Ga naar inhoud

Snoepje : 26 november 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Jaa ik ga ook met het Ov maar het laatste stukje van het station naar school gaat er geen bus ofzo dus ik kan ook bij iemand achterop gaan als het niet lukt (als dat wel verstandig is) of lopen maar dan ben ik wel 20 minuten onderweg...

Maar misschien kan ik wel met een klasgenootje mee fietsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Hoooi meiden!

Ik heb vandaag weer een consult gehad bij dokter Maas. Ik wilde toch nog even weten of ik niet nog een maatje groter kon hebben en ik heb mijn laatste vragen gesteld.

Dokter Maas heeft mijn borstjes nog een keer opgemeten en hij zij dat er maximaal 255 cc in kon. Dus ik heb nog even gepast dus ik moet nu gaan nadenken of ik 255cc wil of 225.

Ik wil graag op een mooie C uitkomen maar ik weet niet of ik dat red met 225 maar aan de andere kant ben ik bang dat 255cc te groot wordt...

Ik ga er nog maar een aantal nachtjes over slapen! Heeft iemand nog adviezen?

xxx snoepje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef, dat is een lastige maat, want die hebben ze in verschillende profielen... je weet niet toevallig welk profiel je zou krijgen? Anders kan ik er weinig van zeggen.. Zie wel dat de meesten tussen 225 en 255 in de breedte een halve cm schelen en in projectie ongeveer 0,2 cm....

Dus op basis van deze info zou ik zeggen: als het past, neem de grootste... Je leest zo vaak dat meiden naderhand toch zeggen: had ik maar de grotere genomen...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa hij heeft het wel gezegt maar ik weet niet meer precies wat de projectie was, volgens mij was het 4,6 bij 225 cc en 5,nogwat bij 255 maar dat weet ik dus niet meer.. Beetje stom maarja ik vraag het nog wel een keer maandag als ik met jou mee ga dropje.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Potverdrie, alweer samen :45:

Oh wacht! Snoepje, had hij het niet over MX? Want dan heb je bij 225cc een projectie van 5,1! En ik weet zeker dat hij het over 5,1 had!

Haha ik zag het BB!

Als het de MX is, dan heb je bij 225 idd een projectie van 5,1 cm en een breedte van 10,5 en heb je met 255 een projectie van 5,3 een een breedte van 11 cm

In principe is dit geen cupmaat verschil. Echter met een projectie van 5 kom je wel ongeveer op een D-cupje uit, maar dat gaat je vast mooi staan :) Want de meesten valt de grootte naderhand tegen :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha gaat lekker!! We vragen het maandag nog even voor de duidelijkheid!

Ja leuk dat we samen gaan hè! We wilde eerst ook dezelfde datum geopereerd worden, maar dat kon helaas niet :( Maar we gaan toch samen herstellen! Lekker samen filmpies kijken op bed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja volgens mij heb je gelijk dropje! Goed dat je dat onthouden heb haha. Maandag schrijf ik het gelijk op! wat voor catalogus heb je nu gevonden dan?

Haha! Daar ben ik voor ;) Jij was druk met passen joh! Dan vergeet je zo de helft wat die man zegt!

Deze catalogus heb ik nu gevonden (en dat lijkt wel op dat boekje wat hij had...)

http://www.puls-norge.no/upload/Puls/BR-Brosjyrer/RP%20Brystproteser/3ø2.%20E%200573%202008%20Natrelle%20Product%20Catalogue%202009.pdf

Hifi weer tegelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa jammer dat we niet op dezelfde datum konde:(

ik heb al leuke films gedownload dus dan kunnen we die kunnen gaan kijken! Je moet dat boek trouwens van die hungergames ook lezen! Die was echt spannend ondanks ik de film al had gezien haha maar die kom ik wel ff langsbrengen binnekort dan kunnen we ook ff met die rijstzakjes passen haha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke leuk! Ik heb ook nog andere leuke boeken dus we moeten maar ff kijken bij elkaar haha. Nee ik moet naar school in de middag :124: maar ik zie je trouwens morgenavond zowiso toch?

Ik heb ff in die catalogus gekeken die je stuurde en ik zie dat het dezelfde maten zijn als BB zei dus dat zal wel kloppen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.