Ga naar inhoud

Stardust : 16 oktober 2012 : Dr. van der Hulst : Viecuri Venray


Aanbevolen berichten

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste Reactie

Ben zojuist pas thuis gekomen, heb toch een nachtje moeten blijven.

Hey star,

heerlijk..weer thuis...

Maarre....was het de bedoeling dan dat je meteen dezelfde dag weer naar huis mocht?? Dacht dat dat bij hun standaard was om een nachtje te blijven..

Doe rustig aan meid, je verslagje komt wel...

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ben geïnstalleerd, zal m'n verslag(je) evenement jullie delen.

Gisteren moest ik om 12u me melden in het VieCuri ziekenhuis in Venlo. Kom om 11.45u met m'n moeder aan op K2 waar ze me heen verwezen hadden en kreeg meteen te horen: nee mevrouw dan zit u hier fout. Hier komen geen patiënten van prof van der Hulst.. Pffff begint meteen goed! Na aandringen van mij dat ze toch eens moest gaan kijken of mijn naam niet ergens stond en waar ik dan wel moest zijn kwam ze tot de ontdekking dat ik toch op de juiste afdeling was. Maar m'n bed was nog niet vrij dus of we even in een of ander hok wilden wachten. Hmmzz..

Om half 1 was m'n bed zowaar klaar, een 2 persoonskamer, gelukkig geen 4 persoons! Intake gesprekje met een andere zuster die me vertelde dat ik wel een nacht moest blijven terwijl iedereen die ik gesproken heb, incl prof dr van der Hulst me allemaal vertelden dat het dit keer een dagopname was en dat dat geen enkel probleem was. Totaal niet voorbereid dus dat ik een nacht daar zou blijven! Vriendje meteen opgebeld of hij na z'n werk nog wat spullen kon brengen en mij dus niet mee naar huis kon nemen.

Ik kreeg 2 paracetamol en een half pilletje wat voor te ontspannen was ( half werktniet!!!) en om 13.45u werd ik EINDELIJK naar de ok gereden. Daar aangekomen kreeg ik woorden met een of ander w*f die zei dat ik m'n gelnagels nietverwijderd had, pfffrrt wie is zij dan?? M'n wijsvingers is de gel helemaal d'r af, de rest zit een dunne laag. Exact zoals de vorige keer en zoals me gezegd was te doen. Rotte bemoeial.. Maar ze werd als snel de mond gesnoerd door van der Hulst hihi!

Van der Hulst vertelde me dat hij besloten had om voor de 550cc extra high profile te gaan en dat t dat ook ging worden. Ok.. Vertrouw op zijn oordeel, hij is de professor..

Anesthesist kwam en weg was ik..

Om 16.30u werd k wakker op de uitslaapkamer, PIJN!!! Echt niet normaal, alsof mijn borsten en ribben in de fik stonden! Dit had ik de vorige keer dus echt niet! Na verschillende morfine spuiten hadden ze om 18.30u de pijn enigszins onder controle. Kreeg dan ook een morfinepomp waarop ik indien nodig iedere 5 minuten kon drukken voor een dosering. Nice :-) heb zo voor het eerst een beetje redelijk kunnen slapen in het ziekenhuis.

Om 19.15u was ik eindelijk terug op m'n kamer en ergens heel erg blij dat ik een nachtje moest blijven. Voelde me totaal niet capabel om naar huis te gaan, laat staan uit bed te komen wat ik dus ook niet mocht. Fijn, krijg je zo'n ijzeren bak onder je billen geschoven, of je even een plasje wil doen.. Hmzz..

Kreeg rond 20.30u eindelijk een boterham (was toch al behoorlijk lang nuchter!) en had echt honger. Tot k de boterham half op had, toen werd ik misselijk. Niets meer eten dus!

Heb t nog 21u zien worden en toen was k vertrokken naar dromenland, heerlijk! Alleen werd ik om 1u wakker, klaar wakker. Maar dankzij de morfine pomp die ik om 3.30u voor het laatst gebruikt had, toch tot 6.30u geslapen. Redelijk goed uitgerust wakker geworden. Ontbijtje gegeten zonder misselijk te worden, ook wel zo fijn!

De zuster kwam toen langs me blij maken met een dooie mus.. Ja je drains kunnen er dadelijk wel uit. Niet dus.. Ben met drains naar huis waar inderdaad tegenover de vorige keer amper wat in zit. Hoop dat ze er morgenvroeg uit kunnen, heb morgenmiddag een crematie en koffietafel, wil ik toch niet met m'n zakjes zitten..

Het goede nieuws is wel dat ze de martelband afgeschaft (?) hebben. Volgens diezelfde zuster hoef ik hem niet om, prima, is toch een ronding!

Nou en vanmorgen om 11 uur was ik dan thuis met m'n drains en n doosje antibiotica. Stel nieuwe boobies van 550cc per stuk en nieuwe borstplooi aan beide zijden, wat overigens vrij pijnlijk is maar goed, wie mooi wil zijn..

Er gaan nog foto's komen maar nu even rusten. Ben misselijk van alle pilletjes en n beetje zeurderig aangelegd op t moment dus denk dat ik m'n oogjes eventjes dicht moet gaan doen.

Fijne avond allemaal, hou jullie op de hoogte!

Liefs Star xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei zie aardig wat type fouten.. Fijn zo'n tekstvoorspelling op de iPad..

En Lucky ja klopt normaal is bij hun standaard nachtje blijven maar bij herstel operatie moeten hun zelf betalen en dan willen ze je t liefst zo snel mogelijk t bed uit voor de volgende patiënt. Bij mij dus niet gelukt haha!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Star,

pfff...heftig verhaaltje meid! :98:

Wat een rommeltje daar in Venlo zeg.....Kan me helemaal voorstellen dat je dan over de zeik gaat, vooral als er dan ook nog iemand beneden bij de OK gaat zeuren over je gelnagels..(vind ik persoonlijk wel raar, want mij was verteld tijdens de intake dat alle gelnagels eraf moesten....)..but so be it. Gelukkig heeft dr. van der Hulst het opgelost ;)

En wat rot dat je zoveel pijn had?? Toen ik op de uitslaapkamer lag en daarna in het ziekenhuis viel de pijn mee, mede door diezelfde morfine pomp. Ik heb toen wel geen oog dichtgedaan die nacht, mede door de spanningen en stress die er dan toch uitkomen. Die drains had ik ook, maar bij mij kwam er echt veel vocht uit. die heb ik de 4e dag na mijn operatie pas kunnen laten verwijderen...De pijn begon pas de dag erna, toen ik eenmaal thuis was..jeetje man, niet te houden en ik had alleen paracetamol. Ik lees hier bij andere meiden dat ze nog andere pijnmedicatie krijgen. Manlief werd ooit eens geopereerd aan z'n meniscus en die kreeg me toch een lading pijnmedicatie mee destijds en ik met m'n bv niets. moest zelf paracetamols halen. dat vind ik nog steeds een kwalijke zaak!

En wat raar dat die "martelband" niet meer hoeft? Had dr. van der Hulst dat ook al van te voren gezegd dan? Ik neem aan dat hij vanmorgen nog geweest is?

En Lucky ja klopt normaal is bij hun standaard nachtje blijven maar bij herstel operatie moeten hun zelf betalen en dan willen ze je t liefst zo snel mogelijk t bed uit voor de volgende patiënt. Bij mij dus niet gelukt haha!

Dat dacht ik al...jeetje en dan ook nog op een 2-persoonskamer. Je zult vast geen badjas hebben gekregen deze keer!! :139: Over zulke dingen kan ik me dus echt kwaad maken..schandalig :30:

maar hoe is het nu met de pijn?

En morgen crematie??..ik hoop dat het gaat...ps..ik moet morgen ook naar een crematie... :103:

Sterkte alvast voor morgen hè meissie!!

XX :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Lucky,

Ik heb vanmorgen gebeld voor de drains, kan dalijk om half 12 terecht. Met een paarmilliliters sjoemelen moeten ze d'r uit gaan. Wil zo echt niet met die dingen naar de crematie en wil er wel echt heen. Jij hebt ook crematie? Heel veel sterkte gewenst (dezelfde?).

Ja m'n gelnagels was mij gezegd alleen de wijsvingers verwijderen, precies zoals de vorige keer (wat pas 4 maanden geleden was) en nu opeens gezeik d'r over?? Maar goed, t is gebeurd. T zelfde vond ik zo raar met die band, hoeft nu opeens niet meer?? Vind het niet erg want die was behoorlijk irritant. Maar vraag me wel af of het verschil dan zit tussen dr Sawor en dr van der Hulst of dat het verschil tussen Venlo en Venray zit??? Heb de vorige keer bijna anderhalve week met m'n drains gelopen en nu is het echt minimaal. Echt raar.. Badjas kreeg ik de vorige keer trouwens ook al niet want die waren op... Pfffft!

Qua pijnmedicatie heb ik nu ook niets gekregen. Zelf paracetamol en evt diclofenac halen. Heb ook nog tramadol thuis maar die werken bij mij niet. Heb van hn alleen antibiotica meegekregen waar ik echt kotsmisselijk van word, heel erg fijn.. Neem ze al in met wat yoghurt en dat helpt een heel klein beetje.

De pijn is nu ef te doen, als k net op ben heb ik eerst een huil uurtje, alles is stijf en die klote drains doen echt pijn. Dit keer zijn ze ook niet ingepakt met gaasjes maar gewoon hup de bh d'r overgetrokken. Zal ook heel blij zijn als ze dalijk d'r uit gaan. Hoop dat de zuster er in trapt..

Maar k word zo opgehaald voor naar het ziekenhuis te gaan, dus tot later.

Heel veel sterkte vanmiddag gewenst.

Liefs Star xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Star,

pfff..verlost van die drains...fijn...

De pijn is nu ef te doen, als k net op ben heb ik eerst een huil uurtje, alles is stijf en die klote drains doen echt pijn. Dit keer zijn ze ook niet ingepakt met gaasjes maar gewoon hup de bh d'r overgetrokken. Zal ook heel blij zijn als ze dalijk d'r uit gaan.

Oooh, wat erg, maar ik weet helemaal niet meer hoe dat was bij mij...de eerste week leefde ik wel, maar eigenlijk ook weer niet..snap je. Ik had echt te weinig aan die paracetamols....ik moest deze week naar de tandarts voor nieuwe vullingen, nou, daar lach ik gewoon om...ik weet nu wat pijn is...

En die band...weet het eigenlijk ook niet maar lijkt mij raar dat er verschil qua behandeling zou zijn tussen Venlo en Venray...of tussen Sawor en van der Hulst...1 team toch?

Nou, meissie, ben blij dat je van die drains verlost bent...Hoop dat de misselijkheid snel afneemt..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stardust

Heb helemaal jouw operatie gemist door mijn reis!

Gefeliciteerd met je 550cc meid!! Super!

Heb je al stiekem gekeken? of toch nog maar even die bh om laten? :)

Fijn dat die drains er zo snel uit konden, maar wat een gedoe daar in het ziekenhuis zeg! Vreemde gang van zaken (of moet ik zeggen: normale gang van zaken maar zo hoort het eigenlijk niet..... :unsure: )

Je moest op afdeling K2 zijn.... Misschien was K3 beter geweest, ivm de vriendelijkheid van de meiden?? ;)

Doe rustig aan! En hoop dat je je al wat beter voelt!

Hoe lang moet je die antibioticum nog nemen?

Liefs BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej BB'

Hoe was je reis? Lekker genoten?

Ja het gedoe in het ziekenhuis was echt triest, maar goed als m'n boobs nu goed worden neem ik dat voor lief! Zoals je op de foto's kunt zien zijn m'n tepels door de nieuwe borstplooi erg naar beneden getrokken. Hoop heel erg dat dat nog wat bijtrekt..

Haha afdeling K3! Als k ooit weer naar het ziekenhuis moet ga k die afdeling eens proberen. Gezellig de hele dag zingen met z'n allen!

Antibiotica moet ik 3 keer per dag nemen, maandag is de laatste keer gelukkig. Neem het met wat yoghurt dat helpt een beetje maar word toch telkens weer misselijk. Nog n paar daagjes maar, komt goed.

X Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Star

Reis was heel mooi! Hebben echt genoten!

Komende paar maanden zitten we ook nog in Spanje, maar dan op onze vaste plek aan de kust. Waar we iedere winter zijn :)

Ik heb je foto's gezien en wacht nog op een zij-aanzicht foto hihi. Kijken hoe die protheses zitten, want volgens mij (iets te zien op die foto die je iets schuin van voren gemaakt hebt) heb je je prothesen nog wat hoger zitten dan ze uiteindelijk komen te zitten. En als ze zakken, dan komen je tepels hoger op je prothese te staan, dan wijzen ze dus niet meer naar beneden :)

Weet je welk profiel of welk nummer je hebt? 801? 802? of zoiets?

En idd... anitibioticum innemen met melkproducten kan de klachten verlichten.... Hoop dat het gauw maandag is ;)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey star,

nu lees ik ff wat bb geschreven heeft over het nummer van je prothese..

ik heb destijds niets meegekregen maar ik heb dus achteraf een belletje naar de kliniek gepleegd om mij een kopie op te sturen van de serie-nummers...(die had ik trouwens wel binnen 2 dagen in huis)

Heb jij daar de de 1e keer ook niets van meegekregen? en nu?

Ik hoop dat de misselijkheid al iets weg is btw...

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad wel zo'n kaartje meegekregen van m'n protheses maar daar staan zoveel nummertjes op.. Geen idee welke je bedoelt.. Kan het 812N zijn toevallig?

812N Dat is extra high profile!!!! WOW Super!

Uhm even de tabel-info erbij: breedte prothese: 12,5 cm en een projectie van: 6,4 cm!!!! Dat is super!!

Ik zal trouwens eens even snel naar je foto gaan kijken :) Ben benieuwd :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Star,

ik mag 3 dagen later....maar nu kan het dus ook op dinsdag? Er is weer veel veranderd..vorig jaar was het alleen op donderdag, die controles....

Dan komen we elkaar niet tegen dus.....

Hoe gaat het nu met de misselijkheid? Helemaal weg nu..ik hoop het maar..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.