Ga naar inhoud

Katje : 21 januari 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey Cajo...

Oei ... nu maak je me wel héél erg bang voor mijn trouwkleed...

Beetje id war nu... Ik wil héél erg graag mijn boobs laten vergroten in de maand januari, ik trouw in juni, maar moet in maart (begin maart) mijn 1e pasbeurt gaan doen van mijn kleed...

Nu ik weet niet precies hoeveel cc's jij genomen hebt, was het een héél groot verschil met voor je BV? Want ik ben niet van plan écht gigantische prothesen te laten steken... ik wil gewoon van mijn 75 platte B naar een volle C kleine D... maar ik dacht aan iets van een max 350cc ofzo... nuja afhankelijk ook van wat de PC zegt hé, ik ken niets van die PC's maar als ik het vergelijk op het forum lijkt mij dat écht een maximum... oh help!!! Ik hoop écht dat m'n kleed op 6 maart nog gaat passen dan???

Moet ik de winkel inlichten hierover denk je? Mss wel best? Maar dan pas wanneer ik weet hoeveel cm's er ongeveer gaan bijkomen... denk ik dan... Mss dat ik dat aan de PC al meteen kan vragen na mijn 1e consult?

Shitty! :) ik ben écht wel effe aan het stressen nu!!!

Verder ga ik toch voor een Pc in België gaan... gewoon omdat ik zeker ben dat er hier ook héle goeie rond lopen en ook écht voor het gemak, consult, operatie, nazorg...

Bedankt voor de trouwkleedtip, alleen ben ik nu niet meer zo op m'n gemak... :22::66:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie

Katje

Niet te veel stressen haha... Jij hebt je bv al gehad als je je jurk gaat passen... Cajo had al een jurk gekocht voordat ze haar bv kreeg ;) Dus die boobs waren niet meegerekend in die jurk

Als jij in januari boobs krijgt en in maart gaat passen voor je jurk, dan zijn jouw boobs al in je jurk meegepast he ;)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Katje

Niet te veel stressen haha... Jij hebt je bv al gehad als je je jurk gaat passen... Cajo had al een jurk gekocht voordat ze haar bv kreeg ;) Dus die boobs waren niet meegerekend in die jurk

Als jij in januari boobs krijgt en in maart gaat passen voor je jurk, dan zijn jouw boobs al in je jurk meegepast he ;)

xxxx

Ah jamaar nee hé :) Dat is nu net wat ik bedoel :) Ik heb uiteindelijk mijn kleed ook al gekozen en ze hebben mij toen opgemeten om het kleed in mijn maat te bestellen....

Dus dwz dat mijn kleed tegen 6 maart gaat besteld zijn op mijn borsten nu....

Dus ik denk dat ik toch ga moeten melden, stel dat ik in januari geopereerd wordt, dat ik een BV heb laten doen en dat ze me mss nòg eens moeten opmeten... niet?

Nuja ik ga niet voor gigantisch, maar wel voor meer volume en groter, dus ik ben nu bang dat het niet meer gaat passen....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt mij ook wel verstandig om het te melden.

Misschien een goedkoop bhtje kopen die in de maat is die je verwacht te krijgen? Misschien een maatje groter? Ik denk dat iets innemen een stuk gemakkelijker is dan groter maken.

Of inderdaad eerder onder het mes. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow ja... dan moet je dat wel even melden idd haha, want dan gaat het misschien toch wel iets anders uitzien :)

Of eerder laten opereren? ;)

Ik kan me ten vroegste eind januari laten opereren...ik hoop dat ze dan tegen 6 maart in hun juiste vorm zijn :)

Hoe lang duurt het trouwens vooraleer ze uiteindelijk "genezen" zijn en de juiste maat hebben? Vanaf hoeveel tijd na je BV kan je een nieuwe BH gaan kopen?

Want ja ik moet DE bh hebben die ik op m'n trouwdag ga aandoen of de pasbeurt gaat niet door... ze zijn streng hoor!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eventjes bellen dat je er 'van boven' een centimeter of 10 bijkrijgt :45:

Mja ik denk dat ik dat écht ga moeten doen hoor, haha :)

Dus ik denk dat het makkelijkst zal zijn dat ik m'n consult met de PC afwacht, en hoor wat hij denkt dat er gaat bijkomen qua cm's.. en dan bellen naar de bruidswinkel om te melden dat er bovenaan ietsje meer zal zitten dan voordien :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Katje,

je foto's net gezien! We hebben allemaal in hetzelfde schuitje gezeten...Maar dat word straks echt mooi hoor..het lijkt wel een beetje op mijn voorsituatie :)

Heb je trouwens nog de bruidszaak gebeld over je trouwjurk?? Dat er zoals Piepke al schreef, nogal wat centimetertjes bijkomen boven?? :67:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lucky,

Jaaa ik ga écht wel blij zijn als ik me eindelijk een pak vrouwelijker ga voelen, hier ben ik écht ongelukkig mee...

Ik heb de bruidszaak nog niet gebeld, gezien ik nog niet weet welke cup ik ga hebben en ik wil ook horen bij de PC overmorgen wat hij denkt...hoeveel cm's gaan bijkomen vooraan. Zoals je mss al gelezen hebt, weet je dat ik vooral geen MEGA-boobies wil, maar wel een mooi gevormde volle C, kleine D... en dan blijkt het nog afhankelijk te zijn van hoe ze geplaatst zijn... blijkbaar heb je niet bij alle manieren van plaatsen veel cm's...

Dus ik wacht geduldig...allé ondertussen redelijk ONgeduldig mijn afspraak nu woe af!

Ik HOOP dat ik nu geen problemen ga hebben met m'n trouwkleed...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames! Jaaa het was zover vandaag! Mijn 1e consultatie bij Dr. Demeyere! En wat een topper! Ik ben helemaal blij!

Vriendelijk! Heel professioneel, duidelijke uitleg (wel veel :) ) en goeie pasbeurt!

Ik had mijn beste vriendin meegenomen en zij was ook héél enthousiast, ze had er hetzelfde goed gevoel bij en zei zelfs: "awel als ik ooit een BV laat doen, dan mag hij dat ook doen :)"

Maar met het feit dat hij zoveel verteld heb, heb ik nu moeite om alles aan m'n vriend hier thuis na te vertellen! Ai caramba! :)

En hij heeft nu net zoveel vragen!!! :)

Anyhow! Na veel praten en vragen stellen gingen we over tot de pasbeurt, hetgeen ik wou propte hij meteen in mijn BH!

Eerst had hij prothesen van 280cc geplaatst, maar voelde meteen (dit mag nog een sneetje groter voor mij) dus zette hij 310cc in mijn bh en dat was écht mooi! Niet te groot, niet te klein, in mijn ogen perfect!

Jullie weten misschien dat ik vooral héél natuurlijke boobs wil, en ik denk écht wel dat ik met 310 (wsl wordt dat dan 325 want die gaan met 25 cc omhoog denk ik hé?) happy ga zijn! :)

Ik heb nu nog een afspraak 4 december bij Dr. Damen, maar weet eigenlijk niet of ik daar ook nog naartoe wil.... ik heb hier écht een supergoed gevoel bij, wat denken jullie?

Afzeggen? Of toch langs gaan?

Dus effe samengevat:

Prothesen van Mentor, bolvormig, 310cc, medium profile (ben ik nog iets vergeten?)

Ik zou, omdat ik mijn vakantie al heb moeten aanvragen voor 2013, 2 data hebben dat hij de operatie kan doen: 21/1/2013 of 31/1/2013...

Dus nu moet ik nog naar m'n werk bellen om te vragen of ik de eerste periode vakantie kan krijgen :) ipv de 2e, liever de 21e, dan de 31e hoor, hoe verder van m'n trouw hoe beter :) toch?

zo, ik ben opgelucht! Laat julle mening maar horen!

liefs,

katje

ps: ik post snel fotootjes van hoe het eruit zal zien :) voor zover die foto's duidelijk zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Katje.

Wat fijn dat het zo positief was! Ja er komt zoveel informatie op je af, dat je het op een gegeven moment ook weer vergeet!!

Wat betreft je andere consult. Jij bent de enige die kan beslissen of dat zin heeft. In mijn ogen kan het nooit kwaad om eens een andere arts te horen.

Ik pas je titel even aan, en zal als datum je eerste optie aanhouden. Mocht dit veranderen, dan passen we het in je titel weer aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O meid, ik weet precies hoe je je voelt. Fijne man. Het was na vele second opinions ook raak dat dr Bruno t zou worden.

Ik kwam van de Wellness kliniek en heb m'n wissel bij artemedis gedaan.

Eigenlijk verteld hij een beetje wat ook op z'n site staat. Vrij duidelijke taal. Misschien kan je dat tegen je partner vertellen en misschien schiet er ineens iets te binnen wat de dr zei. Alleen t passen is een ander verhaal.

Idd wat enibas zegt, een tweede gesprek zal een betere blik geven. Dan heb je vergelijkingsmateriaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ben inderdaad super tevreden.

maar belangrijker, Hoe was het???? al je vragen beantwoord? pas sessie gehad? wat is je geadviseerd? vertel vertel vertel!!!

:5:

Haha! Kijk dan even naar het topic Katje - 21 januari - Dr. Demeyere (bij operatieverslagen borstvergroting!) :) hele uiteenzetting...! Geef je mening maar! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was dus een fijn consult? goedzo!!!

Je kan altijd nog op het volgende consult gaan. Kan nooit kwaad.

Misschien kan je vriend dan wel mee? Ik heb in totaal 4 consulten gehad. Ook zodat ik zelf zeker wist dat ik voor mij de juiste keuze zou maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, samengevoegd, en zie dat er een paar dingetjes even wat door elkaar lopen... maar vanaf nu niet meer haha.

Fijn dat je zo tevreden was over het consult!! Ik was ook heel blij met hem.. Heb in totaal 5 consulten gehad, maar had bij hem het beste gevoel en hij was het beste in informatievoorziening :) (vond ik)

Heel veel aftelplezier katje!!! :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dames,

Ja hé :) ben ook supercontent! Had het mij te erg voorgesteld denk ik :)

Ik denk dat ik toch voor een 2e opinie ga dan :) iedereen zegt het zo'n beetje tegen mij...Kan nooit kwaad, maar ik volg graag mijn gevoel en mijn gevoel na vandaag is écht goed, ook mijn beste vriendin die mee was gegaan was ook écht enthousiast over hem. Ze vond het ook héél klaar en duidelijk uitgelegd... Maarja ik zou moeten kunnen vergelijk hé :)

En Meiske, datum is nog niet geprikt hoor, dit is een datum dat de operatie (afhankelijk van mijn vakantiedagen in 2013) ten vroegste zou kunnen doorgaan... ik hooooop hoop hoop deze te kunnen krijgen, hoe verder van m'n trouw hoe beter :) dan zijn ze des te meer genezen :) Hij beweert ook dat ik na 4 weken écht wel ga kunnen weten welke cup ik heb, en na 6 weken mag ik al terug gaan lopen...how crazy als je hier leest dat sommige dames écht lang last hebben...

Blijkbaar ook een voordeel van voor de spier te plaatsen...snel herstel...

Maar nu weet ik weer niet meer wat hij vertelde over "voor de spier" en borstvoeding...want had voor BV met kids nadien precies andere opties gelezen die beter zouden zijn... klopt dat?

En wil ook écht graag weten of het nu écht zo meer opvallend is als je voor de spier laat plaatsen, want ik wil zo graag héél natuurlijke boobs, ...

In mijn gedachten tel ik wel al af naar mijn voorlopig nog fictieve afspraak :) zal er straks wsl wel over dromen :)

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.