Ga naar inhoud

Liesje2: 27 september 2012: Dr. Cromheecke: Bergman Kliniek: Heerenveen


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik ben Liesje2 en woon onderin Friesland.

Over 4 weken en 4 dagen ga ik onder het mes. Dit vind ik nog erg spannend maar ik heb vertrouwen in de chirurg.

as. Maandag heb ik mijn 2de pas afspraak.

Ik heb in mijn voorsteltopic al vragen gesteld over CC's en ben er toch nog niet helemaal uit.

Ik hoop dat ik maandag bij de arts een goed beeld kan krijgen wat er bij mij mogelijk is..

Wel weet ik dat ik dat de protheses dual-plane geplaatst worden en de vorm Anatomisch is.

Ik lees overal dat de grootte toch later tegen valt en er na de zwelling toch minder grootte overblijft dan sommige dames wilden.

Ik wil absoluut niet ontevreden naar huis gaan.. dus dat wordt maandag toch nog even goed aangeven bij de chirurg dat ik niet voor een kleine verandering ga maar voor echt grotere borsten met een mooie projectie.

Ik hoop dat ik na de operatie hier leuke verslagen neer kan zetten en tips, adviezen en leuke reacties mag verwachten!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Liesje!

Gefeliciteerd met je datum!

Spannend he je kan gaan aftellen! Ik heb zelf 350cc gekregen achter de spier en moet zeggen dat de verandering duidelijk aanwezig is!

Wat had je zelf voor jezelf in gedachten? Ze zeggen inderdaad dat je beter voor iets groter dan iets kleiner kan gaan ik had zelf 375cc

gezegd en er werd dus 350cc geplaatst omdat anders de randen goed zichtbaar zouden worden. Ik ben in ieder geval nu al erg blij met

het resultaat.

Je hebt in ieder geval een datum waarnaar je kan uitkijken :1:

Liefs :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Snne,

Heb jij ronde of Anatomische?

Ik ziet ook rond dat aantal cc's te denken. Tijdens mijn eerste consult zei ik dat ik een C cupje wilde. Toen adviseerde de chirurg tot 350cc..

Maar ik hoop dat ik net iets meer ruimte heb voor de 375.

Natrelle heeft een anatomische 410 FF met 5.1 cm projectie.

Ik hoop eerlijk gezegd dat die zou passen.

Maar ik laat het eind oordeel wel aan de chirurg over.. die weet het toch beter en doet dit dagelijks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Liesje!

Ik heb ronde, eurosilicone high profile 350cc. Ik had een A / hele lege B hangborstjes laat maar zeggen..

Heb toevallig vandaag alles opgemeten omdat ik mn bhmaat wou weten en op internet staat dat

de uitkomst voor nu 70 D / 70 E is of dit allemaal klopt wacht ik af tot ik mn eerste bh ga kopen

volgende week :1:

Sportbh heb ik nu in ieder geval 75c en die zit echt wel strak :1:

Als je wil kan je m'n fotos zien van voor en na moet je me ffies toevoegen als vriend :6: Liefs :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Liesje!

Ik heb ronde, eurosilicone high profile 350cc. Ik had een A / hele lege B hangborstjes laat maar zeggen..

Heb toevallig vandaag alles opgemeten omdat ik mn bhmaat wou weten en op internet staat dat

de uitkomst voor nu 70 D / 70 E is of dit allemaal klopt wacht ik af tot ik mn eerste bh ga kopen

volgende week :1:

Sportbh heb ik nu in ieder geval 75c en die zit echt wel strak :1:

Als je wil kan je m'n fotos zien van voor en na moet je me ffies toevoegen als vriend :6: Liefs :119:

Whauw wat gaaf dat je nu met metingen al op een D/E zit!

Ik zal je even toevoegen!

He Liesje! 25 oktober ga ik onder het mes, ook bij dr.Cromheecke!

Wat vond jij van hem? ;)

Prima arts met goede kennis.

Ik mag dus bijna een maand eerder.. jammer dat we niet iets dichter achter elkaar zitten..

Konden we samen de tijd vol kletsen op het forum als we ons vervelen tijdens het herstel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik ben vandaag op mijn laatste consult geweest!

Ik kwam met een goed gevoel weer thuis, mijn vriend was mee en durfde ook goede vragen te stellen!

We hebben de grootste pas prothese gepast en ik denk dat het hem wordt.

440CC anatomisch half achter de spier.

( groter dan ik in eerste instantie had gedacht dat bij mij geplaatst kon worden.. )

Iets meer informatie, Ik leid aan de stomme afwijking: een tubulaire borst. Dat betekend dat ik te weinig ruimte tussen de tepel en de borstplooi heb zitten.

Daardoor is de borst onder niet mooi rond omdat het de kans niet krijgt door het korte stuk vel wat er tussen zit.

De Chirurg wilde iets meer plaatsen om er zeker van te zijn dat de tubulaire vorm ook echt eruit zou gaan door het strak trekken van de huid.

OEEE spannend.... nog 4 weken precies!!!

Gelukkig genoeg drukte dus die tijd vliegt straks voorbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hm.. je begint nu met het aftellen ook echt te piekeren over alles..

Kun je na je bv nog wel fatsoenlijk bij de fysiotherapeut op je buik op de tafel liggen?

Haha, vroeg ik me laatst ook af hahahaha. Ik zou het niet weten, want ik heb nog niet op een tafel op mijn buik hoeven liggen gelukkig. Mijn borsten zijn nu (12 weken po) wel al echt heerlijk zacht en misschien zou het wel kunnen... Het zal in ieder geval geen schade geven :) Maar de eerste 6 weken liever niet doen :P

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje,

Ik lees hier dat iedereen anders reageert na de operatie. de 1 kan na 10 dagen alles weer en de ander ligt ruim 2 weken plat en kan nog niets.

Ik heb thuis een hometrainer ( fiets) en ik zou graag snel weer aan mijn conditie willen werken. op die fiets kan ik rustig gaan zitten zonder dat ik het stuur hoef vast te houden.

is dit verstandig om na 10 dagen weer te doen? ik hoef niet te sturen.. het hobbelt niet.. maar omdat je van sporten warm wordt en gaat zweten is er dan geen infectie gevaar??

OF zie ik spoken?

ennuh.. AAAAAHHH nog 14 nachtjes slapen.. de tijd vliegt zo snel voorbij.. heerlijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad.

hopen dat er nog iemand reageert die dit wel of niet heeft gekund

Hey Liesje,

hier mijn reactie op jouw vraag.

Ik ben nu na bijna 1 jaar geleden geopereerd en kan nog steeds niet goed op mijn buik liggen. En ik had altijd al een strippenkaart bij de fysio voor nek/rug/schouderklachten..(en niet van te zware boobs... :84: )

Op een gegeven moment kreeg ik weer last van mijn schouder en dacht..ja, dat word weer een rondje fysio. Nou meid, ik moest op m'n buik liggen en hij ging met z'n hele gewicht tussen m'n schouderbladen duwen.. :74:

Ik zei: wil je dat nooit meer doen.!!! ..". :77: ..Ja, dan is het nogal eens lastig om een geheim te hebben. Er zaten bijna 2 extra gaten in dat bed van die fysio... :38: . Ik ga daar al jaren heen en hij bekeek me al zo toen ik daar vorig jaar na mijn bv weer kwam en in m'n bh voor hem stond.. :124: En dan mijn verhaal dat hij niet op mijn bovenrug mocht duwen...volgens mij heeft die het wel door..yep..( hij is trouwens een jaar of 30 dusssssss....)

Dus mijn ervaringen zijn niet fijn, maar ik weet dat er genoeg meiden zijn die wel makkelijk op de buik kunnen liggen...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kun je nu nog moeilijk iets over zeggen, maar het lijkt me bij iedereen pijnlijk als je op zo'n platte bank ligt en ze gaan hard duwen...

Maar..nog 14 dagen voor je..echt aftellen nu meid..

Succes

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Lucky71

Pff.. ik durf het bijna niet te vragen.. maar 16 dagen na mijn operatie is er een gala waar ik eigenlijk wel naar toe "moet" gezien ik een functie heb tijdens dit gala.. ( helaas weet ik dit sinds gister pas.. )

Kan ik 16 dagen na de operatie een paar uurtjes zonder die sporthb in een strakke gala jurk? de jurk heeft een BH vorm ingebouwd en zit nu zonder borstvergroting al lekker strak om de buste. dus bewegen kunnen ze in die jurk niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al besloten met mijn partner dat ik de jurk meeneem naar de operatie.

dan kan de chirurg zien hoe strak de jurk zit.. misschien mag het dan wel.. en anders.. maar een mantelpakje bestellen zodat alles bedekt is.. maar wel netjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey liesje leuk dat je weet wanneer je mag, en natuurlijk dat je er uit bent over het aantal cc's.

Ik mag zelf over 2 dagen 20 september , en krijg dan 260 cc half onder de borstspier, ronde prothese's van eurociliconen.

Ik weet alleen niet of het high profile word of niet :( nog maar ff vragen donderdag haha

Ik word geopereerd in de bergmankliniek in Bilthoven.

Ik heb nu 75 a maar mijn pc verwacht dat ik naar een 75 c ga uiteindelijk........................ dus nu afwachten maar.

Heel veel suc6 alvast met alles, en wie weet lees je snel mijn verslag.

Xxx Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liesje

Heb even naar de jurk gekeken, maar ik denk dat je toch heel voorzichtig moet zijn met zoiets.. Voor je het weet beweeg je toch te veel en het zou zo zonde zijn als je door een avondje zonder bh lopen, op hakken, wat toch wel wat wiebelt... als je daardoor later problemen zou krijgen en kapselcontractie zou ontwikkelen. Verder kan ik me echt niet voorstellen dat het na 2 weken goed voelt om zonder bh in een jurk te lopen paraderen....

Uiteraard is het goed om het nog eens aan de pc te vragen, maar ik zou iets achter de hand houden, een hooggesloten jurk of zo?

Succes

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.