Ga naar inhoud

Snoepje : 26 november 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Ja ik maak me toch een beetje zorgen, me linkerborst iets dikker..

Gister ging ik weer vanalles in me hoofd halen, misschien maak ik me wel gewoon te veel zorgen maar ik ben gewoon een beetje bang geworden na die nabloeding..

Ik heb me band af en toe ook weer om. ik mag ook zonder bh slapen nu snachts maar dat durf ik ook nog niet. Wel heb ik vannacht op me zij geslapen! voor het eerst na 4 en een halve week! maar ik werd wel op me rug wakker haha.

Ik kan verder wel alles zelf, maandag heb ik ook voor het eerst gefietst en dat ging ook goed.

Dinsdag heeft me vader nog een knoopje van me hechting verwijderd, want die muts van een verpleegkundige had er maar 1 verwijderd ik vond dat toen ook al raar maar ik dacht die ander is vast opgelost of zo haha.

Toen me vader het knoopje had afgesneden stak er nog een draadje uit. Dus hij trok er aan en toen kwam er een hele lange draad van 5 cm ofzo uit me borst! Dat was wel bizar haha.

Maar goed ik maak me dus nog wel steeds een beetje zorgen is het normaal dat er na 2,5 week nog steeds vocht in me borst zit? Ik ben anders bang dat me prothese te hoog zit ofzo...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi snoepje

Ja hoor, vocht kan nog wéken in je borst zitten. Heeft bij mij de eerste keer wel 8 of 10 weken geduurd.. Dan dacht ik dat het weer weg was, en hup, daar was het weer.... :(

Geef het maar wat tijd :) Die borst heeft ook wat meer geleden he. EN ik droeg mijn bh ook nog lang 's nachts. Zolang het beter voelt, gewoon aanhouden. Maakt niks uit hoor :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou de bh gewoon aan s nachts. Ik heb nu weer wat meer last, ik heb gister te veel gedaan ben ik bang. Ik zit mezelf helemaal op te vreten. Ik ben bang dat ik kapselvorming krijg aan me linkerborst omdat hij nou weer meer pijn doet. Ik ben nu bijna 3 weken po met links en 5 met rechts. Ik heb ook me band maar weer omgedaan voor de zekerheid. Is de kans groot op kapselvorming als je te veel doet?

Ik had gister een afscheidsfeestje van een vriendin en heb op de dag zelf in de stad gelopen. Maar het was heel druk op dat feestje en er zijn mensen tegen me aan gelopen!

Ik ben ook per ongeluk op me buik gedraaid vannacht.

Ik hoop dat het allemaal goed komt ik ben gewoon bang voor weer een complicatie...

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Snoepje

Die pijn, door overbelasting, is heel normaal en meid, overbelast ben je gauw. Daar is niks aan te doen.

Je mag in principe alles, behalve: tillen en je ellebogen hoger dan je schouders heffen. En natuurlijk het zwaarder huishoudelijk werk, dat moet je even laten tot over een paar weken....

Te veel kapselvorming kan natuurlijk altijd ontstaan. Ieder lichaam reageert anders op een 'vreemd voorwerp' in het lichaam, maar de kans op kapselcontractie kun je met bovenstaande dingen zelf zoveel mogelijk voorkomen :)

Omdat je andere borst twee weken verder is, is het verschil natuurlijk nog een tijdje goed te voelen. Probeer je daar niet te veel zorgen over te maken. Je vergeet gewoon heel snel hoe die andere borst twee weken geleden was, daarom is de vergelijking niet goed te trekken... En zelfs als er geen twee weken verschil tussen borsten zit, kunnen ze verschillend genezen.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa dat is waar, ik maak me denk ik gewoon te druk...

ik heb een nieuwe foto geplaatst van vandaag, ik kreeg het niet voor elkaar om een nieuw album te maken dus ik heb de foto geplaatst in het album van na de 2e operatie.

Mijn linkerborst is nog steeds wat gevuld met vocht of de prothese zit hoger dan links, kan dat?

Ik moet donderdag weer aan het werk maar ik denk dat ik toch even een afspraak ga maken met me pc gewoon voor de zekerheid of alles goed is.

Ik draag ook nog steeds me sport bh dag en nacht ik durf hem niet goed uit te doen...

En die band draag ik ook nog af en toe als ik teveel heb gedaan.

liefs xxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vannacht voor het eerst zonder bh geslapen!

Ik mag ook al echte bhs aan maar dat durf ik nog niet goed aangezien links nog steeds wat pijnlijk en dik is, of kan het geen kwaad om dan toch gewone bh te dragen?

Ik heb toch maar een afspraak bij dokter maas gemaakt als extra controle. Ik hoop dat hij me een beetje beter gevoel kan geven..

Ik ben ook nog maar niet gaan werken, aangezien ik in een verpleeghuis werk en veel lichamelijk werk moet doen leek me dat niet zo goed idee.

Ik ben wel de hele week naar school gegaan en dat ging allemaal goed gelukkig.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat goed! Ik heb bijna geen last meer:)

Ik heb vrijdag voor het eerst een beugel bh aangehad toen ik naar school ging, maar die heb ik smiddags snel weer uitgedaan omdat ik er last van kreeg aan de zijkant waar die beugels zitten.

Zaterdag heb ik ook me bh weer aan gedaan maar ook toen kreeg ik weer last. Ik ga maar eens kijken voor een bh zonder beugel, die zitten lekkerder denk ik.

Ik heb soms last van mijn litteken, het ziet er een beetje rood uit ook. Ik denk dat het een beetje geiriteerd is door die bh ofzo.

Ik heb morgen controle bij doketer maas dus ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen.

Hoe gaat het met jou AEM? Nog veel last?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag weer naar de bergman geweest voor controle,

Na 10 keer in de slip te zijn geraakt door de sneeuw was ik er eindelijk en nog net op tijd!

Dr Maas liet de fotos zien die hij had voor de bv en voor de operatie van de nabloeding. Wat een verschil zeg! zeker met hoe het voor me bv er uit zag! Dat kan ik me nu bijna niet meer voorstellen! Haha.

Hierna moest liet ik zien hoe het er nu uitzag. Hij vond het er goed uit zien alleen zit de prothese nog wat te hoog links, hij moet nog meer zakken. Dus ik moet weer 2 weken lang dag en nacht me sport bh en me borstband dragen. Nou dat is wel weer even een tegenvallertje. Ik kan voorlopig nog niet me mooie bhs aan dus. Maargoed als het allemaal goed komt heb ik het er natuurlijk wel voor over!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm.. dat is wel even jammer he, weer 2 weken die bh en martelband.... :unsure:

Maarja, het is voor een goed doel.. dus hop, nog even afzien ;)

Grappig om te zien hoe het verschil is he, ik sta ook steeds versteld. Niet alleen van mijn eigen boobs, maar ook van het verschil dat je steeds in de galerij hier ziet :)

Succes met je Bh en band!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een een baal momentje... Ik ben op een punt gekomen dat ik er spijt van heb dat ik het heb gedaan.. Eerst die nabloeding dan die prothese te hoof en nu ziet me litteken er niet hoe uit en jeukt.

Me litteken irriteerd heel erg, doet zeer en jeukt. Het ziet er op die plaats raar uit, ik heb een foto er van in me galerij geplaatst. Ik ga morgen maar weer de kliniek bellen... En afwachten maar weer..

Sorry voor het gezeik maar ik baal er gewoon zo van dat ik na 2 maanden nog steeds last heb. Me linkerborst blijft ook hard volgens mij is dat ook niet helemaal normaal na 6 weken maar goed.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh bah lees net dat jij misschien ook al een bacterie hebt, wat afschuwelijk voor je. Bah, dat gedoe en alle onzekerheid! Sterkte ermee zeef. Ik mag het niet hardop zeggen maar valt me op dat de laatste klachten op het forum allemaal Bergman bezoekers zijn.. Pff hoop dat ik gespaard blijf :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 vd 100 komt op zo'n forum natuurlijk sneller voorbij dan in je omgeving. Heb ook die spijtmomenten gehad hoor, maar je kunt het niet terugdraaien. Je zit er nu middenin en je moet het zo positief mogelijk naar een goed eindresultaat zien te brengen. Je kunt niet terug dus je moet vooruit kijken. ( er blijven moeilijke momenten, maar je moet ook niet de moed verliezen) ik had na bv 1 na 3 mnd nog steeds erge pijn. Dan kan er beter iets aan gedaan worden, ook al is weer een operatie niet leuk.

Hoop niet voor je dat het een bacterie is. Het word dan wel vreemd idd, zoals undercover zegt.

Heel veel sterkte en kop op. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh bah lees net dat jij misschien ook al een bacterie hebt, wat afschuwelijk voor je. Bah, dat gedoe en alle onzekerheid! Sterkte ermee zeef. Ik mag het niet hardop zeggen maar valt me op dat de laatste klachten op het forum allemaal Bergman bezoekers zijn.. Pff hoop dat ik gespaard blijf :(

ow, heb ik ergens overheen gelezen?

Het zal toch niet waar zijn he.... :( dat jij ook een bacterie hebt snoepje? pfff wat balen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh bah lees net dat jij misschien ook al een bacterie hebt, wat afschuwelijk voor je. Bah, dat gedoe en alle onzekerheid! Sterkte ermee zeef. Ik mag het niet hardop zeggen maar valt me op dat de laatste klachten op het forum allemaal Bergman bezoekers zijn.. Pff hoop dat ik gespaard blijf :(

Ik denk dat het louter toeval is hoor..... en anders is er iets niet goed daar, maar dat geloof ik niet.

Ik weet dat de stafylokokken bij iedereen op het lichaam zit en in het neusslijm etc.

De kans dat zo'n beestje er doorheen schiet is natuurlijk altijd aanwezig, al hoopt niemand dit natuurlijk.

Jij voelt je goed, geen koorts ed, dus je hoeft je geen zorgen te maken hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pascalle!

Ik moet er om kwart voor 8 zijn zag ik, niet kwart voor 7 haha. Misschien zie ik je dan nog wel haha.

Bij mij gaat het wel goed, er komt geen troep meer uit de wond, hij gaat nog wel af en toe open na het douchen maar er komt geen bloed of pus meer uit gelukkig dus ik hoop dat ik goed nieuws krijg maandag want als bij mij de prothese er uit zou moeten hou ik echt niks meer over dat zou ik echt heel erg vinden maar ik heb er wel een goed gevoel over. Hoe gaat het met jou? Ik las dat je uitslag hebt gekregen van de AB. Vervelend zeg! Ik hoop dat je je gauw weer wat beter gaat voelen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi snoepje,

Misschien komen we elkaar nog tegen :-)

Wel goed dat er geen troep meer uitkomt.

Wel raar dat de wond nog steeds open gaat..... Mijn linkse litteken is al helemaal dicht en dat na 16 dagen.

Ik hoop ook niet dat jij het doomscenario van mij krijgt, maar je hebt geen koorts etc, dus zal het wel goed zijn.

Heb idd uitslag, Dr Maas vandaag gesproken, en ik heb nu amoxiciline gekregen, hoop dat uitslag verdwijnt.

Ben dus overgestapt naar andere AB

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.