Ga naar inhoud

Stardust : 16 oktober 2012 : Dr. van der Hulst : Viecuri Venray


Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd met je datum!!! Heb hem meteen even in je topictitel gezet!! :D

Neem zo een ticker, die telt dan voor je af, hoef je zelf niet te tellen ;)

Het is idd nog lang wachten zeg.. pfffff, maar je wordt in ieder geval geholpen! Dat is weer het positieve van de zaak he! Straks lekker van die mooie strakke koltruien kopen voor de winter! Ook daar komen je boobs mooi in uit hoor ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meis,

je hebt een datum... :35: :35: ....

Het duurt nog even, maar voordeel van een op in oktober vond ik zelf, dat het makkelijker te verhullen is....Ik weet trouwens niet of je het kenbaar hebt gemaakt aan velen,(ik dus niet) en dan is een bv makkelijker te verhullen in oktober dan in de zomer...En daarna ga je nog op vakantie? Heerlijk, effe alle stress van je af gooien en genieten dan met je nieuwe .t....... :01:

Gaat dr. Sawor nu de operatie weer doen?

Ik mag zelf ook weer bijna een afspraak maken bij hem voor mijn controle...

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diesel: das inderdaad een mooie dag dan!

@BB: uhmm.. Hoe werkt dat zo'n ticker erop zetten?

En ja duurt echt lang hè, maar ben allang blij dat ze dr wat aan doen zonder mij op kosten te jagen!

@Lucky: daar heb je wel gelijk in ja, in die periode is het stukken makkelijker te verbergen, vooral met die mooie bh aan! Ik heb t alleen tegen goede vriendinnen gezegd en m'n ouders en schoonouders. En m'n vriend niet te vergeten haha! Ben kapster namelijk en als je opeens 6 weken niet kunt knippen gaan ze toch vragen stellen. Had 2 weken voor de bv een kijkoperatie in de buik gehad dus dat was handig om tegen m'n klanten te zeggen. Moet nu weer iets anders verzinnen, pfff wat een gedoe!

En nee dr Sawor doet t dit keer niet. Dr van der Hulst wilde dit zelf doen, vandaar dat t ook zo lang duurt want hij is de maand september met vakantie..

Dus jij binnenkort op controle, alles zal toch wel allemaal in orde zijn?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

ja hoor...gewoon routine controle en jaja...ook ik heb alles onder controle...hahaha

Ik mag alweer bijna terug voor de 1-jarige check. Niet te geloven dat het alweer bijna een jaar geleden is.....

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey star,

jij denkt, als ik maar niet op het forum kom, gaat de tijd sneller... :38:

Gelukkig nog maar een paar weekjes (ruim 2 dan...)

Met mij alles goed, nog steeds verslaafd hier aan het forum ...En bijna 1 jaar po...wat gaat de tijd toch snel

Nu word het weer echt aftellen

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ja ja, vandaag nog precies 2 weekjes dan ga ik onder het mes!

Zwaar ongeduldig.. Hihi!

Lucky toch, echt een verslaafde! Na bijna 1 jaar po nog steeds aan t forum haha! Begrijp ik best hoor! is ook gezellig, alleen word mijn geduld nog meer op de proef gesteld als ik hier ben. Nog effe geduld hebben.. :108:

Liefs Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa...het word aftellen nu.

Ik heb vandaag trouwens een afspraak gemaakt bij dr. Sawor. hij wilde me een jaar na de bv nog even zien.

Nou, meid, adem in...en adem uit...nog een weekje.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaar echt aftellen nu. Morgen bellen ze me voor de tijd, hoop n beetje vroeg aan de beurt te zijn!

Ik hoop ook dat k tevreden ben Zehra, ben wel al n beetje nerveus. Hoop maar dat t goed komt nu!

Wanneer heb je je afspraak Lucky? Is voor controle neem k aan?

Liefs Star x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Star,

ik mag 2 november voor mijn controle. Ik kan deze keer wel in Venray. Vorig jaar na mijn bv moest ik in Venlo op controle. Dat ging echt niet in Venray zeiden ze..Nu dus wel! :19:

Kan ik hem nog wat vragen stellen die het afgelopen jaar bij mij zijn opgekomen, ook mede door het forum hier. Over garantie, daar heb ik het nooit over gehad. Ik heb als een kip zonder kop mijn bv laten doen. niet dat ik er niets van wist, maar over profiles etc daar had ik nog nooit van gehoord. Deze verslaving hier heeft me toch wel iets geleerd :42: . niet helemaal voor niets dus :38:

Ik wist wel dat dr. Sawor hoog aangeschreven stond en dat het een betrouwbare arts was. Dat was destijds voor mij een belangrijk iets. Ik had het forum ook nog niet ontdekt.

Succes meisje, gaat nu helemaal goed komen!!!! :35:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Lucky,

Goh nu kan je controle opeens wel in Venray, raar gedoe hoor VieCurie.. Ik kan niet in Venray ik moet in Venlo nu.. Belde me zojuist voor m'n tijdstip, 8.30u in Venlo zijn. Ik helemaal te happy!! 2 minuten later weer telefoon.. Het tijdstip is gewijzigd (zo snel??) naar 12.00u. Pffff wat laat..

Maar goed, tijd en datum staan nu, als ik niet nog n keer gebeld word voor dinsdag! Spannend..

Ben benieuwd wat d'r Sawor van je boobies zegt, neem aan dat alles wel in orde is? En ja alle vragen die je hebt zeker stellen! Succes meis!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Star,

dr. Sawor mag ze mss niet mooi vinden...(grapje :141: ) Ik en hubby zijn er heel blij mee :123: en dat is het belangrijkste...

Maar jij moet dus nu in Venlo geopereerd worden? Beetje jammer..of niet dan?

Fijn dat je al gebeld bent. Ik kreeg ook een 2e telefoontje maar mocht me nog een half uurtje eerder melden. ipv 07:30 moest ik om 07:00 op de afdeling zijn...

Nog maar een paar daagjes..weet je nog laatst, dat je baalde dat je zo lang moest wachten. :44: ..nou meissie, nu is het dan alweer bijna zover... :106:

XX

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.