Ga naar inhoud

Stardust : 16 oktober 2012 : Dr. van der Hulst : Viecuri Venray


Aanbevolen berichten

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste Reactie

Vanmiddag heb ik mijn second opinion gehad bij plastisch chirurg Dr L.P. Van der Weij. Wat een geweldige man! Zo ontzettend professioneel en zeer aardig, begrijpend en meelevend. Zijn vrouw ook trouwens. Wat een verademing zeg na de profklungel en consorten!

Nou, hier mijn verhaal, hoop dat ik niks vergeet!

Er zijn nogal wat fouten bij mij gemaakt volgens deze plastisch chirurg.

Ten eerste hadden ze mijn protheses niet achter maar voor de spier moeten plaatsen, dan is de borstlift inderdaad niet nodig.

Ze hebben bij mij ronde protheses geplaatst en dit hadden anatomische moeten zijn voor dat wat ik graag wil.

En ze hadden me nooit zo snel achter elkaar mogen opereren, hier moet minstens 6 maanden tussen zitten, bij mij waren dat er 4 en eigenlijk zou ik aanstaande donderdag 28-02 weer geopereerd worden (wat ze gecanceld hebben) en dan zouden er weer maar 5 maanden tussen hebben gezeten.

En dat wat ik al dacht, mijn pockets zijn inderdaad te groot! Hèhè, ik ben niet gek! Had verder niets met mijn spier te maken maar met het klungel werk van de professor!

Verder had hij de hersteloperatie op 16-10-2012 niet via mijn verzekering mogen verhalen. Ik ga morgen dus ook direct het VGZ bellen en vragen onder welke reden hij mijn verzekering dit heeft laten vergoeden. Dit had via de verzekering van het ziekenhuis of van de plastisch chirurg zelf moeten worden vergoed.

En als hij het prutswerk van de profklungel zou moeten herstellen ben k meer dan €5000 kwijt. Dat wil ik dus gaan proberen als schadevergoeding te krijgen!

Op papier zetten deed hij nu niet, mijn rechtsbijstand moet hem dat schriftelijk aanvragen en dan zet hij het voor hun op papier. Gelukkig! Heb m'n mail voor de rechtsbijstand dus ook net verstuurd, ben benieuwd.

Verder ga ik ook weer proberen een afspraak bij de profklungel te krijgen om te kijken of hij zelf van plan is te gaan betalen of dat het via de rechter moet. Van der Weij waarschuwde me wel dat via de rechter jaren kan duren.. Hmmz..

Dat wordt morgenvroeg meteen weer aan de telefoon hangen!

Wordt vervolgd, ben benieuwd hoe!

Liefs Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stardust!!

Ja, fijne man in dit soort situaties he :)

Ik hoop dat de rechtsbijstand dit allemaal voor je gaat regelen en dat je bepaalde dingen zwart op wit krijgt! Anders kan profklungel altijd natuurlijk nog zeggen dat het zijn woord tegen dat van van der weij is en daar heb je helemaal niks aan...

Maar goed, laten we even van het positieve uitgaan! En dat je pockets te groot zijn, dat is gewoon een voldongen feit! Daar kan ook een professor die het te hoog in de bol heeft, niet omheen!! Dat zou tijdens een operatie ook nog te bewijzen zijn, namelijk door er iemand (een onafhankelijk plastisch chirurg) bij aanwezig te laten zijn die controleert hoe groot de pocket is voor de prothese die er nu in zit.. (ik noem maar iets, misschien een idee als iemand moeilijk doet...)

Houd ons op de hoogte! En hoop dat je weer wat meer moed gekregen hebt! (al was je al strijdlustig :) )

Heel veel sterkte!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Star,

wat fijn om te lezen dat het vandaag zo goed gegaan is!!

Ik hoop zo voor je dat van der Hulst zijn fouten erkent en schappelijk met je om wil gaan, want als hij fout is geweest, moet hij dit herstellen ( lees; vergoeden)

Want als het op een rechtzaak aankomt...pfff, dat wil geen mens, vooral omdat dit jaren kan duren zoals je schrijft! Hopelijk krijg je snel bericht van de rechtsbijstand.

Nou, dat word weer bellen. ik hoop dat je snel terecht kunt zodat er een oplossing mag komen!!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed te lezen dat je gesprek goed is verlopen zeg

nou idd hopen dat je alles vergoed krijgt en dat het geen proces van jaren gaat worden

zal wel een opluchting zijn geweest dat hij idd ook zag dat profklungel zijn werk niet goed heeft gedaan!!

hoop dat je snel een oplossing krijgt voorgelegd heb je wel verdiend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel allemaal!

Ben benieuwd hoe lang t duurt eer ik een afspraak krijg bij de profklungel.. En dan nog benieuwder naar wat hij te zeggen heeft!

En BB, van der Weij zet het voor de rechtsbijstand op papier zodra hun dat schriftelijk bij hem aangevraagd hebben. :-)

Welterusten allemaal.

X Star X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Lucky,

Ja heb woensdag meteen gebeld maar hij en zn secretaresse waren niet aanwezig. Werd gisteren terug gebeld met de datum.... 3 mei!!! Ja daaaaag! Dat dacht ik dus niet! Nu word ik vandaag weer terug gebeld of ze me volgend week ergens ertussen hebben kunnen zetten. Zal mij benieuwen!

Heb ook het Vgz gebeld en ben tot de ontdekking gekomen dat zowel mijn eerste en mijn hersteloperatie bij mijn verzekering zijn ingediend! Das wel fraai zeg, twee keer voor dezelfde operatie geld verdienen. Ik heb uit eigen zak betaald en mijn verzekering heeft hun ook nog een keer geld 'geschonken'! Heb gevraagd daar hoe dat zit, volgens Vgz betalen ze altijd het ziekenhuis als hun wat declareren. En ik maar sparen voor de operatie omdat ik het niet vergoed krijg! Hun konden daar verder niks aan doen, moet contact met het ziekenhuis opnemen. Kan wel schriftelijk een klacht bij het Vgz indienen. Ga ik dus ook doen!

Heb vervolgens het ziekenhuis gebeld met de vraag waarom ze een operatie die uit eigen zak is betaald en de hersteloperatie hebben gedeclareerd, is het antwoord; dat is voor het consult en de medicijnen?! Ja natuurlijk.. Ik heb voor de operatie €3750,00 betaald en hun hebben twee keer €2761,00 gedeclareerd. Wel een beetje veel voor een consult en medicijnen lijkt me?! Dus daar ben ik nu ook mee bezig, pfff!

Verder heeft de rechtsbijstand me gisteren gebeld, krijg papieren opgestuurd die ik moet ondertekenen waarmee ik mijn medisch dossier vrij geef en waarmee ze mijn second opinion bij van der Weij op kunnen vragen. Dat wordt dan beoordeeld door een medisch ... (Ai, ben de naam vergeten) en als blijkt dat het een medische misser is, krijg ik alles vergoedt. Maar blijkt het een medische complicatie te zijn dan gaat het heel moeilijk worden om iets vergoedt te krijgen..

Mij lijkt dit geen complicatie, pocket is gewoon te groot dus fout van de chirurg, toch? Ben heel hard aan het hopen dat ze dit als een medische misser zien!

Nou, nu wachten op m'n papieren van de rechtsbijstand en op het telefoontje van de secretaresse van de profklungel.. Mocht ik echt 3 mei pas een afspraak krijgen dan laat maar. Rechtsbijstand heeft gezegd dat niet te hoeven pikken en dat ik dan kan zeggen dat alle verdere contact dan via mijn advocaat verloopt.

Klinkt wel gewichtig toch? :-)

Wordt vervolgd!

Liefs Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Lucky,

Ja heb woensdag meteen gebeld maar hij en zn secretaresse waren niet aanwezig. Werd gisteren terug gebeld met de datum.... 3 mei!!! Ja daaaaag! Dat dacht ik dus niet! Nu word ik vandaag weer terug gebeld of ze me volgend week ergens ertussen hebben kunnen zetten. Zal mij benieuwen!

Heb ook het Vgz gebeld en ben tot de ontdekking gekomen dat zowel mijn eerste en mijn hersteloperatie bij mijn verzekering zijn ingediend! Das wel fraai zeg, twee keer voor dezelfde operatie geld verdienen. Ik heb uit eigen zak betaald en mijn verzekering heeft hun ook nog een keer geld 'geschonken'! Heb gevraagd daar hoe dat zit, volgens Vgz betalen ze altijd het ziekenhuis als hun wat declareren. En ik maar sparen voor de operatie omdat ik het niet vergoed krijg! Hun konden daar verder niks aan doen, moet contact met het ziekenhuis opnemen. Kan wel schriftelijk een klacht bij het Vgz indienen. Ga ik dus ook doen!

Heb vervolgens het ziekenhuis gebeld met de vraag waarom ze een operatie die uit eigen zak is betaald en de hersteloperatie hebben gedeclareerd, is het antwoord; dat is voor het consult en de medicijnen?! Ja natuurlijk.. Ik heb voor de operatie €3750,00 betaald en hun hebben twee keer €2761,00 gedeclareerd. Wel een beetje veel voor een consult en medicijnen lijkt me?! Dus daar ben ik nu ook mee bezig, pfff!

Verder heeft de rechtsbijstand me gisteren gebeld, krijg papieren opgestuurd die ik moet ondertekenen waarmee ik mijn medisch dossier vrij geef en waarmee ze mijn second opinion bij van der Weij op kunnen vragen. Dat wordt dan beoordeeld door een medisch ... (Ai, ben de naam vergeten) en als blijkt dat het een medische misser is, krijg ik alles vergoedt. Maar blijkt het een medische complicatie te zijn dan gaat het heel moeilijk worden om iets vergoedt te krijgen..

Mij lijkt dit geen complicatie, pocket is gewoon te groot dus fout van de chirurg, toch? Ben heel hard aan het hopen dat ze dit als een medische misser zien!

Nou, nu wachten op m'n papieren van de rechtsbijstand en op het telefoontje van de secretaresse van de profklungel.. Mocht ik echt 3 mei pas een afspraak krijgen dan laat maar. Rechtsbijstand heeft gezegd dat niet te hoeven pikken en dat ik dan kan zeggen dat alle verdere contact dan via mijn advocaat verloopt.

Klinkt wel gewichtig toch? :-)

Wordt vervolgd!

Liefs Star

Zo he wat een verhaal. Je bent goed bezig maar snap dat dit vermoeiend is. Ik ben heel benieuwd wat je chirurg hierop gaat zeggen als ze je vervroegd inplannen. Hoop het wel voor je!

Succes liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffffff, werd net teruggebeld met de mededeling dat ze me na het weekend terugbellen! Nou ja zeg?! Profklungel zat in Maastricht en hij moest ef kijken of ik ertussen kan volgende week. Zal dus wel niet, ook goed, dan neemt m'n advocaat contact op. Jezus wat n oetlul! Frustratie heerst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

MIJN GOD :107::107: Sorry dat ik schreeuw!

Dit is toch niet normaal???? Wat is dat voor en bandietenbende daar??? Hebben ze gewoon het hele bedrag, exclusief de prothesen ingediend bij jouw verzekering? En tot 2 maal toe? Dat lijkt me écht niet de bedoeling..... Dat lijkt me écht zooooooooo fout. Daar heb ik geen woorden voor (alhoewel haha)

SJongejongejongejonge. Rijk worden op andermans zak? En wij maar met ons allen betalen aan de ziektekostenverzekering, voor medische zorg... En zo een hufters (hier heb ik echt geen ander woord voor) jatten ons betaalde premiegeld om zo hun eigen zakken te vullen???? :104:

Volgens mij kan hier alleen al een advocaat op gezet worden....

Pfff sjonge jonge, zit ik me hier weer te ergeren haha, maar dit is ook NIET NORMAAL!

En ja hoor, meneer moet nog even in zijn agenda kijken.. tuuuuuuuuurlijk :44: Zeker het geld eerst veilig stellen op de Kaaiman eilanden, dát zal ie bedoelen!

Hm... :wacko:

En jij maar wachten..... Wat ontzettend k****!

Je rechtsbijstand is wel goed bezig. Meid ik hoop echt dat ze hier verder mee komen en dat je deze operatie gewoon vergoed krijgt... Maar zitten er nog verplichtingen aan? Moet je je door een bepaald iemand laten opereren? (profklungel van der Hulst?????) Ik zou zelf die man niet meer aan me laten komen.. maar als het zou moeten.... Of mag je gewoon bij van der Weij gaan? Las wel zoiets, maar misschien heb ik het verkeerd begrepen...

Als ik je verslag zo teruglees over je second opinion bij van der Weij... dan zit het wel goed wat betreft die medische misser... Misschien dat je hun dat nog kunt mailen? Dat dat belangrijk is, dat het erin staat en dat hij het verhaal misschien zo wil schrijven dat dat er makkelijk uit te halen is voor die medisch (adviseur?).???

Nou in ieder geval moet dit enorm veel energie kosten, maar volgens mij zit je op het moment wel in een fase waarin je er volledig voor gaat en dus de vermoeidheid niet voelt? Al zal het zeker heel zwaar zijn.... Want je hebt natuurlijk ook je bruiloft in je achterhoofd. Je wilt wel alles geregeld hebben voor die tijd....

Meid, heeeeel veel sterkte, in de hele periode.... Laat je niet kisten :35:

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje...

echt niet te geloven over die vergoedingen door de zorgverzekeraar.

Ik kan een heel verhaal typen, maar ditmaal is BB me voor geweest.

Precies een soortgelijke reactie die ik wilde geven!

Meid, ik hoop zo voor je dat het snel goed komt en dat jij alles vergoed krijgt de volgende keer!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik krijg echt n punthoofd van alle ontdekkingen die ik doe! Ga nu ook alles uit de kast trekken om de profklungel te laten boeten/betalen!

En BB, als ik in mijn gelijk gesteld wordt krijg ik een schadevergoeding en dan mag ik me laten opereren door wie ik wil. Had inderdaad van der Weij al gemaild of hij duidelijk de medische misser wil vermelden. Als dat allemaal goed afloopt mag hij me opereren:-)

Ga nu ook de consumentenbond schrijven over het feit dat verzekeringen gewoon uitkeren aan ziekenhuizen terwijl de patiënt zelf betaald en ben er ook over aan het denken om gewoon aangifte bij de politie te gaan doen wegens fraude. VieCuri kan het nu helemaal krijgen van me. Stelletje oplichters!

Lucky, misschien moet jij ook eens nakijken of jouw operatie ook gedeclareerd is? Vriendin van mij is een jaar voor mij ook door Dr Sawor geopereerd en ook bij haar hebben ze de operatie gedeclareerd en ook zij heeft zelf betaald! Ook zij gaat daar werk van maken om mij te steunen, lief! En hoe meer (aan)klachten des te beter. Ziekenhuizen liggen toch al onder vuur dus begrijp niet dat ze dit allemaal nog flikken. En mee weg komen ook nog! Ga ik een stokje voor proberen te steken, pfff komt geen eind aan deze onzin zeg. Kom steeds meer vreemde dingen tegen.

Liefs Star Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi stardust,

Een super doorzettingsvermogen heb je maar let op.

Ik begrijp je helemaal en zou het zeker ook doen...maar let op je volgorde aub...stel je nl voor dat je wel in je gelijk gesteld wordt maar ook verplicht ben om hem de correctie te laten doen wil je hem en het ziekenhuis pas daarna helemaal met de grond gelijk maken natuurlijk en niet ervoor.

Ik heb ook ooit iets via de rechtsbijstand geregeld en moest ook erg goed opletten dat ik niet te veel zei in de verkeerde volgorde zodat fouten al gedekt konden worden nog voor een advocaat ofzo kans heeft actie te ondernemen.

Ik bedoel dit niet betweterig en hoop ook niet dat je het zo ziet ....als je boos bent ben je geneigd net ff op het verkeerde moment te veel te zeggen...pas op met je volgorde van handelen en gooi niet je eigen ruiten in door woede.

Heel veel succes

Groetjes ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo!!! Hallelujaaaaaaa... wat een gigantische openbaring over fraude die daar even gepleegd wordt joh!

Ik heb me kostelijk vermaakt om bb haar driftige berichtje :45: Maarre... ik sluit me er helemaal bij aan :45:

Hoe kunnen ze dit wegboeken binnen de kliniek, snap ik niet?!

Grofffffff schandalig! En als dit bij jouw vriendin dus óók al is gebeurd, dan weten wij wel hoe het zit met alle anderen hè! Misschien even het rijtje afgaan hier :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Guppie,

Snap jouw berichtje helemaal. Maar heb vandaag de papieren van de rechtsbijstand ontvangen waarin duidelijk staat dat ik een schadevergoeding eis om me door Dr van der Weij te laten opereren omdat ik geen vertrouwen meer heb in van der Hulst en het hele VieCuri. Dat is waar ze nu dus werk van gaan maken. Maar bedankt voor je waarschuwing/tip!

En Piepke, ja BB heeft helemaal gelijk! Het is gewoon een groot fraude schandaal! Maar nu is mijn advocaat met letselschade bezig, voor fraude moet ik weer iemand anders hebben kennelijk. Maar ga dat zeker aankaarten dat ik daar wat mee wil doen. En een brief naar de ombudsman, klacht bij het Vgz indienen en als het nut heeft aangifte doen bij de politie van oplichting van de verzekering/fraude.

Zo, nu de hond uitlaten en meteen langs de brievenbus om mijn papieren voor de rechtsbijstand te posten. Hiermee kunnen ze mijn medisch dossier en second opinion opvragen.

Volgens mij heeft de rechtsbijstand de zaak nog eerder rond dan dat ik mijn afspraak bij de profklungel krijg! Als ik die volgende week niet krijg dan hoeft het voor mij niet meer, bekijkt hij het zich maar lekker en neemt m'n advocaat wel contact met hem op!

Fijn weekend allemaal!

Xx Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed van je verzekering dat je die al hebt.

Ik hoop echt voor je dat alles goed komt en ze er uiteindelijk genoeg uit halen op je operatie te doen en je bruiloft van te betalen ook...haha...of nee, een geweldige huwelijksreis...zodat je op het strand met geweldige borsten en een lekkere cocktail kunt zeggen...zo proost vicurie....haha

Toi toi toi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me kostelijk vermaakt om bb haar driftige berichtje :45: Maarre... ik sluit me er helemaal bij aan :45:

Soms moet het er ff uit he :106:

En Star! Ik heb bewondering ervoor dat je alles uit de kast haalt! SUpergoed. Ik ga zelf ook eens bellen naar mijn verzekering, want als ik erachter kom, dat ik een 'schadevergoeding' gehad heb, op basis van een uitbetaling van mijn verzekeraar, dan is Valkenhorst ook nog niet jarig :104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.