Ga naar inhoud

Tietenmiep : 20 september 2012 : Dr. de Meyere : Artemedis Gent


Aanbevolen berichten

Jaaaa ben weer druk aan het lezen hoor, heb best wat gemist zie ik, ik was ruim 3 weken weg BB, maar het lijkt idd wel veel langer...

En idd overmorgen al mijn consult Meiske, ben erg benieuwd!

Heb al even een vragenlijstje gemaakt, valt me tegen hoe weinig ik nog weet van de vorige keer, maar ja, 14 jaar....

Demeyere had me nog gebeld in m'n vakantie (ja zelf, geen assistente?), of ik het erg vond om de tijd van de operatie te verzetten naar 13.00 uur i.p.v. 10.30 uur.

Pfff, ja nou ja, heb ik een keus? Haha...Hij had een grote operatie voor de ochtend gepland.....Hmmmm...Als ie dan nog maar wel een beetje helder is en niet te moe ofzo...hahah....

Maar ik bedacht me later dat ik dan wel erg lang nuchter moet blijven, daar zie ik wel een beetje tegenop hoor......

Hoe is het met jullie meiden?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 246
  • Created
  • Laatste Reactie

hhihi TM, dat had ik ook....ik werd ook pas in de middag geholpen en toen waren er al 4 voor mij geweest, waarvn TP dus precies voor mij ;-)

Maar ik ging er maar van uit dat hij dan lekker ingewerkt had en lekker in zijn ritme zou zitten tegen de tijd dat ik dan zou moeten....hoezo positief hihihhihi

Maar zit blijkbaar toch wat in want hij heeft superwerk verricht...dus ik ga er vanuit dat dat bij jou ook zeker het geval zal zijn ;-))

Enne na 3 weken......heb je heeeeeel veeeeeel leeswerk in te halen....je hebt vast en zeker een hoop gemist....dus je verveelt je zeker de komende tijden niet ;-)

Succes overmorgen....en gezellie dat je weer terug bent..... ;-)

Liefs Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cajo!

Leuk je weer te spreken!

Hoe is het jou vergaan de afgelopen 3 weken? Pijn gehad? Wel super dat je zo tevreden bent, heerlijk voor je....

Ja idd, ik dacht ook OF hij is al bekaf, OF hij is goed wakker en al lekker ingewerkt, hahaha, ik hoop het laatste uiteraard...

Nee ik heb me niet verveelt sinds ik terug ben idd, genoeg te lezen, maar de nieuwe galerij moet ik wel even aan wennen hoor, weet af en toe niet meer van wie de foto's nou zijn....

Zie ik nou dat je over 2,5 week gaat trouwen?? Wat leuk!! Waar ga je trouwen?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa ben weer druk aan het lezen hoor, heb best wat gemist zie ik, ik was ruim 3 weken weg BB, maar het lijkt idd wel veel langer...

En idd overmorgen al mijn consult Meiske, ben erg benieuwd!

Heb al even een vragenlijstje gemaakt, valt me tegen hoe weinig ik nog weet van de vorige keer, maar ja, 14 jaar....

Demeyere had me nog gebeld in m'n vakantie (ja zelf, geen assistente?), of ik het erg vond om de tijd van de operatie te verzetten naar 13.00 uur i.p.v. 10.30 uur.

Pfff, ja nou ja, heb ik een keus? Haha...Hij had een grote operatie voor de ochtend gepland.....Hmmmm...Als ie dan nog maar wel een beetje helder is en niet te moe ofzo...hahah....

Maar ik bedacht me later dat ik dan wel erg lang nuchter moet blijven, daar zie ik wel een beetje tegenop hoor......

Hoe is het met jullie meiden?

X

Hey Tietenmiep,

Succes met je consult woensdag! Spannend, ik ben reuze benieuwd!

Ik vind 13 u nog goed meevallen hihi, ik was pas 16u30 aan de beurt, als laatste, en ook prima werk geleverd, dus daar moet je je alvast geen zorgen om maken! :D Ooh en je mag tot 6 u voor de operatie nog iets eten en tot 4 u voor de operatie nog iets drinken, dus je kunt nog lekker ontbijten voor 7 u!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

Ja dank je! Ik breng uiteraard meteen verslag uit als ik thuis ben, ben ook zooooo benieuwd....

Oh, oke, dus 6 uur van tevoren niks eten, goed dat je dat zegt! Dank je. Dus jij was nog veel later aan de beurt? Jeetje.....Ja ik twijfel ook niet aan zijn kunnen hoor, het zal allemaal wel goed komen.....

Ik heb er zoveel zin in!

Al ga ik me wel steeds meer afvragen of mijn huidige prothesen nog goed zijn en niet lek....

Denk ik steeds vaker aan.....Zou ik ze mogen zien denk je, als ik erom vraag? Of misschien krijg ik ze wel mee naar huis (ALS ze nog heel zijn...... laten we het hopen)

Enig idee?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tietenmiep,

Succes met je consult woensdag! Spannend, ik ben reuze benieuwd!

Ik vind 13 u nog goed meevallen hihi, ik was pas 16u30 aan de beurt, als laatste, en ook prima werk geleverd, dus daar moet je je alvast geen zorgen om maken! :D Ooh en je mag tot 6 u voor de operatie nog iets eten en tot 4 u voor de operatie nog iets drinken, dus je kunt nog lekker ontbijten voor 7 u!

Liefs, :53:

Dat wilde ik ook net schrijven idd, dat je nog lekker wat mag eten als ontbijt. Wel een licht ontbijtje, zou ik doen, maar dan kun je 's avonds weer lekker bunkeren :D

Je moet sowieso nog je antibioticum innemen, 's ochtends

Misschien tot woensdag ;)

en ik heb mijn 'oude' prothesen mee naar huis gekregen. Had ik wel van te voren gevraagd, weet namelijk niet of dat standaard is :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey TM,

enne...alweer een beetje bijgelezen..?? :45:

Het gaat snel nu voor jou...alvast veel succes voor woensdag. En ik zou zeker vragen om je oude protheses mee naar huis te krijgen, volgens mij is dat geen probleem..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

Ja dank je! Ik breng uiteraard meteen verslag uit als ik thuis ben, ben ook zooooo benieuwd....

Oh, oke, dus 6 uur van tevoren niks eten, goed dat je dat zegt! Dank je. Dus jij was nog veel later aan de beurt? Jeetje.....Ja ik twijfel ook niet aan zijn kunnen hoor, het zal allemaal wel goed komen.....

Ik heb er zoveel zin in!

Al ga ik me wel steeds meer afvragen of mijn huidige prothesen nog goed zijn en niet lek....

Denk ik steeds vaker aan.....Zou ik ze mogen zien denk je, als ik erom vraag? Of misschien krijg ik ze wel mee naar huis (ALS ze nog heel zijn...... laten we het hopen)

Enig idee?

X

Ja hoor, die mag je zeker mee naar huis nemen, denk dat hij het je misschien wel zelf voorstelt of je dat zou willen hihi, toch wel speciaal dat je die dan 14 jaar in jou hebt gedragen hé! :) Anders zeker zelf vragen mocht hij er niet zelf over beginnen, meestal is dat vast geen enkel probleem, als ze lek zouden zijn weet ik niet of je ze dan ook meekrijgt? Misschien ook wel, maar laten we hopen dat ze nog helemaal intact zijn! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB, krijg ik dat antibioticum van hem mee of krijg ik recept mee? Neem ik dat met water in? En moet je voor die medicijnen perse eerst iets eten? Wil toch het liefst helemaal niks meer eten of drinken voor die tijd,

Tietenmiepje heeft namelijk een fobie voor overgeven.... :unsure::98:

En misschien tot woensdag idd! Zou wel heel leuk zijn!

Oh dus ik zou ze wel mee kunnen krijgen, nou dat is wel leuk ja, ik vraag er wel om als hij er niet over begint, maar het voornaamste is dat ze idd nog intact zijn Eefje....ben er best wel bang voor, met de dag eigenlijk meer....

Heb de laatste tijd ook veel kwaaltjes, vreemde gewrichtspijnen bij m'n sleutelbeenderen en steken achter op m'n rug aan de bovenkant....maak me er steeds meer zorgen over eigenlijk.....Ik hoop dat ik het me allemaal verbeeld en dat het gewoon komt doordat de operatie nu dichterbij komt?

Ik hoop dat ik straks dubbel zo blij mag zijn, met nieuwe borsten en m'n oude 'complete'....

Morgen voor consult....hoop dat hij misschien wel kan voelen/zien of ze nog 'heel' zijn...? Zal wel niet he....

Nou ja, probeer me daar maar nog niet zo druk om te maken, dat zullen we de 20e pas weten....hoor morgen iig hoeveel cc het ongeveer gaat worden......tot nu toe heb ik zelf nog steeds wel ongeveer die 500 in m'n hoofd, maar ben echt benieuwd of ik het niet overschat....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

600 was het toch? :P

Je krijgt recept mee. 1 de dag ervoor, 1 de dag zelf, liefst nog voor de ok en 1de dag erna.

Ik heb ook een fobie voor overgeven. Heb de wekker toen half vijf 'snachts gezet en heb hem met 1 slokje water doorgeslikt. Moest om 9 er zijn, dus was zes uur voor de operatie :)

Normaal heb ik een heel glas water nodig voor een halve paracetamol haha, maar die ochtend gleed die joekel zo naar beneden :45:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zouden jullie weten of je pc misschien ook 'slecht weefsel' zoals borstkanker e.d. zou kunnen constateren bij een wissel?

Dat vroeg ik me laatst af....

X

Uhm... ik denk niet dat er gericht na gekeken wordt, maar heb inderdaad wel eens gelezen dat een mevrouw wakker werd zonder borsten, na een geplande borstvergroting... omdat de chirurg inderdaad had gezien dat er iets nied goed zat :35:

Ikzelf heb ook altijd het idee gehad, als er iets niet goed zat... dan had Plovier het wel gezien ;) Geen garantie natuurlijk... maar toch ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tietenmiep

Volgens mij is het zichtbaar tijdens een operatie als er onrustig weefsel aanwezig is... Echter niet bang zijn dat je zonder borsten wakker gaat worden haha.

Piepke, echt??? OMG. Dat moet vreselijk zijn en wat een beslissing!!! Dan laat je die vrouw toch eerst bijkomen, slechtnieuws gesprek en dan eens eerst even alles laten bezinken een paar dagen en dan opnieuw onder het mes..... Bah, hoe kunnen mensen zo ongevoelig zijn, jakkes.... oh ja hoor, bb windt zich weer over iets op haha...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

nou vanmorgen consult gehad, ging prima, het aantal cc is nog niet echt te zeggen, hij moet het echt ter plekke bekijken, maar ik zat wel 'ruim in m'n vel' zei hij, dus het zou ergens tussen de 475 en 550 cc worden. Ik laat het aan hem over.

Goed gesprek gehad, blijft een fijne man. Was erg blij verrast over het niet mogen tillen na de operatie, aangezien mijn jongste pas 2 jaar is, maar ik mag alles gewoon tillen mits ik maar niet met mijn ellebogen boven mijn schouders uitkom!! Super, dat scheelt weer voor mijn moeder...

Alles mag eigenlijk eerder dan verwacht! Autorijden, tillen, normale bh, mag ook op m'n zij slapen, mag volgende dag meteen douchen.

Nog een fijne bijkomstigheid, hij verwacht dat ik minimaal pijn zal hebben en waarschijnlijk geen/weinig pijnstillers nodig heb, dit i.v.m. m'n 2 zwangerschappen, waardoor de huid al goed is opgerekt en ik heb genoeg weefsel van mezelf werd me verteld. Dus dat zou helemaal top zijn! Ik heb de 1e keer zoveel pijn gehad en geen medicijnen mogen slikken i.v.m. een evt. nabloeding....Ik wist wel dat het deze keer iets minder pijnlijk zou zijn, maar zag mezelf toch nog wel even een paar weken uit de roulatie zijn....Dus dat scheelt enorm!

Hey BB,

Ik stond met een grijze Audi op de oprit,

Stond jij naast me met een grijze BMW?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tietenmiep,

Ik las dat je een overgeeffobie hebt. Ik heb zelf na mijn eerste borstvergroting, 12 jaar geleden, ook bij Mediconsult en volgens mij ook door dr. Demeyere, erg moeten overgeven. Ik vond dat zo irritant dat ik nu gewoon bij elke operatie (niet dat ik er zoveel onderga :D ) vraag om iets tegen de misselijkheid. En daar doen ze nooit moeilijk over, gaat gewoon door het infuus vlak voor je wakker wordt volgens mij en ik ben absoluut niet misselijk geweest. Toen ik wakker werd uit de narcose was het eerste waar ik zin in had een kop koffie!

Dus gewoon vragen om iets tegen de misselijkheid hoor!

liefs, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Dat klinkt iig allemaal super!!! :D Laat die wissel maar komen zou ik zeggen hihi, op naar de 20ste!!! 'k Zal je topic in de gaten houden, ben zo benieuwd naar je operatieverslagje! Nog veel aftelplezier!!!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg, over dat niet tillen en zo, dat klopt idd! Dat is omdat hij voor de spier plaatst! En dat autorijden, eerste 24 uur niet. Als je je goed voelt kan het dus gewoon. Waarschijnlijk zal hij ook geen kapsel verwijderen bij je? Dat zal ok schelen :)

En aha! Het zou dus zomaar nog 550 cc kunnen worden? hahahaha. Zat ik er toch niet zo ver naast met mijn 600 ;)

Fijn trouwens dat je niet zo lang uitliep :4:

Over dat overgeven he..... Er gaat volgens mij standaard iets tegen de misselijkheid in het infuus. Ik heb dat toen ook gevraagd en dat gaven ze standaard, als ik het me goed herinner.

Heb je al een datum gepland? OF ga je nog bellen voor een datum? :D

Bij mijn wissel heb ik trouwens aan mijn borsten ook heel weinig pijn gehad. De enige pijn die ik had was van het verkleinen van die pockets, dus het zal idd bij jou allemaal heel goed meevallen :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

weer een theekransje gehad daar met z'n tweeen??!!

Maar lees ik het nu goed..mag je gelijk na de operatie tillen? Jee..wat raar zeg......Wat is het toch overal anders..

Nou meid, fijn dat je een goed consult hebt gehad...en nu ...aftellen...

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tietenmiep

Volgens mij is het zichtbaar tijdens een operatie als er onrustig weefsel aanwezig is... Echter niet bang zijn dat je zonder borsten wakker gaat worden haha.

Piepke, echt??? OMG. Dat moet vreselijk zijn en wat een beslissing!!! Dan laat je die vrouw toch eerst bijkomen, slechtnieuws gesprek en dan eens eerst even alles laten bezinken een paar dagen en dan opnieuw onder het mes..... Bah, hoe kunnen mensen zo ongevoelig zijn, jakkes.... oh ja hoor, bb windt zich weer over iets op haha...

xx BB

NEEEEEEEEEE BB hahahahah OMG :45:

Ze werd wakker zonder haar nieuwe borsten :P

Niet compleet zonder haar eigen borstjes :44:

Enkel de protheses zijn er niet ingekomen ;)

_________________________________________________

Jippieeee Tietenmiep krijgt big boobies :43:

Het wordt verdorie nog eens serieuze business hier ;):P

Gefeliciteerd met je geslaagde consult!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

NEEEEEEEEEE BB hahahahah OMG :45:

Ze werd wakker zonder haar nieuwe borsten :P

Niet compleet zonder haar eigen borstjes :44:

Enkel de protheses zijn er niet ingekomen ;)

_________________________________________________

Ja, wees dan ook wat duidelijker :105::45: ik dacht werkelijk dat dat arme mens zonder borsten wakker was geworden!!! :106: pfff stelt me alweer gerust dat dat dus blijkbaar niet zo is....

Heb ik het nou verkeerd gelezen of uhm.... was het ook gewoon een beetje onduidelijk geschreven? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girls,

Ja voor die misselijkheid hoef ik niet meer bang te zijn, ik ga niet onder narcose maar krijg TIVA (Intraveneuze anesthesie), dus soort slaapsedatie geloof ik, je wordt vrolijk wakker en heerlijk uitgerust en bijna niemand komt er misselijk uit, helemaal geweldig! Ik mag 6 uur ervoor niks meer drinken en 4 uur ervoor niks meer drinken, dus dat valt ook reuze mee.

Lief dat jullie zo meeleven, Layla, Eefje, Lucky en BB!

Jaaaaa BB, het was een slagveld in m'n auto, make-up er onderweg op gedaan,( 2,5 uur, dus ik had wel even de tijd) dus hele beautycase mee, onderweg broodjes gehaald, drinken en koekjes idd! Hahahaha!!!

Wat grappig dat jij dat idd was zeg! Wel jammer dat ik je niet gezien heb en weer via de zijkant naar buiten gelaten werd....

Ja het consult viel mee, was ongeveer 3 kwartier binnen, had je weer mazzel he? Haha...

Ja over dat tillen Lucky, vreemd he? Ik had me al op het ergste voorbereid, ik dacht echt dat het aanpoten zou worden voor m'n moeder met 2 kids en dat ze ook steeds naar me toe moest komen om die jongste in bed te stoppen 's middags, maar gelukkig hoeft dat niet, toch ga ik niet onnodig tillen hoor, alleen als het niet anders kan...Wil alles toch zoveel mogelijk rust geven...

Ja ik vind het zo vreemd dat er bij elke pc er weer andere 'regels' gelden.....Typisch....

Op naar 20 september!!! Kan niet wachten!!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

over een weekje is het zover, maar ik had nog even een vraagje m.b.t de littekens,

De 1 heeft het over Bio-Oil, de ander over de littekencreme van Biodermal en weer anderen over tarwekiemolie, wat kan ik nu het beste gebruiken na het herstel van mijn littekens?

Ik wil het straks even gaan halen. Wat hebben jullie gebruikt?

En na hoeveel tijd mag je dat erop smeren? Is dat meteen na verwijdering van de hechtingen?

Dank jullie wel alvast!

X TM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.