Ga naar inhoud

Tietenmiep : 20 september 2012 : Dr. de Meyere : Artemedis Gent


Aanbevolen berichten

@bb , ik ben ook niet kleinzerig hoor, maar ik slaap gewoon niet graag op mijn rug haha en last jij wel iets gehad, maar als ik bij sommige de verhalen lees valt het bij mij allemaal reuze mee, en volgende de voorschriften mogen vandaag de gaasjes eraf, dus die zijn nu weg, douchen heb ik zelf helemaal alleen gedaan :) en vanaf vandaag mag ik eventueel op mijn zij liggen, maar ze denkt zelf dat het niet echt plezierig zal aanvoelen, nou als dat zo is blijf ik mooi op mijn rug slapen, dan maar vroeg wakker :(

En ja bh's ik heb ook echt zin om die te gaan kopen, maar dat duurt voor mij nog zeker wel een week of 5 ben vandaag pas 1 week PO

Liefs simone

P.s ik wilde ook niemand aanvallen hoor, bedoelde het niet slecht ben gewoon erg blij dat ik geen pijn gehad heb :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 246
  • Created
  • Laatste Reactie

P.s ik wilde ook niemand aanvallen hoor, bedoelde het niet slecht ben gewoon erg blij dat ik geen pijn gehad heb :)

Dat begrijp ik Simone, maar ik vond laatst in de shoutbox dat het wel een beetje aanvallend overkwam.. Zeker t.o.v. mensen die minder gelukkig waren en dus wel veel pijn hebben (gehad)

Het is fijn dat jij geen last hebt, maar probeer ook een beetje compassie met anderen te hebben :)

Ik bedoel dit ook niet aanvallend trouwens, maar ik wilde het wel even gezegd hebben, er waren mensen die zich eraan stoorden, heb ik gehoord, vandaar mijn opmerking :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ BB; Ja morgen de hechtingen eruit, m'n man gaat het doen, hoop wel dat ie het durft, want ik kan het zelf niet goed zien! :106:

Typisch he van die bh's, ik dacht oh die E die past, dan is die F te groot, maar in dit geval niet....X

@80Btje; Ja gelukkig gaat het al veel beter, vandaag vrijwel pijnloos opgestaan, wat een verademing :D ....Hoe gaat het met jouw herstel? Heb je nog veel pijn? Ben je nog blij met je nieuwe aanwinsten? X

@Pety; Er kan in de komende weken nog van alles veranderen, bij de 1 worden ze iets kleiner (hielden ze misschien veel vocht vast?) en bij de ander worden ze naarmate ze wat zachter worden wat voller, dus ik moet nog even afwachten wat er bij mij gaat gebeuren...Kan moeilijk inschatten of er veel vocht in m'n boobs zit :rolleyes: , ik heb nog wel steeds een wat opgezette buik...dus dan zal er bij die borsten ook wel wat zitten...Hoe voel jij je nu? X

@Meiske; Ja liep gister weer even langs Hunkie en ze hebben zulke schattige bh'tjes hangen! Grrrr :angry: ...M'n man moest me er echt uitsleuren :121: ....Ja ze zijn wel al iets gezakt, maar ze zijn nog wel keihard hoor, net 2 kleine meloenen....Morgen gaan m'n hechtingen eruit en zal ik meteen even nieuwe fotootjes plaatsen, ben ook wel even benieuwd of jullie al wat verschil zien...X

@Simone; Ja Simoon, we moeten nog even geduld hebben, het is erg moeilijk, want je wil zo graag die hele winkel leegrausen....maar tis zo zonde als je ze straks niet goed meer past.... :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat begrijp ik Simone, maar ik vond laatst in de shoutbox dat het wel een beetje aanvallend overkwam.. Zeker t.o.v. mensen die minder gelukkig waren en dus wel veel pijn hebben (gehad)

Het is fijn dat jij geen last hebt, maar probeer ook een beetje compassie met anderen te hebben :)

Ik bedoel dit ook niet aanvallend trouwens, maar ik wilde het wel even gezegd hebben, er waren mensen die zich eraan stoorden, heb ik gehoord, vandaar mijn opmerking :)

xx

Waarom zeggen mensen dat dan niet gewoon tegen mijzelf :103: door het aan anderen te melden kan ik er ook niks mee doen toch.

en ik vind het zeker wel erg voor de gene die veel pijn hebben of ziek zijn hoor, het is niet zo dat ik compleet gevoelloos ben :54:

@tietenmiep ja gewoon nog even geduld hebben, dan komt het helemaal goed en kunnen we snel de winkels leeg kopen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry TM, even reageren in jouw topic en daarna houd ik hier mee op :45:

Waarom zeggen mensen dat dan niet gewoon tegen mijzelf :103: door het aan anderen te melden kan ik er ook niks mee doen toch.

en ik vind het zeker wel erg voor de gene die veel pijn hebben of ziek zijn hoor, het is niet zo dat ik compleet gevoelloos ben :54:

Omdat het moeilijk is om zoiets tegen iemand anders te zeggen, zonder verkeerd over te komen. Sommige mensen kunnen dat hebben, en anderen niet :) Jij komt over als iemand die heel zeker is van zichzelf en alles aan kan, en dat houdt mensen tegen om zoiets tegen jou te zeggen. Wat er dan wel gebeurd, is dat als jij, in andermans ogen (en eerlijk is eerlijk) ook in mijn ogen, een beetje onbenullige vragen gaat stellen, dan haken mensen af... :106: (zoals wanneer je weer auto mag rijden als je zoon naar een 'feest' moet als je vijf dagen po bent, terwijl je weet dat je pas na 2 weken mag rijden, om maar een voorbeeld te noemen. )

Ik wil nu gewoon eerlijk tegen je zijn en hoop niet dat je me dat kwalijk neemt, want je vraagt of mensen aub eerlijk willen zijn, bij deze :) En vat het aub niet verkeerd op :)

Zo! Nu houd ik erover op, want het is niet de bedoeling om je op je nummer te zetten.

Een goed herstel verder meid!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey TM! Hoe is het nou met jou?

Hier goed als ik me maar niet beweeg. Is wel lastig want op den duur moet je toch plassen enzo. Anders is het nog auw auw auw.

Had jij ook van die verschrikkelijke pijnscheuten bij zitten / opstaan? En dan kan je even niets in de buurt aanraken want dan ga ik door de grond.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiske en BB,

Het gaat goed hoor, heb m'n dagelijkse routine weer opgepakt....

Ze zijn nog altijd wel erg hard hoor, denk dat de maat nog wel hetzelfde is, ik zal straks weer even gaan meten...

Pijn is gelukkig eindelijk helemaal weg....

Maar er staat nog best wat spanning op....Ben vandaag precies 2 weken po, dus officieel hoef ik de sportbh 's nachts niet meer om, maar hou 'm toch nog maar even aan hoor, voelt prettiger...

Ben wel sinds 2 dagen aan het smeren met de bio-oil, ik durfde het niet meteen te doen nadat de hechtingen eruit waren, heb nog 2 dagen gewacht....

Ben jij meteen gaan smeren nadat je hechtingen eruit waren BB?

En heb je het lekker op vakantie? Voel je je lekkerder in je bikini?

XX

Hey Meiske,

Ja balen van die pijn he? Gatverdarrie, weet hoe je je voelt....dat opstaan en gaan liggen in bed dat voelde alsof er iets heel zwaars op je borst lag en moest vooral 's morgens echt even een paar tellen op m'n bedrand zitten, voordat ik eraf kon, best pijnlijk....

Ik heb niet zoveel last van steken(nog), maar dat is normaal hoor, dat hoort wel bij je genezingsproces helaas...

Nee ik heb meer een strak en drukkend gevoel rond de hele borstpartij....

Nog even volhouden meis, het gaat straks echt beter worden, al kun je je daar nu nog niks bij voorstellen....

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha TM

Ik ben pas na een week of 5 begonnen met smeren met de bio-oil. Maakt echt geen ene r... uit of je daar meteen mee begint of pas na 2 maanden :)

In het begin zijn je littekens superdun en daarna worden ze sowieso nog wat dikker en roder en daarna gaat dat vanzelf na een hele tijd weer weg. Ik moet zeggen dat ik het nu wel eens vergeet (best druk geweest de laatste twee weken) maar vanavond ga ik weer smeren :D

De littekens die Bruno maakt, zien er zo al mooi uit, zonder bio-oil. En ze vallen precies in de plooi, dus je ziet ze bij mij sowieso al niet meer haha.

Onze vakantie was vandaag heerlijk. Lekker in het zonnetje gezeten en een boek gelezen. Poeh, was er ook wel echt aan toe haha. Klinkt misschien gek, maar de afgelopen twee weken hebben we alleen maar lopen rennen, en we waren dus wel een beetje gaar. Zeker na twee dagen rijden met de sleurhut en gisteren vier uren heen en vier uren terug naar Andorra, over een enorm bochtige maar prachtige bergweg!!! Het was de moeite echt waard!

Morgen waarschijnlijk nog een rustdag en dan zaterdag en zondag rijden naar Madrid. Hopelijk hebben we op die camping ook wifi :)

Die gespannenheid zal steeds wat minder worden bij je boobs. Duurt gewoon even, maar je zult merken dat ze opeens toch wel zachter worden bovenop en aan de binnenkant van je boobs (dus tussen je decolleté)

Langzaamaan wordt alles dan steeds wat zachter. Kwestie van geduld ;)

Ben benieuwd wat je voor maat krijgt :)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat jullie het zo heerlijk hebben op vakantie BB, ja je hebt altijd minimaal 1,5 week nodig om je rust weer te vinden, tenminste, dat heb ik altijd...tegen de tijd dat ik me echt ontspannen voel gaan we alweer naar huis! Haha, alhoewel deze keer waren we ruim 3 weken dus dat was wel lekker...

Ja ik ben maar vast gaan smeren, dacht het is een natuurlijk product dus zal vast geen kwaad kunnen om het nu al op te doen...

Littekens waren idd eerst een heel dun streepje, zijn nu iets verheven en beetje bonter, vooral aan 1 kant...Oh dus das wel normaal, gelukkig...

Voornamelijk wanneer ik rechtop sta voelt het nog niet zo prettig, ik voel het dan echt trekken en strak staan, heb nog steeds de behoefte om een beetje voorover te lopen... :unsure:

Had jij dat ook?

Ja ik moet het maar afwachten idd....zat bij jou de 1 ook wat hoger dan de ander? Dacht dat dat nu ongeveer wel weer gelijk zou zijn, maar heb het nog steeds.... :wacko:

X TM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Wat leuk om te lezen dat alles zo goed gaat :D

Haha en die bh's lopen kijk uit he ik begon te snel en heb er een hoop weg moeten doen :P

Dat je ene borst hoger is als de ander heeft echt wel wat tijd nodig mischien wel een paar maandjes (of had je dit van jezelf ook al?)

Het duurde bij mij zeker 9 maanden, maar heb er dan nog een spier over...

Had jij ook het advies 2 weken dag en nacht bh en dan alleen 2 weken overdag?

Vind dat zo weinig.. ga denk zeker 4 weken dag en nacht en nog 2 overdag :)

Ze zijn wel heel mooi geworden meid mag je lekker van genieten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maris,

nee, haha, ik heb er verder niks meer bijgekocht hoor, alleen die 2 kon ik echt niet laten liggen...

Nou ik had zo goed als geen verschil in m'n borsten, tenminste, niet zo zichtbaar in 1 oogopslag, ze zijn natuurlijk nooit identiek, maar nu is het verschil wel duidelijk te zien..iig in een normale bh, maar als ik bloot voor de spiegel sta lijken ze wel weer even groot, heel gek...

Ach ja, ik wacht het wel af...

Ja ik moest die bh ook 2 weken dag en nacht, 2 weken alleen dagelijks aan, heb 'm vannacht voor het eerst niet aan gehad, ik ben 15 dagen po nu en het ging de nacht heel goed, maar vanmorgen toen ik wakker werd voelde het toch wel weer een beetje stijf en strak, dus heb ik 'm maar meteen weer aangedaan.

Maar je mag 'm zolang aanhouden als je wilt hoor, ook 's nachts, kan echt geen kwaad, BB heeft 'm volgens mij net pas uit 's nachts terwijl zij al dik 3 maanden verder is...

Hoe is het met jouw borst? Al ietsje bijgetrokken? Pijn?

X TM

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB hád hem 's nachts uit haha, maar doet hem ook regelmatig nog aan. Ligt namelijk net iets lekkerder in mijn bedje :D Maar ooit gaat ie helemaal uit :45:

En dat verschil in de borsten, ja! In bh zag ik dat ook goed!

Vorige week zei ik tegen hubby: kijk! Ze zijn gelijk nu! Dus het duurt even :unsure: Bij de een gaat het vast sneller, bij de ander gaat het dus langzamer.... helaas, maar het komt goed!!! Het is echt geduld, geduld, geduld. Soms wordt je er gek van, maar het is het enige dat je kunt doen!

En die littekens, die voel ik nu nog wel vaker trekken.... Vooral die littekens aan de binnekant/zijkant van mijn borsten (van het hechten van de pocket) Die blijven gevoelig en daarom heb ik die bh ook nog aan 's nachts, zodat ik kan draaien in bed, zonder tietmans vast te pakken en wakker te worden als ik draai ;)

Maar als ik regelmatig met de bio-oil smeer, heb ik er wel minder last van! Sterk spul is dat :D

Morgen geen wifi.... En daarna onzeker..... We zullen zien.... tot later :)

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dus jij had ook dat verschil in grootte in een bh, nou dan hoef ik me gelukkig geen zorgen te maken, dank je!

Ja die bh 's nachts, ik mag hem sinds 2 dagen af 's nachts, heb het ook de 1e nacht gedaan, ging opzich prima, maar toen ik wakker werd, waren ze wel weer iets stijver, dus heb er vannacht maar weer gewoon mee geslapen....

Ja die bio-oil smeer ik nu 's ochtends en 's avonds, ben er maar meteen mee begonnen, want in de loop van de tijd ga ik dat toch weer vergeten, ben altijd zo laks met dat smeren zoals je weet...en zolang ik m'n borsten nog 'voel' qua strakheid, denk ik er nog aan om het te doen, haha...

Vervelend dat je die littekens nog wel voelt af en toe, ja dat zal echt wel te maken hebben met die pocket die gehecht moest worden....

Nou lekker aan houden hoor die bh, kan geen kwaad en houdt ze lekker bij elkaar!

Tot later BB, lekker genieten.....!

X Miepie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik had 2 weken geleden m'n omvang op laten meten bij Hunkie en zij kwam uit op onderwijdte 80 , wat is dus altijd al had, maar nu was ik vrijdag bij Livera en daar werd mij verteld dat is een 75 nodig heb?!

Heel vreemd...bij Livera zeiden ze dat wanneer je omvang 80 is, je ongeveer maat 42 zou moeten hebben....en ik ben een 36/38...

Anyway, ik had even een normale beugelbh gehaald omdat ik afgelopen weekend een feestje had (ben a.s. donderdag pas 4 weken, maar voor een avondje mocht dat vast wel, had ik voor mezelf besloten, hihi)

Maar ik zit nu op een 75F, alhoewel de bh in het midden niet echt aansloot op m'n borstbeen, dus oogde wat klein, maar ze zei dat als alles zacht is geworden dat het prima gaat passen....dus daar ga ik dan maar vanuit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat gek. als je onderwijdte 80 is zou je toch ook 80 moeten hebben zou ik denken. Maar wat maakt het uit. Als ie maar lekker zit!

Is het feestje goed gegaan en geen last gehad enzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tm,

dat is idd vreemd van je onderwijdte. Je kunt het zelf toch eens nameten? Ik droeg jaren geleden ook altijd wijdte 80, maar toen ik op een moment bij de Hunckemoller was, zei de verkoopster dat ik nooit een 80 kon hebben. ze heeft me toen gemeten en kwam op 74. En ik altijd van die dure bh's kopen in een duur lingeriezaakje in m'n dorp en die verkoopsters zeggen niets.

maar het gaat erom dat hij fijn zit. Ooit smeerde een verkoopster mij wijdte 70 aan, dat kon ik best hebben...yeah right. die zat me toch strak na een paar uurtjes dragen, dus daar is iemand anders nu blij mee.... ;) Daarom, gewoon nemen waar jij je fijn in voelt...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, ja vreemd he van die omvang, ik had het zelf al gemeten en kwam toch echt rond die 80 uit, kijk op zich maakt die omvang me geen donder uit, maar het moet niet zo zijn dat wanneer ik een 75 draag, ik van die rolletjes erboven en eronder krijg op m'n rug....nou ja, ik ga het allemaal nog wel ff bekijken..

@Meiske; ja het ging best goed met m'n beugelbh op het feestje, geen pijn gehad, maar je moet er wel weer even aan wennen hoor aan die beugels...was toch wel weer lekker toen ik 'm uit kon doen toen ik thuiskwam...maar geen pijn gehad gelukkig...had wel m'n sportbh meegenomen voor de zekerheid....

@Lucky; Ja we moeten gewoon nemen wat ons lekker zit hoor, ik zit echt niet te wachten op een knellende bh en rode striemen...

@Miss sport; Wat heerlijk dat je blij bent, ja blijft toch spannend he dat moment dat je na een aantal weken de winkel inloopt en te horen krijgt welke maat je hebt 'gekregen', ik vond het echt spannend..ze vroeg welke maat ik zocht, ik denk laat ik bescheiden blijven, straks vraag ik om een veel te grote maat, sta je ook lekker voor lul...dus ik vroeg om een E, ze kwam bij me kijken, hoe kom jij nou bij een E? zei ze....Uuuuh...denk ja, laat ik het nou maar gewoon vertellen van die operatie, dan is het maar duidelijk en kan ze me tenminste helpen om op zoek gaan naar de juiste maat...in m'n eentje kom ik er toch niet uit.

Zou je denken dat je je oude F nog past? Tja wie weet, of misschien kleine G, grote F? Spannend he! Laat je me wel even weten welke maat het is geworden? Hahah, ben erg nieuwsgierig hoor!

Kus van Miepie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.