Ga naar inhoud

Liesje2: 27 september 2012: Dr. Cromheecke: Bergman Kliniek: Heerenveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo!

Vandaag 3 weken PO

Ik heb vanaf vandaag ook echt het gevoel dat het mijn eigen weer zijn!

Je bent er dus al heel snel aan gewend! ik pas nog op met zwaar tillen en probeer soms wel even mijn rust te pakken.

Voor de rest gaat het super!

Ook de littekens herstellen goed! kortom! erg blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@liesje hier hetzelfde eindelijk weer mezelf, zwaar tillen doe ik nog niet hoor, nog wel een beetje voorzichtig zijn he.

Ben nu 4 weken po en mag eindelijk mijn nieuwe bh's aan. 75 D is het geworden, ben echt helemaal blij.

De beugel bh gaat wel goed, maar nog niet een hele dag, zal wel weer even wennen zijn.

Liefs Simone xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal!

Ik heb vandaag toch stiekem 1 BH gekocht.. Het was een Marlies Dekker van vorig jaar! Deze BH lag in de Outlet bak... En toen hij ook nog precies goed paste moest ik hem wel kopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan het me zoooo voorstellen! Ben ook al even een hunkemoller ingeweest. doe ik voorlopig niet meer want wat is het toch moeilijk om je in te houden.

Congrats met je eerste bh!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 1 maand PO.

Ik voel me goed en heb de kliniek BH alleen snachts aan. Voor overdag heb ik een kleinere maat Sport BH gehaald.

De kliniek BH zat op het straks en lubberde ontzettend.. de rek was er uit... dus echte steun geeft hij helaas niet meer.

Ik heb wel steeds meer last van rechts .. Heeft dat te maken dat, dat mijn muisarm is en de arm waarmee ik in de auto schakel?

Ik voel als ik lig precies dat er iets in zit wat druk geeft..ook met schakelen voel ik veel druk van de spier

De linker prothese voel ik helemaal niet.. die is al als van mezelf..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij mijn eerste operatie ook rechts heel lang last gehad van vocht... En dat is dat 'drukgevoel' dat je hebt.... Ik had na 4 weken een cursus photoshoppen van 10-16 uur en daarna had ik een 'vochttiet' dat wil je niet weten!

Dus.... het kan een tijdje duren, eer dat vocht weg is... Duurde bij mij zelfs toen wel een week of 8, geloof ik!

xxxx

En ja, mooie bh he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo !

bedankt voor de geruststelling BB!

Ik wordt helemaal gek van het niet sporten... nooit gedacht dat ik dat zou typen..

Ik voel me goed, heb helemaal geen last maar moet toch wachten totdat ik 6 weken PO ben..

wachten is stom!!!!!!!

Die sportBH kan ik wel een jaar lang dragen.. geen probleem maar het s' avonds stilzitten en niet kunnen hardlopen of kunnen mountainbiken valt me zwaar. Ik heb geen weegschaal in huis maar ik merk aan mijn broeken en jurkjes dat mijn buikje toch wel gegroeid is.. die wil ik snel weer kwijt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Vandaag ben ik op mijn 6 weken PO afspraak geweest. De sportbh mag nu vervangen worden met nieuwe bh's JiPPY!!

Ik mag vanaf vandaag weer Hardlopen en zwemmen! Helemaal zin in!

Het kon helpen om de littekens tot een jaar of langer in te smeren. Dus dat blijf ik ook gewoon doen.

Ik kijk echt terug op een fijne periode en een fijne klantvriendelijke kliniek die mij echt super vriendelijk heeft behandelt

Mijn omvang is 80 en borstomvang 99cm.

Ik zit tussen een D en E cup in. Erg blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Estee, voor mij was het niet raar. ik wist van te voren dat ik helaas wel strengere regels zou krijgen voor een mooiere resultaat.

Ik had een tubulaire afwijking, daardoor heeft hij een hele nieuwe borstplooi moeten maken en van binnen veel moest herstellen.

vandaar dat ik helaas wel 6 weken een medische bh moest dragen.

normaal gesproken had ik na 12 dagen ook al andere bh's aan gemogen maar helaas was mijn rechterborst een zorgenkindje waardoor ik het niet mocht.

Wel raar hoor meiden.. in de sportbh zaten mijn borsten vast.. nu met een beugelbh bewegen mijn borsten op en neer als ik loop.. stiekem ben ik heel erg trots maar aan de andere kant denk ik.. aaahh waar is mijn strakke sportbh...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat allemaal zo goed is verlopen en dan nu eindelijk een beugelbh :43:

Lijkt me idd erg vreemd om ze plots 'los te laten' en voelen bewegen, maar alles went!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat t zo lekker gaat joh..moest die sportbh ook 6 weken aan,lelijk ding maar zit toch wel lekker hihi.

Bij jou is het je rechter borst he,bij mij mn linker .die is ook veel harder nog als de rechter en voelt beetje raar aan.beetje trekkerig ofzo heb jij dat ook? ze zijn nu zo goed als gelijk van grootte gelukkig .maar vind het nog steefs raar dat er bij beide het zelfde cc in gegaan is terwijl links eerst veel kleiner was of meer een tuiter was. nouja als ze maar gelijk zijn he!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik moet toch wel eerlijk bekennen dat het terug beginnen met sporten mij wel erg tegenvalt

Ik heb een sportBH aan met daarover een strakke sporttop met extra stevige BH. Maar nog met hardlopen of mountainbiken voel ik ze zo heen en weer gaan.

Ook met zwemmen gisteren viel het mij erg tegen hoe mijn borstspier tegen stribbelde met de armslagen..

Ik hoop dat ik over 4 weken weer een beetje een basis conditie heb en de borstspier gewend is aan het sporten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liesje

Ik zie dat ik een beetje achter hing in jouw topic, dus ff bij gelezen..

Fijn dat je gewone bh's aan mag en ja..... die kliniekbh zat toch wel lekker stevig he haha.

Bij sporten, wat heb je voor sportbh aan? een Level 4?

Maar het is in het begin een vreemd gevoel idd als ze mee bewegen met elke beweging die je maakt, zeker met sporten!

Het went, op den duur ;)

En je spieren vonden het wel lekker zo, dus die zullen wat slapper geworden zijn en het moet ook allemaal weer wennen :)

Komt goed :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo Allemaal,

Het is nu bijna 4 maanden geleden dat ik onder het mes ging.

Ik ben ontzettend blij met de vorm van mijn borsten maar helaas krijg ik ontzettend veel last van striae (paars en blauwe strepen)... ik heb vanaf dag 1 tot aan nu het altijd goed in gesmeerd met bioill en dat littekencreme spul van Bergman Kliniek..

Het is zo jammer dat het nu toch weer wat verminkt wordt.. nadat ik zo blij was dat mijn tubulaire afwijking weg was.. Zo kun je zien.. ik ben nooit 100% tevreden over mijzelf..

Krijg ik die striae omdat ik op mijn buik slaap? sinds ik namelijk weer op mijn buik ben gaan slapen ontdekte ik dat ik die strepen kreeg..

Is er nog iets wat we eraan kunnen doen????

Dan nog even terugkomend op het sporten.. Ik heb nog iedere keer verschrikkelijke tintelingen in mijn borsten als ik sport.. na 20 minuten is het over maar het voelt echt niet normaal..

Het maakt niet uit of ik een strakke sportbh aan heb met beugel of zonder beugel het tintelen blijft..

Zijn er meer mensen die daar last van hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liesje

Ow... wat vervelend zeg!!!

Ik heb helaas geen antwoord op je vragen, want ik weet het simpelweg niet.. NOg nooit erover gelezen of gehoord...

Misschien is dit iets waar je je pc eens voor zou kunnen bellen, misschien dat hij je verder kan helpen.... Ik zou het antwoord op je vragen trouwens ook wel willen weten, zo kan ik ook bijleren :)

Misschien is er iemand op het forum die wel een antwoord heeft, maar ik kan je helaas niet helpen.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.