Ga naar inhoud

Stardust : 16 oktober 2012 : Dr. van der Hulst : Viecuri Venray


Aanbevolen berichten

Jeetje Stardust,

word hier echt helemaal stil van...Schrik me een ongeluk

Wat zul jij verdrietig zijn meis, pffffffffffffff :103:

Ik vind het goed van jou dat je voor een second opinion gaat :35:

Jeetje, weet ff niet wat ik moet schrijven hier!

Kan je alleen een dikke vette digitale knuffel geven

:147:

XX Luck

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste Reactie

BB thnx voor de tip! Zal het zeker overwegen en eens contact opnemen met van der Weij! En ja strijdbaar, vind het niet normaal dat hij zo met z'n patiënten omgaat die hard hebben moeten sparen om dat behoorlijke bedrag te kunnen betalen. Het is niet zo dat ik ze te groot of klein vindt. Ze zitten gewoon niet goed!

En Piepke ja de eerste keer was een double bubble. Dat heeft hij inderdaad via de verzekering gespeeld, hij vroeg toen ook of ik nog eigen risico open had staan.. Heb daar toen niet zo over nagedacht, mede ook natuurlijk omdat ik dacht dat het wel goed zou komen en dat niet nog een keer nodig zou moeten hebben, maar helaas...

Met het recht zetten bedoelde ik dat ze deze protheses operatief terug op hun plek duwen en that's it. Heb dan volgens hun geen garantie meer of dergelijke voor als het weer terug schiet waar het nu zit waar ik volgens hun zeker op kan tellen. Is een kwestie van tijd zeggen ze..

Maar als uit mijn second opinion blijkt dat het daarmee wel blijvend verholpen kan worden dan ga ik ze daar zeker weer aan herinneren!

Lucky thnx voor je digitale knuffel! Ben ook echt verdrietig maar op het moment nog iets meer boos op, zoals Piepke het mooi verwoordde, profklungel van der Hulst!

En hier is het laatste woord absoluut nog niet over gesproken, als hij het op deze manier wil kan hij het zo krijgen! Zucht, zucht, zucht...

Wordt vervolgd...

Liefs Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het recht zetten bedoelde ik dat ze deze protheses operatief terug op hun plek duwen en that's it. Heb dan volgens hun geen garantie meer of dergelijke voor als het weer terug schiet waar het nu zit waar ik volgens hun zeker op kan tellen. Is een kwestie van tijd zeggen ze..

Maar als uit mijn second opinion blijkt dat het daarmee wel blijvend verholpen kan worden dan ga ik ze daar zeker weer aan herinneren!

Zit je ei in de breedte ??? ( klinkt wel suf he, hoe ik het vraag ;) )

Ik bedoel, zit de eivorm er zo in -- of zit de eivorm er zo in | ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Guppie!!

Dank jullie allemaal trouwens voor alle medeleven en sterkte wensen, doet mij echt wel goed en zo heb ik op de een of andere manier toch het gevoel niet helemaal alleen te staan. En dat ik niet gek ben maar mijn pc met z'n welles nietes gedrag..

Heb wel slecht en kort geslapen, bleef maar piekeren over hoe nu verder. En zal ik serieus genomen worden door de ingeschakelde instanties? Ben ook hard op zoek naar pc voor second opinion. BB haar voorstel heb ik al een mail gestuurd vannacht nog (hihi hoezo vaart erachter zetten) en ben benieuwd naar het antwoord. Heb ook nog 2 andere klinieken/ziekenhuizen gemaild. Mag toch ook wel een 3e en 4e mening vragen? Zou helemaal mooi zijn als die allemaal hetzelfde in mijn voordeel zeggen!

Vraag me nu wel af of ik de professor of in ieder geval zijn assistente hierover moet inlichten?

Misschien draait hij bij als ik zeg voor second opinion te gaan en dat ik de rechtsbijstand al ingeschakeld heb en bij het ziekenhuis een klacht tegen hem wil indienen. Wat is wijsheid in dit geval?

Liefs Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag me nu wel af of ik de professor of in ieder geval zijn assistente hierover moet inlichten?

Misschien draait hij bij als ik zeg voor second opinion te gaan en dat ik de rechtsbijstand al ingeschakeld heb en bij het ziekenhuis een klacht tegen hem wil indienen. Wat is wijsheid in dit geval?

Liefs Star

Hmz... wat is wijsheid idd.

Vraag het rechtsbijstand eens??

Ik zou hetzelfde denken als jij "als ik ze inlicht, draaien ze misschien wel bij?"

Vind het heel moeilijk en durf er geen advies in te geven wat nou het slimste is :17:

Misschien toch maar inlichten? Vrienden ben je nu toch al niet meer ;) Als hij nu nog goodwill op kan brengen, dan is de schade nog enigzins beperkt en scheelt het voor jezelf ook een hele strijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ze even in het ongewis!! Dat is het allerbeste.

Zorg eerst dat je zelf sterk in je schoenen staat, dat je precies weet wat eraan gedaan kan worden (en ik heb zelf ook 4 second opinions gedaan en wist toen heel goed wat er was, dus een paar second opinions meer is geen probleem!)

Zorg dat je uitzoekt wat er aan de hand is, voordat je profklungel van der hulst (piepke thanks voor deze geniale vondst :) ) inlicht. Het vergt wel wat meer energie van je, maar je bent ook beter voorbereid voor het geval dat.....

Stel hij zegt, als je hem inlicht dat je van plan bent, dit en dat te doen, kom morgen maar op gesprek.... dan heb je te weinig tijd om dingen uit te zoeken ;)

Bel Esthegi even... je krijgt dan zijn vrouw aan de lijn en als je je verhaal verteld, kun je misschien al deze of volgende week terecht ;) Ging bij mij toen tenminste zo :)

Succes :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha BB,

Ik had het Jeroen Bosch ziekenhuis al gemaild. Daar werkt van der Weij ook. Maar misschien is het inderdaad beter als ik de kliniek van hem bel. Weet ik zeker dat ik bij hem terecht kom en de afstand is ongeveer hetzelfde. Maandag ga ik bellen!

En inderdaad slim van jou om de profklungel pas na m'n second opinion in te lichten. De rechtsbijstand heb ik inmiddels ook alles al opgestuurd en die nemen binnen 5 werkdagen contact met me op. Ben benieuwd of hun wat voor me kunnen betekenen!

Liefs Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn hele verhaal op de mail gezet voor Dr van der Weij. Leek me iets handiger dan diegene aan de telefoon te vragen of ze een half uur tijd heeft voor m'n ellenlange verhaal..

En zo kan de Dr het zelf ook rustig nalezen.

Vanmiddag een anonieme oproep gemist zonder voicemail, dat was van hun dus.. Kreeg zojuist een mailtje van mevr van der Weij dat ze me heeft proberen te bellen vandaag. En ook dat Dr van der Weij het hele verhaal met belangstelling maar ook met verbazing gelezen heeft. Morgen nemen we telefonisch contact op voor een datum voor de second opinion! Ben zo blij dat er naar gekeken gaat worden!

Eindelijk heb ik nu weer het idee dat ik serieus genomen wordt! BB hartelijk dank voor deze tip!!!

Kan weer voorzichtig een beetje glimlachen nu, ben echt benieuwd wat Dr van der Weij er van gaat zeggen!

Wordt vervolgd!!

Liefs Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Star,

wat een goed nieuws!!!!

Een beetje licht aan het einde van de tunnel :35:

Ik denk dat dit alles een hele positieve wending aan je verhaaltje gaat geven!!! Ben heel benieuwd naar hun reactie!!!!!

XX :53:

PS, wat zouden we moeten zonder BB :44::141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haa Lucky,

Ja ik ben ook echt benieuwd wat hun zeggen. En hoe dan weer verder? Weer naar de profklungel met m'n second opinion? En dan? Ik heb namelijk echt geen vertrouwen meer in hem..

En ja inderdaad, wat zouden we moeten zonder BB! Hihi! Heel erg blij mee!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze willen je niet meer opereren he?

Nou, dan ga je voor een schadevergoeding en laat je je opereren door van der weij :)

Klacht indienen bij de kliniek en zeggen dat je er geen vertrouwen meer in hebt, dat je nu genoeg chirurgen bij hun gehad hebt en dat profklungel zelf het niet meer aandurft. Dat ie dat wel niet zo rechtuit zegt, maar dat dat wel de bittere waarheid zal zijn, als hij je zo afscheept!
Je hebt rechtsbijstand he? Vraag daar naar je rechten en bekijk of je het zo kunt spelen!

Speel het spel goed! Wees goed voorbereid, en zorg dat zij niet voorbereid zijn op wat jij gaat vertellen! Geef hun geen info voordat jij bij hun, face to face, aan het woord bent!! Het verassingseffect is dan het grootst!

Ik heb het zelf zo gedaan, vorig jaar april/mei, en het werkte.. Wil niet zeggen dat het overal lukt, maar het is het proberen waard, als je zeker weet dat ze je niet meer willen helpen.. Dan kun je namelijk ook niks verliezen ;)

Het is ontzettend kl***, en ik weet hoe het voelt, maar het is niet anders. Haal er het best mogelijke voor jezelf uit! Strijdvaardig en goed op de hoogte van je rechten en je mogelijkheden. Alle info die je kunt vinden, verzamelen, en de strijd aangaan!!

:104:

Oeps, voelt of ik er weer middenin zit hihi

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx BB! Ja ga er m'n uiterste best voor doen!

Ik heb dinsdag m'n afspraak bij van der Weij, ben echt benieuwd! Er is een uur voor me ingepland, dat vind ik echt heel netjes!

En het is niet zo dat de profklungel niet wil opereren, hij wil wel maar dan of weer zelf betalen of hij duwt m'n protheses terug op de plek en dan vervalt mijn garantie van levenslang. Vind ik allebei geen oplossing! Vooral omdat ze me wijs hebben gemaakt dat het een kwestie van tijd is voordat ze dan weer verschuiven naar waar ze nu ook zitten dmv mijn borst spier.

Ben dan ook zeer nieuwsgierig of van der Weij datzelfde probleem ziet en het klopt of dat de profklungel uit z'n nek aan t zwetsen is. Hoop dat laatste natuurlijk!

Liefs Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel allemaal! Ben zelf ook ontzettend benieuwd, ben gewoon alweer aan het aftellen alsof ik geopereerd ga worden! Heb al m'n hoop hier op gevestigd.

Bij de rechtsbijstand schiet het weer lekker op, had alles verstuurd en een bevestigingsmail gehad en nu kreeg ik gister weer een mail dat ze nog niks ontvangen hebben. Pffff! Echt geweldig die instanties, jeetje!

Maar heb nu wel het directe mail adres van diegene die me gaat helpen dus heb het gisteren nogmaals naar hem op de mail gezet. Maar ja nu weer eerst weekend ertussen. Och, kan ik dinsdag meteen m'n second opinion naar hem opsturen. :-)

Allemaal n fijn weekend!

Liefs Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.