Ga naar inhoud

Stardust : 16 oktober 2012 : Dr. van der Hulst : Viecuri Venray


Aanbevolen berichten

Heej Lucky,

Ow ik had geen idee welke dagen er controle gehouden word. Weet dat ze op dinsdag en vrijdag doen opereren, misschien dan ook de controles? Ah jij 3 dagen later dus op vrijdag. Ja dan komen we elkaar inderdaad niet tegen. Jammer!

Mijn misselijkheid is weg, jippie!!! En mijn pijn ook zo goed als. Verveel me helemaal rot dus, geen pijn meer maar evengoed niets mogen doen. Pffffff! Heb vandaag de hond weer zelf uitgelaten, lekker van het weer genoten. En ja toch de blaadjes in de tuin opgeruimd.. Voorzichtig hoor! :-s

Nog 1 weekje dan mag ik weer autorijden, kan ik tenminste weer ergens heen!

Heb net nog vlug vriendlief foto's laten maken, zijn niet zo goed gelukt zie ik maar goed, foto's 1 week po staan erop!

Fijne avond nog.

Xx Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey star!!

Rustig aan he meid hahahaha. Blaadjes opruimen in de tuin..... :93:

Gelukkig wordt het slechter weer, zodat dat dadelijk niet meer kan.... Repeterende bewegingen moet je vermijden he... niet strijken, dweilen, ramen zemen en blaadjes opruimen ;)

Maar superfijn dat je niet meer misselijk bent en dat de pijn weg is!!

Ik ga ff je foto's spieken :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej BB,

Ja ik weet het je hebt helemaal gelijk met m'n blaadjes opruimen. Vriendje was ook zeer boos toen hij van het werk thuis kwam.. Ga proberen me rustig te houden maar is zoooooooooo moeilijk als je geen pijn hebt! En ADHD hebt.. Pfff! Maar k doe m'n best.. Nog 5 weekjes te gaan haha!

Wens je nog een fijne avond, ik ga m'n bedje maar eens opzoeken.

Welterusten xxx Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

OH weet je? Je hoeft het niet voor mij te laten hoor hahaha. Maar voor jezelf!

Jij bent toch diegene die geen kapselcontractie wil? ;)

Iedereen denkt altijd dat ik hun zit te pesten en dat ik ze terecht wijs :45:

Maar ik doe dat niet voor mezelf hoor :38: Ik ben alleen zo bang dat jullie jezelf voor je kop slaan over een x aantal weken/maanden.... Want weet je.... Als je nu te veel doet, dan kan het zomaar zo zijn dat je nog een keer een herstelperiode voor de boeg hebt, en dat wil je niet, toch? :D

Ga maar lekker een boekje lezen, of een filmpje kijken :)

En nee, ik ben niet boos op je :)

hihi

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Star,

jammer dat we ons niet zien bij de controle...

En goed luisteren naar doc :45:

Nee, zonder gekheid, als je je vrij goed voelt zal het niet meevallen om niet te veel te doen.

Ik ga ook ff kijken naar je foto's.

Tot snel!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben voorlopig opgezadeld met vertaal werkzaamheden van een website en vacatures te plaatsen voor een bouw bedrijf dus kan rustig achter m'n laptopje gaan zitten en zal niet meer naar de blaadjes kijken hihi!

Vriend lief en m'n vriendinnen kregen er ook al een verzakking van dat ik alweer allemaal dingetjes aan het doen was dat ze dat meteen de kop ingedrukt hebben, lief zeg.. Hmmz.. Haha!

En nee BB, vat het echt niet verkeerd op als je dat zegt, je hebt gewoon hartstikke gelijk. Ga m'n best doen!

Fijne avond nog allemaal!

Liefs Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb me vandaag heerlijk rustig gehouden voor mijn doen, trots op mezelf hihi!

Maar wat is er met het weer gebeurd? Brrrrrr! Hier vind ik echt niks aan hoor. Maar nog 5 weekjes en dan ga ik met vakantie, dus mag niet klagen eigenlijk. Hoop dat ik dan weer met mn koffer mag sjouwen anders moet vriendje lief er 2 slepen, beetje sneu aangezien ik de zwaarste koffer altijd heb! Kunnen beter ruilen dit keer B) !

Hoop wel voor de vakantie nog een paar bh's te kunnen kopen, zag er hier al verschillende mooie voorbij komen!

En hopelijk past mn nieuwe tankini nog.. :o deze zomer gekocht en pas 1 keer aangehad..

Ik ga eten, smakelijk voor diegene die ook nog moeten eten of aan het eten zijn en een fijne avond!

X Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Star,

:beach:

lekker, over 5 weekjes op vakantie......

En ik zou zeker je vriendje die koffers laten dragen, die zijn vaak best zwaar... (zelfs die van je vriendje :22: )

Welke mooie bh's heb je voorbij zien komen dan??? Ben benieuwd! En anders nog een excuus om nog een mooie nieuwe tankini op de kop te tikken...pffff...erg vervelend voor je, al dat shoppen :45:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Lucky,

Jaaaaaa echt heel erg dat shoppen hihi! Ma moet nog even wachten, voorlopig de mooie bh van het ziekenhuis aan. Heb vandaag wel een nieuwe met haakjes erbij besteld want die domme uitvinding met klittenband is echt niet handig.. Houdt geen 6 weken bij mij!

Die strapless bh van BB vind ik super mooi! En ben zo op de site uitgekomen van lace-lingerie, zeeeeeer mooie bh's! Maar weet ook nog niet welke maat ik heb dus nog even wachten met bestellen.

Altijd weer dat geduld hè pfff :-)

Hoe is het met jou?

Xx Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Star,

jaaaa, die van bb , die strapless is ook helemaal geweldig en zit ook nog eens heel goed volgens haar. Maar zij heeft hem 2 maten groter moeten kopen volgens mij, dus dan durf ik die niet online te bestellen. Vaak klopt die maatvoering voor geen meter.

En die lace-lingerie, ook helemaal geweldig!!!!

Ik had een bh besteld..(of beter gezegd..hubby..) via een duitse website en die blijkt nu een hele lange levertijd te hebben. Ik gisteren gebeld op mijn beste duits en ze begrepen het en ze zouden het geld terugstorten. Vandaag stond het al op mijn rekening. Heb ik maar gelijk een nieuwe Prima Donna besteld...och ja, je moet toch wat :45:

Maar ik had ook 2 van die klittenband beha's. Toch hebben die de 6 weken overleefd. Ik had er dus wel 2 dus kon wel afwisselen.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaa, die van bb , die strapless is ook helemaal geweldig en zit ook nog eens heel goed volgens haar. Maar zij heeft hem 2 maten groter moeten kopen volgens mij, dus dan durf ik die niet online te bestellen. Vaak klopt die maatvoering voor geen meter.

1 maat groter ;)

Heb normaal 75F en in de Wonderbra Lace2 heb ik 75G (viel achterover toen ik het hoorde haha, met mijn 450cc :45: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dan zal ik een maat groter in gedachten houden als ik ga bestellen. Maar eerst tegen die tijd me op laten meten voor de maat, ben benieuwd!

Krijg zo m'n lingerie verslaving wel weer terug hihi! Na al zo lang alleen maar maximizers gedragen te hebben ben ik nu wel toe aan mooie lingerie! Dus snap jou helemaal Lucky!

Ik heb 1 klittenband bh, die van de vorige keer past niet meer.. Knapt open haha. Wachten op m'n prachtige haakjes bh.. Pfff!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knapt open?? whoehahahaha...geweldig!!!! Ik snap daar helemaal niets van??? .. :154:

Maar ik met mijn lingerie-verzameling...ooh, ben verslaafd aan dat spul en vooral die duurdere merken. Bij de hunkie kan ik niet slagen..die passen op een of andere manier niet om mijn boobs. en die vallen ook zo klein. een 75e van Hunkie is mij te klein..Maar die mooie kanten bh's..love it!!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Lucky toch! Die klittenband die kraakt zo heel langzaam open met ademen. En ja ik adem 24/7 hihi!

Maar bedoelde m'n vorige bh, deze nieuwe is een maat groter en de klittenband doet het nog.

Jaaaaa wil ook graag bh's gaan shoppen! Kan ik ook eindelijk voor de feestdagen eens zo'n kerstpakje kopen ;-) hihi! Maar inderdaad, mooie kanten bh's, I love it!!!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Vandaag precies 2 weken po en m'n hechtingen zijn verwijderd! Het zag er goed uit volgens de verpleegkundige. Heel erg blij dat te horen! Heb foto's erop gezet.

Wel lastig om de volgende controle afspraak met van der Hulst te kunnen plannen. Ik moet wachten tot zijn secretaresse belt want hij is maar 1x per maand in Venray aanwezig. Dan moet ik dus wel in Venray en niet in Venlo. Ben benieuwd dan wanneer ik de afspraak krijg want ga over 4 weken op vakantie. Jippie!!

Maar eerst morgen weer een crematie, pfff! Dus ef niet zoveel hier aanwezig..

Fijne avond!

Liefs Star x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Star

Jeetje alweer een crematie... pfff, heftig!

Sterkte!

En over die controle, ach, als het na je vakantie is, is het ook niet erg he.. Je boobies blijven wel hoor ;) Ik ben pas met 3 maanden op controle geweest en toen zaten ze er ook nog aan :D

En ik heb je foto's bekeken. Wat mooi zeg!! Ze zijn supernatuurlijk. Ik heb het idee dat ook je prothesen wat meer op hun plek zijn gaan zitten, want het lijkt of je tepels een stukje hoger zitten nu! Alles staat nog redelijk strak gespannen, dus over een paar weken ziet dat er nóg heel anders uit. Maar ik vind het nu al heel mooi!

Hoe voelen je boobs nu eigenlijk? Nog last van iets?

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meisie,

enne..gaat het wel o.k.??

Heftig dagje weer gehad hè..pfffff... :147:

Maar ik heb net ook even naar je foto's gekeken, heel erg mooi hoor!!! Het word steeds natuurlijker.

En de volgende controle dus wel in Venray??... en het is zoals bb al schrijft..dan maar iets later op controle. eerst maar lekker op reis en genieten van je..... :38::13:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Nou mijn controle zou op 14 dec zijn maar die dag kom ik terug van vakantie. Ga ik niet redden dus! Nieuwe afspraak gemaakt, 8 februari!! Jeetje duurt nog ef.. Maar hoe zit dat dan na de 6 weken? Begin je dan met masseren of wat? Kon mevrouw aan de telefoon me niet vertellen, moet ik volgende week voor terug bellen. Dan is diegene die het wel weet aanwezig, pfff!

Verder moet ik zeggen dat het goed gaat. Moet wel een beetje opletten of ik niet teveel doe. Heb geen last meer namelijk.. Morgen ben k 3 weken po en begin ik weer met wat werken, voorzichtig!

En ze worden inderdaad steeds mooier naarmate de tijd vordert! Zal van de week foto's maken.

Tot gauw!

Liefs Star XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.