Ga naar inhoud

Bboob : 10 september 2012 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Ik ben ook alweer voor jou nieuwsgierig haha. We waren bij mijn eerste keer ongeveer gelijk aan de beurt en nu ben ik alweer 6 weken van mijn 'wissel' haha.

Nu jij weer....

Ga lekker voor die grote tieten, dan regel ik deze keer de begrafenis voor je 'oude'. Ik zal kijken dat de kist aan een kant wat minder groot is, dan aan de andere kant, omdat er 50 cc verschil is... Kunnen we een broodje meer eten voor dat geld :38:

Fijn dat je niet zenuwachtig bent, maar hey, je gaat ook al voor de vierde keer he, moet toch langzamerhand een 'eitje' voor je zijn. En deze keer heb je er gewoon veel meer vertrouwen in, dat scheelt ook enorm! Toen ik voor mijn wissel ging, had ik ook zoiets van: laat maar komen. Ik vertrouwde gewoon helemaal erop dat het goed kwam.

Ticker, ticker, ticker :45:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 638
  • Created
  • Laatste Reactie

Het vreemde is dat ik deze keer helemaak geen stress heb, lijk er alle vertrouwen in te hebben... Vrouwelijke intuitie misschien? :)

Jaaahaaaaaa sixth sense :P;)

Gaat ook helemaal goedkomen!!! Kan niet wachten om het verschil te zien, en daarmee ook de vebetering en de wijzigingen die er gaan gebeuren!

Je eigen reactie achteraf ben ik nog het meest benieuwd naar, en dat je die 6 cm tussenruimte ook voorgoed vaarwel mag zeggen :D :D :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG ,nog zo kort !!!!!! :20:

Oe wat ben ik nieuwsgierig hoe mooi ze gaan worden !!!!!!! :123:

En heerlijk dat t gevoel helemaal goed zit bij Ploviertje,super!

Heel logische verhaal ook van hem naar jou toe,heeft er duidelijk verstand van.Toppie!

Kom je tegen die tyd nog even succes wensen :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook zooooo benieuwd!

Is de eerste keer dat ik er zonder angst naar toe leef, ik kan mezelf zelfs bedwingen om bh's te kopen ( wat anders wel een verslaving werd ) want binnenkort zijn ze te klein woehahahahahaaaaa :)

Super druk in de zaak momenteel met dat gezellig weertje, loop met plezier de voeten vanonder mijn lijf om de tettenpot te spijzen :)

@ supergirl: jij krijgt ze voor? Pfieuw, wat zal dat worden zeg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een practisch vraagje: hoe zou t met de pijn gesteld zijn, iemand ervaring van een wissel van volledig achter naar dual? Pijnlijker of net niet? ( hoop t laatste :) )

En de gemaakte pocket nu volledig achter, moet die aangepast worden of zo????

6 weeks to goooooo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een wissel schijnt zowiezo peanuts te zijn,omdat alles al opgerekt is,dus ik denk dat t niet uitmaakt of dat achter de spier of dual plane wordt.

Al ik wel angst zou hebben om weer voor dual te moeten gaan vanwege mn pijnlijke herstel toen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een practisch vraagje: hoe zou t met de pijn gesteld zijn, iemand ervaring van een wissel van volledig achter naar dual? Pijnlijker of net niet? ( hoop t laatste :) )

En de gemaakte pocket nu volledig achter, moet die aangepast worden of zo????

6 weeks to goooooo

Uhmz....

WIl je het weten? :22:

Je pocket gaat aangepast worden ja, en in jou geval heel wat ;) En ook je oude kapsel (is nu een vlies) gaat weggehaald worden.

Het is in dit geval een stuk pijnlijker dan een wissel van achter naar achter, of van voor naar voor, simpelweg omdat deze keer je borstspier ook geklieft/ingesneden gaat worden :29:

Ik zei al : wil je het weten ;)

Je borstspier is al een eindje opgerekt dus dat werkt wel mee in je voordeel :35:

Maarre, echte spierpijn zul je wel hebben de eerste week. Maar ach ....... daar komen kanonnen voor terug :1big_boobs:

Komt echt goed Boopke!! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piep: thnx voor de info ... I guess :(((

Haha heb er om gevraagd he, hoop dat t wat meevalt :)

Bb: thnx, zal je de dag zelf wel pben, zal je hulplijn inschakelen :)

Nog 6 weken - 1 dag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in 2009 van achter de spier naar dual plane gegaan en vond het kwa pijn peanuts...heb slechts bij de eerste bv "pijn" gehad...hoop voor jou dat het jou ook mee gaat vallen,maar wellicht ben ik naast de cc"s die wegvallen ook kwa pijn wel een uitzondering,haha;-p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, no worries, ik spartel me er wel weer door :)

Maar t is toch weer eens iets anders, nu nog voor de spier en via de navel en ik heb alles gehad zeker?

Gewoon blijven gaaaaaannn :)

Uhm.... even denken? Ja... dat was het zo ongeveer wel ;)

Misschien over 20 jaar weer eens :45:

Idd gewoon blijven gaaaaaaaan :43: Iedereen die bij Plovier is geweest loopt hier nog gewoon rond, zijn niet op een gesloten afdeling beland :P Komt met jou ook heulemaollll goe :D:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,laten we het erop houden dat bij het selecte groepje bij wie de cc"s wegvallen de pijn ook nihil is,ter compensatie vh tegenvallende resultaat ;-p

Ben zo benieuwd hoe het bij jou word straks...kan niet anders dan dat je nu je wensboobs krijgt.

En met mij alles ok hoor,thanx for asking.Volg alle dames met grote cc"s hier stilletjes,maar zit voor mij niet meer in denk ik,had ik je al laten weten,geld ( wat uiteindelijk nog wel een keer te sparen is) en vriendlief die nog een keer niet ziet zitten.Ondertussen probeer ik het zoveel mogelijk naast me neer te leggen en heb er over het algemeen vrede mee,al blijft de zomertijd lastig haha,staar meer naar grote borsten dan mn vriend,zal altijd wel een "zwakke" schakel blijven.

Maar eerlijk is eerlijk,ondanks het achterblijven vd projectie blijf ik blij met de vorm,zie vaak id sauna vrouwen met duidelijke "nepperds", en dan niet alleen grote,net zo goed met minder cc"s en dat vind ik persoonlijk niet mooi,en ben dan blij dat het er bij mij nog steeds niet zo afstraalt. Zal binnenkort nogeens nieuwe foto"s maken en plaatsen.

Wil trouwens niet die vrouwen beledigen,als ze zelf maar tevreden zijn,daar gaat het om.

En dat is iets wat ik Plovier na moet geven,alle foto"s van de bv"s die ik van hem zie zijn stuk voor stuk mooie borsten met een mooie vorm.Of het nu 400cc is,of 900cc....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.