor mij is het heel moeilijk te zeggen. Zeker omdat ik je nog nooit heb gezien. Jij hebt al die tijd al je benedekingen en neigt niet voor niets naar die medium profile met grotere diameter... Je hebt iig gelijk als je ziet dat kleding steeds lastiger wordt bij een grotere bovenmaat. Ik heb daar nu ook al mee te maken, helemaal stras wanneer ik voor die 800cc ga.

Oow ja, ik heb 2 weken vrij ditmaal. Op de spier is een minder heftige genezing. Moet wel lukken voor je denk ik. Ik vond dual plane een stuk zwaarder en kon pas na 3 weken weer langzaam aan beginnen. Ik heb helaas ditmaal ook een oorcorrectie. Moet 2 weken met een tulband op lopen. Pfff... zie daar ook best tegen op. Heb niet echte flaporen, meer heel klein beetje flapje aan de boven kant. Niemand ziet het eigenlijk, maar ik vind m'n oren mooier, recht langs m'n hoofd...

Girl, misschien is t een idee een moderator te vragen je topictitel aan te passen, met je naam erin? Nu kak ik je ook wel terug vinden, maar dan nog gemakkelijker! :119:

Truste voor strakkies!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi patje

heb ff je album ingeneusd. snap veel beter wat je bedoelt met nadeel van de dual plane bij jou, en tegelijk snap ik ook dat je groter wilt, gek genoeg wen ik ook aan de grootte, een maatje meer in jouw geval, jouw kennende (ahum, ik lees je berichtjes en vorm een beeld van je), mag het best een onsje meer zijn. ben wel heel benieuwd wanneer je ventje strax tijdens de operatie: ho, nu is t genoeg! zegt. ik gok zo'n beetje bij de 'kleinste' maat, misschien is dit een idee voor een weddenschap?

thank you voor het delen van je sores en foto's, tis niet nix, ben blij voor je dat je weer met volle moed ertegenaan durft

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

oja, was nog nieuwsgierig naar je bovenmaat, ik ben er nl ook de hele tijd bang voor dat ik straks nog een X voor mijn L of XL, wat ik nu soms al heb, moet zetten, maar lees daar weinig over op bf

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeps, j@ne, had t niet in de gaten dat ik in jouw topic zat, vinje toch niet zo heel erg?

idd is het fijner als je een keuze hebt gemaakt, dan valt er een pak van je schouder, maar ik geloof dat je toch gewoon tijd nodig hebt om een keuze te kunnen maken, ik heb ook 2 weken aan een stuk gezocht op www, de hele dag me zitten verbazen over de totaal verschillende adviezen, niet wetende wat ik moest doen etc. en zie daar.... op een dag, was daar opeens een heldere beslissing. ja, dat geeft veel rust, ben er zelfs steeds zekerder over geworden, dat ik nu af en toe zelfs richting de 440 cc, die hij de meest optimale noemde, denk, maar kan mezelf dan makkelijk tevreden stellen met de keuze voor de 395 cc platte koekjes.

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey J@ne, hoe gaat het met je? Ben je er al uit? Ben benieuwd naar je keuze, maar ook hoe het zal worden bij je. Benieuwd naar je pics ook haha, ik denk nergens anders meer aan de laatste tijd! :131: borsten, borsten, borsten! :126:

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.