Ga naar inhoud

Tietenpietje : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi allemaal,

ik ben mijn "belofte" nagekomen... ik heb een foto geplaatst van 3 mnd PO....

al moet ik zeggen dat het licht niet echt meewerkt... en moest het e.e.a. "wegwerken" aan herkenningspunten thuis.

maar hij is gemaakt en staat in de galerij... ppffff wat een gedoe zeg....

is het eindelijk mooi licht... kan ik geen foto's maken want had het te druk... maar tja....

af en toe toch even bijhouden!

Het rare is dat je gewoon niet goed kunt zien hoe ze veranderd zijn qua gevoel zeg maar...... :45: hoe leg ik dat weer uit.....

ze :106: zijn zachter.. maar tja... dat voelen via het scherm gaat niet... maar het is dus wel zo?! :107: snappen we m nog???

zojuist lekker gebubbeld met brugwup.... hahaha wat een lol hebben we gehad...

komen er natuurlijk allerlei vragen los, die ze juist als we een "relax" momentje hebben wilt stellen.....

want mama.... in het water zien ze er NOG mooier uit.... :56:

worden mij borstjes nou ook zo???!!!!

ehhhhhh :118: ik hoop het... maar ze moeten eerst nog groeien....

en mama.... mag ik nu eens voelen....

tja.. en dan zit je -ondanks dat het je eigen brugwup is- toch ff met een klein dillema... maar voordat ik antwoord kon geven... duwde en prikte ze er al in :10:

ohh mama.... dat voelt gewoon alsof ik in mijn buikje prik! ehhhh :11: :11: :11: :11: eigenlijk heel gewoon!

pppfffff hebben we dat maar ff gehad.....

nadat de bubbels klaar waren met bubbelen, en ik opstond :18: :18: :18: :18: :18: ohhh mama.... als ik groot ben... wil ik ze net zo!!!

tja... hopelijk heeft ze meer genen via papa's kant dan mama's kant dan?! en anders is er altijd nog een forum als deze!

tjee... moet niet gekker worden....

of ze ook al leukere lingerie mocht... want die kleinere bh's waren zooooo saai...

geen kant of zo mama... maar wel die mooie zoals jij hebt.. met tijgerprint?! en zo'n paarse.. en die witte.. want die is ook mooi!!!!

heb ik misschien toch de verkeerde deal gesloten?! ze heeft nu kleedgeld maar is wel slim aangelegd. want ik heb gezegd ondergoed en bh's krijg je van mama, zolang het niet de spuigaten uitloopt...

maar die bh's die mama heeft en die mooie witte... tja... die is niet van een hunkie of zo!

hmmm waarom komt dat stekje niet uit... (heb een centje geplant.. dat wordt onze "geldboom" als ie ooit uit gaat komen). hahah een grapje van ons samen -heel ander verhaal-....

in ieder geval...

foto's staan er....

en nog steeds gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste Reactie

komen er natuurlijk allerlei vragen los, die ze juist als we een "relax" momentje hebben wilt stellen.....

want mama.... in het water zien ze er NOG mooier uit.... :56:

worden mij borstjes nou ook zo???!!!!

en mama.... mag ik nu eens voelen....

tja.. en dan zit je -ondanks dat het je eigen brugwup is- toch ff met een klein dillema... maar voordat ik antwoord kon geven... duwde en prikte ze er al in :10:

ohh mama.... dat voelt gewoon alsof ik in mijn buikje prik! ehhhh :11: :11: :11: :11: eigenlijk heel gewoon!

pppfffff hebben we dat maar ff gehad.....

nadat de bubbels klaar waren met bubbelen, en ik opstond :18: :18: :18: :18: :18: ohhh mama.... als ik groot ben... wil ik ze net zo!!!

geen kant of zo mama... maar wel die mooie zoals jij hebt.. met tijgerprint?! en zo'n paarse.. en die witte.. want die is ook mooi!!!!

oh wat vind ik dat echt zoooooooo cute om te lezen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaaaw dat is inderdaad super cute. Wat een droppie van een brugwup :57:

Ik zag dat ik nog helemaal geen vriendje van je was dus ik ben maar zo vrij geweest om je een verzoekje te doen :blush: oke?

Laat even weten als je boom opkomt, dan doe ik het zelfde met een euro. hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

m;n boompje is nog niet uitgekomen!!!! hahahahah

helaas pindakaas!

misschien toch eens met een euro starten?

:45:

maar ze is idd zoooo cute! (als ze d'r goeie bui heeft! want regelmatig ook zeker een puber!)

:45:

Zeg maar tegen je brugwup dat ze geduld moet leren hebben, kan ze alvast oefenen voor als ze de genen van jouw kant van de familie zou hebben :38:

:45:

:45: tjeee... geduld.. bij een brugwup -lees puber- hahahahhahaha....

maar blijf hopen dat ze de genen van pappie heeft!!!!! hahahahhahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg maar tegen je brugwup dat ze geduld moet leren hebben, kan ze alvast oefenen voor als ze de genen van jouw kant van de familie zou hebben :38:

:45:

:91: BAM!!!!

:45:

Hey tp,

wat een lief verhaaltje weer van die die brug-wup van jou...Die genen heeft ze vast wel van jou... :11:

En idd, die dochter van jou snapt het wel..volgende keer wil ze ook van die stoere bh's...vooral omdat jij die toch betaald voor haar..wacht maar, nog ff en dan gaat ze met jou mee naar dat leuke boetiekje...al zal ze dan wel erg lang moeten sparen

Ik kom binnenkort wel eens kijken naar die "bijna" geldboom van jou...ben benieuwd!! Misschien dat een Limburgs praatje ergens mee kan helpen?? :45:

En ik voel de spanningen hier al..nog 2 nachtjes meid.... :55:

XX :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:11: sorry dat ik er even niet was!!!!

toch nog druk gehad afgelopen week en tja... van 't weekend... :11: :11: :11: :11: :11: had ik helemaal andere dingen aan mijn hoofd!! :63: :63: :63:

hij is weer terug!!! en ohhh

ik weet dus weer hoe het voelt om 16 te zijn... kriebels in je buik te hebben... te staan popelen om je "date" te zien... hahahah

heerlijk dat ie weer thuis is....

als eerste werd toch wel onze brugwup begroet... die stond net zo te popelen als d'r mama... twee van die jumping gekken op schiphol (ja als je ons gezien hebt... die 2 gekken waren wij!!!)

en dan werden eerst de boobies begroet!

zo "half onopvallend" half onder je poncho ineens 2 handen die om je boobies klampen. hahahahah :45:

zijn eerste reactie! ze zijn nog zachter geworden!

:11: :11: :11: :11: :11: :11:

daarna heerlijk bijgekletst en bijgekletst en bijgekletst... alsof je elkaar in geen jaaaaren hebt gezien / gesproken! hahahaha

maar zo fijn om weer lekker te kunnen bijbeppen.

en tja.. daarna :11: :11: :11: :11: :11: sorry voor het vuurwerk! kon ff niet anders....

mijn boobies hebben een grote insmeerbeurt gehad! hahahahhaha

heerlijk dat ie weer thuis is en dat de boobies weer extra verzorgt worden!

hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

:11: sorry dat ik er even niet was!!!!

toch nog druk gehad afgelopen week en tja... van 't weekend... :11: :11: :11: :11: :11: had ik helemaal andere dingen aan mijn hoofd!! :63: :63: :63:

Hey, geen sorry he hahahaha, het is hier vrijblijvend ;) Geen verplichting :)

hij is weer terug!!! en ohhh

ik weet dus weer hoe het voelt om 16 te zijn... kriebels in je buik te hebben... te staan popelen om je "date" te zien... hahahah

haha TP, wat leuk om te lezen!! Wat ben jij toch heerlijk open!!!! En wat moet het heerlijk geweest zijn! Fijn dat jullie weer lekker samen kunnen zijn!!

als eerste werd toch wel onze brugwup begroet... die stond net zo te popelen als d'r mama... twee van die jumping gekken op schiphol (ja als je ons gezien hebt... die 2 gekken waren wij!!!)

:63: :63: <--- DIE????

Ik had jullie wel willen zien hahahahaha

En verder, de rest van je verhaal, je kunt zo in 'vijftig tinten' :45: Heerlijk! :45:

Geniet er lekker van meid!!

Hoop dat hubby niet te vaak zo lang weg hoeft, want dat is niet goed voor jullie ;)

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

:63: :63: <--- DIE????

JAAAA die idd!!!

:45: :45: :152:

waren we dus toch in beeld? hahahahahah

en idd... 50 tinten was NIETS vergeleken ons weekendje.. helaas geen helikopter.. maar jah.... je kunt niet alles hebben toch?! hahahah

denk helaas wel dat hubby nog regelmatig die kant op zal moeten. maar aan de andere kant.. het leuke is natuurlijk wel dat we weer :63: :63: op schiphol kunnen staan?!

hahahahah

als een stel koosjes met de neuzen tegen t raam, om te kijken wie hem als 1e zou zien!

heeft die brugwup net gewonnen, want ik had een betonnen paal in beeld.! hahahah :45:

en ik weet dat het geen verplichting is...

het is gewoon zo gezellig hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha.....

omg! ja doc... die eerste paal die mijn zicht belemmerde was idd van beton.....

die andere..... ehhh.... dit is toch een borstenforum? hahahahahah :45:

ohhh enibas! het kon gewoon niet missen :63::63: ......

wel zo heerlijk dat je nog steeds HET gevoel hebt!

ohhh ik heb trouwens nog een vraag!

een borstenvraag.....

de ene keer zijn mijn tepels nog steeds gevoelig, een andere keer veel minder. het rare is, dat ik het vooral merk als ik mijn meiden los gooi zeg maar... en dan zo onder de dekens kruip. de lakens die dan tegen m'n tepels aankomen! :63: soms jump ik er gewoon van omhoog!

iemand anders ook die ervaring????

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik ook. Als ik niet opgewonden ben en je komt dan aan mijn tepels dan doet het gewoon een beetje pijn. Maar als ik opgewonden ben en je komt er dan aan!! :56::55:

gelukkig dan ligt het niet aan mij enibas! tjee.... begon al te denken dat het toch niet helemaal normaal was?! hahahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je weet zeker dat die paal die je zag, van beton was??? :38:

:152: :152:

gelukkig dan ligt het niet aan mij enibas! tjee.... begon al te denken dat het toch niet helemaal normaal was?! hahahahah

het is normaal tp, tenminste ik heb dat ook.

Zo mag er al niemand naar m'n tepels wijzen, :74: maar als ik opgewonden ben dan ga ik naar een ander level en dan kan het het goed hebben dat iemand er mee speelt.. :68: :68: :68:

Je snapt me vast wel...dus, don't worry..normaal dus!!!! En jij zult nu wel de hele tijd in dat ander level verblijven ... :45::38:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhh ik heb trouwens nog een vraag!

een borstenvraag.....

:20::16::help::kez_11: Een BORSTENvraag??????? :107:

Shit hey, dat jij eens een vraag over borsten hebt!!! :45: (geintje he ;) )

Gevoelige tepels en dan weer niet, hier zit er nog zo eentje. Alleen bij mij is het alleen de linkertiet! De rechter, ja geen idee wat die tepel doet, maar hij zit er en vind het niet erg om gestreeld te worden door het dekbed of enig ander voorwerp..... :44:

In bh, niks aan het handje (borstje) maar naakt idd wel (soms)

ehhh.... dit is toch een borstenforum? hahahahahah :45:

Oh ja :68: sorry, ff vergeten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Tiet zat????

jeeemig,.... daar ben ik weer eens (heel even)....

Aan de ene kant heb ik TIET zat maar aan de andere kant TIET te weinig! :45:

die TIET die ik zat heb, zit gelukkig lekker warm in mijn mooie bh... maar de TIET die ik te weinig heb, die vliegt voorbij! :106: ik snap er niets van.... dacht echt dat een dag 24 uur had. waarvan je er (als je blij bent) een uurtje of 8 kunt slapen.?? :45: tja.. zo ieder weer wat.

nog een 1,5 week dan heb ik -als het goed is- weer even wat meer tijd.... tja. de zomer is echt helemaal voorbij! wat ben ik blij dat ik van de zomer mijn BV ben ondergaan en niet nu.. want nu had ik dus echt niet de rust kunnen vinden / nemen om het rustig aan te doen ?! :44:

doc, ik begreep dat jij een dag of 2 geleden nog lekker in de zon gezeten heb ... in je bikini???!!! bbbrrr... hahahahaha :45: moet niet gekker worden, maar dat deed t toch? want daarna flink vriezen! gelukkig kacheltje bij?!

Hier in NL is het bij mij ook een graadje of 20 a 21 (bij de verwarming welliswaar!) hahhahahaha :46::46::46::46:

Verder gaat alles goed, ben nog steeds blij, tevreden dat ik mijn TIET tot zat heb laten maken! hahahaha

dikke kxs.

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, die bikini heb ik zelfs vanmiddag nog een uurtje uit de kast getrokken :P

Maar als er dan wolken voor de zon schuiven, is het zo 10 graden kouder opeens Brrrrrrrrrr :65:

Fijn dat je binnenkort weer wat meer TIET hebt haha, kun je je tenminste geestelijk ook nog een beetje op de feestdagen voorbereiden ;)

Liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhhh die feestdagen!?! hahahahahhah

die komen er gewoon achteraan!....

heerlijk...

ff wat anders dan je werk!

krijg je "feestdagenwattrekikaanenwatmaakikklaarvoorhetdinerstress"..... :45:

of we gaan voor boerenkool met wordt, in je trainingspakkie?

hahahahah :45:

komt goed doc! nog ff en dan TIET ZAT bij die TIET ZAT!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

ahum..... :56::56: zal ik maar beginnen om mezelf voor te stellen???

:56::56::56: schaam schaam..... zo lang gelden....

in ieder geval... nog wel groentje af... en TP is ondanks de stilte wel in het land gebleven.

Ik zat zojuist te rekenen, en het is nu ruim 7 maanden geleden dat ik mijn bv ondergaan heb....

zonder twijfel kan ik zeggen dat ik mezelf heel slim vind dat ik die beslissing toch doorgezet heb!

wat ben ik een gelukkig mens!!!! :118::118::118: (ehhh ja en nog steeds zo gek :63: als een deur, maar dan met 2 mooie knoppen!)

Ook manlief is er helemaal blij mee.

Ehhhh doc BB nee ik heb nog geen nieuwere foto's geplaatst.. die zou ik dan eerst nog ff moeten maken!

Ik las dat een aantal oud "bekenden" hier hun topic onder het stof vandaan gehaald hadden.

Vele veranderingen... grote schoonmaak (lucky door die stofwolk van jou, moest ik hier extra stoffen :154: )

Ik merk wel dat de borsten toch nog veranderen.... zelfs na een half jaar.

ze voelen steeds natuurlijker aan, of het komt natuurlijk omdat je er aan went???? dat kan natuurlijk ook.....

ze bewegen lekker met mn lichaam mee.... als ik op mijn zij ga liggen, bewegen ze met de zwaartekracht mee... etc.

de tepels hebben soms nog wel een eigen leven. De ene keer super super super gevoelig... de andere keer wat minder.

Ook aan de onderzijde van de borst wordt het 'tandarts gevoel' steeds minder.

Het smeren.... doe ik niet iedere dag meer. als ik er aan denk... OF als manlief vind dat ze toch echt nog eens goed ingesmeerd moeten worden. :45::45::45::45:

Ik moet wel zeggen dat ik mijn dikke wintertruien nu wel beu aan het worden ben... alleen met dit weer ga je nog niet in een zomerjurkje lopen of trek je een topje aan! tenminste ikke niet... want dat zit ik de gehele dag te klappertanden. Ondanks die mega dikke truien valt het op dat je toch blij bent, want je ziet toch nog je boobie vormen onder die trui!

Waar ik eerder niet over nagedacht had.... (en ik misschien wel had moeten doen).

ik had een aantal nette werkpakjes.... met een leuk bloesje eronder... Na een BV passen je bloesjes niet meer. .. en het jasje van je nette pakje gaat ook niet meer dicht!

Sta je dan... 's ochtends als je wakker wordt, gedouched, haar gedaan, make-up op.....

ondergoed aan (word je al helemaal happy wnat dat staat zo mooi!) roept je man (ook mijn collega) kom je! we moeten echt weg!!!!

JAAAAA ff kleren aan en ik ben klaar!

ahhhummmm.... dat FF ging hem dus niet worden... Rokje, yep die paste gewoon... Bloesje.... kon met geen mogelijkheid fatsoenlijk dicht! (shock!!!!!!! :44::44::44::44: )

dan maar een mooi shirt aan, mag toch ook dacht ik.. dus jasje erover.. SHITTT SHITT SHITTT.. past echt niet dicht! en open stond weer niet in die combinatie!!!!

:5::5::5::5:

uiteindelijk...

iets geheels anders uit de kast getrokken, wat ook netjes was....

zit je met verhitte wangen in de auto.... en vraagt manlief doodleuk....

DACHT JIJ NOU ECHT DAT DIE NOG GING PASSEN????

heeft die vent gewoon zitten lachen op de gang terwijl ik shocking voor de spiegel stond! :56:

HIj lag echt helemaal in een deuk!!!!

nu kan ik er ook om lachen hoor!

maar dames... mocht je onverwacht denken... ik heb nog iets in de kast hangen.. dat kan ik dan wel aan....

toch maar eerst even passen!!! :48:

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat zojuist te rekenen, en het is nu ruim 7 maanden geleden dat ik mijn bv ondergaan heb....

:45: Wat ben je toch weer een groentje.. komt zeker doordat je zo lang niet hier geweest bent :45: Muts!! Je hebt een TICKER, die telt voor je!! Hoef je zelf niet te doen!! :45:

Je bent vandaag 7 maanden, 1 week en 5 dagen po :153:

En ja.. kleren hahahahahaha. Dat is nou weer een typisch TP-verhaal hahaha, erg grappig, en die man van jou maar lachen op de gang. Heerlijk!! echt humor!!

En ja.. idd ook na een half jaar verandert er nog vanalles he haha. Bij mij was dat ook zo.. Opeens wordt dan het tandartsdove gevoel minder, de tepels doen af en toe idd nog raar en ze lijken nog steeds zachter te worden idd. Ik heb het precies hetzelfde ervaren, en soms nog steeds. *kijkt even naar haar ticker en ziet dat ze nu 9 maanden en 4 dagen po is :44: *

Fijn dat je weer terug bent!! (of was het eenmalig? :103: )

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

:46::46::46: ahum....... ik zag het niet..... die ticker toen ik aan het tikken was! :44::44::44::44:

(en dan uit je hoofd zitten rekenen en tellen hoe lang het ook al weer zo ongeveer geleden was... ppfffffffff)

Is dat weer typisch een "verhaaltje" van mij (TP) dat alleen ik zoiets had ondervonden met die kleding?? of zijn er nog meer van die "gelukkigen" onder ons die hetzelfde ervaren hebben.

met een normaal (strech) shirtje heb ik er geen last van.... ook niet met die heerlijke dikke winter truien...(al mag de lente nu wel echt gaan beginnen van mij!)....

maar sh*t zeg eeejjj... had ik dat met dat stomme bloesje...

vind het ook helemaal niet fijn om "in pak" te gaan... maar ja... af en toe moet het wel eens even...

EN jawel.. manlief..... je had het moeten zien... als een klein jochie zitten lachen gieren brullen om mijn verschrikte blik!!! :45::45::45::45::45:

Ik had al wel begrepen van mijn PC dat er nog veel zou gaan veranderen. het zachter worden, toch nog wat "vorm" verandering... de gevoeligheid... dus ik was er wel op voorbereid.

Ben nu weer aan het sporten gegaan en ook dat gaat prima!

jeetje DOC alweer 9 maanden!!!!! wat vliegt de tijd!!!!

ik hoop niet dat het eenmalig was! probeer er weer tijd voor te gaan maken! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, nou.. ik heb ook wel blousjes waarvan de knopen opeens open gingen terwijl ik in de supermarkt stond, zeg maar.... :wacko: Heel handig :45:

Maar ik heb mijn blousjes niet nodig voor het werk, dus heb nooit zo gestresst voor de kast gestaan ;)

Maar TP, ik vind jouw verhaaltjes leuk hoor hahahaha, alleen krijg je niet meer zoveel reacties als 'vroeger' haha. De meesten uit 'onze' tijd zijn vertrokken ;)

Heb jij trouwens nog wel eens contact met Cajo?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.