Ga naar inhoud

Snoepje : 26 november 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Vandaag 7 dagen PO,

Gister had ik koorts, dus ik had de spoed lijn gebeld en ik kreeg dokter van Engeland aan de telefoon. Ze zei dat ik meteen moest beginnen met antibiotica en dat ik vandaag terug moest komen in nuchtere toestand want als het een infectie was zou ik weer geopereerd moeten worden! Dus ik was behoorlijk in paniek gister. Vandaag naar de Bergman geweest en dokter van Engeland heeft er naar gekeken en zij dat het gelukkig geen infectie was maar een nabloeding, gelukkig geen operatie dus! Ik heb gelukkig ook geen koorts meer alleen ze zwelling zit er nog en het is nog behoorlijk blauw maar dat heeft tijd nodig en komt als het goed is vanzelf weer goed! Wat een opluchting!

Verder gaat het goed alleen wat meer pijn links maar dat komt dus door die nabloeding.

Ik moe me kuur van de antibiotica nog wel afmaken voor de zekerheid.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

Sterkte meid! wat een gedoe allemaal.

Maar ik heb ook gemerkt je leeft heel er naar het moment van de operatie toe

Maar als je ze eenmaal hebt moet je nog even door herstel periode heen voordat je echt kan genieten van je boobs.

Nog even en dan kan je gaan genieten in je bikini en mooie shirtjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey snoepje

Ik zou bijna zeggen: gelukkig was het maar een nabloeding.... Maar dat klinkt zo gek, want een nabloeding is ook niet alles.....

Hoop dat je nu het ergste gehad hebt en dat je herstel nu voorspoedig zal gaan!!

Zo zie je maar, dat je zelfs na een paar dagen nog een nabloeding kunt krijgen, heel vervelend!! Gelukkig is het weer vanzelf gestopt!!

Een GOED herstel verder meid!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!

Vandaag 8 dagen po, het gaat al beter! Zwelling is wel nog hetzelfde helaas.. Ik hoop dat het snel minder wordt. Weet iemand hoe lang dat ongeveer duurt voordat het minder wordt? Ik ga morgen weer ff foto's plaatsen, ik ben benieuwd of je al een beetje verschil ziet.

Vannacht was echt een hel, ik werd helemaal gek van het op me rug liggen en kon niet slapen, dus toen besloot ik om half 2 om naar de bank te verplaatsen daar kan ik Eem beetje halfzittend liggen en dat ging gelukkig beter want toen viel ik wel in slaap.

Ik wordt ondertussen ook een beetje gek van het niets doen! Ik ben vanavond daarom naar buiten gegaan en ik heb een halfzittend gewandeld dat was echt lekker! Maar ik was wel een beetje benauwd. Ik heb echt het gevoel alsof ik de conditie van een oma heb! Is dit wel normaal dat ik dat nog steeds heb na een week? Vandaag heb ik boor het eerst zonder hulp gedoucht en aangekleed! Het kostte wel wat meer tijd maar het is wel gelukt! Dat is wel heel fijn, alleen ik was daarna zo moe dat ik in slaap ben gevallen haha weer zo'n oma trekje, ik hoop dat ik wel snel me conditie weer een beetje terug heb. Maar goed ik moet denk ik gewoon geduld hebben...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu nog een potje geraniums en je bent compleet meid :45:

Maar het is 'normaal' hoor hihi. Die narcose he... Die heeft gewoon invloed en dat kan een paar weekjes duren... :unsure:

Als je een nabloeding gehad hebt, kan het wat langer duren eer die zwelling weg trekt... Je lymfeklieren zullen toch al dat vocht af moeten voeren en dat kan ff duren... Geef het een paar weekjes de tijd, je zult zien dat het wel steeds minder zal worden :)

Wel heel fijn dat het al wat beter met je gaat!!!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi snoepje,

jeetje wat al een heftig herstel gehad! ... Pff ik hoop dat het rap wat beter word

dan kan je ook wat al genieten van de boobs! .. pf ik moet morgen vroeg binnen gaan ,

nu heb ik er wel echt schrik voor toilet is men beste vriend geworden hahaha ...

Rust nog maar goed , en probeer er al een beetje van te genieten e :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heftig! Hoop dat je zwelling ook steeds minder wordt, maar zoals hier te lezen valt duurt dat wel een tijdje ;)

Ben echter heel benieuwd hoe jij half zittend wandelt! Haha daar krijg ik echt hele rare beelden bij!

Hahahah dat halfzittend wandelen was een typefout hahaha. Ik heb het op me mobiel getypt en daar zit die stomme auto correct op die me woorden verdraaid haha.

Ik heb gewoon recht op gewandeld haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi snoepje,

jeetje wat al een heftig herstel gehad! ... Pff ik hoop dat het rap wat beter word

dan kan je ook wat al genieten van de boobs! .. pf ik moet morgen vroeg binnen gaan ,

nu heb ik er wel echt schrik voor toilet is men beste vriend geworden hahaha ...

Rust nog maar goed , en probeer er al een beetje van te genieten e :)

Jaa ik kan er nog niet echt van genieten omdat ik er ook nog helemaal geen gevoel in hebt voelt het nog een beetje als of het niet van mij is ofzo. Ik kan het niet zo goed omschrijvende he is een beetje een raar gevoel. Maar ik denk dat dat wel ander gaat worden als de pijn weg is en ik weer normale bh's aan kan.

Ja jij moet morgen he! Heel veel succes! Dorpje is ook al zo zenuwachtig, ik ga vanavond even bij haar langs om haar een beetje af te leiden van de zenuwen.

Heel veel succes morgen!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai allemaal,

Vandaag terug gekomen op controle om de hechtingen te verwijderen. En toen werd de arts er bij gehaald omdat de verpleegkundige het er niet goed uit vond zien. Dokter Maas heeft gekeken en zij dat ik weer geopereerd moest worden, er zit te veel bloed in me borst wat niet weg kan en dat kan kapselvorming creëren en dat is een veel lastigere operatie om te verwijderen dus halen ze nu het bloed er uit en wordt de prothese er uitgehaald, schoongemaakt en er opnieuw ingedaan.

Nou ik janken natuurlijk toen ik dit hoorde, ik haf het niet verwacht ik dacht het trekt wel bij maar niet dus. Me vader moet werken dus ik moet nu alleen of half 2 wachten wat ik dus ook heel vervelend vind want ik zit mezelf echt op te vreten want ik zie er echt heel erg tegenop op om weer geopereerd te worden! Ik heb ook nog nagellak en makeup op dus dat ga ik zo ook maar er af halen, ik heb ook geen oplader voore telefoon die bijna leeg is, geen joggingpak broek maar een strakke broek aan en geen vest mee dus dat zit ook allemaal niet zo mee!:(

Hopen dat de tijd een beetje snel gaat...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg meis!! Maar toch goed dat ze gelijk ingrijpen, toch? Ze nemen geen risico's en opereren je gelijk opnieuw. Gelukkig laten ze je niet lang rondlopen, want wie weet wordt dat echt gevaarlijk.

Dus nu is het even schrikken en op je tanden bijten, maar ik denk dat je er achteraf heel erg blij mee gaat zijn dat ze zo snel opnieuw hebben geopereerd!

Heel veel succes meis!!

Xxx Lise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meisje toch....dat had je noooooit verwacht!!

Vind het echt zo erg voor je!!

Het ENIGE voordeel is dat je meteen vandaag wordt geopereerd en dat je niet nog een paar dagen loopt te stressen en er tegenaan te hikken.

Vanavond ben je weer gewoon "lekker" thuis en dan zijn je boobs 100% in orde! En kun je eindelijk eens gaan genieten. (na het herstel)

Ik denk aan je hoor!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snoepje, wat vervelend voor je! Wel denk ik persoonlijk dat het wel fijn is dat het gelijk gebeurd. Ik heb exact hetzelfde meegemaakt. 28 juni geopereerd bij dokter Maas. Ook een nabloeding gehad. Bij mij koos dokter Maas voor een afwachtend beleid. Wat er uiteindelijk tot geleid heeft dat ik op 6 december alsnog een heroperatie gehad heb. Kan dus weer opnieuw 6 weken revalideren. Wond was al mooi dicht bij mij. Had het acheraf liever meteen gehad....

Ik hoop voor jou dat het allemaal goed verloopt en dat de zwelling mooi wegtrekt.

Komt vast goed. Dokter Maas is echt een kundige arts.

Succes meis!!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh snoepje toch!

Dat is flink balen! Maar van de andere kant, is het wel goed dat ze meteen het bloed eruit halen nu idd!

Het verhaal van Tazz hierboven had ik aldoor in mijn hoofd, nadat jij die nabloeding kreeg.... Gelukkig wordt jij eerder geholpen en hoef je niet eerst te wachten tot je een ons weegt en dan alsnog geopereerd te worden, zoals zij!

Ik zag in je statusupdate dat je vanochtend al bloed verloor uit je litteken... Dan heeft er toch meer spanning op je borst gestaan dan ik op de foto gisteravond kon zien, helaas....

Hoop dat alles goed gaat vandaag en dat je straks gewoon een superherstel krijgt! Het kan altijd gebeuren he... al is het rot als het jezelf betreft!

Heel veel sterkte! En ben benieuwd hoe het gegaan is!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snoepje, wat vervelend voor je! Wel denk ik persoonlijk dat het wel fijn is dat het gelijk gebeurd. Ik heb exact hetzelfde meegemaakt. 28 juni geopereerd bij dokter Maas. Ook een nabloeding gehad. Bij mij koos dokter Maas voor een afwachtend beleid. Wat er uiteindelijk tot geleid heeft dat ik op 6 december alsnog een heroperatie gehad heb. Kan dus weer opnieuw 6 weken revalideren. Wond was al mooi dicht bij mij. Had het acheraf liever meteen gehad....

Ik hoop voor jou dat het allemaal goed verloopt en dat de zwelling mooi wegtrekt.

Komt vast goed. Dokter Maas is echt een kundige arts.

Succes meis!!! X

Oh wat vervelend zeg! Had je het ook aan 1 borst of aan beiden?

En moest je een kapselcontractie operatie?

Hoe gaat het nu met je?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, het was aan een borst. Kapselvorming had ik niet. Prothese zag er gelukkig mooi uit. Pribleem was dat de zwelling vanwege de nabloeding mijn prothese omhoog gedrukt heeft. Hij zat dus vast achter de borstspier en kon uit zichzelf niet meer zakken. Ik had dus 2 ongelijke borsten. Nu is het weer mooi symetrisch gelukkig!

Hoe gaat het nu met je?? Zwelling weg??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Nou na het slechte nieuws van gister werd ik naar een kamer gebracht om te wachten tot half 2 want dan zou ik nuchter zijn, want ik had s ochtends gewoon ontbeten. Me vader moest om half 10 alleen al weg want die moest werken, dus zat ik daar heel zielig alleen!

In die tijd heb ik me nagellak en makeup er af gehaald en een beetje op me telefoon zitten spelen want de tv deed het niet... Gelukkig kwam me moeder om 12 uur en zijn we nog even naar buiten gegaan want ik was helemaal duf van de emoties geworden.

Ik moest uiteindelijk tot 2 uur wachten want dokter Maas liep uit. Dus in de tussentijd omgekleed en even later kwam dokter Maas me ophalen. Hij heeft nog even uitgelegd wat precies ging gebeuren en hij wilde nog foto's maken en toen moest ik afscheid nemen en mee naar de ok.

Dokter Maas vertelde dat hij het bloed er uit gaat halen en dat hij me borst ging spoelen en de prothese er uit haalt, schoonmaakt en er weer in doet.

Bi de ok moest ik weer even wachten en toen moest ik weer op de operatie tafel klimmen. Ik had dit keer een veel lievere anesthesist! Ik moest me armen weer wijd leggen maar dat ging niet! Dat deed gewoon pijn het leek alsof me spieren korter waren geworden ofzo. Dus die anesthesist zij dat gaat nu niet maar als je onder narcose bent wel. Ja fijn dacht ik..

En voor ik het wist werd ik wakker terwijl ik nog in de operatie kamer was! ze hadden me net overgeplaatst naar een ander bed volgens mij. en toen ik op de uitslaapkamer was, was die zelfde stomme vrouw die weer met die stomme gezichtjes aan kwam! Grrrr

Ik voelde een hele stekende pijn de onderkant en onder me oksel, waarschijnlijk omdat ze die arm naar de zijkant hebben gelegd toen ik onder narcose was.

Door dat ik best veel pijn had heb ik 3 schotjes met pijnstilling gekregen en die vrouw maar zeggen 10000 keer ja te veel is ook niet goed hè daar kan je ook iet lekker van wordt en ik had echt zo iets van jaaaaa dat weet ik nou wel! Geef me nou maar gewoon wat. En ik werd er ook gek van dat ze telkens zij ja straks ben je blij als je in bikini ligt blablabla. Ja dat zal best het het zal wel goed bedoeld zijn maar dat hoef je geen 100 keer te zeggen!

Nou toen kwam ik op me kamer en ging het wel goed. Ik kreeg wat te eten en weer een spuit tegen trombose. Vlak voor dat ik weg ging ging ik nog even naar het toilet maar toen zag ik dat die borst weer dikker was. Dus ik de verpleging gebeld en die vertrouwde het ook niet dus dokter Maas werd er weer bij geroepen. Hij vond het ook vreemd, dus ik kreeg een band om, en ik moet woensdag bellen of het nog steeds dik is en volgende week maandag moet ik weer terug komen want dan wil hij het zien of het beter is.

Die band zit echt voor geen meter maar goed. Ik heb net gekeken en het ziet er al een stuk beter uit! Hopen dat het alleen maar beter wordt nu!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, het was aan een borst. Kapselvorming had ik niet. Prothese zag er gelukkig mooi uit. Pribleem was dat de zwelling vanwege de nabloeding mijn prothese omhoog gedrukt heeft. Hij zat dus vast achter de borstspier en kon uit zichzelf niet meer zakken. Ik had dus 2 ongelijke borsten. Nu is het weer mooi symetrisch gelukkig!

Hoe gaat het nu met je?? Zwelling weg??

Oh dat klinkt ook niet zo fijn! Gelukkig dat ze nu weer mooi gelijk zitten!

Het gaat goed hoor, ik ben nog wel moe maar me borst ziet er een stuk beter uit! Veel minder gezwollen gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.