Ga naar inhoud

Tietenpietje : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

hey....

we krijgen hier allemaal nieuwe bijnamen voor onze bijnamen! :45: wat een lol zeg...

heerlijk toch!

Dragen jullie 's nachts eigenlijk nog steeds je kliniek bh? ik eigenlijk wel. op zich zit het heel vertrouwd. maar weet eigenlijk niet hoe lang dat nog geadviseerd wordt?

moet volgende week toch ff op controle dus zal ik het dan meteen nog ff vragen maar was er benieuwd naar, naar jullie bevindingen / ervaringen.

kxs

TP

ps... doc... hoe was het wijntje gisteren middag nog? wel gezellig?

en ga je dan vandaag WEL shoppen voor je bikini!!!!!

Of heb je geen bikini nodig en lig je lekker topless daar op de camping?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste Reactie

ik draag nu de ene nacht wel de kliniek bh en andere niet. Afgelopen nacht niet. Heerlijk even geen gesnij in mijn lijf. Alleen zonder bh ga ik niet op mijn zij (ook niet half) en met kan ik wel half op mijn zij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha TP

Die kliniekbh mag je aan de wilgen hangen hoor, als het goed aanvoelt om te slapen zonder! Ik trek hem nog maar heeeeeel af en toe een nachtje aan, al gaat het zonder nu ook heel goed. Maar soms is het gewoon lekker om hem nog eens aan te trekken... ik weet niet wat het is, ik draag ook nooit een pyjama, maar ik kan me zo voorstellen dat het zoiets is als je 'lievelingspyjama' aantrekken :45:

En dat wijntje gistermiddag, waren er 2 geworden en daarna zijn we nog met zn drieen gaan uit eten (aan de overkant, dagmenu) en daar deelden we met zn tweeen ook een fles wijn :)

Dus ja het was lekker :32:

En nee, niet voor een bikini geweest.... Het is ook geen echt bikiniweer nu hahaha, Het is belachelijk, maar het is alweer twee dagen bewolkt!!!!

(Die man waar ik het over had, die moet 3 x per dag zijn ogen gedruppeld krijgen (ivm een trombose aan zijn oog sinds afgelopen week ) en die taak heb ik even op me genomen, omdat het wel goed gebeuren moet en het lukte hem zelf niet en anderen die het deden, die deden maar wat..... Dus geen tijd om voor een bikini te gaan.. zaterdag gaat hij naar huis, dus daarna weer tijd :) )

En nee :45: Ik ga hier NIET toppless liggen op de camping!! Er wordt al genoeg gekeken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha TP, sportbh heb ik aan de wilgen gehangen. Nouja, draag 'm als ik hardloop. En dat maakt wel een verschil hoor; voelt prima aan en durf nu weer voluit te gaan. 's Nachts mag je 'm gewoon na 6 weken uitdoen; heb ik aan Koopmann gevraagd, omdat ik het een eng idee vond. En het is in het begin even wennen, maar man oh man wat een heerlijk gevoel om zonder te slapen. Bloot of met een mooi nachtponnetje aan; dat staat ook opeens veel beter, voelt het heerlijk aan. En 'sochtends zitten ze nog gewoon op hun plek. Ik ben later dan jij geopereerd maar slaap nu al weken zonder en ben er helemaal aan gewend.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peggy? Heb je promotie gehad?? :45:

Van Peg Bundy naar Ma Flodder :154: Nou!!! Daar mag je blij mee zijn!!

ff opletten bb, ik zag tp al met haar badjas, badslippers en sigaar lopen naar de douche :45:

Nou, deze Peggy mag al in de keuken proberen te koken, promotie genoeg!!

wat een bont gezelschap hier..alles komt voorbij van oude movies-stars tot dieren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff opletten bb, ik zag tp al met haar badjas, badslippers en sigaar lopen naar de douche :45:

Nou, deze Peggy mag al in de keuken proberen te koken, promotie genoeg!!

wat een bont gezelschap hier..alles komt voorbij van oude movies-stars tot dieren..

Oeps, ik had beter moeten lezen idd, maar ik had gisteren een goed excuus :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nee :45: Ik ga hier NIET toppless liggen op de camping!! Er wordt al genoeg gekeken ;)

:45: :45: je hoeft ook niet topless voor je caravan te liggen????!!!!1 hahahahahahah :45:

kan me voorstellen dat ze naar je kijken!

met zo'n mooie voorgevel! hahahaha

maar ik snap je wel hoor!

jammer dat het weer wat tegen valt!

ff opletten bb, ik zag tp al met haar badjas, badslippers en sigaar lopen naar de douche :45:

Ik dacht ook al dat ik iets miste... en ik had 's middags niet aan de wijntjes gezeten!!!

gossie toch!

Ik krijg nu toch een idee hoe ik "vekleed" moet met carnaval!!!

hahahahah

Peggy alias Ma Flodder in een roze badjas, met werklaarzen eronder (altijd handig met die kapotte bierglazen). gereedschapkist mee....

handoekje mee... shampoo mee! hahahahah

tja... als er DAN een foto wordt gemaakt! LOL! :45:

Maar dames...

ik heb jullie raad m.b.t. de sportbh niet in de wind geslagen...

Van slapen is alleen niet veel gekomen!!! :44: :44: :44: :44:

normaal heb ik dus idd geen pyama's aan in bed of zo! en na al die ellende met flapte.. tja.. ehhhh hoe zeg je dat.. :44:

In ieder geval.. gisteren ff lekker wat gedouched... crempje opsmeren, en hoppa ZO het bed in...

Manlief lag nog ff wat te "surfen" op zijn Ipad...

handje dwaalt af...

PARDOES laat ie de iPad vallen..... JE HEBT NIETS AAN!!!!! :5: :5: :5: :5: :5: :5:

ehhhh... :44: :44: :44: nope... dacht doe een nachtje zonder bh!!

enfin..... uiteindelijk!!! :44: :44: :44: :44: :44:

heb ik geslapen zonder die bh!

ik ga nu nog maar ff proberen wat te werken!

TP

kxs.... en thanks voor de reacties :119: :119: :119: :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha!! Oohh...heerlijk toch TP die verhalen van jou....

Dusse....jullie hebben gisteren heerlijk genoten! ZONDER flappie MET big boobies, hoppa!! That's life!!

Mijn man had gisteravond m'n haren even heerlijk gewassen onder de douche en na een aanblik van mn nieuwe mooie aanwinsten vroeg hij zich ook al ernstig af wanneer het weer zou mogen?! Hahaha! Nou, uhm...nog ff geen polonaise aan m'n lijf aub!

Net als ik met alles in dit proces is het grote toverwoord...GEDULD!! Ghighighi

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man had gisteravond m'n haren even heerlijk gewassen onder de douche en na een aanblik van mn nieuwe mooie aanwinsten vroeg hij zich ook al ernstig af wanneer het weer zou mogen?! Hahaha! Nou, uhm...nog ff geen polonaise aan m'n lijf aub!

Net als ik met alles in dit proces is het grote toverwoord...GEDULD!! Ghighighi

Xxx

hahahahh . super he die blikken van je man!!!!

wat kun je je dan vrouwelijk voelen!!!!

tsja TP, wat zal ik zeggen....er valt nu wat te voelen, en slapen is dan niet altijd topprioriteit :54:

idd Elmato... slapen is niet altijd prioritijd!

Afgelopen nacht voor een keertje WEL mijn bh'tje aangedaan. manlief lag al te snurken terwijl ik me lekker had gedouched.

HIj moest er vanochtend al weer vroeg uit, dus heb ik hem maar lekker laten slapen! hahahahah

ooohhhh ohhh ohhhhh voor ik het vergeet te vertellen. Ik heb een winterjas gevonden. super gaaf...

Eerst wilde ik het niet doen, maar gossie gossie, zowel de brugwup als manlief vonden m helemaal geweldig.

dus manlief gaat ZELF naar de kassa om die jas daar weg te leggen en zegt, wat ze ook zegt, deze nemen we mee!

HIj past hij past!!!! de mouwen zijn lang genoeg. (ben dus gewoon al 4 weken op zoek en kon eigenijk geen winkel meer zien)...

en ook de vrouwelijke borstvorm komt er prachtig in uit!!!! blij blij blij :5: :5: :5: :5:

@Lucky... jij had me al gewaarschuwd dat de lengte van de mouwen niet het enige probleem zou zijn, en idd je hebt dus helemaal gelijk gehad...

vele hele vele modellen aan gehad, en bij alles de mouwen te kort en bij sommigen dus idd ook bij de borst niet dicht te krijgen.

MAAR DAAR GAAN WE NIET OVER KLAGEN!!!!

hahahah :45:

in ieder geval, mijn missie geslaagd!!!! :118: :118:

kan m alleen niet beschrijven. want alle woorden die ik opgeschreven (en vervolgens weer gewist had) bleken als ik het overlas niet duidelijk te zijn. en een heel verkeerd beeld te geven. hahahah

maar maakt niet uit... ik heb er een en ben er super blij mee!

;)

Heb vandaag een freya bh aan. ohhh die zit lekker, en hij staat echt geweldig... volgens mij had bboob dezelfde (sorry bboob dat ik je WEER naar vorgen haal)....

een zwart wit geblokte en aan de bovenkant zwart kant....

M'n borsten krijgen een mooiere vorm lijkt het wel in deze bh? tjee.. ik kom dus vandaag echt niet uit mijn woorden om een goed beeld te schetsen voor mensen die het moeten overlezen. :56:

In ieder geval in dat boetiekje heb ik nog een paar hele mooie shirtjes gezien....

waar je borsten perfect in uit kunnen komen. maar budget was al op! maar ga er zeker nog eens terug naar toe.

Zit dat boetiekje gewoon bij ons in het dorp!!!! niet te geloven. Liep er altijd voorbij....

Maar denk dat ik toch zeker een keertje terug ga!

De eigenaren zijn een mannelijk echtpaar en die hebben echt verstand van hun zaakjes....

kwam dus die winkel binnen.... komen ze naar me toe... kan ik je helpen...

maar er zijn daar zoveel verschillende dingen dat ik zoiets had van .... waar ga ik beginnen????

dus ikke... ik zoek een jas. met HELE HELE lange mouwen... en waar de borst ook in past....

Ze komen naast me staan...

moest mijn armen uitsteken... m;n afschuwlijk fleece jasje ff uitdoen...

zitten aan je haar? (vond het eerst wel ff raar)

en toen begonnen ze te lopen!

:63: :63: :63:

komen ze terug...

Eerst deze (dat is de jas die het ook uiteindelijk geworden is)

en nog een ... en nog een... en nog een...

dan nog een bij mijn lichaam voorgehouden, die werd meteen weer weggehaald...

Er waren diverse modellen die ik gewoon allemaal paste!!!!

maar de een vonden ze de kleur niet bij me passen...

de andere maakte een michelin manneke van me.. moest ik ook niet doen..... :6:

dus kwamen ze weer terug bij die eerste jas... :1:

enfin...

daarna kwamen ze nog met een shirtje... om even te kijken hoe de kleur je staat... en nog een trui....

(leek wel een modepopje!)

hmmmm zegt de een.. je hebt een mooi decolete... ik pak iets anders...

komt ie met een jurkje aan (lees IK BEN GEEN JURKEN TYPE)....

zegt de ander.. niet zo raar kijken, aandoen!

:118: :118:

tja... ook geweldig... maar die jas was al best aardig in de prijzen... dat ik zei dat ik zoiets bewaarde voor de uitverkoop of een volgende keer....

Ze hebben me opgenomen in het systeem.

wordt daar meteen een kleuradvies in opgenomen.

een kleding advies...

(waren zeker een 15-20 min bezig met invoeren van van alles en nog wat!)

zodat als ik een volgende keer kwam... ze meteen konden zien hoe of wat!

Dames, zoiets heb ik dus nog nooit meegemaakt!!!!

maar ohhh wat voel je je verwend als je ergens staat, die mannen lopen, je aankleden en voordat je zelf zegt van hmm mwoi niet zo... zeggen die dus heel eerlijk... oh bah.. nee niet doen.. staat echt niet!

maar ook... JA! dit is leuk bij jou! die moet je onthouden!

geweldig!!!!

wilde ik toch ff met jullie delen. zeker aan te bevelen om nog een keer zo'n boetiekje in te gaan waarvan je denk NO WAY!

verder... en fijn weekend... shop ze... herstel ze... geniet ze.....

tot gauw weer

kxs

TP :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

...waar zit dat boetiekje? ik kom meteen....klinkt te gek, zo'n goed advies....meeste vrouwen staan altijd bij alles te zeggen hoe geweldig het staat, terwijl ik zelf zie dat het trekt, of kleur niet goed is ofzo. Mannen zijn mss wel eerlijker....leuk dat je zo goed geholpen bent. Zeker terug gaan,. 1 goede koop is zoveel beter dan 2 miskopen (kost ook geld tenslotte....) je bespaart gewoon geld als je in dat leuke boetiekje koopt! of is dat vrouwenlogica? je wordt modekoningin van het dorp!

geniet van je jas!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat dacht ik ook meteen: waar zit die boetiek!!! Ik ben een drama met winkelen voor kleding. Kan het echt niet zo goed.

En gefeliciteerd met je mooie nieuwe jas! En dat je man die meteen bij de kassa legt. :45: je hebt niets meer in te brengen. ;)

Wel heel leuk als dat zo gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TP wat een verhalen weer!! :45: Geweldig!

En jij hangt van geluk aan elkaar he ;)

Weer zonder bh, met mannetje in bed en NIET slapen :44:

Flappie die zich rustig houdt en langzaam vertrokken is....

Een winterjas met goeie mouwen!!! :D

Een boetiekje waar ze verstand van zaken hebben!

Een carnavalsoutfit waar je de show mee gaat stelen :101:

Wat wil je nog meer??? :35:

Die winterjas kun je dit weekend misschien meteen gebruiken?? Tenzij je naar hier komt.... HIer is het heet als de zon uitkomt (en dat deed ie vanmiddag, totdat we net een plensbui over ons heen kregen, toen we een boekje zaten te lezen??? Nou, waar het vandaan kwam, geen idee :45: Maar opeens was die bui er hahaha.

Een dikke smakkerd! :D

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

:56: :56: :56: kan mijn geluk niet op.... met die samenvatting van doc!!! :56: :56: :56:

@ elmato en @ meiske

het winkeltje is caractere!

zit in Breda en ook een in Etten-Leur....

een aanrader als je eens moet shoppen en in de buurt bent!!!

het is idd wel wat frisser doc... maar om nu met die winterjas te gaan lopen.. mwoi is nog niet echt nodig. het is eigenlijk heerlijk herfstweer. zou Ideaal zijn om eens flink in de tuin te gaan huishouden. maar DAT mag ik nog niet en laat ik nu eens verstandig geweest zijn en dat ook niet gedaan hebben...

dus bij jullie warm. zonnig en een (misschien wel zeer plaatselijke pesterige) regenbui die uit het niets verschijnt terwijl jullie een heerlijk boekje aan het lezen zijn, onder het genot van een heerlijk spaans wijntje?!

jeetje dat zal balen geweest zijn!!!! misschien toch beter geweest om eerst lekker te gaan shoppen voor die bikini -die je nog zou moeten vinden maar nog geen tijd gehad hebt om daar naar te gaan zoeken?-... :45:

enfin.....

ik ga vanmiddag nog een beetje gelukkig zitten wezen met mijzelf. Dit soort momenten en gevoelens moet je koesteren in het leven!

PROOST!!!!

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

:56: :56: :56: kan mijn geluk niet op.... met die samenvatting van doc!!! :56: :56: :56:

dus bij jullie warm. zonnig en een (misschien wel zeer plaatselijke pesterige) regenbui die uit het niets verschijnt terwijl jullie een heerlijk boekje aan het lezen zijn, onder het genot van een heerlijk spaans wijntje?!

jeetje dat zal balen geweest zijn!!!! misschien toch beter geweest om eerst lekker te gaan shoppen voor die bikini -die je nog zou moeten vinden maar nog geen tijd gehad hebt om daar naar te gaan zoeken?-... :45:

PROOST!!!!

Hahaha idd, nog geen tijd gehad. Die man ging vanmiddag om 16 uur pas richting vliegveld met zijn begeleider van de ANWB, dus moest nog om 15 uur zijn ogen druppelen. Kon niet weg :106:

Maar nee nee, het is hier niet elke dag feest hoor. Geen wijn vandaag (nog niet) :45:

Wel een boekje en zon :D

Had ik net mooi de caravan gepoetst (zijkant die in de voortent komt) en de achterkant, krijgen we dus die druppels..... hoop dat het meevalt, ik ga zo er nog even met een zeem overheen hahaha... Morgen gaan we de tent opzetten, dus dan moet ie wel schoon zijn :)

Dus ook morgen geen tijd voor bikinishoppen :4:

Binnenkort!!

En alvast Proost, want we schenken er straks wel eentje in (lijk wel een alcoholist als ik zie hoe er hier over me gedacht wordt :45: ) Maar ach, so what he :D

liefs, ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tp,

ik heb net ff gekeken op de website, maar ik snap best dat je de jurk laat hangen tot de uitverkoop...jeetje..ketsing..dat heeft geld gekost. :67:

Maar o zo leuk om te lezen hoe blij je bent!!

Gek is dat toch, dat je bepaalde winkeltjes altijd voorbij loopt en dan ineens...hangt daar DE jas..en nog veel ander leuk spul. :126: :126:

Na die nieuwe kleren van brugwup is het nu jouw tijd :35:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb net ff gekeken op de website, maar ik snap best dat je de jurk laat hangen tot de uitverkoop...jeetje..ketsing..dat heeft geld gekost. :67:

:67: :67: :67: :67: :67: :67: :67:.... uhu! ... :67: :67: :67: :67: :67:

denk dat ik daarom dat winkeltje ook altijd voorbij gelopen ben! Maar, ook daar is vast en zeker een keer uitverkoop. weet ik weer waarvoor ik moet gaan sparen!!!

maar ... t is wel een hele mooi jas! :45: hhahah

hoe lang hebben jullie eigenlijk doorgesmeerd op je litteken. Ik begreep dat je toch een maand of 6 moet smeren??? met al die wonderolietjes??

doet iedereen dat nog trouw.. of zijn er dames bij die toch al eerder gestopt zijn?????

was ik ff benieuwd na op deze (luie) maandag morgen.....

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tp,

Jaa. idd...wat zal die jas mooi zijn van jou (dat zal ook wel mogen voor dat geld :45: )

IK zeg: FOTO ;)

FF over dat smeren met die olietjes..

Nooit gedaan... :22::67::66:

Echt niet, serieus..

Ik heb nooit gesmeerd met iets op mijn littekens. Mijn pc heeft daar nooit iets van gezegd. Ik had wel bio-oil gekocht voor na mijn operatie, maar dat flesje staat nog steeds ongebruikt in het kastje.

Maar ik lees bij heel veel meiden idd dat ze moeten smeren met iets.. En het zal zeker goed zijn voor de littekens...

Leuk klusje voor hubby, toch? :38:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

he TP, ik heb de site van het winkeltje ook even bekeken en snap dat je er vooral langs bent gelopen. Maar...ook daar gooien ze de spulletjes in de uitverkoop, soms nog wat eerder dan in andere winkeltjes. En mijn ervaring is toch dat die dingen die wat mooier gemaakt zijn je ook veel langer draagt. Dus goedkoop is duurkoop....

Smeren, jazeker, eerst dat spulletje van de Bergmankliniek en daarna de bio-olie. Alleen al voor het lekkere gevoel. En mijn littekens zijn nu al hele fijne lijntjes die ik niet eens meer voel. Voor een deel is het herstel genetisch bepaald, maar voor een deel kun je het ook stimuleren. En als hubbie wil stimuleren moet je 'm vooral niet tegenhouden!

1 nov terug bij Koopmann? Doe 'm de groetjes....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha TP

Dat smeren... Ik doe het nog steeds, maar niet meer iedere avond..... Het voelt bij mij nog wat minder trekkerig als ik wél smeer (aan de zijkanten)

Maar ik heb er ook gewoon vaker geen zin in en dan sla ik over. Denk dat ik ongeveer 4 keer per week smeer :)

En die jurk, uhm... waar kan ik die zien? Ben ik blond, mis ik een link? (nee nee :45: ik heb niet te veel gedronken hahahahaha (ik hoor het je denken!) )

liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooie site van die winkel. maar wat er al gezegd is... ZOOOOOO dat is prijzig zeg!!!

Die jas (soort van kanten bomberjack) die op de site staat is ook het einde :57:

Ben wel benieuwd naar je nieuwe aanwinst.

ik smeer nu braaf 2x per dag. Maar ik ben ook wel het type dat het binnen no time gaat vergeten om het 2x te doen. Probeer het zo lang mogelijk vol te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.