Ga naar inhoud

justme14 : 10 december 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi bb, eigenlijk hoort een pc dit wel te vermelden toch?? Nou was de mijne achteraf in zijn geheel erg zwijgzaam, maar je hoort toch meer dat meiden dit niet weten, terwijl t toch belangrijk is. Normaal zou je denken dat t na n paar maanden geen kwaad meer kan. (Een avondje dan he, want zit helemaal niet lekker)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie
Hoi bb, eigenlijk hoort een pc dit wel te vermelden toch?? Nou was de mijne achteraf in zijn geheel erg zwijgzaam, maar je hoort toch meer dat meiden dit niet weten, terwijl t toch belangrijk is. Normaal zou je denken dat t na n paar maanden geen kwaad meer kan. (Een avondje dan he, want zit helemaal niet lekker)

ja eigenlijk wel... maar ik denk dat er verschil is tussen verschillende pc's hoever de spier van het borstbeen los gemaakt wordt. Dus bij sommige pc's kan het geen kwaad om een pushup te dragen en bij anderen wel... En dan is het de taak van de pc om hier goede voorlichting over te geven idd.

Ik vind, als je het niet weet van je pc, dan hanteer gewoon de regel: eerste jaar geen push-up, dan zit je sowieso safe :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst de beste wensen!! Hier begint het goed, de jongste door het vuurwerk heen geslapen maar de rest van de nacht ieder uur wakker geweest. Gelukkig nieuw jaar.

BB, die wonderbra's hebben die pushup effect of mogen die wel, zijn dit gewoon bh's zonder bandjes? Ik kan zoooo niet wachten!! Ik meet iedere dag mijn borsten op en het is nog steeds F, maar ik vind ze eerder als een D of E ogen. Hoe dan ook, ik ben er ontzettend blij mee maar er moeten wel wat randjes buikvet af voordat ik optimaal kan genieten hihi... Goed voornemen dan maar, alweer...

Nou meiden, ik ga aan de koffie, Extra sterk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij ook gelukkig nieuwjaar! Jammer van de nacht, maar dat komt komende nacht vast weer goed. Die wonderbra mag wel, had het laatst al gevraagd. Ik twijffel nog of ik die wil kopen... Hou niet zo van het heen en weer sturen van dingen. Zijn die ook ergens in de winkel te koop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die wonderbra, dat is het merk :) Er zijn dus bh's met en bh's zonder bandjes :)

In mijn galerij heb ik die zwarte staan, die is van wonderbra (met bandjes) en houdt de borsten mooi bij elkaar. het geheim schijnt te zijn, dat de cup aan de zijkant hoger zit, waardoor hij maximale ondersteuning aan de zijkant geeft en dus een soort 'bij-elkaar-duw-effect' krijgt ;)

Die andere, de Lace (2), dat is de strapless, en die zit ook heerlijk!

en het mag volgens mij zowel bij dual plane (zoals NM aka SM ook al zegt) haha en ook bij voor de spier :)

xxx BB

En de beste wensen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh thnx bb, weer wat geleerd!! Is straks wel mooi onder een jurkje in de zomer!! Ik kan sowieso niet wachten op de zomer.. Maar al zeg ik het zelf, ik ben behoorlijk geduldig en heb nog geen bh gepast in de winkel, ik wil echt wachten tot ik 6 weken po ben. en dat is nu bijna. Manlief en ik gaan dat vieren straks en een mooi setje of 2 uitzoeken hihi..

Verder gaat het hier met de dag beter, echt ongelovelijk. Ik maak me ook niet meer druk over ieder klein verschil wat ik zie, want dat zat er voor de tijd immers ook. Ik ben wel blij dat er al ietsiepietsie van mijn buikje af is want ze komen dan toch echt mooier uit he.

Wat je zegt over pushup, ik ken dus iemand die dat wel doet, al minder dan een jaar po, die maakt niet gebruik van dit forum en wist nergens van, nu dus wel, maar ze zegt geen last te hebben. Mij is het ook niet aangegeven eigenlijk, maar ik luister trouw naar alle adviezen, en het lijkt me ook niet lekker meer zitten nu.

Wat heel gek is, met masseren van de hechtingen hoor ik soms echt lucht wegknappen, de eerste keer vond ik dat heel gek, nu wordt het ook steeds minder hoor. Littekens zijn preachtig, bijna niet te zien, ongelovelijk. als ik sommige foto's van de meiden hier bekijk dan heb ik echt geluk gehad. ik zal vanavond is kijken of manlief wat fotos kan maken.

dag meiden, fijne dag en bedankt weer voor jullie antwoorden!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hello ladies!!

6,5 week po en ik krijg allemaal enge visioenen over kapselingen. Die hoek die ik namelijk zag lijkt steeds zichtbaarder te worden en 1 borst is nog altijd wat licht pijnlijk. ook met het op de zij liggen hoor ik het soms kraken, heel raar, net een zak lucht. herkent iemand dit?

Verder heb ik ontzettend veel pukkels tussen mijn borsten en zie ik zelfs velletjes, WAT IS DIT!!! pukkeltjes heb ik echt sinds de operatie, daarvoor nooit!!

Herkent iemand dit? in februari ga ik terug voor de laatste check. ik ben ontzettend tevreden over de vorm al vind ik nog altijd dat het best iets groter had gemogen haha...

Wat ik wel raar vind is dat de ene borst nog altijd hoger zit als de andere en ook kleiner lijkt. Kan dit zo blijven als de voorsituatie ook zo was?

Wat een vragen weer he?!!!

bedankt alvast.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid!

Ben ik toch niet de enige die zich zorgen maakt...

Ben vandaag 6 weken po. Mijn rechterborst is duidelijk nog groter dan mijn linker. Mijn linker die doet vaak nog een beetje pijn. Gisteren was ik aan het voelen en ik voel mijn prothese precies zitten langs de zijkant... Het is precies ja zo lucht dat daar tussen zit want als ik daar duw voel ik dat zo weg snappen??

Mijn huid is ook mega droog dus die velletjes die jij zegt heb ik ook jak! Pukkels gelukkig niet!

Mij buik is ook nog mega gezwollen! Jezus wat een gedoe he, ik mag gelukkig volgende week op controle, ik ben best een beetje ongerust, stel je voor dat ze zegt van oei dit is niet ok... Hopelijk maken we ons zorgen om niets he?

Vandaag voor het eerst behaatjes gaan passen.,, geen enkele zit me lekker! Ik heb in hunkemoller een reeks gepast in maat 75 E! Ofwel stond hij bovenaan open ofwel zat hij tussen mijn borsten niet lekker! Mijn borsten staan heel dicht bij elkaar van nature uit al! Hopelijk vind ik volgende week in Londen bij Victoria secret wel een paar die goed zitten! Tot dan, lekker sportbeha aanhouden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed te horen dat ik niet de enige ben dus. Er staat ook een jaar voor...

Gekke is wel dat hier in een paar dagen wel heel veel veranderd. De profielfoto bh is gemaakt, eergister. Deze kan ik al weer uittrekken want die is gewoon te klein. Beugels steken me echt.

Maar goed, dit is wat ik wilde bigboobs. hoop alleen wel dat al die randverschijnselen pleiten gaan!!

oooh london@@!!! ik wil ook!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, het is gewoon zo dat er nog veel blijft veranderen ;)

Dat woord geduld, geldt nog steeds :45:

Jammer van je bh :( Want het is een mooie :35: Kun je hem nog ruilen?

Die pukkels! Ook gehad. Dat betekent dat je borsten in de puberteit zitten. Gaat meestal vanzelf over, anders even met de clearasil behandelen.

(klinkt als een grapje, maar is echt iets als acné, komt volgens mij door het spul dat ze gebruiken bij de narcose, hetzelfde als die vette huid die mensen hebben na narcose )

De rest van de vragen zie ik al dat tjipjes beantwoord heeft.

Hoop dat alles goed is bij je controle en dat ze je nog gerust kunnen stellen over wat je voelt!

De hoeveelste moet je er naartoe?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx BB. de 11e geloof ik. dat ik terug ga. februari.

Maar ik ben zo ontzettend bang voor die hoek en dat het een stuk hoger zit dat ik misschien toch ga vragen of ik eerder mag.

Ben zo ontzettend bang voor overmatig kapselen. verder voelen ze al heel eigen, ik heb gister nog even gescrubt want die pukkels, bah!! hoe lang heb jij daar last van gehad?

En dat kraken, herken je dat ook? En is het normaal dat de ene hoger zit dan de andere? en die hoek, kan dat de prothese zijn? of begin van kapsel?? pffff lastig hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die hoek, ik weet het niet.. Je hebt een anatomische prothese en heb het daarbij eigenlijk nog nooit gehoord..... Kapsel? Hm, geloof ik niet, tenzij die borst harder is dan de andere. Bij kapsel schijnt het zo te zijn dat je hele borst harder aanvoelt.....

Mijn pukkels.... Ik had hele goede creme van een spaanse arts tegen die pukkels, dus was er snel vanaf. (had die creme voor de pukkels die ik altijd ontwikkel voor ik ongesteld moet worden ;) )

Ik denk dat clearasil dus ook wel moet werken of iets anders tegen pukkels.... Ik weet niet wat er nog bestaat en misscien wat minder duur is...

Dat kraken herken ik niet, eigenlijk.. Maar zoals tjipjes al zegt, zou het zomaar lucht kunnen zijn dat er nog achter zit.... Hoe lang dat blijft zitten, durf ik ook niet te zeggen.

Ik kan je gewoon niet veel antwoorden hierover geven, omdat ik er weinig tot niets van weet, vandaar dat ik al zei dat het goede vragen voor je pc zijn :) (sorry )

Dat de ene hoger zit dan de andere, dat kan meestal nog wel goed komen, tot een maand of 3 po verandert er vanalles. Ik heb even gezocht op je foto's maar kan het niet zo goed zien.... Voor een fotograaf maak jij wel erg donkere foto's :45: (grapje he)

Vraag het van Onselen!

Ik ben ook benieuwd wat ie zegt.... Waarschijnlijk zegt ie dat het nog goed komt, maar dat wordt gauw gezegd.. Vraag door!

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roombroodje

Wat herkenbaar allemaal! Ook ik heb grootte verschil, zit nu op 5weken... Kleinere borst heeft veel meer pijntjes/prikkels... Hoe komt dat? Hoop zo dat alles gelijk trekt... :( soms echt erg verdrietig door... Hier deed ik het niet voor!! Ging met twee gelijke nixies en nu heb ik verschil!?!

Pukkeltjes ook gehad, nu soms nog enkele.. gewoon goed schoonhouden..

Mag vanaf volgende week echte bhs dragen.. heb al 3 sets gekocht.. twee zonder en twee met push up... Deze voelen ook gewoon goed om te dragen.. niet pijnlijk ofzo...

Liefs, Romy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die hoek, ik weet het niet.. Je hebt een anatomische prothese en heb het daarbij eigenlijk nog nooit gehoord..... Kapsel? Hm, geloof ik niet, tenzij die borst harder is dan de andere. Bij kapsel schijnt het zo te zijn dat je hele borst harder aanvoelt.....

die hele borst voelt harder aan. ik ga vandaag bellen dat ik toch iets eerder een afspaak wil. ik maak me zo'n zorgen, hij zit ook zeker een halve centimter hoger dan de andere..

Wat herkenbaar allemaal! Ook ik heb grootte verschil, zit nu op 5weken... Kleinere borst heeft veel meer pijntjes/prikkels... Hoe komt dat? Hoop zo dat alles gelijk trekt... :( soms echt erg verdrietig door... Hier deed ik het niet voor!! Ging met twee gelijke nixies en nu heb ik verschil!?! Pukkeltjes ook gehad, nu soms nog enkele.. gewoon goed schoonhouden.. Mag vanaf volgende week echte bhs dragen.. heb al 3 sets gekocht.. twee zonder en twee met push up... Deze voelen ook gewoon goed om te dragen.. niet pijnlijk ofzo... Liefs, Romy

ik ga vandaag op pad, had ook al 2 setjes klaarliggen maar die kunnen weer uit :-) schoonhouden doe ik erg goed maar mijn huid is heel vet daartussen. ik hoop ook dat het nog bijtrekt, heb nu wel in een week tijd veel verandering gezien maar maak zo bag over kapseling..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roombroodje

Ik voel me ook echt k*t... Die kleine rotborst heeft nu al ruim half uur een steek die niet verdwijnen wil.... Auwwwwww

Ben je al geweest meis??

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee heb ook nog niet gebeld maar heb net nog gekeken en maak me echt zorgen. lijkt wel een centimeter verschil tussen beide borsten. dom dat ik niet gebeld heb maar ben ook bang dat ik te horen krijg dat ik GEDULD moet hebben. en dat is ook zo. heb mijn man laten voelen en hij voelt geen verschil in beide borsten dus kan ook zijn dat mijn hersenen dat apart registreren qua gevoel zeg maar. de tijd zal het leren.. als je zo'n vervelende steek heb betekend dat niet dat je gevoel terugkomt? xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je zo'n vervelende steek heb betekend dat niet dat je gevoel terugkomt? xxxx

yep normaal wel :)

die hele borst voelt harder aan. ik ga vandaag bellen dat ik toch iets eerder een afspaak wil. ik maak me zo'n zorgen, hij zit ook zeker een halve centimter hoger dan de andere..

.

Hm... Hoop dat hij je gerust kan stellen en dat het idd een kwestie van geduld is...

Je man voelt geen verschil tussen rechts en links, schrijf je... Ben benieuwd of de pc wel verschil voelt.. Als die borst niet harder zou zijn, vraag je je nog meer af waar die hoek vandaan komt eigenlijk he.....

Verdorie, hoop dat je snel mag langs gaan. Maar dan moet je wel bellen of je eerder mag he ;)

Zit bij mij onder de klier... Voor de spier... Niets van mijn pc over gehoord of gelezen in mn schrijven van de kliniek..

Dan geldt dat half jaar tot jaar niet, zoals ik het begrepen heb. Je hebt dan namelijk geen kans op symnastia, zover ik weet :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep normaal wel :)

Hm... Hoop dat hij je gerust kan stellen en dat het idd een kwestie van geduld is...

Je man voelt geen verschil tussen rechts en links, schrijf je... Ben benieuwd of de pc wel verschil voelt.. Als die borst niet harder zou zijn, vraag je je nog meer af waar die hoek vandaan komt eigenlijk he.....

Verdorie, hoop dat je snel mag langs gaan. Maar dan moet je wel bellen of je eerder mag he ;)

komt normaal gesproken een hoek wel van de overmatig kapseling dan? whaaaaaaaaaaaaa ik vind het eng worden nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid!

Ben ik toch niet de enige die zich zorgen maakt...

Ben vandaag 6 weken po. Mijn rechterborst is duidelijk nog groter dan mijn linker. Mijn linker die doet vaak nog een beetje pijn. Gisteren was ik aan het voelen en ik voel mijn prothese precies zitten langs de zijkant... Het is precies ja zo lucht dat daar tussen zit want als ik daar duw voel ik dat zo weg snappen??

Mijn huid is ook mega droog dus die velletjes die jij zegt heb ik ook jak! Pukkels gelukkig niet!

Mij buik is ook nog mega gezwollen! Jezus wat een gedoe he, ik mag gelukkig volgende week op controle, ik ben best een beetje ongerust, stel je voor dat ze zegt van oei dit is niet ok... Hopelijk maken we ons zorgen om niets he?

Vandaag voor het eerst behaatjes gaan passen.,, geen enkele zit me lekker! Ik heb in hunkemoller een reeks gepast in maat 75 E! Ofwel stond hij bovenaan open ofwel zat hij tussen mijn borsten niet lekker! Mijn borsten staan heel dicht bij elkaar van nature uit al! Hopelijk vind ik volgende week in Londen bij Victoria secret wel een paar die goed zitten! Tot dan, lekker sportbeha aanhouden!

hey meis, jij al terug op consult geweest? ik heb niet gebeld of ik eerder kan komen. ik ben de 11e aan de beurt en wacht het nu wel af. ze doen er toch niet direct wat aan mocht het kapsel zijn. wel blijft de pijn zeuren en ik word er erg onzeker van, verder geniet ik wel van mijn borsten, iedere dag weer. hoop dat bij jou ook alles goed is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! hoe gaat het ondertussen?

Ik had aan mijn PC gevraagd hoe je weet dat je kapsel hebt, ze zei, iedereen heeft kapsel... ik zei ja dat weet ik wel maar ik bedoel wanneer weet je of het mis is? Ze zei, wees gerust dat zal je zeker weten en voelen! Dat doet dus waarschijnlijk veel pijn veronderstel ik! Heb jij echt veel pijn of zo af en toe wat steken/lastig gevoel? Want dat is dus normaal, dat kan je nog tot 6 maanden en zelfs een jaar po voelen verzekerde ze mij! Ben je ondertussen nog op controle geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.