Ga naar inhoud

J@ne : 8 juli 2010 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

@ Bloempje

Ik lees er ook heel veel over.

Heb jij ergens een link waar je de maten ed kan bekijken van Natrelle, die kan ik namelijk nergens vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey J@ne en Bloem,

Hier heb je nog een tabel van alle borstimplantaten van McGhan/Natrelle, zelfs die van mij staan er in dus hier vind je vast ook de jouwe!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed Eefje.

Ik had ook deze nog gevonden:http://www.puls-norge.no/upload/Puls/BR-Brosjyrer/RP%20Brystproteser/3%C3%B82.%20E%200573%202008%20Natrelle%20Product%20Catalogue%202009.pdf%3Cbr%20/%3E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb antwoord van Nio en ik kan elke prothese krijgen die ik wil.

Dus nu heb ik een uitdaging.

Blijf ik bij de eurosilicone of ga ik switchen naar Natrelle.

Daar is wel eem combi mogelijk van wat ik graag wil.

Grotere diameter en niet te plat maar toch net iets meer dan nu zodat ze eruit komen te zien zoals ik graag wil":

Vol, rond en nep!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey wat lief dat jullie weer allemaal reageren.

ik heb Nio nog mailtje gestuurd dat die Natrelle andere maten heeft en zijn eerdere bezwaar wegneemt: hij vond die medium profile te veel een platte pannenkoek.

Als ik moet kiezen tussen voller over hogere inplant koos ik dus voor het laatste.

Volgens mij kan ik met die protheses van Natrelle zowel voller als hogere implant krijgen.

je zou zeggen makkelijk als wat.

Maar wat ik mij afvraag: waarom is hij daar niet meegekomen?

Liefs J@ne

@ Bloem: succes met de laatste controle, het resultaat mag er zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben benieuwd hoor welke je gaat nemen! Misschien eens vragen hé, waarom hij daar niet zelf mee kwam! Misschien ging ie gewoon voor wat hij het meeste gebruikt, ieder heeft zo z'n eigen voorkeur!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Nio heeft gereageerd en vindt de door mij voorgestelde maten van Natrelle een betere keuze, maar e protheses zijn wel flnik stuk groter dan wat ik nu heb.

Ik denk dat ik voor de TRF 605 ga.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tof hé! Dus je gaat voor de Natrelle, goede keuze, ben benieuwd hoe het zal worden, net je foto's eens bekeken in de galerij, wat zien ze er mooi uit. Zal nog eens je hele topic doorlezen, dat ik beetje weet hoe en waarom!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, heb me een beetje ingelezen in je topic, begrijp nu beter de hele evolutie die je al hebt doorgemaakt in je beslissingsproces! Denk dat het heel mooi zal worden met die 605 cc, helemaal zoals je zelf zou willen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk te lezen ook eens iemand met grotere prothesen,word al wel vaker,maar nog niet echt supervaak,dat er dames zijn die voor net wat groter gaan :1bouncingboobs:

spannend allemaal en blij dat je er een beetje bent uitgekomen,het is echt altijd zo lastig,aantal cc,s en dan ook nog merk prothese waar je uit kan kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ bloempje: wat fijn dat alles goed is gekeurd! door mij ook hoor hahaha ik vind het ersultaat echt super!

@ Eefje, wat fijn om te horen dat je het een goede keuze vindt voor mij. En dat je je vene ingelezen hebt!

@ Moontje, Tja ben een grote dame: 1.80 en brede schouders en breder rug, dus zeker niet petite dus denk dat grote protheses helemaal niet zo opvallen bij mij.

Maar wat een gedoe om nu te bepalen hoe het wel juist zal moeten zijn.

had ik er eerder maar beter over nagedacht.

Toen durfde ik niet echt aan te geven wat ik echt wilde.

Dus ik hoop echt dat het nu zal zijn zoals ik het in mijn hoofd heb.

@ moontje: ik had je enige tijd geleden PB gestuurd maar geen reactie. Heb je nog meer foto's van jezelf behalve in de gallerij?

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh echt?ik dacht dat ik toch echt altijd dat ik al me berichten antwoorden,jee schaam schaam :blush:

bij deze stuur ik je meteen me linkje via pb,geef je ff aan als je hem nu wel ontvangen hebt dan?

p.s ja van de wissel leert men weer,eerste keer durf je idd niet vaak alles open te zeggen,of je weet de helft nog niet gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.