Ga naar inhoud

Katje : 21 januari 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Morgen stuur je mij een pb als je thuis bent. Daarin schrijf je of je al paracetamol gehad hebt en hoe laat. Je neemt 1000mg in 1 keer!!!

Dan maak ik een schema voor je in combinatie met de celebrex. Die is toch pas savonds aan de beurt.

Schrijf er dan ook even bij wanneer je de zitromax gehad hebt, dan combineer ik die met je andere pillen!

Iedere 6 uur morgen 1000mg paracetamol en mij pb'en. Meer hoef je niet te doen :D

Oh ja en goed om op de operatietafel gaan liggen ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie
katje, die zitromax had je vanochtend moeten nemen en dan had je idd je wekker op 4 en een half uur voor je uur van aanwezigheid moeten zetten, zodat je nog met een klein slokje water weer een zitromax had kunnen nemen.

MAAR, nu NIET stressen.

Komt goed, doe het volgende:

Neem NU 1 zitromax.

Zeg morgen tegen je pc dat je vanmorgen nog geen zitromax gehad hebt, omdat je pas gisteravond (vanavond dus) de eerste gehad hebt.

Neem pil 2 morgenavond in

Neem pil 3 overmorgenavond in

Hey BB, in het eerste deel van je post lijkt het alsof ik vanmorgen geoperereerd ben...:-)

Dat is niet het geval voor alle duidelijkheid...

Naar wat ik begrijp moet je Zitromax innemen de dag voor, de dag zelf en de dag na de operatie. Dus idealiter had ik vanmorgen mijn eerste Zitromax morten innemen. Maar die heb ik dus 1u30 geleden pas ingenomen. De tweede pil neem je 's ochtends heel vroeg normaal zo'n 4u/4u30 voor aanwezigheid voor de operatie zelf. En de 3e pil moet de dag na de operatie genomen worden.

Klopt dit of zie ik het helemaal fout? :)

Ik denk echt dat de stress het hier al van mij overneemt... Aai caramba!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: oke, ik had tegenwoordige tijd en verleden tijd al door elkaar geschreven.

Ik zal even precies opschrijven wat je moet doen, want ik zou niet vanavond en dan meteen morgenvroeg weer een pilletje nemen!

Doe het volgende:

Neem NU een zitromax

Neem zitromax nr 2 morgenavond, rond dezelfde tijd als nu

Neem zitromax nr 3 overmorgenavond

Oke? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB, in het eerste deel van je post lijkt het alsof ik vanmorgen geoperereerd ben...:-)

Dat is niet het geval voor alle duidelijkheid...

Naar wat ik begrijp moet je Zitromax innemen de dag voor, de dag zelf en de dag na de operatie. Dus idealiter had ik vanmorgen mijn eerste Zitromax morten innemen. Maar die heb ik dus 1u30 geleden pas ingenomen. De tweede pil neem je 's ochtends heel vroeg normaal zo'n 4u/4u30 voor aanwezigheid voor de operatie zelf. En de 3e pil moet de dag na de operatie genomen worden.

Klopt dit of zie ik het helemaal fout? :)

Ik denk echt dat de stress het hier al van mij overneemt... Aai caramba!

Oké je eerste pil wat te laat ingenomen, denk niet dat het zo erg is. Idd morgenochtend rond 4 uur dan de tweede en overmorgen de laatste. Probeer lekker te slapen. Ik ga nu naar "ontvoerd " kijken. Veel succes morgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bevestiging dat je morgenvroeg om half 5 geen zitromax moet nemen!

Als je geen paracetamol krijgt in Artemedis, dan even vragen na je operatie hoe laat je de eerste paracetamols mag nemen.

Je krijgt van hun een schema mee, maar ik maak een beter schema voor je.

Dus als je thuis komt, dan zul je waarschijnlijk ongeveer wel paracetamol mogen nemen en dan stuur je mij een pb. Neem elke 6 uur 1000mg paracetamol en zodra ik 's avonds thuis ben, maak ik het schema voor je. Tot die tijd hoef je toch geen andere medicatie te nemen. Oke? Gesnapt? ;)

Wat stress al niet met een mens doet he hihi

Succes morgen!!!

Als ze morgen vragen of je de zitromax 's ochtends nog genomen hebt, zeg je dat je dat niet gedaan hebt, omdat je hem vandaag pas 'savonds genomen had omdat je hem vergeten was en dat je de tweede pil dus niet zo snel na de eerste wilde nemen. Dan is het goed.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bevestiging dat je morgenvroeg om half 5 geen zitromax moet nemen!

Als je geen paracetamol krijgt in Artemedis, dan even vragen na je operatie hoe laat je de eerste paracetamols mag nemen.

Je krijgt van hun een schema mee, maar ik maak een beter schema voor je.

Dus als je thuis komt, dan zul je waarschijnlijk ongeveer wel paracetamol mogen nemen en dan stuur je mij een pb. Neem elke 6 uur 1000mg paracetamol en zodra ik 's avonds thuis ben, maak ik het schema voor je. Tot die tijd hoef je toch geen andere medicatie te nemen. Oke? Gesnapt? ;)

Wat stress al niet met een mens doet he hihi

Succes morgen!!!

Als ze morgen vragen of je de zitromax 's ochtends nog genomen hebt, zeg je dat je dat niet gedaan hebt, omdat je hem vandaag pas 'savonds genomen had omdat je hem vergeten was en dat je de tweede pil dus niet zo snel na de eerste wilde nemen. Dan is het goed.

xxx

Bon :-) ik ben mee! Sorry vr de vertraging op mijn hersenen :-) die slapen al!

Heb trouwens supergoeie slaapthee gevonden! Ik word er helemaal lam van! Haha!

Zzzzlaapwel en superbedankt vr je geduld en al de info! X liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ladies!

I'm BACK! :D

En ik zal even mijn operatieverslagje typen!

Dus deze ochtend binnen gewandeld om 9u, net op tijd door al die file met de sneeuw... we waren nochtans tijdig vertrokken...Maar na een kort stressmomentje dan uiteindelijk stipt om 9u aangekomen. :)

Mijn vriend en ik werden onmiddellijk erg vriendelijk ontvangen door de assistente en ik mocht binnen om m'n kleren uit te doen. 2 minuutjes later werden we in Dr. Demeyere's bureau binnen gelaten. Hij kwam ook net toe en heette ons welkom waarna hij kort de gang van zaken uitlegde.

Ik stelde nog even een paar vragen en toen werd het tijd om de tekeningen aan te brengen op m'n borsten en om nog wat foto's te trekken. Een vlugge afscheidszoen aan m'n husby :56: , en het was zo ver. :)

Ik moest op de operatietafel gaan liggen die erg koud aanvoelde btw maar ik kreeg al snel een soort dekentje over me heen. Vervolgens werd het infuus aangelegd en namen ze m'n bloeddruk die in orde was.

Ze brachten een zuurstofmasker boven m'n gezicht en ik werd gevraagd om aan iets leuk te denken zodat ik met diezelfde leuke gedachte zou wakken worden :). Ik denk dat ik tot 2 heb kunnen tellen en weg was ik....

Het eerstvolgende dat ik me herinner is dat ik wakker werd in een zalig verwarmd bed met een verwarmd deken over mij.

Even nog een kort intermezzo over de operatie zelf. M'n vriend mocht tijdens de operatie, die halverwege was, even komen kijken naar 1 borst die al gedaan was. De dokter had 250cc medium profile in m'n rechterborst geplaatst en de mening van m'n vriend werd gevraagd. De bedoeling was dat hij zou kunnen oordelen of ik tevreden zou zijn met het resultaat in functie van mijn verwachtingen die hij ondertussen wel ongeveer kende. Een rechte of licht bollende bovenpool. En dat was het geval met die 250cc medium profile. Dus hij zei tegen Dr. Demeyere dat het echt mooi was.

Maar dus, ontwakend in m'n lekker warm bedje, kwam mijn vriend er ondertussen ook weer bij en ik geloof dat het eerste wat ik vroeg "hoeveel hebben ze nu gestoken?" was. :)

Ik was eerst wat verbaasd dat het "maar" 250cc was aangezien we het eerder gehad hadden over 280-300cc tijdens de consult, maar na de woorden "het is echt mooi!" van m'n vriend was ik plots opgelucht.

Ik mocht wat water drinken met een rietje en dat deed echt deugd. :2:

Langzamerhand kwam ik meer en meer bij bewust zijn. Ik kreeg te horen dat ik op eigen krachten van de operatietafel naar m'n bed ben gestapt, en daar weet ik eerlijk waar echt niets meer van! :3:

Na een uurtje gerust te hebben was het tijd om m'n kleren aan te doen. Gelukkig had ik gekozen voor iets ultra-comfy wat erg goed van pas kwam. Net als het dekentje en het grote kussen dat ik meegenomen had voor in de auto. Waarvoor dank dames voor deze nuttige tips! :116:

De PC was nog even langsgekomen om me wat laatste details toe te reiken zoals de serienummers en garantie van de protheses. Afrekenen and off we went.

Tijdens de rit van een klein uur ongeveer heb ik nog wat ik de wagen geslapen na nog wat gegeten te hebben want ik rammelde van de honger bij het ontwaken! :blink:

Eens thuis gekomen heb ik me onmiddellijk goed in de zetel gesettled en heb dan 2u geslapen.

Toen ik wakker werd merkte ik die eerste hevige pijn op. De pijnstillers van de operatie waren uitgewerkt en de pijnscheuten konden best al tellen. :23:

2x 500gr Paracetamol binnen gespeeld en kort nadien werd de pijn weer een pak draaglijker.

Ondertussen deftig avondmaal gegeten en m'n dosissen Paracetamol correct ingenomen.

Ik ben eigenlijk op geen enkel moment misselijk geweest dus dat is top! :35:

En verder kan ik Artemedis met Dr. Demeyere en zijn assistentes alleen maar heel erg aanraden. Een man die z'n vak kent en een ontzettend vriendelijk team!

En nu maar revalideren en duimen dat ik niet te veel pijn zal hebben! :64:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had je al gefeliciteerd, maar nu nog een keer :)

Klinkt stom hé, maar ik mis die eerste dag wel :) Net als een bevalling :) Je voelt je zo bijzonder dan, met die nieuwe twins! En o wat had ik toch heerlijk geslapen toen ;)

Dus geniet maar heerlijk van je dagen, laat je maar lekker verwennen en geniet van je borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.