Ga naar inhoud

Katje : 21 januari 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Borstvoeding kan zowel bij voor als bij achter de spier ;) Dus no problem :)

En je moet gewoon veel foto's kijken en bedenken wat jij mooier vindt. Voor of achter de spier.... :) Het is zo persoonlijk! Kijk veel foto's hier op het forum en zoek in de topics die erbij horen of ze voor of achter de spier zitten. Dat heb ik gedaan toen en dat helpt wel :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie

Borstvoeding kan zowel bij voor als bij achter de spier ;) Dus no problem :)

En je moet gewoon veel foto's kijken en bedenken wat jij mooier vindt. Voor of achter de spier.... :) Het is zo persoonlijk! Kijk veel foto's hier op het forum en zoek in de topics die erbij horen of ze voor of achter de spier zitten. Dat heb ik gedaan toen en dat helpt wel :)

x

Hey BB,

Dat is een beetje m'n probleem, ik zie niet goed welke foto's nu voor de spier zijn en welke achter... staat er ook niet altijd bij hé denk ik?

Ofwel en heb ik nog niet goed genoeg gekeken?!

Dr.Demeyere zei ook dat ik voor de operatie nog wat fotootjes kon meebrengen om aan hem te tonen, had er nu ook al bij op de consultatie, had mijn huiswerk gemaakt hoor :) enja hij weet nu ondertussen wel wat ik vooral wel en niet wil...

Na een nachtje slapen trouwens is het bijna zogoed als zeker, dat heb ik voor mezelf uitgemaakt dat ik het ga laten doen bij Dr. Demeyere... héél misschien als ik vrij heb gekregen op 4 december, ga ik nog bij die Damen langs... maar als ik geen vrijaf heb (en dat weet ik nu 20november) dan is het meant to be hé :) dan MOET het Demeyere worden :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Katje,

wat fijn om te lezen dat je consult zo goed ging!

Ik heb ook maar 1 consult gehad en was meteen verkocht, anderzijds heb je die afspraak toch staan en kun je altijd er nog naar toe..als je vrij kunt krijgen.

En als dat 2e consult wat tegenvalt, heb je ook zeker nog een beter gevoel bij Demeyere.

Wel spannend..januari..

succes nog met je voorbereidingen van EN je bv EN je trouwdag...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Katje

Een tip ;)

Als je foto's bekijkt van meiden in de galerij, dan kun je rechts op hun naam gaan staan, die klein en in het grijs geschreven is. Dan komt er een nieuw klein schermpje. Als je dan klikt op: 'vind inhoud' dan kun je kijken of ze een eigen topic hebben. In dat topic wordt meestal wel vermeld welke plaatsing ze hebben gehad :)

Tis misschien wat omslachtig, maar wel een manier om er achter te komen ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Katje,

wat fijn om te lezen dat je consult zo goed ging!

Ik heb ook maar 1 consult gehad en was meteen verkocht, anderzijds heb je die afspraak toch staan en kun je altijd er nog naar toe..als je vrij kunt krijgen.

En als dat 2e consult wat tegenvalt, heb je ook zeker nog een beter gevoel bij Demeyere.

Wel spannend..januari..

succes nog met je voorbereidingen van EN je bv EN je trouwdag...

Liefs

Hey Lucky!

Ja *me happy* hoor! :)

En idd ik hoor van iedereen dat ik best gewoon nog dat 2e consult dus, dus voila beslist!

Ik hoop dat ik dan begin december die 2 data nog kan vastleggen bij Dr. Demeyere als ik voor hem kies ... (in mijn hoofd is de beslissing al gemaakt vrees ik :))

Want ja, 4 december... ik vind het nog wel lang om te wachten en daarna pas te beslissen... niet? Hij zit nu 6 weken vol zei hij...

Ja en de voorbereidingen voor de trouw lopen idd ook nog verder :)

Trouwens toen ik daarnet aan m'n getuige vertelde over mijn BV en dat ik verveeld zit met het feit dat ik bang ben dat op 6 maart mijn kleed niet meer gaat passen...zei zij: of je nu met een supergevulde BH aankomt mega-push-up (wat sowiezo zo ging zijn en dus zou mijn omtrek sowiezo groter geweest zijn dan toen ik mijn kleed gepast heb met een niet gevulde BH) of gevulde boobies zonder pushup... dan moet mijn kleed ook nog passen hé... dus conclusie ...ofwel bel je de winkel en licht je hen in, ofwel ga je gewoon naar daar met nieuwe boobies enja moeten ze je kleed opzij maar openmaken en er een stukje tussen plaatsen id naad... (zij zag er geen erg in :) ik daarentegen stress mij te pletter dat m'n kleed dan niet meer zou toe gaan! Enfin ik denk mss wel de winkel in te lichten...om zeker te zijn... maar vind dat zo raar "hey even om te melden dat mijn borsten op 6 maart toch wel IETSJE dikker gaan zijn dan op 8 oktober ..."

(Ja ik ga niet te koop lopen met m'n BV...wil het allemaal zo natuurlijk mogelijk lijken en wil zeker niet dat mensen aan mij komen vragen..."ow...BV laten doen?")

Ik kan mij ook niet inbeelden dat het uiteindelijk allemaal niet mogelijk zou zijn (zij maken wel meer mee dan dit denkik), je kan ook ineens toch een pak verdikken? of met een mega push up aankomen (want ik MOET die pasdag dé BH hebben die ik op m'n trouwdag ga aandoen)

Wat denk jij? Haaa zoveel vragen daarrond in m'n hoofd!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Katje

Een tip ;)

Als je foto's bekijkt van meiden in de galerij, dan kun je rechts op hun naam gaan staan, die klein en in het grijs geschreven is. Dan komt er een nieuw klein schermpje. Als je dan klikt op: 'vind inhoud' dan kun je kijken of ze een eigen topic hebben. In dat topic wordt meestal wel vermeld welke plaatsing ze hebben gehad :)

Tis misschien wat omslachtig, maar wel een manier om er achter te komen ;)

xx

Oké! Ik probeer morgen eens, het klinkt omslachtig, maar opzich niet zo heel moeilijk lijkt mij :)

Want ik merk idd op dat bij jou ook elke keer als jij reageert te zien is waar, door wie en je aantal cc's enzo...

Ik zoek het uit! :)

Bedankt voor de tip BB!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Katje,

mensen van zulke trouwzaken maken wel vaker gekke dingen mee, dus ik denk dat je je hierover geen zorgen hoeft te maken!

Maar de jurk is al besteld? Is hij al binnen of word hij nu eerst gemaakt? Anders zou je nog eens kunnen passen als hij er al is met een mega push up?

En wat wil je dan zeggen, als de jurk uiteindelijk binnen is en de boobs passen er niet meer in? Je zult het uiteindelijk toch moeten zeggen. die boobs van jou groeien ook niet spontaan twee maten..Dus..of je het nu verteld en de bruidszaak belt, of je moet het straks vertellen..Ooit moet je het zeggen..toch???

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey dames!

Heel veel moeten vliegen de laatste weken waardoor ik ietsje minder op het forum ben geraakt, maar wou jullie toch even een kleine update geven...

Het heeft wat voeten id aarde gehad, heb extreem veel moeite moeten doen om het op m'n werk geregeld te krijgen, maar...

Bon, :) 21/1/2013 Dr.Demeyere is een FEIT! Om 9u moet ik in Gent staan voor boob-day!

Zoooo blij!!!

Hoe verder van m'n trouwdatum hoe beter! Et voila! ;-)

Aftellen maar nu!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi dames!

Een nooit gekende stress overvalt me vandaag al! Wat gaat dat morgen geven! Joink!

Ik heb even een recapitulatie nodig van de dingen waar ik voor morgen weer moet aan denken!

- huispak: check!

- kamillethee: check!

- pilletjes: check!

- flesje water

- ...

... Maar ojee! Blackout en Best Boobie! Ik ben je lijstje kwijt!! :-(

Ladies? Tips? Ontstressideetjes?

Liefs,

Katje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga nog iets leuks doen, wandelen of een filmpje kijken? Of naar familie of vriendinnen om je gedachten te verzetten, of uit eten?

Morgen vroeg als je opstaat zijn de zenuwen al een pak minder, raar maar waar :)

Succes!!!!!!! Het is echt niet eng, juist heel leuk als je wakker wordt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Wat nog mee te nemen... uhmmm..

Een kotszakje voor de terugweg kan nooit kwaad, een klein/niet te bol kussentje (voor in de rug op de terugweg) en wat zoets zodat je weer een beetje kwiek/opgepept wordt na de operatie ivm het lange niet eten.

Ik zou je medicijnen meenemen en zodat je in de auto niet verrast wordt door de pijn omdat de medicatie is uitgewerkt, want dat wil je echt niet mee maken, misschien wat kauwgom om je 'bezig' te houden in de auto.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Katje,

Heel veel succes morgen. Ik ben 8 maart pas aan de beurt, maar zit nu al iedere dag op dit forum. En natuurlijk bij Dr de Meyere. Ook ik was na het consult direct verkocht! Ik ga je verslag lezen na je operatie! SUCCES!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga nog iets leuks doen, wandelen of een filmpje kijken? Of naar familie of vriendinnen om je gedachten te verzetten, of uit eten?

Morgen vroeg als je opstaat zijn de zenuwen al een pak minder, raar maar waar :)

Succes!!!!!!! Het is echt niet eng, juist heel leuk als je wakker wordt! :)

Ik heb vooral VEEL was opgeplooid vandaag en gekookt en met vriendinnen liggen telefoneren, ik moet zeggen dat deze bezigheden ook wel best zeer doeltreffend waren... straks filmpje kijken met de husby en dan hopelijk een beetje slapen! Ik hoop dat je gelijk hebt wat de zenuwen morgenochtend met me gaan doen... :)

Hetgeen ik het meeste bang van heb is de narcose (never did this before!!!) en de pijn achteraf...

Kaarsje branden hé! ;-)

bedankt voor je berichtje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Katje

Heel veel succes morgen!

Lijstje? HEb ik dat in pb verstuurd? Dan heb ik het vast nog wel, of wat bedoel je?

Trouwens, je bent in de allerbeste handen hoor, dus niet stressen ;) Komt goed :D

xxx BB

Dankjeweeeeeeel!!! Ik heb zo zitten aftellen en nu zou ik liefst hebben dat ik er al vanaf was...

Jaaa jij had mij zo'n to-do lijstje gestuurd met hoe ik m'n pilletjes moest nemen enzo... ik ben zeker dat jij't was, maar of het nu via een mailtje was of op een post... kan ik me niet meer herinneren...

Zou fijn zijn als je dat strikte plannetje nog even terug kon doorsturen... ik ben je eeuwig dankbaar ;-)

Ik heb idd wel het gevoel dat ik een héle goeie keuze heb gemaakt wat Demeyere betreft!

Ik hoop morgen even enthousiast te zijn over die man! :D haha!

Dankjewel voor de steun!

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het tussen mijn pb's niet meer vinden, heb ik al gezocht....

Als je me nou morgen een pb stuurt met hoelaat je de eerste 1000mg paracetamol genomen hebt, dan ga ik jou een nieuw schema sturen :)

Starten met iedere 6 uur 1000mg paracetamol.

Ik zoek nog ff of ik het nog ergens heb, anders moet je me morgen maar pb'en als je terug thuis bent. Vraag ff wanneer je de eerste keer paracetamol mag nemen!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Katje, Heel veel succes morgen. Ik ben 8 maart pas aan de beurt, maar zit nu al iedere dag op dit forum. En natuurlijk bij Dr de Meyere. Ook ik was na het consult direct verkocht! Ik ga je verslag lezen na je operatie! SUCCES!!!

Hoi Corine!

Dankjewel hoor voor je steun! Echt fijn als er zo meegeleefd wordt! Ik kijk er extreem naar uit, maar ben ook extreem bang... ik ben nooit geopereerd laat staan aan mijn boobies! Oh my! :)

Toen ik me net aanmeldde op het forum las ik ook ieeeedere dag alles goed door wat me interesseerde, nu ik ben vaak in het buitenland voor m'n werk en in Afrika is de wifi niet altijd goed, ... (lees: slecht!) waardoor ik sommige maanden niet altijd even vaak het forum bezocht heb... nu ben ik weer even helemaal in de running omdat ik nu 2 weekjes vakantie heb en omdat het morgen gewoonweg D-day is! Hoe zot! Het is ook allemaal héél snel gegaan bij mij, 14 nov op consult, 21 jan operatie! Mooi toch!

8 maart gaat er zo zijn en terwijl kan je mijn verhalen volgen! :) Ik vond ook dat ik nog lang moest wachten maar eens de weken voorbij strijken, ga je zien dat maart al bijna voor de deur staat!

Ik was ook écht meteen verkocht zoals jij na dat consult. Ik had m'n beste vriendin bij, en die zei: Echt! Als ik dit ooit laat doen, dan ook sowiezo bij hem! :) Je ziet maar! Hij heeft me helemaal op m'n gemak gesteld, hopelijk kan ik dat morgen ook zeggen! :20:

Lees nog maar goed mee hier! Ik vond dat dat héél fel hielp!

Good luck met aftellen en duimen voor mij morgen hé! :)

Byeee,

Katje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het tussen mijn pb's niet meer vinden, heb ik al gezocht....

Als je me nou morgen een pb stuurt met hoelaat je de eerste 1000mg paracetamol genomen hebt, dan ga ik jou een nieuw schema sturen :)

Starten met iedere 6 uur 1000mg paracetamol.

Ik zoek nog ff of ik het nog ergens heb, anders moet je me morgen maar pb'en als je terug thuis bent. Vraag ff wanneer je de eerste keer paracetamol mag nemen!

xxx BB

Ja ik stress gewoon weer even over de andere medicatie... ik herinner me dat ik m'n wekker moest gaan zetten voor de "zitromax" ... en de celebrex?

Want hier op't doosje heeft de apotheker geschreven... 1 tablet dag voor de ingreep... say what!?! Wann moet ik dat nemen?? :) 1 de dag zelf en 1 de dag erna?

En die celebrex waarvoor is dat weer? Man man... help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Wat nog mee te nemen... uhmmm..

Een kotszakje voor de terugweg kan nooit kwaad, een klein/niet te bol kussentje (voor in de rug op de terugweg) en wat zoets zodat je weer een beetje kwiek/opgepept wordt na de operatie ivm het lange niet eten.

Ik zou je medicijnen meenemen en zodat je in de auto niet verrast wordt door de pijn omdat de medicatie is uitgewerkt, want dat wil je echt niet mee maken, misschien wat kauwgom om je 'bezig' te houden in de auto.

X

Dankjewel voor de tips! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik stress gewoon weer even over de andere medicatie... ik herinner me dat ik m'n wekker moest gaan zetten voor de "zitromax" ... en de celebrex?

Want hier op't doosje heeft de apotheker geschreven... 1 tablet dag voor de ingreep... say what!?! Wann moet ik dat nemen?? :) 1 de dag zelf en 1 de dag erna?

En die celebrex waarvoor is dat weer? Man man... help!

Katje, als het goed is heb je drie pilletjes. 1 daarvan had je vanmorgen in moeten nemen, de andere morgen ochtend vroeg en de derde overmorgen. Ik wordt smorgens om half 11 geholpen en door de telefoon zei ze dat ik de twee smorgens om 7 uur in moest nemen. Die andere pillen zijn voor na de ingreep, dus dat kun je altijd nog even aan de dokter vragen.

Nou, maak je niet druk, die narcose stelt echt niets voor en je zult alleen maar heerlijk wakker worden. Heel veel succes, ik zal morgen aan je denken! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Katje, als het goed is heb je drie pilletjes. 1 daarvan had je vanmorgen in moeten nemen, de andere morgen ochtend vroeg en de derde overmorgen. Ik wordt smorgens om half 11 geholpen en door de telefoon zei ze dat ik de twee smorgens om 7 uur in moest nemen. Die andere pillen zijn voor na de ingreep, dus dat kun je altijd nog even aan de dokter vragen.

Nou, maak je niet druk, die narcose stelt echt niets voor en je zult alleen maar heerlijk wakker worden. Heel veel succes, ik zal morgen aan je denken! Groetjes

Oke! Bedankt Corine! Ik heb nu wel pas het pilletje van vandaag daarnet genomen. Mss een beetje laat als ik jou post lees, maargoed. So be it. Maar gezien dat ik morgen vanaf 6u voor de operatie niets meer mag eten en 4u ervoor niets meer mag drinken moet ik mn wekker toch zetten voor het 2e pilletje he? Ben ik juist?

Ik ga zeker vragen hoe het precies zit met de andere pilletjes. Wat de paracetamol betreft, daar hft BB mij al over ingelicht :-)

Enfin ik ga filmpje kijken sebiet. En dan optijd mn nesje in :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

katje, die zitromax had je vanochtend moeten nemen en dan had je idd je wekker op 4 en een half uur voor je uur van aanwezigheid moeten zetten, zodat je nog met een klein slokje water weer een zitromax had kunnen nemen.
MAAR, nu NIET stressen.

Komt goed, doe het volgende:

Neem NU 1 zitromax.

Zeg morgen tegen je pc dat je vanmorgen nog geen zitromax gehad hebt, omdat je pas gisteravond (vanavond dus) de eerste gehad hebt.

Neem pil 2 morgenavond in

Neem pil 3 overmorgenavond in

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.