Ga naar inhoud

Stardust : 16 oktober 2012 : Dr. van der Hulst : Viecuri Venray


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Graag wil ik mij even voorstellen, ik ben een meid van 30 jaar en heb afgelopen 15 juni een bv ondergaan met eurosilicone 390 cc.

Ik ben 6 jaar geleden 30 kg afgevallen, kunt je dus wel een voorstelling maken hoe mn theezakjes dr uit zagen.. Na 6 jaar op gewicht te blijven en sparen heb ik eindelijk mijn bv ondergaan. Mijn wensen waren zeer duidelijk, opvulling! Mooie ronde strakke borsten en geen theezakjes met los vel meer.

Nu zijn we bijna 8 weken verder en is het resultaat zeer teleurstellend. De zwelling is geslonken met als gevolg alsnog los gerimpeld vel waar ik zooooo graag vanaf wou. En alsof dat nog niet erg genoeg is heb ik nu vooral aan de rechterkant een dubbele borst! Mijn eigen borst hangt over de prothese heen! Zo ontzettend lelijk!

Ik ben zo verschrikkelijk verdrietig dat het mislukt is en kon al die tijd niet bij mn plastisch chirurg terecht ivm zijn vakantie.

Nu heb ik eindelijk morgen een afspraak.

Wil een hersteloperatie van hem eisen aangezien dit niet de bedoeling was.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet hoe het het beste aan te pakken?

Ben al bij mn huisarts geweest maar die kon me ook niet verder helpen..

Alvast heel erg bedankt voor evt reacties!

X Stardust

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi Stardust

Welkom op het forum!

Jeetje, idd een Double bubble! Zo heet het wat jij hebt. Dit moet kostenloos hersteld worden! Want het is een inschattingsfout van de plastisch chirurg!

Bij wie ben je eigenlijk geweest? en in welke kliniek?

Ik kan op de foto's niet goed zien, dat je vel nog gerimpeld is en niet goed opgevuld helaas. Maar als je ontevreden bent, en sowieso opnieuw geopereerd moet worden, dan zou je kunnen aangeven dat je toch echt grotere prothesen wilt, omdat dit niet het resultaat is dat je gevraagd hebt. Het zou dan wel zijn dat ze je de prothesen laten betalen, maar je zou sowieso opnieuw moeten, dus verder zouden ze je geen kosten mogen vragen.

Kijk eens in het zoekvenster rechtsboven en misschien dat je wat info of ervaringen vindt over Double bubble!

Wel heel rot dat je opnieuw moet. Ik weet niet of ze op je werk op de hoogte zijn, maar misschien dat je ziekteverlof kunt krijgen, omdat dit misschien onder het kopje: noodzakelijke operatie valt?

Heel veel succes morgen! En geef aan wat er niet goed is he! Laat je niet zomaar met een kluitje in het riet sturen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Best_Boobie,

Dankjewel voor je snelle reactie!

Op de foto zie je idd het slappe vel niet, deze foto is van 3 weken geleden toen had ik alleen nog de double bubble..

Als ik een bh aan heb is mn vel boven de bh rand gewoon weer terug bij af, slap dus.

Ik heb me in het VieCurie Ziekenhuis in Venray laten opereren door dr Sawor. Staat goed aangeschreven en heb werk van hem gezien wat er super natuurlijk uitziet. Daarbij ook nog in het ziekenhuis met een overnachting, kon niet mis gaan dacht ik!

Helaas dus wel en hoop echt van ganser harte dat hij een hersteloperatie gaat uitvoeren. En als het kan kostenloos, heb hier al genoeg geld voor betaald!

M'n beste vriendin gaat morgen met me mee, is ook niet op dr mondje gevallen evenmin als ik, dus hoop dat hij zijn fout inziet.

Heb dr echt zenuwen van!

Bedankt voor je tip, zal zo eens gaan neuzen of ik wat kan vinden over double bubble, weet nu tenminste hoe het heet!

X Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige die ik trouwens ken die door dr. Sawor geopereerd is, is Lucky71 hier op het forum. Zij is heel tevreden idd!

Neem aan, dat ieder zichzelf respecterent chirurg, dit niet als 'zijn' resultaat te boek wil hebben staan, dus ik ga er van uit dat ie het gaat oplossen!

Verder verplaats ik even je verslag naar de complicatieverhalen, daar staat het beter op zn plek ;) Pas ik meteen je topictitel wat aan.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stardust,

wat rot voor je...Als je al zolang ermee bezig bent en ervoor spaart en dat het dan zo afloopt...shit!

Balen van je double bubble...dat is inderdaad dan een fout van de pc qua inschatting.

Ik had trouwens ook voor het ziekenhuis gekozen vanwege de zekerheid, het overnachten en het feit dat dr. Sawor veel borst-reconstructies doet en een vakman is..

Maar heb je ergens foto's staan, ik kan ze namelijk niet vinden.

Ben heel benieuwd wat hij morgen gaat zeggen...Ga je topic zeker volgen!

Succes :35:

Liefs :147:

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucky71,

Ik had er 2 foto's opstaan, geen idee waar die gebleven zijn? Ben nieuw hier, weet nog niet zo goed hoe het werkt..

Ga zo nieuwe poging ondernemen ze te plaatsen!

En hou je op de hoogte, ben ook erg benieuwd wat zijn reactie is. Hoop echt dat hij het begrijpt dat ik dit vreselijk vind!

Morgen weet ik meer gelukkig!

X Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis,

ga zo wel eens zoeken, want best_boobie had ze ook gezien.

Vind het zo rot voor je...

ikzelf ben afgelopen oktober door hem geholpen en overigens wel tevreden.

Gaat helemaal goedkomen en als hij inderdaad geen goed werk heeft afgeleverd, zul je wel een her krijgen, kostenloos. Alleen jammer dat je dan weer het herstel-traject in moet.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Stardust,

kon ze nu wel zien..

Ziet er echt niet goed uit, te kleine protheses denk ik. Jij hebt aangegeven een volle cup te willen, zodat het één en ander weer netjes opgevuld zou worden.

Jammer dat het zo moet lopen...

Succes morgen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zooooo blij! Dr Sawor zijn eerste reactie toen hij het zag was: Je moet wel blind zijn om dat niet te zien, dat doen we opnieuw!

Vrijdag heb ik weer een gesprek met hem en zijn collega en dan gaan ze beslissen hoe het het beste opgelost kan worden, met welke maat en wanneer.

Ben echt blij dat hij meteen zo reageerde, me voor niks druk om gemaakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou me ook druk gemaakt hebben als het mij was overkomen.....het is al niet niks voordat je voor een bv kiest en dat je daarna zo teleurgesteld wordt......

Ik kan je foto's ook even zogauw niet vinden maar ik denk dat we ongeveer hetzelfde probleem hadden.

Hoewel ik niet zoveel afgevallen ben als jij......maar in ieder geval het lege theezakje gevoel.

Ik heb 500CC High profile (krijg je dus een beetje liftend idee van) en dual plane gehad......ik ben zelf 1.76 lang en rond de 76 kilo...misschien kan je dan een beetje een inschatting maken.

Ben zeer benieuwd hoe het opgelost gaat worden. Heel veel sterkte met alles en nogmaals het wachten...

Groetjes Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cajo,

De foto's staan in m'n album, even vrienden worden :-) kun je ze zien.

Ja ben zelf ook zeer benieuwd hoe ze het op gaan lossen. Ikzelf ben 1.65m 68kg en heb 390cc achter de spier. Misschien moet ik ook dual plane eens opperen?

Hij had het over iets grotere protheses en dan de hechting aan de rib vastzetten zodat de protheses niet naar onder kunnen zakken. Moet wel vrij pijnlijk zijn volgens hem.

Maar vrijdag weet ik meer, dan heb ik het gesprek gehad met hem en een collega over hoe ze het gaan doen.

Wederom spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stardust

:35: Super dat ie meteen voor een oplossing gaat zoeken!!! Wat zul jij opgelucht zijn!

DIe hechting aan je ribben is idd geen pretje, maar als je een goed medicatieschema hebt, dan moet je het overleven. Bij mij hebben ze ook hechtingen aan de ribben vastgezet, en ben zelf verpleegkundige, dus had mezelf goed op medicatie ingesteld. Mocht je tzt een goed schema willen hebben, dan kun je me altijd pb'en.

De eerste week is het minst leuk, daarna gaat het gewoon echt steeds beter (zo was het bij mij tenminste)

Ik ben heel benieuwd met wat voor oplossing hij aanstaande vrijdag komt!! Houd ons op de hoogte he :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej BB,

Het is dus echt n pijnlijk iets, hechtingen aan de ribben?

Daar zie ik een beetje tegenop.. Heb de eerste keer namelijk amper last gehad van de bv.

Kon alles prima zelf, armen gewoon bewegen (behalve omhoog dat mag niet maar ging wel)

En pijn had ik ook niet echt. Dus denk dat ik dr nu van ga lusten! Stel me gewoon weer op t ergste in, valt het hopelijk weer mee!

En hou jullie zeker op de hoogte, vrijdag weet ik meer.

Blij blij blij!

Kuzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stardust.

ben zo blij voor je...super!

Begrijp dat jij ze nu dus voor de spier hebt. Ik heb ze dus wel dual-plane..

En vrijdag weer terug, welke collega-arts komt er dan bij het gesprek?

Balen dat je weer onder het mes moet, maar ja, het is voor een goed doel! Maar wat was zijn reactie voor de rest...heeft hij iets gezegd over hoe dit kan?

Heb jij ook geen medicatie gehad tijdens je eerste bv? Ik kreeg namelijk niets mee naar huis en als je hier alle andere verhalen leest, krijgen ze een hele lijst met medicatie.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucky,

Nee ik heb ze nu achter de spier maar ga eens vragen hoe hij over dual plaine denkt en of dat beter is.

Volgens hem zijn de protheses naar onder gezakt daarom bij de volgende operatie de hechtingen aan de ribben vast, dan zou dat niet gebeuren zegt hij.

Hij gaat er samen met dr van der Hulst naar kijken. Een van hun twee zal dan de operatie uitvoeren.

Qua medicijnen heb ik alleen een recept voor anti biotica meegekregen wat k moest afhalen bij m'n apotheek. Verder niks van medicijnen meegekregen, nog geen pijnstiller indien nodig.

Heb jij ook geen anti biotica voor thuis gehad dan?

X Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stardust,

Fijn dat ze het ook zien er wat aan gaan doen! (nou ja ik heb je foto's niet gezien maar kan we er wel wat bij voorstellen.

Zoek maar een mooi formaat uit in de galerij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Star,

nee, antibiotica heb ik ook niet gehad. Ik heb die nacht wel aan de morfine-pomp gelegen..jij ook?

En toen ik die dag erna naar huis ging, zeiden ze dat ik paracetamol mocht nemen...that's it. Ik had wel graag iets sterkers gehad toen...pffff..

Dus Dr. van der Hulst komt ook.... Dat had ik al verwacht aangezien die twee samen werken in verschillende ziekenhuizen en ook in de folder staan afgebeeld... Toch lijkt mij dat dr. Sawor de her gaat doen, die was immers de tieten-deskundige werd mij destijds verteld...

Moest wel lachen toen ik hem de eerste keer zag, die staat echt op de juiste hoogte :154:

Nou, op naar vrijdag...kumt good!!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Lucky,

Geen antibiotica? Wat vreemd! Ja ik mocht ook paracetamol nemen. Maar heb ik gelukkig niet nodig gehad. Heb ook geen morfinepomp gehad. Wel vreemd hè dat t zo verschilt bij dezelfde pc.

En inderdaad, hij staat precies op de juiste hoogte haha!

Dr van der Hulst ken ik verder niet, ben benieuwd wat hij dr voor oplossing voor heeft. Dat t maar snel vrijdag wordt Hihi!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik ken dr van der Hulst verder ook niet, maar kreeg destijds een folder van Vitaal, waar hun samen in stonden....

Ik kwam de naam dr. van der Hulst zijn naam laatst wel tegen in een topic hier, dr. Sawor, was tot gisteren nog door niemand genoemd..

en toen kwam jouw topic...en zo wilde ik die naam eigenlijk niet tegenkomen.. :80: .... :154:

maar nu op naar vrijdag,

hoor het dan wel..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoiiii :)

Ik zie mijn naam voorbij komen :P

wat vervelend voor je Stardust dat het zo is gelopen. Hoop voor je dat het probleem snel opgelost wordt! Ben ook benieuwd naar je foto's.

En idd ik wordt 12 september geopereerd door pr. dr van der Hulst... Eerst heb ik nog een consult voor de maat en wat duidelijke afspraken te maken..

Veel sterkte!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.