Ga naar inhoud

Beertje0123 : 29 september 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey meiden,

Nou even een update over de onsteking..

Het ziet er een stuk beter uit, ben vandaag eindelijk begonnen met smeren, nog wel even met vasaline creme, omdat dit toch iets neutraler is.

Vitamine E is toch iets heftiger, en als er nog een klein gaatje zou zijn zit er een kans in dat het weer terug komt :wacko:

Thanks voor jullie steun!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo nu alweer 23 dagen PO! De tijd gaat gelukkig nu wel hard, en ben over de helft heen!

Het gaat gelukkig steeds beter, en ze beginnen nu ook steeds meer als mijn eigen borsten te voelen.

Alleen mijn rechterborst is nog wel een stuk gevoeliger.

Moet zeggen dat als ik bij andere kijk, dat het toch wel wat langer duurt bij mij, misschien is dit omdat ik ook een lipo heb gehad, en mijn lichaam extra aan het herstellen is...

Alleen als ik mijn armen omhoog doe lijkt het soms of er iets scheurt van binnen :blink:

Hebben jullie hier ook last van gehad? Ik hou me armen maar zo laag mogelijk.. omdat te proberen te voorkomen.

Het gebeurde ook heel handig toen ik jeuk op mijn rug had en ging krabben..hihihi

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Beertje!

Ja de ene herstelt sneller dan de ander. En jou lichaam heeft meer te verduren gehad dan alleen een BV. Dus rust maar goed uit en dan doet je lichaam de rest :) Herstelse! :) Op naar een mooi resultaat!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Beertje!

Ja de ene herstelt sneller dan de ander. En jou lichaam heeft meer te verduren gehad dan alleen een BV. Dus rust maar goed uit en dan doet je lichaam de rest :) Herstelse! :) Op naar een mooi resultaat!

Liefs

Jaa!! en dat gaat echt helemaal goed komen hoor!

In de afgelopen dagen ben ik echt met sprongen vooruit gegaan, mijn onsteking is weg en kan nu echt bijna lekker alles weer zelf heeeerlijk!

Hoe gaat het het eigelijk met jou? Ben je helemaal happy? Of baal je nog steeds van het aantal cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi beertje

ben heel verbaasd, dacht dat jij een stuk dikker was! vanwege je lipo waarschijnlijk. wow, ziet er nu al heel natuurlijk uit, na een maandje. ik snap dat je supertrots bent, heel mooi!

thank you voor je ww

liefs,

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi beertje

ben heel verbaasd, dacht dat jij een stuk dikker was! vanwege je lipo waarschijnlijk. wow, ziet er nu al heel natuurlijk uit, na een maandje. ik snap dat je supertrots bent, heel mooi!

thank you voor je ww

liefs,

Kaatje

Thanks! Me linkerborst is echt al heel mooi, mijn recht blijft wel een beetje opgezwollen.. is ook echt een zeur"tiet"

hahahaha niet alleen hele dikke mensen doen liposuctie hoor!

Maar ik ben niet dik en ook niet heel dun, maar ik kreeg dit echt noot weg met lijnen en het sporten dus vandaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Beertje

gefeliciteerd met je BV en Lipo...vind wel knap van je dat je 2 ingrepen heb laten doen

ik ben zelf ook een week verder en heb ook BV voor de spier en ben zelfs vandaag weer gaan werken, niet zo prettig maar ik moest wel en gelukkig heb ik een kantoorbaantje

nou meid doe rustig aan met alles en hoop dat je snel geneest

liefs gul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Thanks voor jullie reactie! Ben er zelf ook echt super blij mee!

Zal van de week weer ff wat foto's maken en toevoegen.. maar mijn rechterborst is op het moment erg opgezwollen.. :unsure:

Dus wacht wel even tot dit iets minder is, heb nu twee verschillende borsten.

Ga morgen ook nog wel even bellen met de kliniek, omdat dit dezelfde borst is waar mijn onsteking zat, ben ik toch wat voorzichtiger geworden.

Viel echt mega mee twee ingrepen in een keer, heb bijna geen last van mijn lipo gehad en ben wel tevrede over het resultaat maar zie nog wel een klein beetje zitten dus hoop dat dit vocht is, anders moet ik nog een keer 6 weken die vreselijke broek aan hahahahha.

Bloemtje thanks voor je compliment over mijn buik, daar is namelijk niks aan gedaan :rolleyes: , echt alleen de zijkanten, die kwapjes die je altijd zo mooi over spijkerbroeken ziet heen hangen, die zijn bij mij dus nu weg hihihihihi..

O, Pickwick geen je meer hahaha heb mijn ww naar je gestuurd in een pb

fijne avond meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi geworden beertje!!

Het lijkt heel écht! Komt omdat je van jezelf al wat had en dat is nu super mooi opgevuld. Proficiat!

En die lovehandels zijn niet meer te zien! Mooie taille hoor! B)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.