Ga naar inhoud

Tietenmiep : 20 september 2012 : Dr. de Meyere : Artemedis Gent


Aanbevolen berichten

  • Reacties 246
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteeeeerd!! 550cc wauw!! Dat zijn knapperds geworden!

Maar wat balen dat de pijn zo tegenvalt. Gek toch hè dat verschil. Simone75 heeft gewoon helemaal nergens last van?! Waar zou dat toch aan liggen? Aantal cc's toch misschien?

Rustig aan nog en vanavond fijn slapen zonder martelband :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tm,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs.

Mooie maat heb je gekregen.

De hele boel is toch weer opgerekt, dus je mag ook best ff piepen. Wij vrouwen denken altijd maar dat we zitten te piepen, maar je mag toch gewoon zeggen als je pijn hebt.

Morgen gaat het vast alweer een beetje beter.

Sterkte verder meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tietenmiep,

ook ik heb afgelopen donderdag mijn bv gehad.

Ik had vooral de eerste nacht dat ik niet wist waar ik het zoeken moest van de pijn.

Kon amper ademhalen.

Valt mij ook tegen allemaal. Maar het is tijdelijk denk ik dan maar.

Doorbijten dus...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Diesel voor je lieve woorden..... :53:

Vandaag gaat het gelukkig al iets beter, maar het haalt nog niet over hoor...hihi...

Die bh knelt zo op m'n littekens en ik verga van de jeuk, wat natuurlijk wel een goed teken is....X

Hai Twink,

Oh dus jij ben t ook donderdag geholpen? Ja het valt niet mee he?

Hoeveel cc heb je gekregen?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi TM..

Nou gewoon lekker piepen hoor,,je hoeft hier toch niet alleen leuke dingen tevertellen..gedeelde smart is halve smart!!

Als je bh op je littekens knelt, kan je er bijvoorbeeld maandverband tussenstoppen voor een paar uurtjes.

Je fotos zijn al heel mooi hoor!

Gewoon lekker rustig aan doen!

liefs P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey TM,

Heb net je eerste foto kunnen bewonderen, vind ze echt P R A C H T I G :123: , nog steeds, als die eenmaal zijn ingedaald zul je nog versteld staan op welke maat je uiteindelijk strand, las dat je ze nog niet zo groot vond, nou wacht maar af hihi!!! Ik ben ook superbenieuwd om ze verder te zien veranderen, maar je mag er nu al heel trots op zijn, en dat ben je ongetwijfeld ook! :D

Hoop dat de pijn al wat minder is, en je spoedig ook kunt gaan genieten van ze!!!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Pety,

ja ik piep er gewoon lekker op los hoor, hahaha!

Naaah het gaat nu echt wel wat beter hoor gelukkig, hou me nog maar wel aan het medicatie schema.....

Hoe voel jij je?

X

Hey Eefje,

Ja? Denk je dat de maat nog wel zal veranderen? Ik heb zo'n Spaanse sportbh van de kliniek gekregen, er staan 3 maten in: E95/D80/UK36 , ik denk dat ik nu dan een 80D draag??

Zal het dan uiteindelijk een E worden, of misschien wel F? Ik heb echt geen flauw idee, ik hoorde wel dat de sportbh altijd 1 of 2 maatjes kleiner is?

Lief dat je ze al mooi vindt, ik vind ze ook wel mooi hoor, dacht alleen dat het iets groter uit zou pakken met die 550....maar misschien komt dat nog....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah wat leuke een spaanse sportbh,,ik zoek me rot hier naar een goeie sportbh..met voorsluiting bijna niet tekrijgen

en als gaan ze tot D

De maten inje bh zijn als volg :E is voor Espana 95 de omtrek, boven (Klopt hier nooit hahah)D is voor Duitsland 80 voor de omtrek onder(net als in nederland normaal gesproken) en UK voor engeland 36 is in inches (staat gelijk aan 80)

Lach me rot teneerste hebben we de zelfde maat en de zelfde cc vond het ook allemaal maar mee vallen met de grootte en in mn bh staat 80 D en ik wou minimaal E dus had er eerst heel erg de pest in .maar ik geloof dat het wel gaat goed komen hoor!!(anders naaien we dr gewoon een andere maat in hahahah)

succes met het herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

piepen mag! Juist toch wel lekker als je hier ongegeneerd van je af kan piepen. Zolang ze nog geen tietenpiep noemen is het goed. :46:

Ben blij dat het iets beter gaat. Was je blij dat je het eerste nachtje een hotelletje had daar? Ik ben van plan om me terug te laten rijden. Dat is zo'n 2 uur in de auto terug.

Ik ben heel benieuwd hoe je boobs uiteindelijk gaan worden want ik vind ze nu al zo mooi.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

Ja? Denk je dat de maat nog wel zal veranderen? Ik heb zo'n Spaanse sportbh van de kliniek gekregen, er staan 3 maten in: E95/D80/UK36 , ik denk dat ik nu dan een 80D draag??

Zal het dan uiteindelijk een E worden, of misschien wel F? Ik heb echt geen flauw idee, ik hoorde wel dat de sportbh altijd 1 of 2 maatjes kleiner is?

Lief dat je ze al mooi vindt, ik vind ze ook wel mooi hoor, dacht alleen dat het iets groter uit zou pakken met die 550....maar misschien komt dat nog....

X

Hey TM,

Ja die maten van die spaanse sportbh daar snapte ik ook geen jota van :wacko: , bij mij staat er E80/D65/UK30 in, maar nu Pety het even heeft uitgelegd snap ik het eindelijk hihi (thanks Pety! :D)

Mij zou het zeker niet verbazen als het een F zou worden! :118::126:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben inderdaad ook donderdag geholpen.

Ik heb 335cc half achter de spier.

Mijn hemel zit die BH bij jou ook zó strak!?

En heb je ook een band om die de protheses naar beneden te drukken.

Toen hij afging om te douchen zaten er diepe striemen.

Nu maar een hempje er onder aan gedaan.

Vriend en zoontje zijn even naar het winkelcentrum maar ik voelde mij totaal nog niet geroepen daarvoor....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Twink, ja mijn bh zit ook superstrak, heb 'm wel nu op de middelste haakjes gezet hoor, dat voelt wel prettiger.

Ik mocht meteen de volgende dag douchen, maar dat ging echt nog niet alleen, mijn man heeft me moeten helpen met insoppen, vond ie niet erg hoor...haha...

Nee, ik voel me ook nog niet goed genoeg om ergens heen te gaan hoor, lopen doet nog erg zeer en ik schuifel hier door het huis....

Nou hoop dat we ons gauw beter voelen, want ik heb hier echt niet veel geduld voor hoor...pfff....

Succes meis!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi TM

Ik weet niet of t een D is hoor..die D staat voor Duitsland..

Heb ook deze maat in mn bh maar heb boven gemeten105cm en heb op google gekeken en dan kom ik uit op E of F

t is inderdaad afwachten he ..laat ze nog maar groeien hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik van AA maar bij mij zijn ze heel erg gezwollen hoor en eergisteren waren ze 2cm kleiner,

b\vandaag voelen ze een beetje verdoofd aan.. ikmoet misschien wat rustiger aan doen ofzo

en jaaaa laat ze maar valluuuuuhhh :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tietenmiep!

Wat fijn dat het al ietsje beter gaat!

Enne....als je ERGENS je hart kan luchten is het wel hier natuurlijk!

Hier weet tenminste iedereen (uhm,degene die al geweest zijn natuurlijk) als geen ander wat je voelt.

En dat je hier kunt vragen of het wel normaal is wat je allemaal voelt qua pijn enzo. Heerlijk toch?!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Tietenmiep,

Net je foto's gezien: wat een super mooie boobs!

En geloof me: DIE WORDEN ECHT NOG WEL GROTER!!! Bij mijn 1e bv vond ik ze in het begin ook wat klein, maar het verandert nog zo die 1e weken. Maar ik vind ze zo al mooi groot hoor hihi :155:

Ik vind mijn boobs met 8 dagen po ook nog zo super strak staan, kan me ook niet herinneren hoe lang dat ook alweer duurde voordat ze wat zachter worden, maar ook dat zal wel goed komen...

Hopelijk gaat het inmiddels al weer een beetje beter met je betreft de pijn. Lijkt me ook logisch hoor, ondanks dat het een wissel dat je veel last hebt. Je hebt behoorlijk wat meer cc gekregen. Gewoon optijd je pilletjes innemen en je rust nemen. Komt het helemaal goed!!!

liefs

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.