Ga naar inhoud

Snoepje : 26 november 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Aaaah ik ben vanochtend gebeld door Bergman! Ik ben maandag als eerste aan de beurd! Om kwart over 8 wordt ik geopereerd en ik moet om half 8 aanwezig zijn. Ik vind het wel super fijn dat ik zo vroeg geopereerd wordt, dan hoef ik overdag niet zo lang nuchter te blijven haha. Ik wordt aankomende week nog gebeld door de anesthesist die nog een paar vragen heeft en dan is het al bijna zo ver!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

Snoepje! Mijn chirurg van Bergman Clinics heeft (als ik het me goed herinner) dat ik twee weken, dag en nacht de bh en borstband om moet! Daarna mag de borstband af en moet je nog 4 weken de bh dragen...maar ik ga het vrijdag nog een keer vragen en spreek je dan nog wel ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal!

Hier komt mijn verslagje!

Toen ik aankwam in de clinic moest ik eerst een halfuur wachten want ik was veel te vroeg! Eenmaal in mijn kamer moest ik 2 paracetamol en een rabletje tegen de misselijkheid in nemen. Hierna kreeg ik een XL operatie hemt aan wat echt veeeel te groot was haha en een badjas er over heen. Even later kwam dokter Maas om de lijntjes te zetten en om foto's te maken. En toen was het zo ver ik moest afscheid nemen van me vader en toen ben ik mee gegaan naar boven. Daar moest ik nog even wachten omdat ze alles nog klaar moesten maken. Ik zat mezelf daar helemaal op te vreten van de zenuwen! Even later werd ik opgehaald en moest ik op operatie tafel gaan liggen en werden er allemaal vragen gesteld en werd ondertussen het infuus geprikt. Was trouwens een rare man van de anesthesie de zij dat ik met 2 woorden moest praten, ik dacht echt uit welk tijdperk kom jij dan?! Ondertussen kreeg ik overal plakker om me voor de hart bewaking. Toen het infuus goed zat kreeg in het narcose middel. Dat was echt heel vreemd, je krijgt een beetje een warm gevoel en een rare smaak in je mond en dan ben je weg. Toen ik wakker werd was het eerst wat ik deed kijken naar me nieuwe boobies! En ik dacht nee ze zijn te klein! Ondertussen kwam er een vrouw naar me toe om aan me te vragen hoeveel pijn in had. Ze hield een plaatje met gezichtjes voor, maar ik zag alles dubbel van de narcose! Ik heb volgens mij ook allerlij vragen gesteld maar dat weet ik niet goed meer. Ik kreeg nog wat voor de pijn en toen moch lt ik weer terug naar me kamer. Dat was dood eng want ik moest op een ander bed klimmen!

Even later moest ik naar de wc dus ik uit bed en ik liep naar de badkamer toe en keek in de spiegel en dacht woooow oke ze zijn dus toch niet zo klein! En toen was ik weer vrolijk! Haha

Toen ik eenmaal thuis was heb ik nog een paar uur geslapen. Vannacht was wel een hel! Ik kon niet slapen van de pijn dus ik heb een slaap tabletje ingenomen maar ik werd na 4 uur al weer wakker en kon hierna niet meer slapen van de pijn. En ok had aardig honger dus ik dacht ik ga even naar beneden om wat te eten. Me moeder hielp me uit bed, maar toen ik stond werd ik helemaal niet goed, het werd zwart voor me ogen en ik hoorde een piep in me oor en het zweer brak me uit! Dus toen maar weer gaan liggen. Me moeder kwam gelukkig aan met een beschuitje en wat drinken en toen heb ik ook gelijk me pijnstillers ingenomen. Hierna ben ik gelukkig weer in slaap gevallen en nu gaat het wel redelijk. Ik heb met hulp mezelf gewassen en lig nu weer in me bed.

Ik ben nu best wel weer moe dus ik ga nog even proberen te slapen!

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje meid!!

Wat een rare anesthesist haha. Moest je 'meneer' tegen hem zeggen???? Stamt die nog uit de Prehistorie?? Die man heeft thuis zeker een autoriteitsprobleem dat hij op zijn werk probeert te compenseren :45: Niet te geloven haha.

Maarja, hij heeft je tenminste goed in de gaten gehouden :)

Geniet van je boobs meid! Is het te doen met de pijn?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.