Ga naar inhoud

Snoepje : 26 november 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Bij deze weer even een update,

Ik ben inmiddels 2 maanden verder sinds me laatste operatie en het gaat wel goed. Ik heb dinsdag voor het eerst gesport maar dat was niet zo'n goed idee. Ik heb sindsdien weer kast van me borstspier. Ook heb ik dokter maas gemaild hoe lang ik nou die band nog om moest. Ik moet hem maandag weer mailen met de fotos en dan gaat hij kijken of de band af mag. Maar ik heb het idee dat die band niet zo veel zin meer heeft. Ik denk dat de linkerkant niet echt veel meer kan zakken omdat hij al vastgegroeid zit en ik ben bang dat de rechterborst juist te veel gaat zakken...

Het wondje is gelukkig dicht en ik heb er geen last meer van, wel is het nog een beetje gevoelig aan de onderkant en aan de zijkant als ik er tegen aan druk.

Ik gebruik geen litteken creme meer maar siliconen strips die werken echt heel goed! Van het litteken aan de rechterkant zie je bijna niks meer!

Dit was het wel weer zo'n beetje.

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey snoepje

Ik zit me te bedenken wie ook bang was dat de andere borst te veel ging zakken.... Volgens mij was zij ook twee keer door dr. Maas geopereerd.... Uuuhhmm anders zou je haar misschien eens een pb kunnen sturen hoe dat nu bij haar is.. Ik ga ff zoeken...............

Gevonden :D

Tazz.. stuur haar eens een pb, ik denk dat jullie wel ongeveer vergelijkbare situaties hebben... Ik kan me vergissen, maar misschien dat je iets aan haar hebt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snoepje,

Balen dat je met sporten toch weer last van je borstspier kreeg!

Ik hoop dat Dr Maas je gerust kan stellen over het zakken van je linkerborst!

Waar haal je die siliconenstrips?

xx

Ja ik ga hem maandag weer mailen dus dan hoor ik het wel.

Je kan ze bij de apotheek halen, maar ze zijn aardig duur hoor, ik had het geluk dat wij ze nog hadden liggen thuis.

Bedankt BB ik zal haar even een BP sturen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb best veel last van me linker borst weer. Ik moest vandaag werken in het verpleeghuis en moest dus best veel lichamelijk werk doen. en nu doet de zijkant van me borst en me borstspier weer best pijn.

ik maak me weer een beetje zorgen.. Heeft iemand dit probleem ook?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je tijdens het werken ook al last? Dan zou ik me kunnen voorstellen dat het misschien overbelasting is. Als ik jou was zou ik lekker gaan slapen straks en kijken of het na een nacht rust wat gezakt is. Zo niet, maandag even bellen! Ik heb ook steeds last na inspanning, echt na bijna niks al. Maar ja ik ben ook korter po dan jij hè.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa tijdens het werken had ik ook last ik denk dat ik te zwaar werk heb gedaan het ging goed tot gister. Toen ben ik hard uitgegleden met de fiets van een stijl bruggetje af en in een reflex heb ik de reling van die brug vastgepakt omdat ik bang was om op me borsten te vallen maar het gevolg was dat ik met me volle gewicht aan die reling hing en dat voelde ik wel en ik was enorm geschrokken. Gelukkig viel je mee achter af mee, op de scheur in me mooie nieuwe broek na, daar baal ik nog het meest van haha. En een paarse knie. Alleen toen ik vanochtend op stond had ik heel erg spierpijn bij me borstspieren en me schouders en boven arm. Beetje verrekt denk ik maar goed ik ben allang blij dat me stuur niet in me borst kwam of zo.

Gelukkig gaat het verder allemaal goed! Ik zal alleen wel blij zijn als ik van die rot band af ben. Ik moet elke dag een sjaal dragen of een hoog shirt om die band te verbergen en dat ben ik wel een beetje zat. Ik ga vanavond naar een voorstelling met vrienden en dan wil ik zo graag gewoon een mooi shirt aan maar ja nog even geduld hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey meiden,

Het is al weer eventjes geleden dat ik op het forum heb gezeten. Maar hier weer even een update.

Een paar weken geleden heb ik me controle bij dokter maas gehad, Hij was niet tevreden de prothese zit nog steeds te hoog en daardoor is het litteken erg goed zichtbaar. Ook zit er daardoor minder volume aan de onderkant en daardoor wijst me tepel een beetje naar beneden en ook zit er kapselvorming. Dus hij zei dat ik na de zomer weer terug kon komen voor een hersteloperatie, daarbij gaat hij het kapselvorming weg halen en de prothese opnieuw plaatsen. Dus dat was weer even balen om te horen. Ik heb ook nog steeds last van die borst hij voelt gewoon niet goed aan en me borstspier voelt nog steeds niet goed aan (ik kan nog steeds met moeite me arm niet helemaal omhoog strekken) En als ik gesport heb, heb ik er ook last van.

Maar verder gaat het wel heel goed met me rechterborst gelukkig!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid

Wat balen zeg dat die borst toch weer te hoog is blijven zitten.... En rot dat je dus weer onder het mes moet....

Het positieve eraan is wel dat hij het doet en dat je niet hoeft te 'zeuren' of hij er wat aan wil doen.. Hij ziet het zelf en neemt dus ook actie :35:

Hoop dat het deze keer echt de goede keer gaat worden!!

Laat je weten als je een datum hebt? Benieuwd hoe het je deze keer gaat!!

Hoe gaat het met je vriendin Dropje?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh neee.. wéér een operatie?? Sjonge jonge .. hoe kan dat nou toch?

Pffttt... zo duurt het wel heeel lang voor je écht kan genieten hè!

Nou, net wat bb ook al zegt : goddank lost hij het wel weer op zonder verder drama, en dat is ook veel waard! Nu moet het wel goed gaan hoor!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid

Wat balen zeg dat die borst toch weer te hoog is blijven zitten.... En rot dat je dus weer onder het mes moet....

Het positieve eraan is wel dat hij het doet en dat je niet hoeft te 'zeuren' of hij er wat aan wil doen.. Hij ziet het zelf en neemt dus ook actie :35:

Hoop dat het deze keer echt de goede keer gaat worden!!

Laat je weten als je een datum hebt? Benieuwd hoe het je deze keer gaat!!

Hoe gaat het met je vriendin Dropje?

xxx BB

Ja alleen me ouders en vriend hebben zoiets van doe het niet geen enkel paar borsten zijn gelijk. Maar ik vind het gewoon niet mooi, ik heb er ook gewoon nog steeds last van. Ik ben vandaag een dag gaan shoppen en dan voel ik die borstspier weer dus ik ga gewoon voor die hersteloperatie na de zomer

Met dropje gaat het gelukkig wel helemaal goed ze is super blij met haar nieuwe voorgevel!

xx

Hè snoepje, jee balen meid! Moet je weer onder het mes! Wel fijn dat Dr Maas het zonder aarzelen doet. Mss zijn we wel samen, ik ga 23 sept weer, dus wie weet. Xx

Ja wie weet! Hoe gaat het nu met jou? Ik las dat het al beter ging, wat super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja alleen me ouders en vriend hebben zoiets van doe het niet geen enkel paar borsten zijn gelijk. Maar ik vind het gewoon niet mooi, ik heb er ook gewoon nog steeds last van. Ik ben vandaag een dag gaan shoppen en dan voel ik die borstspier weer dus ik ga gewoon voor die hersteloperatie na de zomer

Met dropje gaat het gelukkig wel helemaal goed ze is super blij met haar nieuwe voorgevel!

xx

Ja wie weet! Hoe gaat het nu met jou? Ik las dat het al beter ging, wat super!

Hi,

ja gaat verder goed, met die Anita Care prothese kom ik de zomer wel door.

Was ff zoeken naar zwemkleding, ivm vakantie in juni.

Heb nu een Tankini, nu nog een bikini, daar heeft men een pocket in gemaakt voor de prothese.

Dat kan er allemaal weer uit na mijn herstel operatie.

Ik laat dat maar meteen liposuctie in mijn onderbuik doen, lig dan toch al :-) 2 vliegen in 1 klap hahahaha.

Wel erg balen voor jou hoor! Dit had je natuurlijk niet aan zien komen.

Nou meid, op naar de her!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.