Ga naar inhoud

Liesje2: 27 september 2012: Dr. Cromheecke: Bergman Kliniek: Heerenveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb je niet iets in huis tegen iig de misselijkheid? Om het overgeven te onderdrukken.

Je moet niets nemen tegen diarree want het virus moet wel uit je lichaam. Wel genoeg water drinken en een bouillon of iets.

Beterschap meid! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je boobs,en lekker dat je je zo goed voelt.

Had ik ook een beetje<dat van wakker worden en denken dat je boobs tot aan t plafond zouden zitten.

Moest ook op zon po..ging inderdaad echt niet!!

Nou lekker rustig aan doen en genieten

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Pety, Simone BB , Stones en Meiske,

Ik weet niet wat ik gisteren heb mee gekregen bij de apotheek want mijn vriend is nogal op ruimerig,,

Het heeft in ieder geval geholpen.. vanaf 16.00 gisteren niet meer hoeven overgeven,

dus de pijn medicatie is gister middag en avond goed gegaan.

Ik heb voor het eerst weer lekker ... najah,. lekker... in ieder geval langer geslapen. van 23 tot 8.

vandaag ben ik dan ook een stuk fitter!

Met mijn linker arm kan ik alles doen. Recht is veel pijnlijker. ( hier is ook meer verbouwd door de tubulaire vorm) dus erg logisch dat deze kant veel beurser is.

Dames ik kan volgens mij vandaag voor het eerst genieten van de boobs. Ik hoop dat het lukt om vandaag wat foto's te maken.

ze zijn nog verschrikkelijk puntig en niet mooi.. maar ik vertrouw erop dat de chirurg echt gelijk heeft dat ze tussen de 6 en 10 weken echt op hun plekje komen en ronder worden.

Wat ik niet snap is dat de littekens zo zeer doen omdat die band van de bh daar op zit.. Moet dat nou echt? ik heb er al een dikke tissue tussen maar dat helpt niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey liesje, fijn om te horen dat de medicijnen helpen, en dat je nu eindelijk een keer kan genieten van je nieuwe boobies :)

ben benieuwd hoe je foto's eruit zullen zien, en je bent nog maar een paar dagen po,dus geduld is een schone zaak he.

Maar van 23 tot 8 slapen, dat kan ik pas sinds gisteren. maar echt fijn want zo ben je wat fitter overdag en wat minder beroerd :)

Wat betreft die band van je bh, bij mij zit hij niet op mijn littekens dus ik kan je daar helaas niet bij helpen :(

Sterkte en geniet ervan

Liefs simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig zeg dat je je weer wat beter voelt!! Ja, en een nacht "goed" slapen daar knapt een mens van op :-)

En nu dus genieten maar van die boobs!!!

Ow ja, van die bh rand op t litteken heb ik geloof ik wel eens gelezen ergens een maandverbandje ertussen? Toch weer wat dikker dan een tissue.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus het genieten is begonnen?! dat is fijn!

over dat litteken, ik had ook gehoord dan maandverbandjes ertussen schijnen te werken. Lijkt me heel erg vervelend zeg...

succes ermee, ik hoop dat het helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat had ik de eerste dagen ook, dus 4 dagen aan de wastafel gewassen, en toen ging het eindelijk goed het douchen.

Gewoon rustig aan beginnen en zorgen dat de douche niet extreem koud is :( want dan is de overgang te groot en kan je dus echt beroerd worden

ik viel bijna flauw.

Rustig aan !! Liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liesje...fijn dat t al beter gaat joh,

Ja die tuiters had ik ook en dacht dat dat niet goed ging komen.Vandaag ben ik 2 weken p.o en heb nog geen

tijd gehad om nieuwe fotos teplaatsen(ren me rot op mn werk :139: )maar echt t is bijna weg getrokken :101:

ook die lijn van waarvoor mn eigenlijk niet voorhande borstplooi(meer vouw dushihi)zat ,die over mn borst liep is bijna weg.

Dus geen zorgen komt goed!!!

Die bh band is vervelend ,maandverband ertussen stoppen meer helpt niet..moet je door!!

liefs P

Link naar reactie
Delen op andere sites

oef nee douchen durf ik ook niet hoor. de meyere zei dat het wel al mag maar ik was me nog wel even bij de wastafel.

Ik heb geen maandverbandjes in huis dus ik heb een dikke skisok gebruikt. helpt ook wel iets.

Toch maar nog even niet doen dan hoor. doe voorzichtig!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alweer gedouched Meiske?

Ik heb vandaag mijn eerste pijnstiller vrij dag.

wat kleine steekjes en bh pijn is er helaas nog wel.. maar echte pijn gelukkig niet.

Ik ga morgen douchen en mijn vriend heeft beloofd!! ja echt beloofd!! dat hij dan foto's van mij gaat nemen!

Dus morgenmiddag of avond is het zover..

Gisteren ben ik alweer lekker naar buiten geweest. Vandaag ga ik ook even lekker wandelen want mijn rug zit echt vast van het op mijn rug slapen..

maar dat is het allemaal waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe ben ik erg tevreden!

De kliniek belde vandaag weer om te vragen hoe het ging en om mij eraan te herinneren dat maandag de hechtingen doorgeknipt zouden worden.

De 2 mannen die mij de OK in begeleiden waren zo rustig en ik heb nooit echt de kans gehad om te gaan flippen of raar te doen.. ik voelde me gewoon super op mijn gemak bij al die lieve mensen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mijn hechtingen zijn dan 15 dagen blijven zitten, maar dat komt omdat mijn linkerborst, via de binnenkant gehecht is, en rechts had er inprincipe er

al uit gemogen. Maar om nu twee keer heen en weer te rijden zag ik niet echt zo zitten :(

Liefs simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh als jij lekker onder de douche geweest ben,en lekker die warme straal op je rug heb,zal je

zien dat je je veel beter voelt.<

Gewoon lekker rustig aan en je vriend je laten helpen.

Lekker snel zonder medicijnen ook.

En bh pijn..mjaaa kan dat ding wel schieten soms!! :89:

Zooooo benieuwd naar je fotos!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Simone, verklaard dat ook waarom het ene litteken bij jou wat bont en blauw was?

@pety ik heb je nieuwe foto's gezien! ze zakken al mooi bij jou!

dag 8

Vandaag heerlijk gedouched.. met de kliniek bh aan. Ik durfde hem niet uit te doen.

Ik heb echt heerlijk genoten en halverwege mocht mijn vriend hem toch uit doen.

De kliniek BH zit nu in de wasmachine en tot die tijd draag ik nu een goedkope sportbh van de Hema.

Deze is voorgevormd zonder beugel.. hij is veel zachter voor mijn tepels maar de band zit precies op mijn littekens dus ik hoop dat de kliniek bh straks snel droogt.

Ook heeft mijn vriend 1 foto gemaakt van het voor aanzicht

Ik wordt alleen wel echt gek van het dragen van BH's.. ze knijpen overal af en doen gewoon echt zeer... waarom? waarom is er geen ultra strakke bh.. die wel gewoon vederzacht is,.????

Ook heb ik vandaag erg last van mijn schouders..( zou dat spierpijn zijn van de dual plane?? )

Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben dames! ik geniet van mijn borsten die in ieder geval nu gevuld zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heerlijk lijkt me dat! douchen. ik durf nog niet hoor.

ik stem ook voor een vederzachte stevige bh. pffff ik heb echt een haat-liefde verhouding met dat ding nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durfde eerst ook niet hoor.

We hebben de douchekop op naar beneden gezet en een stoeltje erin.

toen lekker met bh en al onder de douche gezeten..

fijn idee dat mijn borsten er niet af konden vallen..

Goddelijk!

Gewoon ervoor zorgen dat er iemand bij je is.. mocht je wel raar worden van het warme water..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@liesje ik ben vandaag op controle geweest en je ziet er echt zo goed als niks meer van.

Ze zijn echt zo mooi geheelt. De linker was inderdaad van de binnenkant gehecht, maar of dat blauwe ermee te maken heeft

gehad durf ik echt niet te zeggen.

Ze zien er nu in iedergeval heel mooi uit op 1 mini blauw plekje nog na haha

Zal er vanavond nog foto's opzetten dan ben ik inmiddels 15 dagen po, zonder hechtingen en blauwe plekken.

Xxx simone.

Ps ik ben ook voor de AFTER BOOBIES BH :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.