Ga naar inhoud

Liesje2: 27 september 2012: Dr. Cromheecke: Bergman Kliniek: Heerenveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

heel veel suc6 en ik hoop je snel te horen of je verslagje te lezen !!

Liefs Simone xxx

Dank je wel!

Ik heb ze!

Er waren vanmorgen nog wel een aantal veranderingen

Minder aantal cc's en andere plaatsing.. Maar daar vertel ik later wel over

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames

Vandaag was mijn dag!

We vertrokken vanmorgen op tijd richting de kliniek.

Ik werd gelijk al voorgesteld aan een lieve zuster die de gehele morgen en middag bij mij bleef.

Ik moest wel een lelijk rood vest aan.. Gelijk al dus ik dacht jeetje dit gaat snel

Ik moest medicijnen slikken en rustig wachten tot Cromheecke een landkaart op mijn bovenlichaam ging maken.

Toen de chirurg er was begon hij te twijfelen.

Gezien ik rechts een tubulaire borst heb (links maar een kleine afwijking)

Hij wilde mijn goedkeuring dat hij tijdens de operatie misschien hem toch op de spier ging plaatsen,

Ik vond dat eigenlijk niet zo leuk, want ik had mij er niet op ingesteld. 

Maarja hij weet het, het beste dus heb gezegd dat het prima was.

Hij heeft zijn tekening gemaakt en toen was de  anesthesist er al om mij mee te nemen.

Ik mocht op een heerlijk warme tafel liggen en er werd gezellig met mij geklets over mijn werk en hobby's ik heb namelijk niet eens gemerkt dat ik het infuus kreeg.

De ene anesthesist zei ik ga nu het slaapmiddel erin doen.. Toen dacht ik? Hun zit het infuus al... En weg was is..

Heerlijk gedroomd en heerlijk wakker geworden.

Cromheecke is nog bij me geweest maar herinner nog dat hij zei. Ik kom straks terug als je wat meer bij bent..

Het enige nare vond ik wel dat ik zo'n bloeddrukmeter om had die iedere 10 minuten opblies en mijin bloeddruk meette.. Ik schrok me steeds rot terwijl ik nog wilde slapen.

Goede tip nog om de lippenzalf mee te nemen... Die was ik echt wel nodig na de operatie.

Ik was 12 uur weer op mijn eigen kamertje (Yes!!!!! Zonder dat automatische bloedmeter ding )en mijn vriend kwam er rond 13.00 . In de tussentijd vaak gecheckt door de zusters.. Ik voelde me er erg vertrouwd.

Het zal misschien aan mij liggen maar ik had echt verwacht dat de borsten tot aan het plafon zouden zitten. Niet dat ik ze klein vind. Maar ik had zo'n opgeblazen ballon idee ofzo in mijn hoofd. Dat mijn borsten ergens onder mijn kin zouden zitten???? Ben ik de enige die dat van te voren dacht?

Nouja.. Vriendlief was er en die vond ze gelijk al prachtig! Dus een hele geruststelling. Ik kreeg koekjes en thee en moest daarna ontzettend nodig plassen.. 

Toen ik belde voor een zuster. Kwam er een andere.. Die wilde me niet naar de wc brengen.. Aahhhhhhh ik moest op de po...

Dit wilde dus echt niet.. Ik moest zo nodig maar er kwam niets uit.. Even later kwam mijn eigen zuster weer een die zei gelijk. Kom ik neem je in de arm mee naar de wc.

En ik zat nog niet of ik was heerlijk aan het plassen. Het idee op die po om liggend op bed in zo'n dingen te plassen wilde er bij mij niet in.

Even later kwam Cromheecke om te vertellen wat er gedaan was. Hij heeft me toen verteld  dat de plaatsing toch dualplane is geworden maar hij bij rechts wel veel meer kommetjes, en holletjes had gemaakt voor de prothese. Ook er ruimte gemaakt voor de nieuwe borstplooi omdat er met tubulaire geen ruimte is tussen de tepels en de plooi .

Ik snapte nu gelijk waarom ik rechts niets kon en alles zeer deed, links was niet pijnlijk en ik kon van alles met mijn linkerhand.

Nouja.. Genoeg gemekker over pijn.. Ik mocht mijn bh passen en aandoen en daarna kwam het infuus er ook al uit,

Jippy ik mocht naar huis!!,

Link naar reactie
Delen op andere sites

klinkt als een voorspoedige operatie. Misschien heb je van jezelf een wat lage bloeddruk of was het wat verlaagd?

Dat is de enige reden die ik kan bedenken dat ze het elke 10 minuten komen meten.

Of hoog. dat kan natuurlijk ook. Ik denk altijd eerder aan laag omdat ik dat zelf heb.

Goed herstel!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen.

iedereen heeft gelijk.. slapen op je rug is echt een hel... vannacht naar het plafond gekeken..

maar nog steeds blij met mijn boobs

Best Boobie misschien pb ik je nog over de tijden van de medicijnen.. tot nu toe gaat het goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Liesje,

Gefeliciteerd!!!

Gaat alles goed? en valt de pijn mee?

Dat op je rug slapen is inderdaad een hel,maar ik heb nu 4 nachten achter de rug en begint te wennen!

Ook ik had een bloeddrukmeter,mijn daalde op een gegeven moment en kreeg toen medicijnen(weet niet precies wat het was)via infuus en een zakje vocht.Je bloeddruk meten is dus niet voor niks.

Geniet van je nieuwe boobs en doe rustig aan.

X Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb nu 8 dagen po erop zitten, waarvan 7 op mijn rug geslapen

nu mocht ik eigenlijk sinds gisteren op mijn zij slapen maar dat voelt ook niet prettig hoor :(

dus maar weer terug op mijn rug, want dat went inderdaad toch sneller dan ik dacht haha

En hopelijk heb je niet al te veel pijn liesje en verloopt je herstel goed ?

Ik zelf heb per gisteren helemaal geen medicijnen meer nodig, heb alleen nog een beetje last in mijn rug meer niet :)

Liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best Boobie misschien pb ik je nog over de tijden van de medicijnen.. tot nu toe gaat het goed.

Dat is goed, maar ben alleen morgen waarschijnlijk nog online. Heel misschien zondagavond nog, maar denk dat dat niet meer gaat lukken. We vertrekken namelijk maandag naar Spanje op vakantie :) Ben dan de hele maand oktober miinder online

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

:( bb ja wat moeten we zonder jou, een van de weinige die overal wel een antwoord op heeft..

Nou mocht ik je niet meer spreken, dan wens ik je wel alvast een hele leuke en relaxe vakantie toe :)

Geniet lekker van het weer, het zal beter zijn dan hier in nederland.

Liefs Simone xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Liesje, even in jouw topic reageren op bovenstaande twee berichtjes :)

Wheeeheeeheee BB!! (uhm,dat is dus huilen maar heb geen smiley's op de iPad) wat moeten we zonder jou....

Je komt toch wel even 18,19 en 20 okt online he?! Hihihi even egoïstisch voor mezelf om me de eerste dagen er doorheen te slepen

Ik zal het proberen, maar je kunt me altijd je medicijnen pb'en van te voren, zodra je weet wat je krijgt, dan zou ik ALS ik internet heb, een schema voor je kunnen maken... Maar kan niets beloven, sorry :106:

Ik zal een kaarsje voor je aansteken, als ik je niet kan spreken voor die tijd! :) (ja daar heb je wat aan he haha)

Alvast veel succes!!! xxx

:( bb ja wat moeten we zonder jou, een van de weinige die overal wel een antwoord op heeft..

Nou mocht ik je niet meer spreken, dan wens ik je wel alvast een hele leuke en relaxe vakantie toe :)

Geniet lekker van het weer, het zal beter zijn dan hier in nederland.

Liefs Simone xxx

Dankjewel Simone :)

Het is idd te hopen dat het weer er beter is haha! :35:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij gaat het eigenlijk nu heel goed, ik doe alles weer zelf, en gebruik sinds gisteren helemaal geen medicatie meer.

En mijn borsten bubbelde wel, maar dat was alleen de eerste twee dagen.

Ik ben vandaag 9 dagen po en nergens geen last meer van, dus dat bubbelen weet ik niet of dat nog hoort sorry :(

Liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.