Ga naar inhoud

Tietenmiep : 20 september 2012 : Dr. de Meyere : Artemedis Gent


Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Hahaha, erg leuk die discussie over die bh... Ik had een 70D aan van die spaanse bh en zit nu in echte bh's op 75F, dus dames met de 550 cc's. Maak jullie niet druk!!! Jullie gaan zeker een F krijgen (ik startte op 75b)

Als de boobs zachter worden, worden ze ook groter. Als ze straks in een andere bh mogen na 6 weken (of 4, maar dan zijn ze nog minder zacht) dan zul je echt wel zo :D gaan kijken als je ziet dat het TOCH een F is :45:

Fijn TM dat het wat beter met je gaat met de pijn, en piep maar lekker hoor. Pijn hoort nou eenmaal bij een bv. Diegenen die GEEN pijn hebben, hebben gewoon heel veel geluk. Of je nou een hoge of lage pijngrens hebt, dat heeft er niet veel mee te maken. Elke soort pijn is anders!

Een goed herstel, en ik vind ze echt prachtig!! :)

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 246
  • Created
  • Laatste Reactie

Thanks, A70 en BB!

Ik ben helemaal gerustgesteld, sterker nog, ze waren gisteravond en vandaag enorm!!! Dacht dat ik het me inbeeldde, maar m'n man zag het ook....

Ze staan nog mega strak, pijn is veeeel minder nu gelukkig, heb m'n schema afgewerkt en ben nu klaar.... Wel veel jeuk al en steekjes bij de littekens, maar das een goed teken....

Eentje is nog iets groter dan de ander en zit ietsje hoger, maar dat zal wel bijtrekken toch? Ik weet idd ook niet meer wanneer ze wat zachter gingen worden A70, kan ik me niet meer herinneren, maar als ik BB moet geloven is dat al met een paar weekjes, dus das wel fijn....Als ik lig zitten ze bijna in m'n nek! :45:

Dank jullie wel meiden!

X Miep

Link naar reactie
Delen op andere sites

.Als ik lig zitten ze bijna in m'n nek! :45:

Ja duh, dat krijg je met zo een grote tieten :1big_boobs:

:38: Laat ze maar lekker groeien, komt helemaal goed hihi en dat zachter worden begint echt na een paar weekjes en ze worden daarna steeds zachter. Ik ben nu echt nog steeds verbaasd als ik merk dat ze nog zachter worden. Ook hubby moet iedere dag even testen of ze nog zachter geworden zijn :45: de smiecht

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfffffff hier nu ook 6 dagen po, maar mijn borsten zijn het ene moment wat zachter en het andere moment staan ze op ontploffen.

Waar het nu aan ligt geen idee, ik doe al de heledag niks, behalve een stukje lopen.

maar goed, ik denk dat het ook wel tijd nodig heeft om zachter te worden, hoop alleen niet dat het nog echt weken gaat duren :(

Liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Diesel,

ja de boobs vind ik wel mooi hoor, erg strak en hard nog allemaal...maar dat zal vast wel goed komen...De pijn viel me wel weer een beetje tegen ondanks dat het de 2e keer was...pfff...

Maar het gaat nu al beter, 's morgens wel veel last vd littekens...spierpijn is al een stuk minder....

Blijf nog maar even doorgaan met de paracetamolletjes....

Kan niet wachten tot ze wat zachter worden...zal er binnenkort weer even wat nieuwe foto's opzetten.

Hoe is het met jou 545'ers? Hahaha....

Nog blij mee en voel je je goed?

X TM

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik ben blij dat mijn kinderen al 12 en 16 zijn, die doen eigenlijk alles al helemaal zelfstandig :)

dus kan ik lekker uitrusten, maar die gespannenheid ik hoop echt dat het snel beter word, ik heb ook nergens bij iemand gelezen

hoelang dat ongeveer duurt.

Liefs simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik ben blij dat mijn kinderen al 12 en 16 zijn, die doen eigenlijk alles al helemaal zelfstandig :)

dus kan ik lekker uitrusten, maar die gespannenheid ik hoop echt dat het snel beter word, ik heb ook nergens bij iemand gelezen

hoelang dat ongeveer duurt.

Liefs simone.

Bij mijn eerste bv duurde dat 7/8 weken... Bij mijn wissel heb ik er heel weinig last van gehad.... Is dus geen peil op te trekken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kun je het en misschien niet. Jij moet wat meer geduld hebben hahaha.

Anderen hebben pijn, en dat komt niet door kleinzerigheid :)

Jij hebt ook een beetje last en dat zul je erbij moeten nemen meid. Het hoort nou eenmaal bij een bv. Ik moest de eerste keer 6 weken op mijn rug en kon na 8 weken nog niet op mijn zij... Bij mijn wissel kon ik na 5 weken een halve nacht op mijn zij en ik ben niet kleinzerig.

Nu kan ik gelukkig alles weer. :)

Gewoon geduld hebben en je hebt een papier mee gekregen waar op staat wat je wel en wat je niet mag. Gewoon je daaraan houden ;)

Herstel is gewoon bij iedereen anders :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pet, nou het gaat al wat beter, ja ik weet nou niet of het van die bh was of dat het puur de pijn van die littekens is....

Het is in ieder geval een stuk minder nu, ben alleen nog wat stijf, ook in de borsten...

Ja mijn man zei vandeweek ook al; gooi er een maandverbandje tussen! Maar het is echt te doen nu hoor....

Heb voor m'n bv 2 hele leuke bh's gekocht (dezelfde!) in een E en F, ik MOEST 'm hebben, iedereen verklaarde me voor gek en nam ze maar mee op de gok...

Net even aangetrokken, ik pas ze allebei! Hahaha....Hoop dat ik ze over 5 weken nog steeds pas.....ach.... er zal er toch nog wel eentje passen? :45:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahaha, dat is nog eens 'er vroeg bij zijn' :45:

Is gek idd, maar van sommige modellen past zowel E als F, al zit F (bij mij tenminste) dan net wat beter :)

Gaat gelukkig beter met je! En bijna je hechtingen eruit, fijn! Ga je het zelf doen? Ik ben toen toch even naar de assistente van de huisarts geweest, dan had ik meteen even een wondcontrole :)

Dacht eerst, heel stoer: oh dat doe ik wel zelf, maar toen puntje bij paaltje kwam :unsure::45:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha..ik liep van de week ook al tekijken en werd zoooo hebberig.

Maar je past echt in een F yesssss!!!wat bedoel je met ,dan zal er nog wel een passen?ben je bang

dat ze gaan krimpen??!!

Wel raar al die maten ,in sport bh D gewone bh E of zelfs F (joepiii)

Enne hardstikke fijn dat de pijn nu minder is joh

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook al een paar keer bij mooie bh's staan kijken. maar heb mn impulsen telkens nog weten te onderdrukken. :P

veranderen ze al een beetje? nu een weekje po! tijd voor nieuwe foto's :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.