Ga naar inhoud

Liesje2: 27 september 2012: Dr. Cromheecke: Bergman Kliniek: Heerenveen


Aanbevolen berichten

Hai,

Ik ben nu 10 dagen PO.. wandelen is nog niet echt leuk ofzo.. hebben jullie dat ook? dat je borsten toch wel wat hobbelen enzo?

Gisteren misschien maar 500 meter gelopen en gewoon bekaf.. Ik wilde steeds mijn boobs met beide handen vasthouden..

Morgen mogen volgens mij mijn hechtingen eruit.. eens kijken wat ik dan allemaal weer mag gaan doen. ( autorijden, eten koken, zelf aankleden, fietsen etc.. )

Cromheecke is helemaal niet zo streng van hem mocht ik een dag na de operatie wel weer gaan sporten.. alleen lukte mij dat vast niet zei hij met een lach op zijn gezicht..

Ik zal mij vandaag eens gaan opmeten.. eens kijken of het nu in 10 dagen tot die 6 weken ook nog gaat veranderen!

Ik heb echt het idee dat ik alweer veel te veel doe.. hoop niet dat dit het geval is.. maar mijn lichaam geeft helemaal niet aan dat het teveel is.. ( geen pijntjes..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi, ik ben nuu 17 dagen po, maar ik heb ook nog steeds het gevoel dat het hobbeld vooraan hoor als ik loop, fiets enz.

het zal wel wennen zijn, bij mijn zijn de hechtingen eruit, en ik mag eigenlijk alles weer doen behalve intensief sporten en zwaar tillen

dat raden ze bij mij af tot ik de 6 weken voorbij ben.

Ik weet wel dat ik met 10 dagen po , ook snel moe was na het lopen of iets, maar ik deed ook vrijwel alles zelf behalve koken

want het afgieten van de aardappels ging niet echt heel goed :(

Ik zou gewoon toch echt naar je lichaam luisteren gewoon nog goed rusten tussendoor en dan denk ik dat het helemaal goed komt !!

Liefs en suc6 nog xxx Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend dat gewoon een stuk lopen al zoveel energie kost. ik liep de dag na mijn operatie alweer rondje mee met mn vriend om de hond uit te laten. Heb echt zo weinig last dat ik bang ben dat er ergens iets wel fout moet gaan.. ken je dat gevoel?

Lekker dat morgen je hechtingen er wss uit mogen! weer een stapje dichterbij dat mooie lingeriesetje of die mooie nieuwe bikini.. daar doen we het toch voor? om er mooi uit te zien en zelfvertrouwen te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jij hebt ook al zo'n flinke hoeveelheid he? ik heb het zelfde. ik houd ze vast met lopen en ben nu 2x meegeweest met een rondje honden uitlaten om bekaf binnen te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Vanmorgen zijn mijn hechtingen doorgeknipt.. niet pijnlijk gelukkig..

Cromheecke was tevreden, weinig zwelling en vocht en over de nieuw borstplooi rechts was hij erg tevreden. Wel had het nog veel tijd nodig zei hij.

Normaal gesproken mogen zijn patienten na 2 weken die rot bh uit doen. Door mijn rechterborst is hij helaas wat strenger.. maarja het is niet anders.. ( het is voor het goede doel)

over 4 weken moet ik terug komen voor de volgende controle

Verder mag ik al mijn dagelijkse activiteiten weer oppakken maar absoluut nog niet gaan sporten.

@meiske,

het is voor ons misschien wat meer druk op de borst? door die grotere protheses?

daardoor zijn we sneller moe?

@Beebster

Ik heb zo veel zin in het shoppen!! ben al vanaf 1 september aan het sparen in een apart potje.. dat potje is straks alleen maar voor prachtige setjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

als jij geen rara afwijking aan je borsten hebt mag je na 2 weken al afwisselen met een andere gewone bh..

dus 2 weken strak in de bh en daarna weer gewoon in een normale

http://www.borstenforum.com/user/4406-margje/ is ook door hem geopereerd en had helaas dezelfde afwijking als mij maar mocht ja 4 weken de bh uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik baal wel zo..

kom je bij de kliniek weg.. ga je eens je rechterarm inspecteren... ( was wat beurs van het infuus.. ) zit er gewoon onderhuids een vette bult.. de huid wordt als maar roder en mijn arm wordt erg warm,

vanmorgen nog niet warm.. anders had ik er wel naar gevraagd bij de chirurg..

wat nu?

33bmg4g.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

Ik heb gisteren even gegoogled en alle huis tuin en keuken ideeën geprobeerd om mijn plek kleiner te maken,.

ibroprophen geslikt tegen de ontsteking

drukverband om de stolling op te lossen

gekoeld en daarna direct weer verwarmd

en de hand veel bewogen om de doorbloeding weer goed te krijgen,

De plek is niet groter geworden gelukkig... vandaag even kijken of hij weer zo gaat gloeien..

Dag 11 ( gisteren)

Ik ben echt zo blij! de chirurg was blij met zijn kunsten... dus ik ben echt in de wolken!

vannacht ook al op mijn zij geslapen.. beetje raar maar wel minder last van mijn rug!

Vandaag lekker boodschappen gedaan met mijn vriend. Heerlijk er weer even uit!

Volgende week weer lekker aan het werk! ik heb namelijk verder helemaal geen last meer van de heling van de borsten!

IK HEB BORSTEN!!! hihihihihhi ( sorry ben melig!!)

Ik heb mezelf gisteren opgemeten!

Onder de buste 79 cm

en op de buste 99 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat lekker op je zij slapen. Dat heb ik al geprobeerd maar was nog geen optie helaas.

Goede maten :35: Echte big boobies :1big_boobs:

gelukkig dat je plek niet groter is geworden. Vandaag weer goed gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Even een update over mijn arm.

Ik heb alles wat ik op google kon vinden tegen de aderonsteking gedaan.

En vandaag is de arm al niet meer stijf en de verdikking onder de huid is iets kleiner geworden. Ik ga dus gewoon nog een paar dagen door en dan is het als het goed is weer over.

De plek is nog wel erg warm maar niet meer gloeiend zoals maandag.

Vandaag heb ik mijn eigen bedrijf weer opgepakt en weer heerlijk op pad geweest met de camera. Ik moet zeggen het beviel mij super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ook niet op mn zij hoor,lekker adt het bij jou wel gaat,,,is je plek al minder?

Ik lig voor en achter bedekt in kussens maar kan toch nog wel lang slapen. Ik ga rond 23.45 op bed ( op mijn rug ) en wordt snachts rond 4 uur wakker. Dan draai om me op mijn zij en bedek ik alles rondom met zachte kussens. daarna slaap ik weer tot 08.00

en om 8 uur ben ik klaar voor wat de dag me brengt.

Hoe lang slaap jij Pety?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha,,,ik ga ongeveer om 24,00 uur naar bed en wordt om 4.00 uur wakker en sta om 8.15 uur op ook ingepakt in kussens(wel minder dan eerst)

lollig he!

maar vanacht heb ik me vpoorzichtig half op mn zij gedraaid en dat ging goed!!alleen kweet niet waar ik mn arm moet laten want naar voor gaat niet...zitten nu mn boobs :46: hahaha. maar alles gaat super,ze worden al wat zachter,die erge spanning dat je het gevoel heb dat ze ieder moment kunnen ontploffen is bijna weg.

en de vorm is ook al stukken betere.Vrijdag heb ik vrij en plaats ik nieuwe fotos.Wil ook voor een mooie bh gaan shoppen...zon zin in.

Fijn dat je plek beter wordt trouwens..hoe beviel het werk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Pety!

Wat gaaf dat we een vergelijkend slaapritme hebben!

Ik heb vandaag weer een hele dag gewerkt. Dit ging prima! Heb na mijn werk zelfs nog de was van de lijn gehaald en opgevouwen.

Nu hopen dat ik na al die inspanning zo moe wordt dat ik lekker snel slaap.

Update aderontsteking (plek op arm)

Het plekje wordt iedere dag kleiner! Jippy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag moest vriendlief de stad in voor nieuwe schoenen.

Natuurlijk wilde ik ook even mee om stiekum naar de Hunckemoller te gaan.

Ik heb een hele mooie bh gezien en gepast.. Helaas lukte een 80D niet. Ik had geen zin meer om de 80E te passen want ik was bekaf van het slenteren in de stad.

Uiteindelijk wel een goede sportbh gehaald met voorgevormde cups maat 80DD ;) jippy

Helemaal blij! In deze bh kan ik gewoon werken in een straks shirt zonder dat mijn tepels overal maar zichtbaar zijn..

Hebben jullie dat ook? Dat je tepels nu echt over gevoelig zijn op echt alles??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey! nee mijn tepels voelen eigenlijk niet anders als daarvoor. Ook heb ik geen dove plekken op mijn borst. Alleen op mijn been van de lipo maar das heel iets anders. Er zijn wel meiden waar het gevoeliger bij wordt of juist minder. Dus dat zal wel gewoon zijn.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij voelt t raar net als je bij de tandarts een verdoving hebt gehad en die dan half uitgewerkt is.

Lijkt net of ik niks voel en t andere moment prikkelt het extreem,wordt ook niet beter ,

Hoop dat t op een gegeven moment gewoon weer normaal wordt.

Lekker dat t zo goed gaat met je meid,maar niet teveel doen he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meisie,

fijn dat alles zo goed met je gaat...ook met je arm :35:

En al bij de hunckie geweest? Jee meid, dan ben je wel echt bekaf geweest als je geen zin had om een andere maat te passen :6::69:

Zo merk je wel dat je conditie helemaal weg is...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Sorry ik heb een paar dagen niet gereageerd maar het gaat ook allemaal zo goed dat ik weinig te vertellen heb

Douchen is al gewoon weer als normaal ... geen gevoel meer dat mijn borsten eraf vallen gelukkig.

Ik ben alweer volledig aan het werk en heb geen last van mijn borsten.

Ik mocht zaterdag de pleisters eraf halen die dr. Chromheecke er extra had opgedaan na het wegknippen van de hechtingen. Mijn littekens zijn echt ienieminie.. en ik ben begonnen met het insmeren van de littekens 3keer per dag.

( morgens, s' avonds en Stiekem op de wc op mijn werk tijdens de lunch haha )

Verder hou ik nog zeker 4 weken rust met sporten.. ik fiets alleen op de hometrainer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.