Ga naar inhoud

Snoepje : 26 november 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja rare anesthesist ik moest ja meneer tegen hem zeggen en toen zij hij Ooh de jeugd van tegenwoordig ook!! Beetje raar maar ik deed er maar een beetje lacherig over. De pijn is wel te doen als ik gewoon lig. Maar met zitten doet het wel meer zeer. Ze zijn nu ook heel erg opgezwollen ik heb het gevoel alsof er 100 kilo op me borstkas zit. Ik ging me vanochtend wegen en ik weeg ook 2 kilo zwaarder sinds de operatie haha.

Ik hoop dat het morgen weer een stukje beter gaat. Ik merkte vandaag dat het me veel moeite kost om te praten dan wordt ik een beetje benauwd. Maar goed hopen dat dat snel overgaat en dat ik vannacht een beetje kan slapen.

Als het lukt ga ik morgen foto's maken. Dropje heeft ze al gezien gister ze was langsgekomen en een super lief kado voor me meegenomen, een bon van de honkemoller!

Ik heb van sport bh cup 75 C dus daar ben ik super blij mee!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee, ja ik heb de clinic gebeld en die zijden hetzelfde als wat jij zegt Bb. Ik denk dat het wel normaal is want me linker borst is kleiner dan rechts dus daar hebben ze misschien tijdens de operatie meer moeite voor moeten doen. Ik zal kijken of ik de foto's kan plaatsen dan kunnen jullie ook beoordelen haha.

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snoepje,

Ik ben op 19 dec. 2011 geopereerd door dokter Maas en kreeg 200cc dual plane. Op de terugweg in de auto moest ik helaas overgeven, maar dat is ook de enige keer dat dat gebeurt is. Het is heel mooi geworden en ik ben er nog steeds heel blij mee! Mijn herstel is bizar snel gegaan: na twee weken zat ik alweer achter het stuur in de auto. Ik heb wel een week lang in bed gelegen en was toen echt niet lekker, zelf aankleden lukte redelijk, maar de eerste week moest ik echt verzorgd worden. De bh moest ik zes weken aanhouden. Heel veel succes vandaag!

Hey muisje!

Vervelend dat je moest overgeven! Dat heb ik gelukkig niet gehad!

Ik heb je foto's bekeken en het is inderdaad heel mooi geworden!

Ik lig ook veel in bed ik heb vandaag voor het eerst smiddags niet geslapen en voel me een stuk fitter, wel heb ik hulp nodig met douchen en aankleden dat is wel wat minder maar ja het is voor het goede doel! Met de pijn valt het nu ook wel mee alleen is me linkerborst wat pijnlijker en meer gezwollen, maar de zwelling is wel al afgenomen gelukkig.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier even een update,

Ik ben nu 5 dagen po, maar ik heb nog steeds erg last van mijn linkerborst, hij is nog steeds erg gezwollen en blauw en doet ook best veel pijn terwijl rechts helemaal niet meer gezwollen is en niet blauw en ik heb hier geen pijn aan. Mijn tepel ziet er ook anders uit bij links, ik maak me hier een beetje zorgen over, heeft iemand hier ervaring mee?

Xxxx snoepje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snoepje

Er kan lang een verschil in vorm en in pijn blijven, tussen links en rechts....

5 dagen po is nog helemaal niet zo lang en het komt vaker voor dat iemand dan nog pijn heeft aan 1 borst (of aan allebei). Als het niet prettig aanvoelt, gewoon nog wat paracetamol nemen. Je hoeft voor niemand stoer te doen dat je zonder kunt he ;)

Het kan wel tot 2-3 weken duren eer iedereen van de meeste pijn af is.

Het blauwe trekt ook na een week of 2 weg en het vocht, kan zelfs langer duren!

Bij mijn eerste operatie, had ik zelfs tot 8 weken po steeds wat last van vocht..... Dus 'geduld' :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tjikki nee ik heb geen foto's er van ik zal morgen wel ff foto's er van maken. Het ziet blauw aan de onderkant en dat loopt helemaal door naar de zijkant van me rug.

@BB ja ik neem al 4 keer daags 2 paracetamol...

Mijn linkertepel is ook glimmend is is dat erg of trekt dat gewoon van zelf weg? Het is aan de bovenkant van mijn borst ook een beetje rood, of het komt doordat mijn bh gewoon strak zit?

Zijn dit normale klachten? Of heb ik gewoon meer geduld nodig haha

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tjikki nee ik heb geen foto's er van ik zal morgen wel ff foto's er van maken. Het ziet blauw aan de onderkant en dat loopt helemaal door naar de zijkant van me rug.

@BB ja ik neem al 4 keer daags 2 paracetamol...

Mijn linkertepel is ook glimmend is is dat erg of trekt dat gewoon van zelf weg? Het is aan de bovenkant van mijn borst ook een beetje rood, of het komt doordat mijn bh gewoon strak zit?

Zijn dit normale klachten? Of heb ik gewoon meer geduld nodig haha

Xxx

Kun je er eens een foto van maken?? Ben nu wel benieuwd wat je bedoelt.....

Glimmende tepel, of glimt je hele borst?

Heb je temperatuurverhoging? Hoop dat je een goede foto kunt nemen en dat ik kan zien wat je beschrijft!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

snoepje kijk anders ff bij mn foto's en vergelijk ben maar 3 dagen verder als jij...

ik ben wel blauw(groen) tot aan mn zij maar dat zie je niet zo goed op de foto.

Ik heb gekeken maar bij mij is het wel wat meer blauw geloof ik, maar ik zet de foto's er morgen op dus dan kun je even vergelijken;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat blauwe had ik ook zover naar mn zij toe en ook maar aan 1 kant.
tussen me borsten was het ook diezelfde boob die blauw was.
en dat terwijl ik al 2 weke arnica slikte ;)
die zwelling zie ik niet zo goed op de foto maar wellicht andere wel die er wat meer over kunnen vertellen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat blauwe had ik ook zover naar mn zij toe en ook maar aan 1 kant.

tussen me borsten was het ook diezelfde boob die blauw was.

en dat terwijl ik al 2 weke arnica slikte ;)

die zwelling zie ik niet zo goed op de foto maar wellicht andere wel die er wat meer over kunnen vertellen..

Oke bedankt voor je reactie!

Ik zie wel verschil tussen die foto van de voorkant toen ik nog 2 dagen PO ben en de foto van vandaag, maar kan miss ook komen omdat ik het zelf ook voel.

Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben waarbij het blauw is haha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik dacht ook echt van soow dat heb ik nog niet eerder gezien!

Maar ik weet wel van mezelf dat ik snel blauw ben heb altijd blauwe plekken waarvan ik denk waar komen ze vandaan,en nu zag je het idd ook goed.

Mijn ribben voelen ook heel beurs aan maar dan van binnen uit zeg maar.

Maar als je twijfeld gewoon ff de kliniek bellen he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snoepje

Las net je statusupdate, dat je koorts hebt en heb je foto even bekeken.... Dat glimmen van die tepel ziet idd ook uit naar een ontsteking en dat je bh zo knelt, is ook een teken... Shit zeg!!!

Hoop dat je AB goed aanslaat en dat het gewoon goed komt!!! Neem je rust! Heel belangrijk nu. Geef alle energie aan je herstel, en drink veel!!! (water, thee (geen koffie liefst) )

Trouwens, goede actie dat je meteen naar je kliniek gebeld hebt!! :35: De meesten wachten langer, maar het is super dat je meteen actie ondernomen hebt!!

Beterschap!! :54:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.