Ga naar inhoud

Katje : 21 januari 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Zoals beloofd in mijn reactie op de Be-Clinic ging ik mezelf even voorstellen.

Ik ben dus Katje, 28 jaar en in het dagelijks leven Stewardess, een droomjob!

Ik zit er al lang mee in m'n hoofd en door een supergoed gesprek met een collega die ook een BV heeft laten doen, ben ik knopen gaan doorhakken. Uiteraard heb ik hier met mijn vriend ook een héél goed gesprek over gehad, hij wist dat dit al een tijdje in mijn hoofd speelde.

Ik heb zelf nu een 75B, ben altijd héél sportief geweest, en heb dus, vind ik zelf, brede schouders... die 75B komt daar niet zo goed mee uit... :)

Komt er nog bij... dat ik ga trouwen volgend jaar in Juni en dat bij het passen en zoeken van een kleed toch telkens naar boven kwam dat ik een V-tje wou in m'n décolté zodat ik toch iets van borst zou hebben... als jullie begrijpen wat ik bedoel :)

Ik doe het niet enkel voor de trouw, moest dit zo overkomen :)

En nu ben ik dus in de opzoekingsfase.... ik ken er allemaal niet veel van, heb 2 collega's/vriendinnen die ook een BV hebben laten doen en tot zover mijn gesprekspartners over dit onderwerp. Dus blij dat het borstenforum bestaat en ik nu ook met jullie mijn vragen kan delen!

Alle tips zijn welkom! Meer dan welkom! Gezien ik écht wel graag een afspraak wil gaan maken...

Katje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie

Hihi... een 'vtje' is een hele goede reden hoor ;) Ik snap goed dat dit op DE dag zéér aanwezig moet zijn :P

Maarre... hup hup.. vlug bellen naar dr Plovier, en plannen maaaaaarr :43: Een consult kan nooit geen kwaad.

Wel wil ik je erop wijzen,dat dr Plovier waarschijnlijk het hoogst aantal cc's bij je zal plaatsen in verhouding tot andere artsen.

Mocht je een d cup willen, en de andere chirurgen vinden dit te onnatuurlijk, of het zou niet passen, dan plaatst dr Plovier dit daarentegen wél.

Heb je al een idee van wat je zou willen? Bij Plovier kun je een foto meebrengen van wat jij mooi vind, en hij heeft dan een idee van welk formaat borst je wil :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi :)

Staat op mijn TO-do lijstje voor maandag :) Plovier bellen! :) en die Oelbrandt ook mss wel... gezien ik die enkel een mailtje gestuurd heb gisteravond net voor 18u en ik niet weet of ik daarmee een échte "afspraak" heb kunnen maken.

Ik wil geen échte sUpergrote boobies, het moet gewoon écht wel voller en heel natuurlijk overkomen, ik ben er geen held in, maar bij sommige dames zie j't van ki-lo-meters ver en dat hoeft voor mij nu ook niet, als je begrijpt wat ik bedoel.

Is het waar dat het altijd kleiner uitvalt dan het oorspronkelijk lijkt? Voorlopig denk ik een grote C, een kleine D... zoiets?

Ik moet het denk ik ook écht zien tijdens het passen... toch?

Ik ga alvast opzoek naar een foto van wat ik mooi vind, om bij Plovier te tonen! Dankjewel voor die tip!

Trouwens... wat is zo de gebruikelijke wachttijd om op consult te gaan en om daaropvolgend voor een operatie te gaan? Want ik moet op 6 maart mijn 1e keer mijn kleed gaan passen ;-) ... mss best dat het tegen dan inorde is daarboven...kwestie van m'n V-tje optimaal te laten uitkomen :) de diepte daarvan wordt trouwens die dag ook bepaald duuuus....

Oewie! Ik hoop snel op afspraak te kunnen gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend he, dat consult en dan ein-de-lijk eens passen!

De 'wachttijd' is bij elke arts wat anders denk ik.

Bij mij zaten er bijna 2 maanden tussen maar dat was omdat ik graag 'nu' geopereerd wou worden

Benieuwd hoe het zal meevallen, hou ons op de hoogte he :13:

Groetjes

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik die foto's zie die Dr Plovier gemaakt heeft dat zit je daar zeker goed! En idd een V'tje is reden genoeg voor een bv :) Iedereen heeft haar reden voor een bv. En als je zo extra kan schitteren op je grote dag, waarom niet dan :) :)

Ikzelf gai k januari onder het mes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik die foto's zie die Dr Plovier gemaakt heeft dat zit je daar zeker goed! En idd een V'tje is reden genoeg voor een bv :) Iedereen heeft haar reden voor een bv. En als je zo extra kan schitteren op je grote dag, waarom niet dan :) :)

Ikzelf gai k januari onder het mes :)

Ook bij Plovier dan in januari? Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend he, dat consult en dan ein-de-lijk eens passen!

De 'wachttijd' is bij elke arts wat anders denk ik.

Bij mij zaten er bijna 2 maanden tussen maar dat was omdat ik graag 'nu' geopereerd wou worden

Benieuwd hoe het zal meevallen, hou ons op de hoogte he :13:

Groetjes

x

En waar ben jij weer geweest voor je BV? Ik hoop dat ik ergens in februari ten laatste kan geopereerd worden...

Maar als ik in november beslis, dan zal februari 3 maand zijn... auwtch! Da's nog lang dan :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Katje, nee bij Dr Vanstraelen :) Maar als ik me niet goed had gevoeld bij hem had ik voor mezelf uitgemaakt dat ik naar Plovier zou gaan :)

De praktijk van Dr Vanstraelen ligt maar op 10 min van mijn thuis en ik heb er heel veel goede reacties van gehoord, vandaar mijn keuze :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owla!! nog een nieuwe naam bij de chirurgen :) het wordt me wel moeilijk gemaakt zeg :-) en ik moet nog kiezen en ik ben een ramp in kiezen :22: *help*!

Anyhow bij Plovier ben ik bang dat hij mij te grote borsten gaat geven :66: ... had die tip al gekregen dat hij vaak groter aanraad... nuja ik wil ook niet een volle goeie C vragen en maar een kleine C krijgen natuurlijk... 't moet de moeite zijn ook hé :11:

Maar denk wel dat ik sowiezo een consultje ga doen bij hem, kan ik niet veel fout bij doen hé...

Jou chirurg waar zat hij dan Dr. Verstaelen?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jou chirurg waar zat hij dan Dr. Verstaelen?

x

Hoi Katje

Als je op de naam van diegene gaat staan die jou een berichtje stuurt, dan kun je op haar naam gaan staan en dan komt er een schermpje te voorschijn. Als je dan op: vind inhoud, klikt, dan kom je bij haar topics of topics waar ze in gereageerd heeft. Als je daar dan even doorheen scrolt, vind je vanzelf haar eigen topic en kun je zien waar en hoe :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Katje

Als je op de naam van diegene gaat staan die jou een berichtje stuurt, dan kun je op haar naam gaan staan en dan komt er een schermpje te voorschijn. Als je dan op: vind inhoud, klikt, dan kom je bij haar topics of topics waar ze in gereageerd heeft. Als je daar dan even doorheen scrolt, vind je vanzelf haar eigen topic en kun je zien waar en hoe :)

xx BB

Ok Best_Boobie, bedankt voor de tip! ;)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Katje! Leuk dat je ook stewardess bent! :43: toen ik bij mijn pc kwam zei ze is het stewardessen week ofzo??? Jij bent al de 6de hahaha en allemaal willen ze een grote D! Gebruiken jullie dat als dienblad ofzo??! Hahahaah! Maar welkom hier :)

Liefs mede stess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Katje! Leuk dat je ook stewardess bent! :43: toen ik bij mijn pc kwam zei ze is het stewardessen week ofzo??? Jij bent al de 6de hahaha en allemaal willen ze een grote D! Gebruiken jullie dat als dienblad ofzo??! Hahahaah! Maar welkom hier :)

Liefs mede stess

Hoi Stessje :)

Haha say what? Al de 6e? :D en mag ik vragen waar je vliegt? Mss moet je mij dat in een privéberichtje sturen :)

Ik wil wel niet voor een volle D gaan :) voor mij is een volle C, kleine D méér dan voldoende hoor :) Straks moet ik een groter uniform gaan halen! Stel je voor! :44:

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stessje :)

Haha say what? Al de 6e? :D en mag ik vragen waar je vliegt? Mss moet je mij dat in een privéberichtje sturen :)

Ik wil wel niet voor een volle D gaan :) voor mij is een volle C, kleine D méér dan voldoende hoor :) Straks moet ik een groter uniform gaan halen! Stel je voor! :44:

liefs x

Hahaha ik had mn blouse en giletje al aangetrokken en jahoor knoopjes staan behoorlijk onder spanning! Dus toch maar een grotere halen anders krijgt de pax een kop koffie met knoopje erin! :D

Zou toch maar voor D gaan oogt al snel kleiner! :D zal je idd in pb de maatschappij sturen :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waar ben jij weer geweest voor je BV? Ik hoop dat ik ergens in februari ten laatste kan geopereerd worden...

Maar als ik in november beslis, dan zal februari 3 maand zijn... auwtch! Da's nog lang dan :)

Ik ben geopereerd door dr Verhellen, hij heeft consultatie in ZOL te Genk maar de operatie doet hij in de dagkliniek van Lanaken, het voorlopige resultaat zie je bij mijn foto's

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geopereerd door dr Verhellen, hij heeft consultatie in ZOL te Genk maar de operatie doet hij in de dagkliniek van Lanaken, het voorlopige resultaat zie je bij mijn foto's

Groetjes xxx

Oké! dankjewel, ga zeker de fotootjes bekijken!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil geen échte sUpergrote boobies, het moet gewoon écht wel voller en heel natuurlijk overkomen, ik ben er geen held in, maar bij sommige dames zie j't van ki-lo-meters ver en dat hoeft voor mij nu ook niet, als je begrijpt wat ik bedoel.

Is het waar dat het altijd kleiner uitvalt dan het oorspronkelijk lijkt? Voorlopig denk ik een grote C, een kleine D... zoiets?

Ik moet het denk ik ook écht zien tijdens het passen... toch?

.

Uhhh... neee... ik heb geeeeen flauw idee wat je bedoelt :44::4::152:

Maar het is idd zo, dat protheseborsten, een grotere bh maat nodig hebben.

Dus een cup d met protheses, kun je vergelijken met een natuurlijke cup C ;) Die 'nep d' zal dus als een c ogen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Dus ook jij, zal gaan vragen naar een D cup :153:;)

Tussen het consult en de operatie zit ong 6-8 weken máár het kan ook sneller. Bij Beclinic kun je je op een uitvallijst laten plaatsen, als er dan iemand uitvalt, kun je in diegene zijn-haar plaats komen :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames!

Mijn onzekere zelf kwam boven vandaag toen ik ging bellen voor een afspraak...heb maar 1 PC durven bellen voorlopig...

Daarnet nog even Plovier geprobeerd maar daar nemen ze niet op... hmm?!

Maar mijn 1e afspraak is een feit!

Bij Dr. Demeyere in Artemedis... ohjee! Zo spannend! Op 14 november mag ik op consultatie gaan!

Ik vond de secretaresse aan de telefoon al héél erg vriendelijk, dat gaf me meteen een goed gevoel!

Nog iemand recente ervaringen met Dr. Demeyere?

Zenuwachtig katje! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Katje

Ik heb even jouw andere topic, met de datum van je consult, hier in dit topic geplakt. Dit mag allemaal in je voorsteltopic staan namelijk! Ook vragen die je hebt, mag je hier stellen :)

Als je straks een datum voor operatie zou hebben, dan mag je die ook hier vermelden en dan zal een moderator dit topic veranderen in een operatieverslag-topic en je titel aanpassen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauwww spannend hoor.

Bereid je goed voor vooral met vragen die je wilt stellen.

Ik heb geen ervaring met dr. Demeyere, zullen vast meiden zijn van wel, die zullen reageren.

X

Jahoor! Ben ik van plan... ik wil écht àlles weten! :)

Heb goeie commentaren gehoord over Demeyere en zijn website is ook dik oké, alleen moeten ze hun "scroll" eens afregelen denk ik :) hij floept van de ene alinea naar de andere :)

Verder héél benieuwd en supertrots op mezelf dat ik de stap naar een afspraak gezet heb!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Katje

Ik heb even jouw andere topic, met de datum van je consult, hier in dit topic geplakt. Dit mag allemaal in je voorsteltopic staan namelijk! Ook vragen die je hebt, mag je hier stellen :)

Als je straks een datum voor operatie zou hebben, dan mag je die ook hier vermelden en dan zal een moderator dit topic veranderen in een operatieverslag-topic en je titel aanpassen :)

xx BB

Hi BB, ...is goed hoor :) Ik ben nog niet helemaal thuis in het forum gebeuren, doe m'n best! :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Katje!

Hier een tevreden klant van dr. De Meyere. Maar dat had je al gelezen ;)

En een vriendin van mij wilde ook en die is 2 weken geleden geopereerd, ook bij dr. De Meyere en ook helemaal tevreden.

Maar het is natuurlijk vaak zo dat het persoonlijk is welke chirurg goed aanvoelt en wat je mooi vind.

Super dat je over 2 weken je eerste consult hebt daar.

Ik hoop dat je al je vragen beantwoord krijgt!

Hier op het forum kan je er iig al een heleboel kwijt en ook gewoon lekker kletsen over boobs.

Forumse!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Katje!

Hier een tevreden klant van dr. De Meyere. Maar dat had je al gelezen ;)

En een vriendin van mij wilde ook en die is 2 weken geleden geopereerd, ook bij dr. De Meyere en ook helemaal tevreden.

Maar het is natuurlijk vaak zo dat het persoonlijk is welke chirurg goed aanvoelt en wat je mooi vind.

Super dat je over 2 weken je eerste consult hebt daar.

Ik hoop dat je al je vragen beantwoord krijgt!

Hier op het forum kan je er iig al een heleboel kwijt en ook gewoon lekker kletsen over boobs.

Forumse!

X

Zalig! Nu krijg ik nog een beter gevoel bij Dr. Demeyere en ben er nog niet eens langgeweest :)

Wel fijn dat zowel jij als je vriendin tevreden zijn!

Ik hoop écht met hetzelfde gevoel buiten te stappen na de consultatie!

Kan écht niet wachten tot het 14 november is!!! :)

Ik heb al een gi-gan-tische vragenlijst voor hem :) haha!

Nu nog enkele fotootjes opzoeken, want ik weet wel hoe ik het NIET wil :) hoe wel, dat gaat afhangen van passen en zijn mening over hoeveel cc's ik zou nodig hebben denk ik...

anyhow! Ik ga in tussentijd nog een beetje lezen op het forum :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Katje,

Ik weet precies wat je bedoeld met mooi in je trouwjurk....ben net zelf vorige maand getrouwd met waanzinnige boops in mijn jurk.....niet speciaal daarvoor maar het kwam wel net zo heel erg mooi uit, dan dan toevallig weer wel ;-)

Ik ben zelf waanzinnig blij geweest met dokter Koopmann uit de Bergmannkliniek in Den Haag.

Maar dat is heel persoonlijk. Ik had zogezegd "lege" borsten en ik wilde ze weer "natuurlijk" opgevuld hebben... Daar kon ik eind juni terecht en 3 augustus werd ik al geholpen.....heerlijk niet zo'n lange wachttijd als je toch de knoop doorgehakt heb om ervoor te gaan. En hij staat goed bekend.

Ook vond ik de verzorging en alles daarom heen ook erg prettig in de kliniek en altijd bereikbaar...ook niet onbelangrijk.

Hou met je bv zeker rekening met je jurk. Want ik had mijn jurk al en ik kreeg hem dus echt niet meer dicht ondanks dat ik daarvoor nog met een maximiser bh had gepast. Ging om wel 7 centimeter!!! Kon wel janken toen......mooie boops maar mijn droomjurk kon ik niet meer aan.

Gelukkig op het laatst nog een super coupeuse gevonden die de jurk uit kon leggen...ppffff

Succes met je zoektocht naar de juiste pc....ga naar iemand waar je gevoel goed is. En kijk naar veel foto's om te zien wat je echt mooi vind en belangrijk vind.

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.