Ga naar inhoud

Katje : 21 januari 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Ga ook maar niet TE plat liggen he.. Dadelijk ben je helemaal niks meer gewend ;)

Gewoon iedere dag een blokje om lopen, wat prutsen in huis, zonder te rekken-strekken en geen zwaar huishoudelijke taken. Voor de rest hoef je echt niet plat in de zetel te liggen hoor :)

Dat je vandaag wat last hebt.. ja dat kan. Komt vaak voor. Steeds als je weer wat meer gaat doen, dan kan dat gebeuren, is helemaal niet erg:)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie
Hoi hoi

Ga ook maar niet TE plat liggen he.. Dadelijk ben je helemaal niks meer gewend ;)

Gewoon iedere dag een blokje om lopen, wat prutsen in huis, zonder te rekken-strekken en geen zwaar huishoudelijke taken. Voor de rest hoef je echt niet plat in de zetel te liggen hoor :)

Dat je vandaag wat last hebt.. ja dat kan. Komt vaak voor. Steeds als je weer wat meer gaat doen, dan kan dat gebeuren, is helemaal niet erg:)

xx BB

Oké, dat stelt me gerust!

Ik heb dan even nog een dafalganvraagje :)

Ik zou er misschien voor nr m'n PC moeten bellen, maar hoe lang neem je zo die pijnstillers? Want ik volg het strikte schema... Ik weet nu dat het nog te pijn doet om er al mee te stoppen maar hoe deed jij dat? Of wat is de Bruno-wet hier rond? :)

x katje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier geldt MIJN wet :45:

Eerst de celebrex weg gaan laten als het kan.

Daarna neem je de dafalgan iedere 8 uur, in plaats van iedere 6. (dus je slaat de nachtmedicatie over en gaat over op iedere 8 uur)

Als dat goed gaat, dan ga je naar 2 keer per dag dafalgan en als dat goed gaat laat je ze gewoon weg of neem je ze als je ze nodig hebt :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier geldt MIJN wet :45:

Eerst de celebrex weg gaan laten als het kan.

Daarna neem je de dafalgan iedere 8 uur, in plaats van iedere 6. (dus je slaat de nachtmedicatie over en gaat over op iedere 8 uur)

Als dat goed gaat, dan ga je naar 2 keer per dag dafalgan en als dat goed gaat laat je ze gewoon weg of neem je ze als je ze nodig hebt :)

xxx

Haha! :D:44: oh ooow!!!

Ja die celebrex is op hé, dat was maar 1 strip dus heb die gewoon uitgenomen.

Ik heb toevallig vannacht doorgeslapen tot 6 en dan had ik wel weer een dafalgannetje nodig, dus ik heb er 1 over geslagen! Well done! ;-)

Bedankt weer voor de tips! :)

BB rules :43:

x katje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gekeken bij je foto's. wat zijn ze mooi! :57:

Bij mij deed de borst waar hij de pasprothese in had ook het meeste pijn.

En zolang je pijn hebt gewoon pijnstillers nemen hoor. Waarom zou je pijn moeten hebben als het niet nodig is.

Gewoon je verder niet te druk maken en dan komt het helemaal goed. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update!

Jaja dames!

Morgen ben ik officieel 2 weken PO :) en oooh wat ben ik blij met het resultaat!

Fotootjes zijn in m'n galerij te zien!

Heb ook zo goed mogelijk een foto proberen nemen van de littekens, maar dat was niet zo makkelijk :) toch vind ik dat ze al héél mooi genezen zijn voor 2 weken ver te zijn.

Ik verzorg ze dagelijks met littekencrème van AVENE (verkrijgbaar bd apotheek) maar mijn PC (Dr.Demeyere) zei dat het evengoed Nivea kon zijn, want littekens vragen om hydratatie, ook zinkzalf van Zwitsal (babymerk) zou doeltreffend zijn...

De voorbije week heb ik amper last gehad van pijn, en ben ik geminderd met pijnstillers te nemen.

Ik neem er nu nog 1 's ochtends..

Morgen begin ik ook terug te werken, benieuwd wat dat gaat geven!

Gezien ik stewardess ben zal dit wel even anders zijn dan een bureaujob uit oefenen en nog rustig te kunnen zitten, maar goed... keep you all posted! :)

Nu moet ik gaan slapen, de wekker gaat om 4u! Auwtch*

katje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig heb je een goede tip gekregen over je medicijnen want dat is toch wel heel fijn, herstellen met zo min mogelijk pijn.

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies, en geniet van je herstel en the new you!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ladies,

M'n 1e vlucht/werkdag is heel goed verlopen! Heb super collega's die me goed helpen!

Ik heb wel de laatste dagen zoooo'n last van overgevoelige borsten! Oh jee! Ik hoop dat dat snel over gaat!

Hoe lang blijft dit aanhouden? Heb ook gewisseld van kliniekbh nr sportbh vn bij hunkemuller...voelt een pak meer comfi aan...mr thuis draag ik mn kliniekbh hoor...vr het vliegen is die sportbh gewoon aangenamer vind ik...

Nog ervaringen hiermee? Pijn... Sportbh?

Oh ja en momenteel ben ik op nightstop in NY. Was gisteren bij Victoria secret al eens een bikini gaan passen...helaas lukte dat niet zo goed...er paste geen 1 mooi aan en de cupmaten leken zo mini...ze hbb me opgemeten enzo mr ik had precies mr halve cups aan ipv volledige... Niet mooi ... :-(

Maar mss ga ik na 16d PO te snel opzoek nr bikini's?

Tell me ladies! Wanneer kan ik hier nazr beginnen uitkijkn?

X katje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep te snel :P Komt nog wel hoor, dat die bikini's gaan passen ;)

Fijn dat je collega's zo goed helpen! Is wel belangrijk he :)

En ja die overgevoelige borsten.. Het hoort erbij en kan een tijdje duren. Dit is het gevoel dat terug komt... De zenuwuiteinden geven eerst weer pijn/branderigheid door, daarna normaliseert het gevoel langzaam. Bij de een wat sneller dan bij de ander.

Succes met de terugvlucht morgen! (of overmorgen??)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog ervaringen hiermee? Pijn... Sportbh?

ik had daar ook last van.

had een hele stevige sport bh van de hunkemoller gekocht omdat ik het gevoel had dat die meer steun gaf maar daar kreeg ik ook last van.

bij mij voelde het alsof me protheses te plat geduwt werden ofzo. maar dat was na een week of 4 weg geloof ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey die Katje,

enne, hoe gaat het inmiddels met je?

Al helemaal gewend en pijnvrij?

Volgens mij ben je druk aan het shoppen overal ter wereld :38:

Nog even en dan mag je de jurk weer passen, ben benieuwd!!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.