Ga naar inhoud

Tietenmiep : 20 september 2012 : Dr. de Meyere : Artemedis Gent


Aanbevolen berichten

Hai meiden,

Even voorstellen, ik ben een meid van 34 jaar, woon in Nederland, getrouwd,

2 zoontjes van 2 en 5 jaar oud.

Ik heb 14 jaar geleden een bv gehad bij Dr. Demeyere (toen nog in kliniek in Haarlem, Mediconsult)

Na een jaar te hebben 'geshopt' en alles te hebben uitgeplozen en zelfs bij iemand langs gegaan (die ze ook van hem had) die ik helemaal niet kon(!)

Ben ik uitgekomen bij hem, hij schijnt toch wel 1 van de beste te zijn....en dat is gebleken, :35: ik heb een paar prachtige borsten gekregen :1bouncingboobs:

en heb nooit problemen ondervonden, super lieve pc (die ook echt de tijd voor je neemt, je voelt je beslist geen nummer) en medewerkers...

Nu, na 14 jaar, 2 kinderen en borstvoeding is mijn huid wat slapper geworden en heb ik voor m'n gevoel wat meer ruimte over en aangezien er toch echt geen

protheses bestaan die een levenlang meegaan (al wordt dat nogal eens gezegd), is het verstandig om tussen de 10 en 15 jaar voor een nieuwe 'set' te gaan.

Dus ik heb weer contact opgenomen, inmiddels is hij, zoals velen van jullie weten nu werkzaam in Gent, is wel 2,5 uur rijden voor mij, maar dat heb ik er zeker voor over!

Ik heb op 5 september afspraak staan voor consult en 20 september is 'de grote dag'!

Ik ben er weer dag en nacht mee bezig natuurlijk, omdat ik er zoveel zin in heb, vandaar dat ik me hier heb aangemeld en misschien lekker met

jullie erover kan babbelen, want die kerel van mij wordt gek van me! Hahaha....

Ik ben zo benieuwd hoeveel cc er nu in kan, ik wil ze echt wel groter deze keer. Bij mijn 1e bv was mijn huid nog superstrak, tja ik was 20 natuurlijk en nog geen kids e.d.

Dus toen ben ik van een A naar een volle C gegaan (wat uiteindelijk een 80D/E is geworden, dus mocht al niet klagen), het exacte aantal cc's weet ik niet meer, moet die papieren weer eens opzoeken, maar ja, waar heb je zoiets gelaten 14 jaar geleden! (hihi) Maar wil nu toch wel voor een F of G gaan, als dat allemaal mogelijk is natuurlijk....

Iemand enig idee hoeveel cc dat ongeveer zou zijn? (ik weet dat het bij iedereen anders uitpakt, maar ongeveer...... :unsure: )

Lieve groetjes,

Tietenmiep (ik moest wat verzinnen, haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 246
  • Created
  • Laatste Reactie

Ha Tietenmiep :45:

Welkom op het forum!! :viannen_01:

Leuk voorstelverhaal heb je geschreven!!

Hoeveel cc je nodig hebt, geen idee, dat zal alleen Demeyere kunnen bepalen ;) Hij zal van de binnenkant je borst gaan meten tijdens de operatie en op basis van wat jij hem verteld hebt en eventueel foto's die je hem hebt laten zien, zal hij bepalen wat er in kan. Je kunt bij hem aangeven of je nog natuurlijke look wilt houden, maar wel de bovenpool gevuld wilt hebben, of dat je het uiterste, het maximaal haalbare wilt, met een neplook.

Als je nu wist hoeveel cc en welk profile van welk merk je nu had, dan was het misschien nog wel een beetje te gissen, maar zonder die info, is het echt onmogelijk :D

Een tip: neem een foto mee van borsten die je mooi vindt! Kijk eens in de galerij of op google, of je mooie borsten ziet, en welk volume je dan zou willen hebben.

Op de dag van de operatie kun je die dan ook nog meenemen, zodat je zeker weet dat hij het goede beeld voor ogen heeft ;)

Aangezien je al een datum hebt, zal ik je topic naar de operatieverslagen verhuizen, en je titel aanpassen. Dan kun je straks ook met het operatieverslag en alle tussenliggende tijd, gewoon alles in dit topic kwijt.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je BB, ik zal toch maar weer eens op zoek gaan naar die papieren van toen, heb echt geen flauw idee meer hoeveel cc er destijds is in gegaan....

Ik heb inmiddels wel een foto gevonden in de galerij van DaffyDuck die ik erg mooi vind....Het is de onderste foto links, waarin ze in spijkerbroek staat met haar armen omhoog.

Uiteraard weet ik niet of dit haalbaar is voor mij, maar dat laat ik iid aan hem over.....

Ben zo benieuwd!!!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej tietenmiep!

Even reactie op je eigen topic!

Spannend hoor je wissel in sept.

Wel beter dat er weinig tijd tussen je consult en operatie zit!

Minder tijd om na te denken. ;) en dan is de tijd snel voorbij!

Ik mag over 10 dagen.

Krijg idd 500cc maar heb zelf aangegeven dat ik ze niet graag groter zie dan een d!

Maar als ik nu al lees dat jij nu al een d heb krijg ik zo mijn twijfels. En denk ik dat ze wel groter dan een d zullen worden.

Maat we zullen het zien. Ben duidelijk geweest tegen mijn pc. En foto's laten zien hoe ik het graag zou willen. Dus heb er wel vertrouwen in. Ik hou je wel op de hoogte hoe het bij mij is uitgevallen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Nana! :48:

Ja maar bh's die ik nu draag, daar zit wel een flinke vulling in hoor! :56: Echt, ik denk dat ik van mezelf nu nog maar een kleine B heb overgehouden :103: ......(ondanks de bv 14 jaar geleden)

Maar die 2 kinderen en borstvoeding zijn echt een slijtageslag voor m'n lijf geweest hoor! :unsure: Hahahaha....Ze zijn het waard hoor, maaarreh....hihi :4:

Dus dat je daar geen vertekend beeld van krijgt.....

Oooooh nog 10 dagen Nana, wat spannend he!!! :5: Goed van je dat je je pc hebt duidelijk gemaakt dat je niet 'veel' groter wilt dan een D....

Ik moet het ook allemaal nog maar afwachten hoeveel er in kan hoor, ik roep wel 500 cc, maar straks past dat helemaal niet, :mellow: ik laat het uiteraard ook aan hem over, het moet wel nog bij m'n lijf passen.....Ik ben erg benieuwd hoe het bij je wordt Nana, het wordt vast prachtig!! :38:

Ik blijf je volgen hoor!! XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaaaaaaaaaaa,die Tietenmiep!

Leuk voorsteltopicje,hihi.

Ja gezellig is t hier zeker,dus bij deze een warm onthaal van mij hihi

:viannen_01:

En wat goed dat je weer naar Dr Meyere gaat,die lijkt mij ook zon fijne arts!!

Veel plezier hier en we spreken elkaar vast nog wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Vlinder!

Ja vind het super gezellig hier, zit er elke dag wel op, echt verslavend!!

Ja ik hoefde geen moment na te denken over waar ik heen zou gaan voor m'n wissel hoor, tis me zo goed bevallen daar! :35:

Kijk er heel erg naar uit, maar de tijd gaat zooooo langzaam...hihi.. :106:

Heb net nog even je foto's bekeken van je nieuwe bh's :59: , erg mooi hoor, super!! Wat zul je blij zijn...... :63:

Ben ook stiekem al beetje aan het kijken naar mooie bh's, kan natuurlijk nog lang niks kopen, maar beetje voorpret kan geen kwaad toch... :rolleyes:

weet jij misschien nog wat mooie merken voor een wat grotere cup? Ik had al gekeken bij PrimaDonna en Chantelle....maar verder ben ik nog niet zo op de hoogte van bh's voor grotere maten...

Liefs,

Miepie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,Sapph heeft mooie en stevige bhs,alleen zijn wel altyd padded,vind ik zelf niet altyd even mooi.

Lingadore vind ik een heel mooi merk,en zit ook super!

vaal is t gewoon proberen wat je een fijn merk vind ik,komt goed!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ik heb ervaren dat de shapp bh super fraai is en ook nog goed zit.

Maar..... na 4 jaar Sapph bh's heb gedragen heb ik ontzettende pijn in mijn rug/schouders gekregen. Men vertelde mij toen eens over te gaan naar een wat steviger Bh. En..... ja hoor, binnen een week geen last meer van enige pijn.

Even voor dit forum.

groet,

Peggy

P.s. Vanuit een C cup 525cc Silicone verkregen en nu een 80 F cup.

Maar.... wil toch weer wat groter..... 800 tot 1000 cc.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de tips Vlinder en Peggy!!

Ik ga me er even in verdiepen....

Hey Peggy, heb je ook foto's die ik mag bekijken misschien?

Ben wel benieuwd hoe 'jouw' F eruit ziet, aangezien ze allemaal zo verschillend zijn....

Groetjes!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej tietenmiep.

Sonde dat je er nu nog maar een b'tje aan over heb gehouden.

Maar ik weet wel wat je bedoeld.

Bij mij is het al helemaal niet meer wat het was.

Naar mijn borstvoeding waren het vellen.

Lang leven de bv's. Hihi

Hmm de tijd gaat echt snel.

Nog maar 8 nachtjes slapen.

Krijg steeds meer kriebels.

Maar gelukkig is het voor een goed doel!

Tegen de tijd dat ik en geweest weet je wel welke maat Ik naar de 500cc heb gekregen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nana!

Ja ik zeg wel een B'tje, maar dat is een pure gok hoor, haha, heb echt geen idee wat het exact is :45: ....Uitgelubberd... in ieder geval! :46:

Oh zo geweldig dat jij gewoon al over 8 dagen aan de beurt bent!! Wauw, zou zo met je ruilen! Hihi :5:

Ben zo benieuwd hoe ze eruit gaan zien bij je, ze worden vast prachtig! Had je er al foto's op staan van nu? (de slappe staat?)

Denk kan ik ff zien of dat beetje overeen komt met de mijne.... :6:

Jeeeeeej, spannend hoor!! Ben altijd gewoon beetje zenuwachtig voor iedereen hier :63: ...typisch he, maar ja we zitten allemaal beetje in hetzelfde schuitje...

Ik ga mee aftellen met je hoor!!

XX

Kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik snap wat je bedoeld hoor, maar als ik zo naar de galerij kijk, zie ik veel mensen die het doen, dus dan heb ik er ook alweer iets minder schrik ervan...

Ik heb ze er ook nog niet op staan hoor, maar ben dan ook pas 20 sept aan de beurt en ik denk dat het handiger is om ze bij elkaar in een mapje te plaatsen,

das wel overzichtelijker voor iedereen. (Ik ben ook zo'n leek, krijg ze natuurlijk nooit meer bij elkaar geplaatst, haha) Ik ga ze wel binnenkort even maken, dan heb ik ze vast, maar denk dat ik ze er tegelijk met de bv opzet. Zou jij ook kunnen doen bijv....Tja wat je wilt, als je het helemaal liever niet doet, moet je het ook gewoon niet doen hoor, je moet je er wel prettig bij voelen!

Ja volgens mij moet dat wel kunnen hoor met je IPhone, in de galerij hebben veel mensen de foto's ook met hun telefoon gemaakt viel me op. Denk gewoon stekkertje van IPhone aansluiten op pc nadat je ze hebt gemaakt en dan vanaf je pc in de galerij plaatsen denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is je gelukt!! Nou niks om je voor te schamen hoor! Ik heb trouwens wel een beetje dezelfde bouw als jij...dus ben zeer benieuwd!!!!

Soms twijfel ik weer, schijnt wel normaal te zijn, maar bij de 1 vind ik die 500 cc weer echt too much en bij de ander vind ik het weer een hele bescheiden maat....

Ligt er natuurlijk ook aan waar je vandaan komt, een A of B....maar ik vind het vaak zo'n verschil bij de 1 of de ander! Vind jij dat ook niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daardoor twijfel ik wel enorm.

Maar zelf zit ik kwa omvang op 77 cm.

Dus soms omvang 80. Misschien dat ik daarom wel groter moet hebben.

Maar hoop niet dat ik straks met een f zit haha.

Wil gewoon een mooie borst niet te groot of te klein.

Kleine d vind ik al goed. Wil ook echt niet groter als d.

Maar ook als ik bij missboobymoon kijk, dan vind ik ze mooi. Zei heeft 550cc gekregen en zit nu op een 80d.

Soms denk ik ook wel hoe meer borsten ik zie, hoe meer ik ga twijfelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb ook 80 omvang....Maar gezien mijn voorsituatie (qua maat) heb ik geen idee of ik op een D,E of F uitkom....Opzich wil ik denk ik wel een volle E, kleine F, dat vind ik toch wel mooi, maar vind het dan alleen weer zo onhandig met bh's kopen in die maat en niet zozeer omdat ze duurder zijn, maar dat je ze dan niet meer in alle winkels kunt halen, maar dat je weer aan speciaalzaken en internet gebonden bent....Wat een dilemma's he? Hahaha! Luxeproblemen eigenlijk natuurlijk, maar toch....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.