Ga naar inhoud

Katje : 21 januari 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi katje,

Wat een geweldig leuk verslag van je! Jij kan lekker gaan genieten van je nieuwe Boobies. Heb je ze zelf al goed kunnen zien? Ik ben erg benieuwd. Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot ik aan de beurt ben!

Hopelijk heb je niet veel pijn. Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies,

Hier ben ik terug met meer boob-news.

Vandaag niet veel gedaan... zoals het hoort blijkbaar :) heb wel moeite met al dat stilzitten, maar goed... ik moet hier even door... zoals iedereen hier...

Mijn vriend heeft zonet het verband eraf gehaald... was me dat een letterlijke verademing zeg! Ik werd wel eventjes duizelig, hij denkt omdat het bloed écht wel wat afgespannen was en dat eventjes moest zakken.

En dus het resultaat met kliniek bh zonder verband zal ik meteen posten in m'n album ... hij heeft ook eens in de kliniekbh gekeken voor de maat en ik ben dan van 75/80B naar 75D gegaan... holy moly! :19: ;-)

Heb wel best last van veel pijn en heb niet het gevoel dat m'n pijnstillers écht optimaal werken... zijn er onder jullie nog die dit voor hebben gehad? Ik neem ze volgens het schema dat mij werd meegegeven, maar ik moet er altijd een uurtje vroeger mee beginnen omdat het me écht te pijn doet... :22:

Toen ik gisteren thuis kwam voelde ik écht totaal geen pijn, voorbije nacht en vandaag was dat wel anders... dan lees ik ook dat dag 3 zo'n ramp moet zijn... ai aaai wat gaat dat morgen geven?! :20:

Zo, ik ga m'n fotootjes posten... benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik durf écht de kliniekbh nog niet uit doen, maar morgen zou ik toch graag een douchke nemen...dus zal ik wel moeten. Ben écht bang dat alles gaat verschuiven ;-) en ook bang dat het allemaal superhard pijn gaat doen als ik die terug moet toesnoeren, want voel me wel behoorlijk ingesnoerd met dat ding...

Ik kijk uit naar jullie reacties, bevindingen...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst van harte gefeliciteerd met je nieuwe heuvels! ;)

Ik ben blij dat jij ook zo'n super positieve ervaring daar hebt gehad.

Nu ff door een paar dagen pijn heen en een emo dag en dan wordt het beter beter en nog beter :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij plaatsing achter de spier schijnt dag 3 het ergst te zijn idd, maar ik denk dat jij vandaag de ergste dag hebt. Morgen of overmorgen idd nog een emo-dagje haha, zoals meiske zegt, en dan heb je het ergste gehad.

Als je morgen nog zo een pijn hebt, dan bel even je huisarts he. Kijk even naar je pb;s, had al iets terug gestuurd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Bij mij was dag 2 de ergste ! (ook achter de spier)

Na een dag of 4-5 was het al heel wat minder.

Hey Milo,

Bij mij is het voor de spier geplaatst. Ik hoop snel minder pijn te hebben, en dat die emo-dagen en andere bad-days maar weg blijven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Katje,

proficiat met je boobs!!!!

Nu rustig herstellen en dan op naar je trouwdag!!!

Gaat de jurk nog passen denk je??

XX

Hey Lucky!

Dankjeweeel :) Ben zo happy!

Ja ik kijk er écht naar uit, 6 maart pas ik m'n kleed nog eens! Spannend! Hopelijk kan het nog toe! haha!

Dus ja... fingers crossed! En anders, zeggen mijn getuigen dat ze wel moeilijkere zaken zullen gefixt hebben dan een stukje tussen zetten :) duuus... Zal hen maar geloven zeker?!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe fotootjes geplaatst!

EINDELIJK gedoucht! Ik durfde écht niet douchen op dag 2 en vandaag voelde ik me écht miserabel... en oh jee wat deed die douch goed! En m'n vriend is de perfécte haar-wasser! Haha! Het was niet zo easy met m'n lange haren maar hij heeft dat goed gedaan!

Dus ook voor't eerst m'n kliniekBH uitgedaan! Ik was superblij! Niets dat blauw ziet, geen last, véél minder pijn, maar dat allemaal dankzij Best Boobie die me aanraadde om dan ipv paracetamol toch naar dafalgan over te schakelen! WAT een verschil!

En ik ben héél blij met het resultaat, check m'n foto's in m'n galerij! :43:

Ik hoop dat ze gauw wat softer worden want alles is nog super hard en dat het zo blijft, minder en minder last, geen complicaties en geen blauwe plekken ofzo... de wondes jeuken al en volgens mijn vriend is dat enkel maar een goed teken, dat ze aan het genezen zijn... hoop ik... ben nu wel even héél enthousiast maar dat heeft met die douch te maken denkik, zo zalig!

Laat jullie meningen maar horen op de foto's benieuwd wat jullie ervan vinden! :)

liefs,

katje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha

Nou, als er nog een stukje tussengezet kan worden, dan zou ik me niet druk maken ;)

Fijn he, dat je nu kunt gaan trouwen met mooie boobs!! :D

xxx

Ja mijn kleed gaat ZO veel mooier zijn met de nieuwe boobs, daar ben ik alvast van overtuigd! Happy happy happy! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames!

Even een verslagje van afgelopen week.

Ben nu 6 dagen PO en alles is best héél goed verlopen, op tijd en stond een dafalgan en ik had op sommige momenten amper nog iets van pijn... zalig dat alles zo vlotjes verloopt!

Gisteren voor't eerst een frisse neus gehaald want werd écht gek van de hele tijd in m'n zetel te liggen/zitten. Dus ben op een rustig tempo richting centrum gestapt, bij hema even een sportbh gaan passen en die meteen ook meegenomen :) zo kan ik die kliniekbh éindelijk eens in de was steken!

Dan had ik 's avonds een laat nieuwjaars familiefeestje en ja daar heb ik me de hele tijd recht moeten houden zodat niemand me kwam vragen of het ging... buiten mijn moeder die toch wel héél bezorgd is, maargoed... waneer was ze dit niet?! ;-)

Nu vraag ik me af... ben ik te snel iets gaan doen?

Ik heb vandaag best wel veel last van een zeurende pijn onder m'n borst en aan de zijkant... eigenlijk aan beide borsten maar meer rechts dan links... (mijn rechterborst is ook de eerste die ze gedaan hebben, toen m'n vriend snel mocht komen kijken id operatiezaal wist hij me dat te vertellen)

Ik heb daarnet een dafalgan genomen en normaal werkt ie meteen, nu voel ik toch niet dat die zo goed aan het werken is.

Dusja, zal me maar terug plat leggen en niet teveel bewegen vandaag zeker?

Zou ik iets te zwaar opgetild hebben? Nuja ik zou niet goed weten wat want mag van m'n vriend bijna niet bewegen :o:D Hij bedoeld het allemaal zo goed!

Wat is jullie ervaring hiermee ladies? Het doet ook voornamelijk pijn als ik van lighouding naar zithouding kom...

tips?

xx katje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.