Ga naar inhoud

Stardust : 16 oktober 2012 : Dr. van der Hulst : Viecuri Venray


Aanbevolen berichten

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste Reactie

Het is zeker laf van hem maar ook een beetje in mijn voordeel..

M'n advocaat vindt daardoor dat hij niet met mij naar een oplossing wil zoeken en zich onprofessioneel gedraagt. En dat werkt dan hopelijk in zijn nadeel!

En mijn papieren zijn bij de rechtsbijstand ontvangen voor mijn medisch dossier en second opinion vrij te geven en zijn verstuurd naar de medisch adviseur, spannend hoor!

#fingers crossed!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeker laf van hem maar ook een beetje in mijn voordeel..

M'n advocaat vindt daardoor dat hij niet met mij naar een oplossing wil zoeken en zich onprofessioneel gedraagt. En dat werkt dan hopelijk in zijn nadeel!

Hmz.. ik kan me idd niet voorstellen dat dit op wat voor een manier dan ook in zijn voordeel kan werken :17:

*ook fingertjes gecrossed* :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb t druk druk druk gehad, vandaar ef niet hier op t forum geweest.

Heb helaas nog niets van de rechtsbijstand gehoord. Ga van de week eens een mailtje sturen met de vraag if de medisch adviseur al met mijn zaak bezig is...

Krijg wel steeds meer last van m'n verschoven protheses, op m'n rug liggen voelt echt eng aan. Ondanks dat ik met m'n beugelbh aan slaap, durf alleen onder de douche de bh uit, triest toch.. En het gaat steeds erger steken, voelt af en toe aan alsof d'r een breinaald ingeprikt wordt. Hoop dus dat ik snel wat hoor want met deze klachten terug naar het ziekenhuis gaan is geen optie.

De profklungel wil me niet spreken en die andere muts zegt dan eruit halen en niks erin. Dacht t niet!!!

Zodra ik meer weet meld ik me meteen!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Hallo allemaal,

Ten eerste excuses voor m'n lange afwezigheid. Ben sinds april met een nieuwe baan begonnen en heb het mega druk. Niet veel tijd om na te denken over m'n boobies gelukkig.

Ik heb al zo veel geluk met twee slecht uitgevoerde borstvergrotingen in het VieCuri ziekenhuis. Nou, de ellende blijft zich gewoon opstapelen bij mij (het is me gewoon niet gegund die boobs begin ik te denken) want Dr van der Weij reageert niet. Helemaal nergens op!!

Zal ef bij het 'begin' beginnen..

Toen ik het hele rechtsbijstand verhaal in gang heb gezet ging het best vlug, werd meteen werk van gemaakt en m'n advocate doet haar uiterste best om alles zo vlug mogelijk af te wikkelen omdat ik zo'n last blijf houden.

Medisch adviseur werd ingeschakeld en die zou binnen 6 weken zijn advies uit brengen over mijn zaak. Het VieCuri heeft mijn dossier netjes op tijd (?!) aangeleverd maar Dr van der Weij reageert nergens op.

En dat terwijl die second opinion veel belangrijker is dan mijn dossier van het VieCuri!

Mijn advocate en ikzelf zijn nu al bijna 3 maanden bezig om hem te spreken te krijgen of dat hij de second opinion gewoon op de post doet!

Zijn vrouw Suzanne van der Weij is wegens omstandigheden niet aan het werk helaas. Met haar had ik goed mail en telefoon contact. Hoor ik (begrijpelijk) ook al 3 maanden niets meer van.

M'n advocate heeft verschillende malen naar de praktijk gebeld en ik bel iedere week 1 of 2 keer, soms 3 keer. Ligt eraan of m'n drukke schema dat toe laat.

Telkens wordt ons beloofd dat Dr van der Weij ons terug belt maar nu 3 maanden later geloof ik er niet meer zo in.. Heb zojuist nog gebeld, kreeg te horen sorry het is druk en we zijn onder bezet. Ja maar 3 maanden wachten op of een telefoontje of dat hij m'n second opinion verstuurt vind ik wel bijzonder lang! Hij hoeft me geeneens te bellen, stuur gewoon die papieren op naar de medisch adviseur! Secretaresse kan die toch wel even in een envelop doen??

Pffff sorry hoor dat ik zo reageer maar wordt er echt gefrustreerd van! Ben inmiddels ook al zo paranoïde dat ik begin te denken dat de profklungel hier iets me te maken heeft?! :-s

Heb m'n nieuwe werkgever hier niet over ingelicht (gelukkig) want zie het er niet meer van komen dat ik voor m'n bruiloft opnieuw geopereerd ben en dan uitbetaald door de rechtsbijstand/profklungel..

Mocht er toch nog ooit een operatie aankomen vertel ik het dan wel, is voor latere zorg nu.

Slaap nog steeds met de beugelbh aan, kan niet zonder op m'n rug liggen. Rechterprothese schuift/draait ook steeds verder richting oksel. Lijkt net of ie langzaam achter de spier uit komt. Word er moedeloos van.

Mijn tante is 4 weken geleden door Dr Sawor geopereerd. Ze had PIP implantaten van 25(!!!) jaar geleden er nog inzitten en die zijn nu gewisseld.

Mooie druppelvorm protheses voor de spier, Cc weet ik niet, maar heel mooi gedaan moet ik zeggen! Precies wat hij dus de eerste keer bij mij ook had moeten doen..

*Zucht*

Hoop echt dat ik jullie nog eens kan laten horen dat alles geregeld is maar tot nog toe geloof ik er niet meer hard in..

Liefs Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

oef.....

Het begint nogal een vreemd verhaal te worden wat betref van der Weij he..... Ik lees de laatste tijd steeds vaker dat hij ook consulten op zondag doet (misschien dan eens bellen ;) )

Maar ik vind het raar dat hij niets van zich laat horen........

Die Suzanne..... sja.. daar zou je sowieso niets aan gehad hebben hoor.. DIe was tegen mij ook heel aardig in het begiin, maar toen ik zei dat de offerte niet klopte had ze 1000 woorden nodig om zich eruit te lullen, om zich vervolgens helemaal vast te lullen... Dusssss

Maar het zou van der Weij netjes staan als hij even actie zou ondernemen! Het is ongehoord dat hij je zo lang laat wachten....

Ik zal eens kijken of ik een rechtsstreeks emailadres kan achterhalen voor je.... Misschien dat je er iets aan hebt, mocht ik het kunnen achterhalen!

Succes!! maar wat een vervelend lang verhaal wordt het voor je :(

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt BB!

Heb gisteren nog een mail van de rechtsbijstand gehad.

Als 17 juni de second opinion van van der Weij nog niet binnen is gaat de medisch adviseur toch zijn advies uit brengen. Als blijkt dat hij dat niet zonder de second opinion kan gaat m'n advocate andere stappen ondernemen om het te verkrijgen..

Ben nu wel behoorlijk bezorgd dat hij dalijk de profklungel in z'n gelijk stelt en niet mij zonder die second opinion.. En dat het te veel werk/moeite kost om van der Weij het alsnog op te laten sturen.

Pfff waar ben ik toch aan begonnen zeg..

Hopelijk heb ik snel goed nieuws.

Liefs Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey Star,

echt vreemd dat die van der Weij maar niet reageert. Ik zou dan ook achterdochtig worden.

Ik duim voor je dat van der Weij zijn papieren snel opstuurt voor de 17e juni.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Nou er zit een beetje vooruitgang in de zaak, maar geen positieve helaas..

Heb uiteindelijk via de Boerhaave kliniek toch de second opinion naar de medisch adviseur opgestuurd gekregen.

Helaas heeft van der Weij het niet zo op papier gezet als dat hij het mij verteld heeft..

Telefonisch contact gehad met de rechtsbijstand en te horen gekregen dat ik geen sterke zaak heb daardoor.

De aanklacht voor het VieCuri is klaar en goedgekeurd door mij, zal komende week wel aankomen. Zeer waarschijnlijk wordt mijn klacht afgewezen en zullen er verdere stappen ondernomen moeten worden door de rechtsbijstand. Maar ik moet er vanuit gaan dat ik het ga verliezen.. Plastische chirurgie is kennelijk moeilijk te winnen omdat het resultaat niet gegarandeerd wordt.

Ik voel me echt zwaar K*T erdoor... Zie het er niet van komen dat ik iets vergoedt krijg dus moet dubbel hard gaan sparen.. En voor m'n bruiloft in Juni en voor een nieuwe borstvergroting, het liefst voor Juni..

Dat gaat me waarschijnlijk nooit lukken aangezien ik ook nog sinds mei aan m'n nieuwe baan ben begonnen waar ik in een lage functie ben ingedeeld omdat ik nog aanvulling vanuit de ww kreeg. De ww is gestopt sinds deze maand en de belofte dat ik dan naar de functie ga waar ik behoor is niet nagekomen vanwege te hoge personele kosten. WTF! Begint dat gelieg nu overal?? Daarbij heb ik ook nog eens een 0-uren contract dus ben dubbel genaaid.

Dus zoek nu verder naar een baan en een pc, aangezien ik met van der Weij nu ook wel klaar ben!

Denk dat ik toch zelf aan het betalen kom maar dan liever bij iemand die wel met me communiceert.

Pffff! Iemand nog suggesties voor een goede pc?

En m'n rechterprothese is verder richting oksel aan het schuiven en ik wil toch dat er iemand naar kijkt. Is het stom als ik evt Dr Sawor vraag er naar te kijken?

Naar de profklungel ga ik niet meer, wil me trouwens ook niet spreken. Maar vind het een beetje eng worden nu dat het steeds verder schuift. Ben tenslotte toch bij hun geopereerd dan zal er toch ook iemand zijn die er naar kan kijken? Of is dat raar?

Weet het allemaal even niet meer...

Liefs Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.