Ga naar inhoud

Tietenmiep : 20 september 2012 : Dr. de Meyere : Artemedis Gent


Aanbevolen berichten

  • Reacties 246
  • Created
  • Laatste Reactie

Maakt eigenlijk niet zoveel uit wat je smeert :P , bij Bruno zijn de littekentjes meteen al heel dun en glad, maar dat wist je zelf natuurlijk ook al hihi

Ik heb echinaforce van dr. Vogel gesmeerd, en op de hele borst amandelolie van Kneipp, tegen het vervellen.

De tijd is nog best snel gegaan hé, nog maar een weekje aftellen!!! :136::43: :43: :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Eefje!

Ja het is misschien ook wel een ideetje om die Bio-oil voor m'n hele borst te gebruiken (nadat de littekens zijn hersteld toch?)

Kan toch geen kwaad?

Ja het is uiteindelijk toch nog wel snel gegaan idd! Scheelt ook wel dat ik 3,5 week op vakantie was geweest, toen had ik toch veel minder tijd om er mee bezig te zijn, je bent toch de hele dag met de kinderen in de weer.....

Toch kan ik me er nog niks bij voorstellen dat ik ze volgende week al heb hoor! Zo raar.....

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen kan geen kwaad, ik mocht al meteen gaan smeren na het uithalen van de hechtingen, borst smeerde ik voordien al helemaal in, alleen niet de littekens, die waren ook nog afgeplakt, dus dat kon toch niet.

Ja das idd raar hé, lijkt zo onwerkelijk nog, maar komt toch echt wel hihi :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien een hele domme vraag. (want ik ben dus ook niet zo smeerderig ;) ) waar koop je dat. kan dat ook online?

En zijn er nog verschillende merken enzo van die bio oil?

had je die foto nog laten zien als voorbeeld de 5e?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta in kruidvat maar hier hebben ze het volgens mij niet. Heeft het nog een merknaam?

Whahahahahahahahaha, dat is echt grappig. Sta je in de kruidvat, vind je de bio-oil niet, ga je op het forum vragen waar het staat :45:

Ze moeten hem echt hebben, heb je niet even aan iemand gevraagd die daar werkt?

(sorry TM dat dit in jouw topic gebeurd haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden, ik had het bij de apotheek gehaald, ik moest daar toch zijn voor mijn medicatie natuurlijk en dacht als ze dat soort dingen ergens moeten hebben, is het hier wel.

Meiske; Ik had de foto idd laten zien aan hem!! Hij kreeg zo een goed beeld van wat ik wilde, lekker vol, maar geen randen (als het even kan)

Ik vond jou foto nog steeds echt de mooiste, heb niks mooiers gezien daarna, dus had alleen die ene foto mee, hihi. Dank je wel nog!

Nee, ik ben ook nooit zo'n smeerder hoor, bodylotion enz. vind ik altijd zo plakken, heb er ook gewoon geen geduld voor, maar probeer het bij m'n nieuwe tietjes wel vol te houden,

voor een optimaal resultaat...

Weet je wat me trouwens te binnen schoot, we hebben het wel over het aantal cc's gehad (ongeveer dan), maar ik heb het eigenlijk niet over high-profile gehad!

Vergeten! Weten jullie misschien of die 500 cc (ongeveer) al standaard high-profile is?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

500 cc bestaat in de medium en de high profile. Bij extra high profile hebben ze alleen 480 en 535 van Mentor.

Ligt aan de breedte van jouw borst he...

De medium is 14,1 breed met een projectie van 4,2 cm

De high is 13,2 breed met een projectie van 5,4 cm (lijkt me de beste optie ivm cupmaat) (wordt F-G cup waarschijnlijk)

Anders even navragen, maar waarschijnlijk gaat ie gewoon kijken wat past. Misschien kun je wel aangeven dat je high wilt? op de dag van operatie nog. Want dan kijkt hij naar wat er kan bij je. Misschien nog wat meer? Of zijn er personen die dat niet zien zitten? :45:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja stom dat ik dat helemaal vergeten ben te vragen he? Maar hij had het wel constant over het opvullen van die bovenpool, dus ik denk haast wel dat het om een high gaat, omdat ik daar gewoon m'n volume kwijt ben, maar ik vraag het donderdag voor de operatie nog wel even na voor de zekerheid.

Hij heeft m'n borst niet opgemeten, hij vroeg alleen wat m'n omvang was, maar dus heb geen idee hoeveel de projectie wordt...

Wil wel graag een grote maat, maar tis alleen zo waardeloos gezien de bh's, hoe groter de maat, hoe minder keus en moeilijker te krijgen, dat vind ik wel een erg groot nadeel hoor.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zo.... Wat had je ook alweer voor je eerste bv voor een maat?

Want als ik naar mezelf kijk, ik had een 75btje en heb met 450 hp van mentor een 75F (in de strapless zelfs een G) Dat is voor mij op het moment ook echt de max. Boven de G krijg je niet meer in een normale winkel. (stiekem had ik ze nog wel groter gewild hoor haha, maar om nog overal bh's te kunnen kopen, is het toch wel goed zo haha)

En idd, als hij je bovenpool wil vullen, zul je sowieso hp krijgen. Dat is al wel bijna zeker.

En nee hij meet niet op idd. Hij bekijkt tijdens de operatie wat kan en wat mooi is. Je man mag dan ook gaan beoordelen of hij het mooi vindt. Maar als je/hij dat niet wilt, is het ook goed. Het is niet eng om te zien, zegt mijn hubby. Hij is helemaal geen held in die dingen, maar dit was heel goed te doen zei hij :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 80A voor mijn 1e bv, heb geen idee waar ik op uit ga komen als ik iets krijg tussen de 475 en 550 cc, ergens hoop ik dat ze nog wel een schappelijke bh maat behouden.....maar De Meyere zei ook, dat als er toch nog ruimte over blijft in de borst(door de 2 kids) dat die ruimte toch gevuld moest worden, dus het kan net zo goed 550 worden zei hij... :blink:

Ja ik weet ook bijna wel zeker dat hij voor die high profile gaat hoor....

Ja m'n man wilde eerst niet kijken, toen weer wel en nu weet hij het nog niet, hij zegt straks vind ik ze te groot en haalt hij er wat vanaf en heb ik straks een bijl in m'n nek van jou! Hahaha....ja heeft ie gelijk in! Ik zei al, laat het nou maar aan hem over, hij weet wat ie doet en jij hebt er toch geen verstand van....

Hij kan er op zich wel tegen hoor, hij is ook bij de 2 bevallingen geweest maar ach, hij moet het zelf maar kijken wat ie wil....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.